Kehohäpeä, mitä häpeät itsessäsi?
Mitä muuttaisit omassa kehossasi?
Minut lista:
*Raskauden mukana tuomat pigmenttiläiskät kasvoissa
*Psoriaksen tuhoamat varpaankynnet ( en edes haaveile varvastossuista)
*Huonot hampaat
*Arpia siellä täällä
Kommentit (104)
Nämä turhat läskimakkarat tässä vatsan seudulla. Rasvaimuakin olen jo miettinyt kun ei niitä sulata maammelaulukaan.
Jos uskaltaisin, korjauttaisin erittäin pahan avopurennan ja eri suuntiin harottavat hampaat. Ihmiset huomauttelevat siitä usein, ihan kuin en olisi itse yhtään huomannut. Kyseessä on 90-luvulla tehdyn pitkällisen oikomishoidon lopputulos. Ennen oikomishoitoa hampaiden eturivi oli kaunis.
Saisin korjauksen ilmeisesti kunnalliselta. Ensin poistettaisiin kaikki 4kpl viisaudenhampaita ja 2-4 muuta hammasta. Sitten oikomista. Sitten leuansiirtoleikkaus eli yläleuka halki ja uudelleen kasaan metallilla. Ja sitten oikomishoito. Mutta en uskalla. Puhun ammatikseni ja pelottaa hermovaurioiden mahdollisuus. Lisäksi on vastustuskykyä huonontava sairaus jonka hoito-ohjeissa on kielletty kaikki tatuoinnit ja kauneusleikkaukset. Olen ajatellut, että jos joskus omat etuhampaat hajoaa, hankin tilalle kauniit tekarit, niin sitten on lopulta oikomishoidon virheet korjattu.
Henriikka ei häpeä vatsaansa. Eikä pidäkään.
https://www.iltalehti.fi/keho/a/28067e73-c67f-4ef9-a1f3-36245195064c
En tällä hetkellä häpeä mitään kehossani. Nuorempana kyllä hävetti kaikki. Raskaus ei juuri muuttanut kehoani. Olen ihan kiva ja kaunis näin.