Kehohäpeä, mitä häpeät itsessäsi?
Mitä muuttaisit omassa kehossasi?
Minut lista:
*Raskauden mukana tuomat pigmenttiläiskät kasvoissa
*Psoriaksen tuhoamat varpaankynnet ( en edes haaveile varvastossuista)
*Huonot hampaat
*Arpia siellä täällä
Kommentit (104)
Keskimittaista penistä ja rintaa lähinnä. Rintaani on pilkattu täällä palstallakin, kun täällä joskus laitettiin kuvia vartalosta. Myös pakaroita vähän pilkattiin.
En tiedä onko häpeä oikea sana, mutta suhteessa olkavarteni ovat luontaisesti rotevat (sekä läskiä että pattia), kaulani hitusen lyhyehkö ja pömppöä kertyy helposti alavatsaan.
Karvaisuutta. Kokoajan pitää olle sheivaamassa ja nyppimässä milloin mistäkin. Olen kymmenen kertaa karvaisempi kuin miesystäväni.
Otsikko kysyy "mitä häpeät" ja tänne tulee vastaajia kehumaan ettei häpeä mitään...
Mulla oli nuorena korkeat poskipäät, jotka on iän myötä lussahtaneet leukalinjan alapuolelle. Niitä häpeän.
Vierailija kirjoitti:
Otsikko kysyy "mitä häpeät" ja tänne tulee vastaajia kehumaan ettei häpeä mitään...
Mulla oli nuorena korkeat poskipäät, jotka on iän myötä lussahtaneet leukalinjan alapuolelle. Niitä häpeän.
Aloituksessa lukee "Mitä muuttaisit?"
Vartaloni joka osa on eri paria. En näe yhtään hyvää kohtaa itsessäni, kun niitä ei ole. En ole tippakaan naisellinen.
Vierailija kirjoitti:
Penistäni
-naisten asenteet miehiä kohtaan, joilla on pieni penis, on erittäin loukkaavia.Ryhtiäni
-ryhti on huono. Olen yrittänyt tosin parantaa sitä, mutta joudun keskittymään ollakseni ryhdikäs, niin se hävettääLievää ylipainoani
-miehet eivät vieläkään nauti kehopositiivisten naisten etuoikeuksistaM27
En nyt sanoisi, että heillä mitään etuoikeuksia on, todella paljon ilkeilyä ja arvostelua joutuvat sietämään.
Huonot hampaat, leuan ja suun alue. Maski on ollut kiva! :)
Vierailija kirjoitti:
Karvaisuutta. Kokoajan pitää olle sheivaamassa ja nyppimässä milloin mistäkin. Olen kymmenen kertaa karvaisempi kuin miesystäväni.
Mullakin ehkä tämä pahimpana. Toki hyvä puoli on siinä, että hiukset ovat myös paksut ja vahvat, samoin ripset, mutta kaikkia muita karvojani inhoan syvästi.
Kuihtuneita kasvoja ja luurankokäsivarsia. Niiden vastapainona lohduttaudun kropalla, joka on hyvä ja jonka eteen olen kieltämättä tehnyt töitä ja teen edelleen päivittäin. Haaveilen kasvojenkohotuksesta mutta ne taitavat mennä useammin pieleen kuin onnistua.
Huonossa kunnossa olevat hampaat. On minulla kehossani muitakin kohtia, joista en erityisemmin pidä, mutta hampaat ovat ainoa asia joita oikeasti häpeän, koska olen niiden huonokuntoisuuden itse aiheuttanut.
En häpeä, omia ovat ongelmani. Jos joku ei siedä, niin katsokoot muualle.
Pitkää naamaani harvoin suoranaisesti häpeän, mutta videopuheluissa sitä on oikeasti jopa hieman vaikea katsoa. Nenänpielten juonteet eivät auta asiaa. Maskiaika on ollut hepotus. Viime aikoina olen alkanut hieman inhota myös mahaani, joka ei missään nimessä ole silleen iso mutta selkeästi taipuvainen keräämään kaiken ylimääräisen rasvan pepun ja rintojen pysyessä pieninä. Jokainen ylimääräinen puoli kiloa hyppää silmille ja saa olon tuntumaan epänaiselliselta, kun se kertyy vyötärölle. Ottaisin päärynävartalotaipumuksen heti jos se olisi myynnissä.
-Pieni leuka. Ei nyt ihan Hjallis-tasoa, mutta pienehkö.
- löysä vatsa ja reisien "yläsisäosat" vaikka olen tosi hoikka ja liikun. Ei niistä lähde läski ennenkun iskee a n o reksia (kokeiltu on sitäkin)
- mustat silmänaluset (ei auta mikään, iho on ohutta ja paksut verisuonet kuultaa läpi)
- vinot ja keltaiset hampaat (on oiottu, mutta vääntyneet takaisin. Keltaiset, koska keltainen hammasluu. Hygienia kunnossa)
Yleisilmeeseen oon kuitenkin tyytyväinen. :D
N31
Häpesin isoja luomutissejäni kunnes tajusin, että minun ei kuulu hävetä. Niiden ihmisten kuuluu hävetä, jotka sheimaavat ja seksualisoivat isoja rintoja ja halventavat niiden kantajia.
Viallisia jalkojani, käsiäni ja lihasheikkoutta. Oikeastaan koko kroppaa kaulasta alaspäin.
Lihomistani..... se on kauheaa psyykkeelle.
Ja näin kohta viisikymppisenä en saa enää karistettua kiloja ilman jotain leikkausta tms. Olen ollut ns normaali painoinen aina. Viimeisen n 5 v aikana tullut 25 kg lisää.
Stressi lihottaa jo itsessään, hormonit, hidas aineenvaihdunta, makeanhimo, yksinäisyyteen syöminen, 2v etätöitä kotona päivät lähes liikkumattomana.
Eipä siinä muuta tarvittu.
Vk loppuna olisin halunnut mennä synnyinseudullani yhteen tapahtumaan jossa olisin tavannut vanhoja tuttuja ja ehkä erään jota kaipaan edelleen, mutta en ilkeä mennä sinne kun olen lihonut niin paljon. Kaikki vaatteetkin näyttävät kamalilta päällä.
Häpeän isoja sisempiä häpyhuulia, leveitä hartioita ja pieniä nännejä. Lisäksi punoittava naamani on ärsyttävä.