Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä ystävyyden lopettamiseen

Vierailija
26.05.2022 |

Erään pitkäaikaisen ystävän seura ei enää kiinnosta. Riitoja ei ole, mutta vuosien saatossa mielenkiinnon kohteet ja elämäntilanteet ovat muuttuneet huomattavasti. Itseäni ei tapaamiset enää kiinnosta, mutta hän ehdottelee tapaamisia säännöllisesti. Hän on hyvä ihminen, joten en haluaisi pahoittaa hänen mieltään. Ns. ghostaaminen ei todellakaan ole vaihtoehto, mutta en myöskään haluaisi pitää mitään selittelypuhetta. Onko vinkkejä, miten toimia?

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa hankaloittaa, että ystävä on kertonut minun olevan hänen paras kaverinsa ja tiedän, että hänellä ei ole niitä paljoa.

-ap

Vierailija
102/103 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu ootpa AP ikävä tyyppi. Täällä naureskelet ihmiselle jolla ei ole paljoa kavereita mielestäsi. Voipi voida paremmin ilman sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaa hankaloittaa, että ystävä on kertonut minun olevan hänen paras kaverinsa ja tiedän, että hänellä ei ole niitä paljoa.

-ap

Miten olet mennyt mokaamaan noin pahasti että toinen kuvitellaa tuollaista kun sinä haluatkin hänestä oikeasti vaan eroon 🤦 annat ihan päinvastaisia signaaleja ulospäin. Kannattaa opetella kommunikoimaan oikein. Itse olet tämän sopan nyt keittänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän