Kehohäpeä, mitä häpeät itsessäsi?
Mitä muuttaisit omassa kehossasi?
Minut lista:
*Raskauden mukana tuomat pigmenttiläiskät kasvoissa
*Psoriaksen tuhoamat varpaankynnet ( en edes haaveile varvastossuista)
*Huonot hampaat
*Arpia siellä täällä
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penistäni
-naisten asenteet miehiä kohtaan, joilla on pieni penis, on erittäin loukkaavia.Ryhtiäni
-ryhti on huono. Olen yrittänyt tosin parantaa sitä, mutta joudun keskittymään ollakseni ryhdikäs, niin se hävettääLievää ylipainoani
-miehet eivät vieläkään nauti kehopositiivisten naisten etuoikeuksistaM27
Jännä kommentti. Kolme kohtaa, ja kahdessa niistä syytetään naisia.
Miesten syyttävä sormi on kuin kompassi. Se löytää aina naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penistäni
-naisten asenteet miehiä kohtaan, joilla on pieni penis, on erittäin loukkaavia.Ryhtiäni
-ryhti on huono. Olen yrittänyt tosin parantaa sitä, mutta joudun keskittymään ollakseni ryhdikäs, niin se hävettääLievää ylipainoani
-miehet eivät vieläkään nauti kehopositiivisten naisten etuoikeuksistaM27
En nyt sanoisi, että heillä mitään etuoikeuksia on, todella paljon ilkeilyä ja arvostelua joutuvat sietämään.
Niinpä. Saavat somessa uskomattoman määrän paskaa niskaan. Nimittelyä, arvostelua, toivotaan heille jopa kuolemaa. Ja kaikki ilkeät kommentit tulevat miehiltä.
Nuo naiset ovat uskomattoman rohkeita kun asettuvat alttiiksi tuollaiselle suunnattomalle vihalle. Ja joku kehtaa nimittää etuoikeutetuksi naisia, jotka joutuvat taistelemaan että saisivat edes ihmisarvoista kohtelua.
Parodontiitin vuoksi muutama hampaistani poistettiin. Ei ole varaa implantteihin, eikä kunnnallinen tee mitään. Lisäksi alahampaisiini tuli raot. En koskaan hymyile, peittelen hampaitani. Olen miettinyt proteeseja. Häpeän myös rumia käsiäni, ne ovat naiselle rumat, kolhot ja suonikkaat, sekä kynteni ovat rumat, leveät. Olen aina peitellyt käsiäni.
En häpeä mitään, olen kiitollinen siitä, että minulla on terve keho.
Ihan koko setti joutaisi vaihtoon. Mitä sitä erittelemään.
Luomista luopuisin. Etenkin selkä on kirjaimellisesti täynnä isoja rumia luomia. Vaatteet päällä ulkonäöstäni satelee kehuja jatkuvasti, mutta ilman paitaa nähneet eivät kehu koskaan. Tai no, pari ihastunutta on "kehunut" säälien tyyliin "eihän tuo nyt niin paha ole" tai "en minä välitä" tai "ajattele, että näytät leopardilta". Kummasti ihastus on laantunut tämän jälkeen nopeasti ja ovat jättäneet minut jollain ihme verukkeella.
M
Vierailija kirjoitti:
Parodontiitin vuoksi muutama hampaistani poistettiin. Ei ole varaa implantteihin, eikä kunnnallinen tee mitään. Lisäksi alahampaisiini tuli raot. En koskaan hymyile, peittelen hampaitani. Olen miettinyt proteeseja. Häpeän myös rumia käsiäni, ne ovat naiselle rumat, kolhot ja suonikkaat, sekä kynteni ovat rumat, leveät. Olen aina peitellyt käsiäni.
Ymmärrän tuon hammashomman. Itse häpesin hampaitani, kun olivat mielestäni väärin; siis toinen etuhammas vähän toisen päällä, mutta ei ne aikoinaan kuvauksia haitanneet. Joka tapauksessa muutama vuosi sitten laitatin etuhampaisiin laminaatit.
~ mummo ~
Hoikka vyötärö, pidän usein löysiä yläosia.
Narukädet. Etenkin ranteet. Paremmassa kunnossa olen kuin useimmat parikymppiset ja käsiä on treenattu, voi luoja että niitä on treenattu, mutta kyynärpäästä alas päin ovat kuin laihalla teinillä.
m
Minä tiedän kaiken häpeästä mutta silti näitä oli taas vähän järkyttävää lukea. Kun en ikinä ole osannut katsoa ketään ihmistä että "vau onpa tuo kauhean ruma ja vääränlainen." En vaikka mitä olisi.
Oman häpeän juuret on lapsuuden kaltoinkohtelussa. En keksinyt sille lapsena jotenkin mitään muuta selitystä kuin että tää varmaan tapahtuu mulle kun olen ruma (äiti mm. katsoi aina kuin halpaa makkaraa, inhoten.) Sama koulukiusaamisen kanssa, vaikka mua ei koskaan kiusattu ulkonäöstä vaan yksinkertaisesti suljettiin yhtäkkiä ulkopuolelle. Näistä lähti sitten semmoset 30 vuotta kestänyt itseinho ja esim. syömishäiriökierre. Nyt voin jo paremmin. Luulen että yks iso juttu on hyväksyä se että mun menneisyys on jättänyt jälkensä ja saatan tuntea suurta häpeää kohtauksittain loppuelämäni. Että ei ruoskisi siitäkin itseään että tuntee välillä niin.
Vierailija kirjoitti:
Hoikka vyötärö, pidän usein löysiä yläosia.
Voi hyvänen aika! Kaikilla ei ole sellaista. Ole mielissäsi. ♥
~ mummo ~
Pientä pippeliäni sivistymättömien ihmisten saunaseurassa.
Vierailija kirjoitti:
Pientä pippeliäni sivistymättömien ihmisten saunaseurassa.
Sulla ei taida olla vain kehohäpeä?
Runsaasti hilseilevä päänahka ja parranseutu. Helvetillinen aftaongelma (tämä ei kehohäpeää). Molempiin haettu apua useilta ammattilaisilta, mutta ratkaisua ei ole löytynyt.
En häpeä mitään. En ole täydellinen millään muotoa (tirsk), mutta mitäpä sitä häpeämään.
Yritän pitää itseni kunnossa ettei olisi kipuja ja kolotuksia. Terveys on paljon enemmän mieleen negatiivisesti vaikuttava juttu kuin että miltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän kaiken häpeästä mutta silti näitä oli taas vähän järkyttävää lukea. Kun en ikinä ole osannut katsoa ketään ihmistä että "vau onpa tuo kauhean ruma ja vääränlainen." En vaikka mitä olisi.
Oman häpeän juuret on lapsuuden kaltoinkohtelussa. En keksinyt sille lapsena jotenkin mitään muuta selitystä kuin että tää varmaan tapahtuu mulle kun olen ruma (äiti mm. katsoi aina kuin halpaa makkaraa, inhoten.) Sama koulukiusaamisen kanssa, vaikka mua ei koskaan kiusattu ulkonäöstä vaan yksinkertaisesti suljettiin yhtäkkiä ulkopuolelle. Näistä lähti sitten semmoset 30 vuotta kestänyt itseinho ja esim. syömishäiriökierre. Nyt voin jo paremmin. Luulen että yks iso juttu on hyväksyä se että mun menneisyys on jättänyt jälkensä ja saatan tuntea suurta häpeää kohtauksittain loppuelämäni. Että ei ruoskisi siitäkin itseään että tuntee välillä niin.
Tähän on vaikeaa sanoa mitään. Oikeita sanoja ei vaan löydy.
Olen kumminkin pahoillani.
~ mummo ~
Vierailija kirjoitti:
Runsaasti hilseilevä päänahka ja parranseutu. Helvetillinen aftaongelma (tämä ei kehohäpeää). Molempiin haettu apua useilta ammattilaisilta, mutta ratkaisua ei ole löytynyt.
Oletko kokeillut gluteentonta ruokavaliota? Minullakin oli ennen hisettä ja paljon aftoja, molemmat katosivat kun jätin gluteenin pois (eräästä muusta syystä). Nykyisin ei tule aftaa vaikka puraisisin huuleen, ennen takuuvarma ammottava afta kolmeksi viikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikko kysyy "mitä häpeät" ja tänne tulee vastaajia kehumaan ettei häpeä mitään...
Mulla oli nuorena korkeat poskipäät, jotka on iän myötä lussahtaneet leukalinjan alapuolelle. Niitä häpeän.
Aloituksessa lukee "Mitä muuttaisit?"
Otsikko kysyy "Mitä häpeät" ja kommentoimassasi viestissä myös lukee niin.
Vierailija kirjoitti:
En häpeä mitään. En ole täydellinen millään muotoa (tirsk), mutta mitäpä sitä häpeämään.
Yritän pitää itseni kunnossa ettei olisi kipuja ja kolotuksia. Terveys on paljon enemmän mieleen negatiivisesti vaikuttava juttu kuin että miltä näyttää.
Miksi tuo "tirsk"? (Jos aikuinen olet) Aivan typerää.
Paksut jalat, ohuet hiukset, leveä nenä, pömppömaha. Ainoa jota en häpeä on isot siniset silmät.