Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Lapseni on hienointa mitä olen saanut aikaan"

Vierailija
26.05.2022 |

Puistattaa nämä "En osaa muuta kuin lisääntyä" -kommentoijat jotka projisoivat lastensa menestymisen itseensä.
Kukaan ei pyydä syntyä eikä kuolemaan pakottaminen välttämättä lapsen etu ole ollenkaan. Silti joku laskee hänet omaksi menestyksekseen.

Kommentit (348)

Vierailija
341/348 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehitysmaissa niitä lapsia syntyy kuin pillereitä tehtaalla, en koe tätä kovin suureksi ylpeydeksi tai saavutukseksi, omituinen kulttuuri syntynyt tähän

Vierailija
342/348 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minusta ylpeys jos mies saa vaikka 10 lasta vuodessa, enemmänkin häpeä.

Saako kaikista isyysvapaata, jos tekisi vaikka 5 lasta joka vuosi, niin käytännössä eläkkeelle saakka jollain vanhempainvapaalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/348 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että lapset tekee ja kasvattaa täysipäisiksi yhteiskunnan jäseniksi kuuluu enemmänkin kategoriaan "Vähintä mitä saatoin tehdä" kuin "Elämäni suurin saavutus".

Suurimman työmäärän se vaatii silti.

Ei välttämättä. Joskus täytetään vain lapsen perustarpeet tai tuskin niitäkään.

Vierailija
344/348 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muuten sain aikaan oikein komean pyyttonin pönttöön tänään. Ja se on vähemmän vahingollinen ympäristölle kuin teidän lapsenne.

Vierailija
345/348 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap. olet kateellinen niille naisille, jotka ovat synnyttäneet itse omat lapsensa ja sinä et ole, vaikka olisit halunnut.

Mätäne yksinäisyyteesi.

Tämä. Itselläni ei olisi seuraa jos en olisi itsestäni riippuvaista sellaista pursuttanut alapäästäni, koska vapaaehtoisesti ei kukaan kanssani ole.

Missä ap sanoi ettei ole synnyttänyht lapsia? Miksi olla kade? 

Pursuttaa alapäästä...nyt olen kaiken kuullut. Uusi palstasanonta. Halusit tehdä itsestäsi riippuvaisen lapsen kun ei kukaan muju sinua kestä, entä kun lapsi kasvaa ja itsenäistyy?? Estät sen?

Vierailija
346/348 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin tämän ketjun eilen ennen nukkumaanmenoa ajatuksena, että tästä tulee hyvä mieli. Voi miten väärässä olin!

Käsittämätöntä miten mammapalstalle tullaan provoamaan, ettei omista lapsista saa olla ylpeä!

Vieläkään ei ole kukaan kertonut: millaisista saavutuksista sitten saisi olla ylpeä, jos ei lapsistaan?

Itselleni lapsen saaminen oli vaikeaa. Nyt minulla on yksi lapsi ja se todellakin on suurin saavutus elämässäni.

Vierailija
347/348 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti elää varmasti samassa harhassa.

Vanhemmat ei varmaankaan ymmärrä että eletään ihan eri maailmassa

Vierailija
348/348 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta mitä olen elämässäni saanut, ovat lapseni. Saatte ihan vapaasti vaahdota asiasta, se ei muuta sitä, miten arvotan elämääni. Myöskään en ota kantaa kenenkään muun saavutuksiin tai arvoihin.