Nainen, onko "täynnä olemisen tunne" sinulle tärkeää yhdynnässä?
Poikaystäväni hankki minulle äskettäin todella paksun (ympärys melkein 19 cm) dildon, jota olen nyt muutaman kerran käyttänyt. Saan tällä ylivoimaisesti voimakkaimmat orgasmit. Tunne on täysin toinen kuin millään peniksellä ja johtuu siitä, että vagina venyy. Tämä aiheuttaa hitaasti kehittyvän, mutta äärimmäisen voimakkaan ja pitkän orgasmin, jota ei peniksellä saa.
Mutta sitten kysymys: tunnistatko nainen tämän äärimmäisen täynnä olemisen tunteen ja onko se sinusta myös ihanaa?
Kysyn tätä siksi, että kerran aiemmin olen aihepiiriä sivunnut kaverini kanssa ja hän puolestaan kertoi, että nimenomaan ei pidä paksuista peniksistä (jotka ei varmastikaan voi edes olla tuon dildoni paksuisia), koska kokee tuon venytyksen päinvastoin epämiellyttävänä.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäjauhamista tässä on, varsinkinmiehillä? Eiköhän naiset ihan tiedä itse saavtko orgasmin vai eivät. Ja jos eivät, ovat siis lukeneet suosittelemanne kirjta huonosti!!! Ei ole enä totta tämä höpötys.
Sanon yhä, opetelkaa miehet tekemään naiselle se orgasmin kuinka SE NAINEN haluaa,ei kuinke se MIES sen haluaisi naiselle.
En ole vielä kuullut naisen julistavan kirjoitta tai palstoilla oikeata tapaaa. mite miehen se tulisi saada.
Mutta silti suurelle osalle naisista on katastrofi jos mies ei tule seksin aikana 🤣🤣🤣
No enpä usko. Kyllä naiset tajuavat, etteivät miehetKÄÄN aina saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäjauhamista tässä on, varsinkinmiehillä? Eiköhän naiset ihan tiedä itse saavtko orgasmin vai eivät. Ja jos eivät, ovat siis lukeneet suosittelemanne kirjta huonosti!!! Ei ole enä totta tämä höpötys.
Sanon yhä, opetelkaa miehet tekemään naiselle se orgasmin kuinka SE NAINEN haluaa,ei kuinke se MIES sen haluaisi naiselle.
En ole vielä kuullut naisen julistavan kirjoitta tai palstoilla oikeata tapaaa. mite miehen se tulisi saada.
Mutta silti suurelle osalle naisista on katastrofi jos mies ei tule seksin aikana 🤣🤣🤣
No enpä usko. Kyllä naiset tajuavat, etteivät miehetKÄÄN aina saa.
Vasta nykyisen kanssa olen törmännyt tähän, ettei mies saa suuseksillä eikä yhdynnällä. Ja kyllä minun on vaikea tätä hyväksyä/tajuta, koska aiemmin tätä ei ole tullut vastaan. Mutta periksi en anna
Surkeat 15cm poikaset helvettiin mun seksielämästä
Mun mies ei saa suuseksillä, vaikka kehuukin miten hyvin teen, aina sitten haluaa naida loppuun. Kun kysyin, sanoi ettei saa kysellä kun tulee paineita. No en sitten kysy enempää.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei saa suuseksillä, vaikka kehuukin miten hyvin teen, aina sitten haluaa naida loppuun. Kun kysyin, sanoi ettei saa kysellä kun tulee paineita. No en sitten kysy enempää.
Onko tyyppi homo vai 15cm tyyppi?
DominaN kirjoitti:
Surkeat 15cm poikaset helvettiin mun seksielämästä
Sun seksielämäsi täyttää kumimunat. Siellä ei miehiä näy. Ei edes 15 senttisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän itse tuosta tunteesta kovasti, mutta ei sitä kyllä peniksellä saa. Ei edes paksulla.
Miksi ei saa peniksellä? Onko siihen joku selitys?
No jos ei se penis tunnu missään ja miltään niin sitten ei.
Se on varmaan hiukan sama kuin miehen pitäs saada vain palleja hieromalla; ihan kiva muttei muuta.
Jos penis ei tunnu hyvältä, voi kyseessä olla väärä koko. Moni nainen ei edes tiedä, minkä kokoista tarvitsee.
Väittivät viimeksi iltapäivälehdessä, että naisten tuntemuksen pillussa vaihtelee, toiset tuntee paljonkin toiset ei mitään ja muut siinä välissä. Joten jos ei tunne mitään, niin ei saa saa myöskään yhdynnästä nautintoa. Mutta jos ei itse tunne, niin ihan turhan on luulla, ettei joku toinen nainen tunne. Tuskin on vielä tutkimusta siitä, että onko nämä yhdyntäorgasmeja saamattomat kaikki niitä, jotka eivät tunne pillussaan mitään tai tunto on heikko? Jos on, niin vaikea siinä on miehen syyksi laittaa, ettei nainen saa yhdynnässä? Pitäikö seksuaaliterapiassa ensin selvittää orgasmiongelmaisen tuntoaistia pillussa, ennen kuin lähtee kokeilemaan mitään juttuja. Syytä, että osattaisiin keskittyä oikeisiin asioihin.
Vaimollani on pillussa vaikka kuinka monta kiihoituspistettä, mistä saanut orgasmeja aikaiseksi. Muutenkin aktiivinen hanakasti reagoiva ja kiinni ottava pillu. Joten ilmeisesti niitä, jolla hyvä tunto pillussa. Jos ei olisi, niin sormettamisesta menisi pohja pois.
Se oikea koko on olennainen siinä selvittelytyössä, koska osalla naisista nautintopisteet ovat nimenomaan siellä syvällä. Jos niitä ei koskaan ole hieronut, niin voi luulla että pimppa on tunnoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän itse tuosta tunteesta kovasti, mutta ei sitä kyllä peniksellä saa. Ei edes paksulla.
Se on varmaan hiukan sama kuin miehen pitäs saada vain palleja hieromalla; ihan kiva muttei muuta.
Jos penis ei tunnu hyvältä, voi kyseessä olla väärä koko. Moni nainen ei edes tiedä, minkä kokoista tarvitsee.
Väittivät viimeksi iltapäivälehdessä, että naisten tuntemuksen pillussa vaihtelee, toiset tuntee paljonkin toiset ei mitään ja muut siinä välissä. Joten jos ei tunne mitään, niin ei saa saa myöskään yhdynnästä nautintoa. Mutta jos ei itse tunne, niin ihan turhan on luulla, ettei joku toinen nainen tunne. Tuskin on vielä tutkimusta siitä, että onko nämä yhdyntäorgasmeja saamattomat kaikki niitä, jotka eivät tunne pillussaan mitään tai tunto on heikko? Jos on, niin vaikea siinä on miehen syyksi laittaa, ettei nainen saa yhdynnässä? Pitäikö seksuaaliterapiassa ensin selvittää orgasmiongelmaisen tuntoaistia pillussa, ennen kuin lähtee kokeilemaan mitään juttuja. Syytä, että osattaisiin keskittyä oikeisiin asioihin.
Vaimollani on pillussa vaikka kuinka monta kiihoituspistettä, mistä saanut orgasmeja aikaiseksi. Muutenkin aktiivinen hanakasti reagoiva ja kiinni ottava pillu. Joten ilmeisesti niitä, jolla hyvä tunto pillussa. Jos ei olisi, niin sormettamisesta menisi pohja pois.
Onhan sitä nyt muitakin vaihtoehtoja kuin se, että saa yhdyntäorgasmin tai se, ettei tunne mitään tai tuntuma on heikko. Se jos ei saa emätinorgasmia ei tarkoita, etteikö yhdyntä tunnu hyvältä tai että olisi jokin häiriö kuten ilmeisesti ajattelet.
Se tiedetään, että osa naisista tuntee syvälle osuvan peniksen kivuliaana. Itse kuulun tähän ryhmään eli silloin pitkä penis on haitta, jos sillä naidaan syvälle. Yksikin kivulias työntö estää kyllä nautinnon tehokkaasti. Anatomiakaan ei kaikilla ole samanlaista. Mitään silmin nähtävissä olevia ja kaikilla naisilla samoissa kohdin olevia pisteitähän emättimestä ei ole löytynyt, vaan kyse on klitoriksesta, mikä selittää myös sen, että pisteet ovat eri naisilla eri paikoissa. Eli kaikki orgasmit lähtevät klitoriksesta, vaikka stimulointi tapahtuisikin sisäkautta.
Nykytiedon valossa näin ei ole, vaan pisteitä löytyy myös syvältä vaginasta, osaa on kutsuttu naisten eturauhaseksikin. Ei kaikki orgasmit todellakaan lähde klitoriksesta! Onko minulla nänneissökin klitoris? Pitää ottaa selvää ennen kuin julistaa asioita totena.
Kannattaa lukea kirja Vau, mikä vagina. Siinä on uusin tieto klitoriksesta ja emätinorgasmeista.
Siis meinaako joku, että kirjaa lukemalla saa sen ison Oon?! Ihan sama oli mikä missä hyvänsä jos ei saa niin ei. Ja kyllä se on se klitoris mistä kaikki lähtee, tuntee sen sitten paikkassa missä hyväänsä, Pääasia kai että tuntee ja saa sen orgasmin.Ihan sama vaikka se klitoris jatkuis varpaisiin, jos ei tunnu niin, ei.Lakatkaa jankkaamasta tietoviisautta, tunne määrää kaiken. Ja kukaan nainen tuskin lähtee etsimään vaikkapa sitä tulevaa siippaa, kokeilemalla eri miesten peniksiä! Eiköhän se rakkausa vie kun kohdalle sattuu oli sitten peniksen tilavuus mikä vaan. Ennemmin ne on ne miehen taidot ja kyky ottaa toisen halut huomioon, jotka sen seksin ihanuuden määräävät.
Voihan se sitten olla miehillä erijuttu miehillä, että vaikka kuinka rakastuisivat,niin jättäisivät naisen, jos ei pelkällä yhdynnällä saa, mikäminusta on käsittämättömän kylmää ja itsekästä.
No tottakai peniksen koolla on kumppanin valinnassa väliä. En minä ainakaan missään huumassa ala olemaan miehen kanssa, joka ei tyydytä minua seksuaalisesti. Peniksen koko on tärkeä asia seksuaalisessa tyydytyksessä. Kenen kanssa sitten tyydytän tarpeeni, jos en oman miehen kanssa? Seksuaalinen yhteensopvisuus on aivan yhtä tärkeää kuin esim arvotkin ja elämänasenne.
Vierailija kirjoitti:
No entä jos nainen haluaa sen orgasmin riittävän suurella peniksellä yhdynnässä? Saako nainen etsiä miestä, jolla on sopiva penis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti saa.
Mutta ei kannata yleistää, että kaikille naisille asia on sama.
No entä jos nainen haluaa sen orgasmin riittävän suurella peniksellä yhdynnässä? Saako nainen etsiä miestä, jolla on sopiva penis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sitä nyt muitakin vaihtoehtoja kuin se, että saa yhdyntäorgasmin tai se, ettei tunne mitään tai tuntuma on heikko. Se jos ei saa emätinorgasmia ei tarkoita, etteikö yhdyntä tunnu hyvältä tai että olisi jokin häiriö kuten ilmeisesti ajattelet.
Se tiedetään, että osa naisista tuntee syvälle osuvan peniksen kivuliaana. Itse kuulun tähän ryhmään eli silloin pitkä penis on haitta, jos sillä naidaan syvälle. Yksikin kivulias työntö estää kyllä nautinnon tehokkaasti. Anatomiakaan ei kaikilla ole samanlaista. Mitään silmin nähtävissä olevia ja kaikilla naisilla samoissa kohdin olevia pisteitähän emättimestä ei ole löytynyt, vaan kyse on klitoriksesta, mikä selittää myös sen, että pisteet ovat eri naisilla eri paikoissa. Eli kaikki orgasmit lähtevät klitoriksesta, vaikka stimulointi tapahtuisikin sisäkautta.
Nykytiedon valossa näin ei ole, vaan pisteitä löytyy myös syvältä vaginasta, osaa on kutsuttu naisten eturauhaseksikin. Ei kaikki orgasmit todellakaan lähde klitoriksesta! Onko minulla nänneissökin klitoris? Pitää ottaa selvää ennen kuin julistaa asioita totena.
Kannattaa lukea kirja Vau, mikä vagina. Siinä on uusin tieto klitoriksesta ja emätinorgasmeista.
Siis meinaako joku, että kirjaa lukemalla saa sen ison Oon?! Ihan sama oli mikä missä hyvänsä jos ei saa niin ei. Ja kyllä se on se klitoris mistä kaikki lähtee, tuntee sen sitten paikkassa missä hyväänsä, Pääasia kai että tuntee ja saa sen orgasmin.Ihan sama vaikka se klitoris jatkuis varpaisiin, jos ei tunnu niin, ei.Lakatkaa jankkaamasta tietoviisautta, tunne määrää kaiken. Ja kukaan nainen tuskin lähtee etsimään vaikkapa sitä tulevaa siippaa, kokeilemalla eri miesten peniksiä! Eiköhän se rakkausa vie kun kohdalle sattuu oli sitten peniksen tilavuus mikä vaan. Ennemmin ne on ne miehen taidot ja kyky ottaa toisen halut huomioon, jotka sen seksin ihanuuden määräävät.
Voihan se sitten olla miehillä erijuttu miehillä, että vaikka kuinka rakastuisivat,niin jättäisivät naisen, jos ei pelkällä yhdynnällä saa, mikäminusta on käsittämättömän kylmää ja itsekästä.
No tottakai peniksen koolla on kumppanin valinnassa väliä. En minä ainakaan missään huumassa ala olemaan miehen kanssa, joka ei tyydytä minua seksuaalisesti. Peniksen koko on tärkeä asia seksuaalisessa tyydytyksessä. Kenen kanssa sitten tyydytän tarpeeni, jos en oman miehen kanssa? Seksuaalinen yhteensopvisuus on aivan yhtä tärkeää kuin esim arvotkin ja elämänasenne.
Samaa mieltä tästä. Sen vuoksi haluan keskikokoisen peniksen omalta kumppanilta ja sellaisen miehen olen löytänytkin, että myös peniksen koko on mulle passeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oikea koko on olennainen siinä selvittelytyössä, koska osalla naisista nautintopisteet ovat nimenomaan siellä syvällä. Jos niitä ei koskaan ole hieronut, niin voi luulla että pimppa on tunnoton.
Keskustelu kiertää kehää, jo monta sivua sitten toin esille, että se jos ei tunne nautintopistettä syvällä (tai sinne tökkiminen sattuu) eli tarkoita, että pimppa olisi tunnoton.
Hieman turhauttavaa tällainen keskustelu :) Samoja asioita jankataan yhä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan silläkin jo neljä vuotta ikää. Yleensäkään mikään kirja ei ole mikään ainoa totuus, ja jos joku niin väittää, hän valehtelee.
Lääketieteeseen perustuvaa tutkimustietoa sisältää tuo kirja, tietenkin tieto voi vielä täydentyä lisää. Se on totta että tietokirjassakin voi olla väärää tietoa, jos kirjoittaja on jokin huuhaatyyppi eikä lääkäri tms.
Eli kun lääkäri kirjoittaa, niin ei voi olla väärää tietoa 🤣🤣🤣
Etkö sinä usko lääketieteeseen? Tiedän, että sellaisia ihmisiä on, jotkuthan uskovat, että koko lääketiede perustuu salaliittoihin (rokotekriittiset). Jokaisella on vapaus uskoa mihin haluaa tässäkin asiassa.
Kirjan ovat kirjoittaneet nuoret lääketieteen opiskelijat ja tarkastaneet suomalaiset erikoislääkärit (gynekologit).
Ei tuo kirja tietenkään ole ainoa kirja missä oikeaa tietoa annetaan, mutta suosittelin sitä, koska se on hyvä ja yleistajuinen. Monilla naisilla ei edelleenkään ole riittävästi tietoa omasta anatomiastaan.
En ainakaan sellaiseen lääketieteeseen, jonka pää teesi on se, että mikään mitä lääkäri kirjoittaa ei voi olla väärää tietoa.
Mikään ei takaa sitä, että tuo kirja olisi oikeaa tietoa. Se on vain muutaman henkilön käsitys aiheesta, joka tunnetaan yleisesti heikosti.
Oletko sinä lukenut kirjan? Mikä tieto siinä mielestäsi on väärin? Kirjassa käsitellään aika laajasti naisen seksuaaliterveyttä mukaanlukien klitoriksen anatomia, mistä kirjoitin.
Sikäli kirjasta kiistely on turhaa, sillä samat tiedot saa mistä muualta tahansa. Mutta suomenkielisiä hyviä tietokirjoja naisen seksuaaliterveydestä, sukupuolielinten anatomiasta yms. on vähän. Tuossa on kaikenlaista hyvää faktaa ja yleisten virheellisten uskomusten oikomista pienessä paketissa.
Siinä kirjassa todetaan kyllä alussa, että naisen anatomiaa ei tunneta hyvin ja tarvitaan lisää tietoa. Eli se siitä.
Voi taivas. Kyse on tietokirjasta, joka käsittelee naisen seksuaaliterveyttä. Kuvitteletko, että joku todella uskoo sinun lukeneen kirjan, ei, teet vain itsestäsi pellen tällaisilla kommenteilla.
Kirjan aihe ei siis ole orgasmien arviointi tai peniksen koko, vaan käsitellään perustiedot naisen anatomiasta ja seksuaaliterveydestä, mistä monilla naisilla edelleen on hyvin puutteelliset tiedot. Ainakin jos tähän ketjuun on uskominen.
Ja jossain viestissä näkyi olevan luulo, että minä joka suosittelen kirjaa olisin mies. En ole. En myöskään ole täällä arvostelemassa kenenkään orgasmi- ja peniskokemuksia, kunhan vain toin esille kirjan, joka mielestäni sisältää hyvää faktaa pienessä paketissa.
Ei tule missä?? Missä seksissä? Suuhoidossako, vaiko handsobissa? Vai tarkoitatko yhdyntää? mikä noista EI OLE SEKSIÄ?