Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehohäpeä, mitä häpeät itsessäsi?

Vierailija
26.05.2022 |

Mitä muuttaisit omassa kehossasi?

Minut lista:

*Raskauden mukana tuomat pigmenttiläiskät kasvoissa

*Psoriaksen tuhoamat varpaankynnet ( en edes haaveile varvastossuista)

*Huonot hampaat

*Arpia siellä täällä

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runsaasti hilseilevä päänahka ja parranseutu. Helvetillinen aftaongelma (tämä ei kehohäpeää). Molempiin haettu apua useilta ammattilaisilta, mutta ratkaisua ei ole löytynyt.

Oletko kokeillut gluteentonta ruokavaliota? Minullakin oli ennen hisettä ja paljon aftoja, molemmat katosivat kun jätin gluteenin pois (eräästä muusta syystä). Nykyisin ei tule aftaa vaikka puraisisin huuleen, ennen takuuvarma ammottava afta kolmeksi viikoksi.

Tutkittu on. Vehnän jätin muista syistä. Ei tosin olisi varaakaan ruveta gluteenittomalle.

Vierailija
82/104 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luomista luopuisin. Etenkin selkä on kirjaimellisesti täynnä isoja rumia luomia. Vaatteet päällä ulkonäöstäni satelee kehuja jatkuvasti, mutta ilman paitaa nähneet eivät kehu koskaan. Tai no, pari ihastunutta on "kehunut" säälien tyyliin "eihän tuo nyt niin paha ole" tai "en minä välitä" tai "ajattele, että näytät leopardilta". Kummasti ihastus on laantunut tämän jälkeen nopeasti ja ovat jättäneet minut jollain ihme verukkeella.

M

Ai En ole koskaan tajunnut noin ajatellakaan. Rinnoista alaspäin alavatsaan asti sekä selkä täynnä luomia. Ikinä en ole osannut hävetä niitä tai pitää mitenkään erikoisena. Kukaan ei ole niistä koskaan edes mitään maininnut.

Näköjään sitten nykypäivänä jopa luomet on hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runsaasti hilseilevä päänahka ja parranseutu. Helvetillinen aftaongelma (tämä ei kehohäpeää). Molempiin haettu apua useilta ammattilaisilta, mutta ratkaisua ei ole löytynyt.

Anteeksi ehkä tyhmä kysymys, mutta mitä hammastahnoja olet kokeillut?

Vierailija
84/104 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän hoikkuuttani. Nyt on niin trendikästä olla lihava ja ns muodokas, että olen alkanut häpeämään hoikkuuttani.

Vierailija
85/104 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Rinnat menivät pilalle imetyksen jälkeen, pienenivät reippaasti

-Sellua joka paikassa

-Leveä lantio josta olen saanut kuulla että olen leveä kuljetus

-Takapuoltani häpeän muutenkin, Salitreenillå saanut sitä vähän paremmaksi mutta silti genetiikka on mitä on.

Eli vaihtoon voisi laittaa koko muijan.

Vierailija
86/104 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua hävettää mun kädet, pureskelen ja revin kynnet ja kynsinauhat. Ihan järkyttävän näköiset! Toki pidän muuten käsihygieniasta huolta, tuo on vain pakonomaista. Hävettää siis lähinnä se, että itse aiheutan tän tilanteen, enkä silti tee sille mitään. Mun varpaankynnet on kans vähän rumat, epäilen että kynsisieni, pitäisi käydä apteekissa siis.

Vierailija
87/104 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka vyötärö, pidän usein löysiä yläosia.

Voi hyvänen aika! Kaikilla ei ole sellaista. Ole mielissäsi. ♥

~ mummo ~

Pitää vielä jatkaa tähän. Eilen tulin kotiin bussilla ja siinä vastapäätä istui äiti lapsineen. En kyllä kehdannut paljoa katsella, mutta se äiti oli aivan tosi, tosi ohut.

Ei voi sanoa edes laihaksi vaan hän oli ohut. Ja kaunis kuin mikä.

Ei se laihuus tehnyt hänestä kaunista. Tuli vaan oma nuoruus mieleen. Toivon, että et pidä tätä huonona huomiona vaan että tällainen ex-malli ihailee. Sekin vielä, että normipainoisena nuori(kin) ihminen näyttää kaikista parhaalta.

~ mummo ~

Vierailija
88/104 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luomista luopuisin. Etenkin selkä on kirjaimellisesti täynnä isoja rumia luomia. Vaatteet päällä ulkonäöstäni satelee kehuja jatkuvasti, mutta ilman paitaa nähneet eivät kehu koskaan. Tai no, pari ihastunutta on "kehunut" säälien tyyliin "eihän tuo nyt niin paha ole" tai "en minä välitä" tai "ajattele, että näytät leopardilta". Kummasti ihastus on laantunut tämän jälkeen nopeasti ja ovat jättäneet minut jollain ihme verukkeella.

M

Ai En ole koskaan tajunnut noin ajatellakaan. Rinnoista alaspäin alavatsaan asti sekä selkä täynnä luomia. Ikinä en ole osannut hävetä niitä tai pitää mitenkään erikoisena. Kukaan ei ole niistä koskaan edes mitään maininnut.

Näköjään sitten nykypäivänä jopa luomet on hyi.

Useimmat luomet ovat neutraaleja. Toisilla näkee satoja pieniä luomia jotka eivät herätä inhoa kenessäkään, mutta on paljon myös rumia luomia ja osalla isot koholuomet kasvavat runsaasti karvaakin.

Tämä "leopardimies" ei maininnut koho- tai karvaluomia, mutta isot ja runsaat kyllä. Voi olla oikeasti isokin ongelma monelle.

Tiedä sitten johtuuko "ällötys" siitä, että hän on ilmeisesti muuten hyvännäköinen ja on siksi vetänyt puoleensa pinnallisia naisia... Ehkä sinun luomesi ovat niitä neutraaleja luomia tai sitten ne rumatkaan luomet eivät naisella niin haittaa.

Vierailija
89/104 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia. Ei ollut tyhmä kysymys. Tuo kysytään aina ensimmäisenä. Ei johdu minulla hammastahnasta.

Vierailija
90/104 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonossa kunnossa olevat hampaat. On minulla kehossani muitakin kohtia, joista en erityisemmin pidä, mutta hampaat ovat ainoa asia joita oikeasti häpeän, koska olen niiden huonokuntoisuuden itse aiheuttanut.

Olin näköjään tämän viestin kirjoittanut reilu vuosi sitten. Tämän vuoden alussa otin itseäni niskasta kiinni ja uskaltauduin varaamaan ajan hammaslääkäriin. Kävinkin sitten kevään aikana varmaan kymmenen kertaa hammaslääkärissä, sen verran paljon hampaissani olikin hoidettavaa. Nyt hampaani ovatkin aika hyvässä kunnossa ja aion käydä jatkossa säännöllisesti hammastarkastuksessa, ettei tilanne pääse enää koskaan niin pahaksi kuin mitä se oli. 

Ovat ne edelleen melko keltaiset (jolle kyllä voisikin tehdä jotain) ja hammashymyni on muutenkin aika ruma, mutta en enää koe häpeää. 

Vierailija
91/104 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaivaisenluut molemmissa jaloissa. Eivät ole korkokenkien tuotetta, vaan geneettinen suvussa kulkeva vika. Minulla isovarpaat alkoivat kääntyä sisäänpäin jo 6-vuotiaana (mummolan seinällä on meistä lapsista sellaiset maaleilla tehdyt jalanjälkiprintit, ja minun jalanjäljissäni näkyy vinot varpaat jo 6v).

Jalkani ovat todella rumat. Olen sellainen nainen, jolle ulkonäkö on suht. tärkeää ja huolehdin ulkonäöstäni kaikin tavoin mitkä ovat omassa hallinnassa. Olen tyytyväinen muuhun ulkonäköön. Noille varpaille vaan ei mahda mitään. Joudun katsomaan kenkävalinnat kesäisin tosi tarkkaan, etteivät vaivaisenluut näy. Varvastossuja minulla ei ole koskaan ollut, en kehtaa. Rannalla tai yleisissä saunoissa/pukutiloissa häpeän ja yritän aina piilotella jalkojani. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 9 vuotta ja häpeän hänenkin edessään jalkojani yhä niin paljon, että pidän kotona aina sukkia tai tossuja jaloissa, usein seksissäkin. Mieheni on joskus tarjoutunut antamaan minulle jalkahierontaa ja tiedän että se tuntuisi taivaalliselta, mutta en mitenkään kehtaa :(

Vierailija
92/104 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin hampaat. Suomessa pitäisi kyllä kunnallisessa hammashoidossa ottaa huomioon myös esteettinenkin puoli. En tarkoita, että pitäisi Jenkkityyliin laittaa täydelliset hampaat, vaan, että jos on esim. poistettu hampaita, järkyttävän keltaiset tms. niin ne korjattaisiin. Ymmärrän hyvin, että resursseja ei ole, koska määrärahat ovat tiukilla ja ei ole tarpeeksi henkilökuntaa. Kaikilla ei vaan ole varaa yksityisiin hoitoihin, ne ovat todella kalliita. Hampaat aiheuttavat todella paljon häpeää, asialla on merkitystä työnsaantiin, parinmuodostukseen, syrjäytymiseen, koska hampaat hävettävät. Tähän asiaan toivoisin satsattavan enemmän.

Vierailija
93/104 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä mitään koska olen kehopositiivinen. Ei tämä 142 kg reilut 160 cm pitkälle ole mitään ylipainoa, tuommoiset puheet ovat vain propagandaa. 

Vierailija
94/104 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukamat :(

Vierailija
95/104 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia. Ei ollut tyhmä kysymys. Tuo kysytään aina ensimmäisenä. Ei johdu minulla hammastahnasta.

Joo, voi että kun toivon että saisit vielä jostain apua! Arvasin että olet kokeillut kaiken mutta kysyin silti kun itsellä vaan yks tietty merkki auttoi (Elmex.) Noi on niin kauhea vaiva kanssa, mulla oli aivan hirveän kipeä suu 4kk, jatkuvasti oli 8-10 superkipeää aftaa. Tiedä sitten mikä hitto tuossakin tuli kun alkoi ihan yhtäkkiä aikoinaan. Ehkä vaan herkistyin sille normipepsodentille. On kyllä suolistovaivaakin joten silloin ajattelin että jes nytkö mulla on jotain puutostilojakin sitten.

No jokatapauksessa toivottavasti se apu löytyy sulle vielä.

Vierailija
96/104 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pitkä ja hoikahko.

Mulla on aika leveät hartiat ja miehen kädet. 

Oon kuullut sitä kaikkialta, että "voooooii kuinka  oot pitkä ja hoikka, niiin mallin mitoissa........".

Minä häpeän sitä. :D Tuntuu, että siinä on jotain väärää... niin piilottelen itseäni. En sovi joukkoon, suurin osa päätä lyhyempiä.  Haluaisin olla lyhyt ja paksu ja pysyä rauhassa ulkonäköni suhteen.  

t. N30.

Vierailija
97/104 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummollani ja äidilläni oli vaivasenluut . Äiti pääsi julkiselle puolelle leikkaukseen, minä en. Lääkäri ei pitänyt tarpeeksi suurina, vaikka ovat kauhean näköiset. Kaikki uudet kengät hankaavat ja sivussa näkyy kuluma.

Vierailija
98/104 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon keltaisista hampaista kärsiviä. Älkää ihmeessä kärsikö jos sille voi tehdä jotain. Suosittelen lämpimästi että tilaatte netistä Crest-valkaisuliuskoja. Itse tilasin yhden paketin (olisiko siinä ollut 20 kpl liuskoja), joka maksoi posteineen noin 80 e. Käytin kerralla 10 liuskaa, sillä hampaani tulivat jo niin valkoisiksi, etten kokenut tarvetta käyttää enempää. Loput jäivät kaappiin, voin uusia hoidon esim vuoden päästä jos huomaan että hampaat ovat lähteneet uudelleen kellastumaan. Muutos oli todella suuri! Minusta on pieni hinta maksaa vaikka tuo 80 e vuodessa (tässä tapauksessa kustansi vähemmänkin) siitä että on valkoisempi hymy jota kehtaa näyttää!

Vierailija
99/104 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin vois kysyä mitä EN häpeä. Noh, silmät. Kaikki muu joutaisi vaihtoon.

Vierailija
100/104 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vaivaisenluut molemmissa jaloissa. Eivät ole korkokenkien tuotetta, vaan geneettinen suvussa kulkeva vika. Minulla isovarpaat alkoivat kääntyä sisäänpäin jo 6-vuotiaana (mummolan seinällä on meistä lapsista sellaiset maaleilla tehdyt jalanjälkiprintit, ja minun jalanjäljissäni näkyy vinot varpaat jo 6v).

Jalkani ovat todella rumat. Olen sellainen nainen, jolle ulkonäkö on suht. tärkeää ja huolehdin ulkonäöstäni kaikin tavoin mitkä ovat omassa hallinnassa. Olen tyytyväinen muuhun ulkonäköön. Noille varpaille vaan ei mahda mitään. Joudun katsomaan kenkävalinnat kesäisin tosi tarkkaan, etteivät vaivaisenluut näy. Varvastossuja minulla ei ole koskaan ollut, en kehtaa. Rannalla tai yleisissä saunoissa/pukutiloissa häpeän ja yritän aina piilotella jalkojani. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 9 vuotta ja häpeän hänenkin edessään jalkojani yhä niin paljon, että pidän kotona aina sukkia tai tossuja jaloissa, usein seksissäkin. Mieheni on joskus tarjoutunut antamaan minulle jalkahierontaa ja tiedän että se tuntuisi taivaalliselta, mutta en mitenkään kehtaa :(

Ehkä ne vaivaisenluut ei aina johdukaan korkkareista. Minä löysin sellaiset varvastossut, joissa se vaivaisenluu ei näy.

Tällaiset löysin vuosia sitten.

https://www.colorsofcalifornia.it/en-ot/shoponline/eva-flip-flop-with-f…

Mutta en muista enää mistä. Olikohan Zalando.

~ mummo ~

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän