Oletko lentänyt muilla kuin Finnairin koneilla?
Kommentit (89)
Olen ollut vain kyydissä. Hih!
Olen ollut siis monen firman koneen kyydissä, ja mitään eroa turvallisuuden tunteessa ei ole Finnairiin nähden.
En ole lentänyt yhtäkään konetta, vaan simulaattoria. Mutta oli kivaa.
Olen lentänyt ulos baarista. Olin liian seksikäs mies sillä minulla oli hame päällä.
kokemuksen perusteella en mielellään lennä finskillä.
Lopetin laskemisen 40 lentoyhtiön jälkeen. Aina turvallisempaa kuin paikallisesti autoilu.
Vierailija kirjoitti:
Olen lentänyt ulos baarista. Olin liian seksikäs mies sillä minulla oli hame päällä.
sannan kaveri?
Olen lentänyt Norwegianilla.
Ne Finnairin koneet ovat aika hulppeita joissa on 7 istumapaikkaa per rivi.
En ole ollut kuin Finnairin ja Norwegianin lennoilla.
Äkkiseltään laskettuna 7. En muista, jos kauan sitten ollut jotain halpislentoyhtiöitä, jouta ri enää ole.
Kyllä, ja lähtökohtaisesti muilla on uudemmat koneet (myös 'halpalentoyhtiöillä') koen oloni jopa turvallisemmaksi.
Hyvä esimerkki on "Finnairin" eli Norran lento (ihan Finnairin kautta varattiin) Puolaan: kone oli pienin millä ikinä(!) olen Puolaan lentänyt, käyn usein, ja kaiken huippuna se, ettei vessassa toiminut hana.
Googletin asiaa, niin ilm. suht yleistä(?) Nprran koneissa. Mietin sitä tautien määrää mikä tuosta voi levitä... Joku "noro" ei lavuaarissa tarjolla olleilla 'puhdistusliinoilla' taltu, sitten ihmiset kähmivät ovea, turvavyötä, tarjotinpöytää, yläluukkua jne. matkan aikana... En enää USKALLA tuon jälkeen Finnairia käyttää.
Nykyään pääsääntöisesti muilla kuin Finnairilla. Lähinnä Lufthansa, KLM ja Norwegian, kun Finnair on hinnoitellut itsensä pihalle. Ei ole enää kilpailukykyinen kuin Aasian reiteillä. Turvallisuudentunteessa en ole huomannut mitään eroa, mutta palvelussa kyllä, eikä sekään ole valitettavasti Finnairin eduksi. Bonusohjelmasta ei edes kannata enää puhua, niin paljon Finnair on sitä heikentänyt.
Mitä helvettiä? Vieläkö ap:n kaltaisia ihmisiä on olemassa?
Ai kam vrom vinlant! Ai flai vith aerplain! Vinnair pest!
En ole lentänyt millään koneella, mutta varmaan 40-50 lentoyhtiön koneiden kyydissä olen ollut. 1970-1980 -luvuilla oli sellaisia koneita, joiden kyydissä ei ollut kovin turvallinen olo. Nykyään ei enää sellaisia ole olemassakaan.
Muistaakseni olen lentänyt Finskin lisäksi näillä: British Airways, KLM, Ryanair, Lufthansa ja Norra.
Eräs lento afrikkalaisella lentoyhtiöllä ei unohdu - aina ei kannata säästää. 😀
Monesti, ei mitään eroa, vain uudempia koneita.