Kehohäpeä, mitä häpeät itsessäsi?
Mitä muuttaisit omassa kehossasi?
Minut lista:
*Raskauden mukana tuomat pigmenttiläiskät kasvoissa
*Psoriaksen tuhoamat varpaankynnet ( en edes haaveile varvastossuista)
*Huonot hampaat
*Arpia siellä täällä
Kommentit (104)
Lista on pitkä, esim. keltainen hammasluusto, arvet ja syntymämerkki, nenä, tubulaariset rinnat, huono ryhti, töppösormet, rupsahtanut naama, hiukset, lievä karsastus jne. Joskus sitä vaan häviää geneettisen loton rankemman kerran. Ei taitaisi edes 100t. riittää kaikkien kauneusvirheiden korjaamiseen, joten olkoot.
Aina jos laihdun, rasvaa lähtee rinnoista, mutta jos lihon, se ei mene rintoihin.
En halua isoja rintoja, mutta tuo on muuttanut niiden muodon typeräksi.
Enpä tähän hätään keksi yhtäkään kohtaa kehossani, joka ei hävettäisi.
Vierailija kirjoitti:
Penistäni
-naisten asenteet miehiä kohtaan, joilla on pieni penis, on erittäin loukkaavia.Ryhtiäni
-ryhti on huono. Olen yrittänyt tosin parantaa sitä, mutta joudun keskittymään ollakseni ryhdikäs, niin se hävettääLievää ylipainoani
-miehet eivät vieläkään nauti kehopositiivisten naisten etuoikeuksistaM27
Jännä kommentti. Kolme kohtaa, ja kahdessa niistä syytetään naisia.
😳 kuin näin paljon hävetään itseä?
Jokainen on ainutlaatuinen ja hieno.
Mä olen jopa alkanut nyt arvostaa näitä selluja ja raskauden tuomia verenpurkaumia mahan seudulla.
Siis mä Olen synnyttänyt kolme upeaa ihana lasta.
Isoa jalkaani häpeän edelleen, ja siinä varmaan syynä se, että siitä
On minua kiusattu.
Että mihin teitäkin tökitty, niin sitä
Helposti häpeätte. Se häpeä on ihan opittu ominaisuus ja sitähän suomalaisissa on ollut pitkäänkin. Ainakin sodan jälkeen. En tiedä
Onko sitä ennen ollut niin paljon.
Mä en halua elämääni uhrata häpeälle. Se sitoo vaan energiaa. Yks häpeä.
Kannustan sinua olemaan juuri se mikä
Olet. Olet hyvä ja sopiva juuri sellaisena kuin olet, häpeän kanssa tai ilman häpeää.
Se häpeän tunne monelle on sellainen tuttu jaturvallinen.
Siitä luopuminen saattaa pelottaa.
Siitä voi kyllä luopua.
Olen ylpeä itsestäni. Olen ylpeä monista ihmisistä ja monesta asiasta. Niiden ei tarvitse liittyä minuun. Olen ylpeä lapsesta ja aikuisesta, joka rohkaistuu omissa haasteissaan. Se on hienoa.
Ole sinä ylpeä itsestäsi.
Ylpeys voi olla onnea, ei sen tarvitse olla negatiivista, se voi olla
Positiivisista ja kannustavaa, mikä
Ei ole keneltäkään pois vaan se kantaa.
Voihan häpestäänkin olla ylpeä. Se on tunne. Hyvä, jos sen tunnistaa.
Jos se häpeä tuntuu ikävältä, niin sitten se ei kai kannA? Siitä voi kyllä Oppia. Siihen on kuitenkin ihan turha jäädä Lojumaan. Mukavampaakin tekemistä on.
Vierailija kirjoitti:
Pituuttani, olen vain 170cm. Monesti tullut ilkeitä ja ivallisia kommentteja naisilta pituuteeni liittyen
M25
Olet just hyvä. Toki tunne on sinun omasi.
Mun mies on 169. Maailman paras, juuri
Minulle sopiva.
- Huono ryhti ja yliliikkuvat nivelet. Seisoessani jalat taipuvat kaarelle taakse. Lättäjalat.
- Alipaino, jonka takia olen saamieni kommenttien mukaan luuranko, oksettava, anorektikko, kukkakeppi ja kuivan kesän orava.
- Hiukset ohuet kuin hiiren häntä.
- Turvonnut maha. Käytän vain mahan peittäviä tunikoita ja mekkoja.
- Turvonneet kasvot.
- Yleisesti aneeminen olemus.
Lättäjalat. Armeijassa viimeistään miehelle tehdään selväksi, että ovat todella b.luokan väkeä. Sitten kyllä kuulee myös naisilta ainajoskus tylyjä kommentteja, siitä että lättäjalat miehellä on naurettavan näköistä.
Ja tukipohjallisia tässä joutuu myös käyttämään.
Parhaan mukaan yritän käyttää kenkiä tilanteessa kuin tilanteessa, ettei tuo jalan epämuodostuneisuus näy.
Häpeän isoja lörppöjä häpyhuuliani, isoja jalkojani (42, olen nainen)..
Haluaisin olla lyhyempi, jos saisin valita. Nuorempana inhosin ja häpesin myös pituuttani(176) mutta nykyään olen aika sinut. Itseäni pidempiä naisia ja ihmisiä tulee vastaan päivittäin..
Olemattomia sisempiä häpyhuulia. :(
En häpeä mitään kehossani ja annankin sen mielelläni miesten käyttöön. Kyllä yhden illan panot nostavat itsetuntoa huomattavasti, itselläni onkin niitä takana jo 165.
T.nainen
Hampaat, paksuja reisiä ja paksua mahaa. Yritän kuitenkin ajatella positiivisesti,voisi olla huonomminkin. Liikun kuitenkin paljon sekä hampaitani hoidan ja hoidatan. Teininä kiusattiin rankasti ja se on jättänyt jälkensä.
Vierailija kirjoitti:
Kallon malli ja mittasuhteet, rinnat, vatsa ja selluliitti.
Myöskään minulla kallon malli ja mittasuhteet eivät täysin vastaa arjalaista ihannetta. Menee liikaa brakyokefaaliselle puolelle - mongoli mikä mongoli.
Lienee turha odottaa RKP:ltä sitä Freudenthal-mitalia...
En häpeä mitään. Olen ylpeä kehostani ja kiitollinen siitä, miten se on ollut tukenani läpi elämän.
Olen mies, ja häpeän/häpesin laihaa ruumiin rakennettani. Sain lapsena usein kuulla haukkumista luuviulumaisesta olemuksestani, sekä tytöiltä että pojilta, ja siitä jäi pysyvät traumat.
Siksi olen nuoresta aikuisesta lähtien käynyt salilla. Siitä on tullut tavallaan pakkomielle, että pysyn miehekkäämmässä kunnossa. Vaikka treenaan paljon ja kovaa, en siltikään näytä kovin isokokoiselta, vaan normaalilta. Voin huonosti, jos en saa ylläpidettyä tätä kuntoani jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Pituuttani, olen vain 170cm. Monesti tullut ilkeitä ja ivallisia kommentteja naisilta pituuteeni liittyen
M25
Muistathan, että keisari Napoleon oli 162 cm pitkä ja sai silti koko Euroopan sekasortoon vuosikausiksi!
Ei sinun kannata tuosta mitään kompleksia kehittää!
Aloittaja ei ehkä lue näitä, mutta vastaan silti.
Minulla on vasemmassa jalassa ruma vaivaisenluu. Varmaankin johtuu siitä, kun nuorena kävelin järjettömän korkeilla koroilla.
Nyt jos ostaa nahkakengät niin se toinen kenkä venyy rumasti siitä kohtaa.
~ mummo ~
Vierailija kirjoitti:
Penistäni
-naisten asenteet miehiä kohtaan, joilla on pieni penis, on erittäin loukkaavia.Ryhtiäni
-ryhti on huono. Olen yrittänyt tosin parantaa sitä, mutta joudun keskittymään ollakseni ryhdikäs, niin se hävettääLievää ylipainoani
-miehet eivät vieläkään nauti kehopositiivisten naisten etuoikeuksistaM27
Sinä voi juuri nyt tällä sekunnilla luoda sometilin omilla kasvoillasi ja alkaa tuoda esiin miesten kehopositiivisuutta. Varaudu tuntien työhön joka viikko. Kukaan ei maksa sinulle palkkaa. Muutamassa vuodessa voit saada tarpeeksi huomiota että joku toimittaja kiinnostuu ja tekee sinusta jutun. Sitten voit saada sponsorisopimuksen. Miehenä pääset luultavasti paljon vähemmällä vihapommituksella kuin kehopositiiviset naiset, joita miehet vainoavat hellittämättä netissä.
Ryhdy töihin nyt heti.
Ulkopuoliset on aina haukkuneet tikkusääriäni, mutta en peittele niitä.
Selluliitti. En vain pääse yli siitä miten kauhealta se näyttää, vaikka sitä suurimmalla osalla naisista onkin eikä siitä oikein pääse eroon. En sen vuoksi kehtaa käyttää mitään mikä paljastaa reidet suunnilleen polveen saakka.
Toisaalta en halua paljastaa sääriänikään koska en rusketu ja ne ovat epämääräisen laikukkaat.