Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, onko "täynnä olemisen tunne" sinulle tärkeää yhdynnässä?

Vierailija
26.05.2022 |

Poikaystäväni hankki minulle äskettäin todella paksun (ympärys melkein 19 cm) dildon, jota olen nyt muutaman kerran käyttänyt. Saan tällä ylivoimaisesti voimakkaimmat orgasmit. Tunne on täysin toinen kuin millään peniksellä ja johtuu siitä, että vagina venyy. Tämä aiheuttaa hitaasti kehittyvän, mutta äärimmäisen voimakkaan ja pitkän orgasmin, jota ei peniksellä saa.

Mutta sitten kysymys: tunnistatko nainen tämän äärimmäisen täynnä olemisen tunteen ja onko se sinusta myös ihanaa?

Kysyn tätä siksi, että kerran aiemmin olen aihepiiriä sivunnut kaverini kanssa ja hän puolestaan kertoi, että nimenomaan ei pidä paksuista peniksistä (jotka ei varmastikaan voi edes olla tuon dildoni paksuisia), koska kokee tuon venytyksen päinvastoin epämiellyttävänä.

Nainen, onko "täynnä olemisen tunne" sinulle tärkeää yhdynnässä?

Vaihtoehdot

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen tuollaisen todella epäkiihottavana. En pidä isoista dildoista enkä peniksistä, tuo tuonne on juuri siinä keskeinen, että olen kuin gynekologilla, että "pitää yrittää rentoutua".

Sulla olisi vielä paljon harjoiteltava. Rentoutumaan voi oppia.

Nyt penispelko on vallannut.

Miksi täällä aina tuputetaan omia nautinnon tapoja toisille tähän tyyliin? Onko todella niin vaikeaa ymmärtää, että ihmiset nauttivat eri asioista? Vai onko kyse siitä, että halutaan korostaa omaa itseä muita taitavampana, parempana jne.? Eli pohjimmiltaan on kyse huonosta itsetunnosta.

Voidaan lähteä siitä, että suuri osa ei kykene nauttimaan. Heidän elämänsä laatu paranee kun vapautuvat rajoitteista. Penispelko on yksi rajoite.

Täytyy ehkä olla jollain tavalla yksinkertainen, jos ei ymmärrä, että ihmiset pitävät eri asioista.

Vierailija
22/94 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen tuollaisen todella epäkiihottavana. En pidä isoista dildoista enkä peniksistä, tuo tuonne on juuri siinä keskeinen, että olen kuin gynekologilla, että "pitää yrittää rentoutua".

Kyllä minä yli viisikymppisenä seksimyönteisenä naisena tiedän mistä pidän ja mistä en. Kyse ei ole pelosta.

Ja silti rentoutuminen ei onnistu? Vaikuttaa opitulta ajatusmallilta, josta olisi hyvä päästä eroon

Minä en pidä täyttymisen tunteesta, vaan pidän sitä todella epämiellyttävänä, joten en näe mitään syytä rentouttamisellekaan. Ymmärsitkö nyt?

Niin aivan eli jonkinlainen tunnelukko tuon takana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä yli viisikymppisenä seksimyönteisenä naisena tiedän mistä pidän ja mistä en. Kyse ei ole pelosta.

Ja silti rentoutuminen ei onnistu? Vaikuttaa opitulta ajatusmallilta, josta olisi hyvä päästä eroon

Minä en pidä täyttymisen tunteesta, vaan pidän sitä todella epämiellyttävänä, joten en näe mitään syytä rentouttamisellekaan. Ymmärsitkö nyt?

Niin aivan eli jonkinlainen tunnelukko tuon takana

Sellainen lukko on, että en enää ota miestä, jonka penis on minulle liian suuri: on kokemusta sen  vaivalloisuudesta. Keskikokoinen ja pienempi penis on minusta myös esteettisesti kiihottavampi. Jätän suosiolla isot penikset niitä ihaileville ja niistä nauttiville.

Vierailija
24/94 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu on parasta. Se ei ala samalla tavalla sattumaan kuin pitkällä tökkiminen.

Vierailija
25/94 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites siitä yhdynnästä muka nauttia vois jos joka toista suunnilleen sattu tai pelottaa.

Vierailija
26/94 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä liian paksu tuntuu vaan yksinkertaisesti epämiellyttävältä, kiristää ja venyy ja se ei oo kiva tunne, muutenhan synnyttämisen pitäis olla supernautinnollista..no heh.

Mutta hommaan kyllä vibraattoritkin sen perusteella että saa mielummin olla normaalia kapeampi. Tulee jotenkin jännittynyt ja ahdistunut olo jos yrittää tunkea "liian" suurta sisälle. Siinä varmaan myös alitajuisesti hassusti pelkää että paikat jotenkin venyy ja menee rikki. Preferenssejä nämä!

Täytenä olo toki on kiva mutta sillä on raja. Tykkään enemmän vehkeen taktisuudesta, eli siitä että penis osuu oikeisiin kohtiin oikeassa kulmassa, ainut kerta millon olen saanut orgasmin ilman muuta lisäapua kuin peniksellä tapahtui melko kapealla, mutta oikein hyviin paikkoihin osuvalla peniksellä. Toki alkukiihottuminen oli varmaan myös tärkeässä roolissa.

Vierailija
27/94 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itse tuosta tunteesta kovasti, mutta ei sitä kyllä peniksellä saa. Ei edes paksulla.

Vierailija
28/94 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän itse tuosta tunteesta kovasti, mutta ei sitä kyllä peniksellä saa. Ei edes paksulla.

Miksi ei saa peniksellä? Onko siihen joku selitys?

Vierailija
29/94 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ei se penis tunnu missään ja miltään niin sitten ei.

Se on varmaan hiukan sama kuin miehen pitäs saada vain palleja hieromalla; ihan kiva muttei muuta.

Vierailija
30/94 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tykkään, mutta joku raja tietty. Siis tykkään että vähän on paksu, mutta ei mikään liian paksu. 😁

Vierailija
31/94 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on varmaan hiukan sama kuin miehen pitäs saada vain palleja hieromalla; ihan kiva muttei muuta.

Ei tunnu missään vaikka pituutta 20 ja ympärys 20 ?

Vierailija
32/94 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun mies tuntee olevansa "täynnä" tarkoittaa se maksimaalista nautintoa. Kun ne sensorit siinä kalussa, niin siksihän miehet panolle haluavat.Hinkkaavat omalla halullaan miten parhaiten nauttivat.

Naisilla se on eri juttu, ainakin enemmistöllä.

Naisilla ei sensoreita vai mikä pointti?

No ei olekkaan. Jos olisis saisivat kaikki naiset aina orgasmin kun mies vaan kaluaan jyystäs ees sun taas. Järkeenkäypää tuo olis silloin. Mutta kun ei.. niin se teoria ei oikein päde.

Tottakai naisella on nautintopisteet pimpassa. Esim itse tarvitsen tarpeeksi pitkän peniksen, jotta osuu a-pisteeseen.

Vierailija
33/94 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos penis ei tunnu hyvältä, voi kyseessä olla väärä koko. Moni nainen ei edes tiedä, minkä kokoista tarvitsee.

Vierailija
34/94 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun mies tuntee olevansa "täynnä" tarkoittaa se maksimaalista nautintoa. Kun ne sensorit siinä kalussa, niin siksihän miehet panolle haluavat.Hinkkaavat omalla halullaan miten parhaiten nauttivat.

No ei olekkaan. Jos olisis saisivat kaikki naiset aina orgasmin kun mies vaan kaluaan jyystäs ees sun taas. Järkeenkäypää tuo olis silloin. Mutta kun ei.. niin se teoria ei oikein päde.

Heeeei!! Nyt tänne tuli taas tämä yksi väittämään, että pillussa ei ole tuntoa! Missäs se toinen hurja nyt piileskelee, joka tästä on viime aikoina pahoittanut mielensä ja tohkunnut että ei hän sellaista ole koskaan sanonut eikä hänen pillustaan kukaan tiedä? Oletteko te nyt kaksi eri kirjoittajaa vai yksi persoona, jolla on mielipiteitä kirjaimellisesti laidasta laitaan vähän kuun asennon mukaan?

Vierailija
35/94 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Siksi sänkyyni kelpuutan vain +20 cm urokset

Vierailija
36/94 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heeeei!! Nyt tänne tuli taas tämä yksi väittämään, että pillussa ei ole tuntoa! Missäs se toinen hurja nyt piileskelee, joka tästä on viime aikoina pahoittanut mielensä ja tohkunnut että ei hän sellaista ole koskaan sanonut eikä hänen pillustaan kukaan tiedä? Oletteko te nyt kaksi eri kirjoittajaa vai yksi persoona, jolla on mielipiteitä kirjaimellisesti laidasta laitaan vähän kuun asennon mukaan?

Täällä varmaan käy useampia ihmisiä, joilla on samantyylisiä mielipiteitä. Ei kannata kuvitella, että se oma nautinnon tapa on ainoa oikea ja muutkin sen saavuttavat harjoittelulla, oikeankokoisella peniksellä tms.

En oikein tajua miksi tällaisista asioista pitää taistella?

Itse en kovin paljon nauti emätinyhdynnästä johtuen seksuaali- ja sairaushistoriastani. Ei penis pahalta tunnu, mutta mieluummin otan sen anaaliin eli se tuntuu nautinnollisemmalta. Syitä erilaisiin nautinnon tapoihin on monia, osa pohjautuu psyykeen ja osa anatomiaan. 

Vierailija
37/94 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos penis ei tunnu hyvältä, voi kyseessä olla väärä koko. Moni nainen ei edes tiedä, minkä kokoista tarvitsee.

Väittivät viimeksi iltapäivälehdessä, että  naisten tuntemuksen pillussa vaihtelee, toiset tuntee paljonkin toiset ei mitään ja muut siinä välissä. Joten jos ei tunne mitään, niin ei saa saa myöskään yhdynnästä nautintoa. Mutta jos ei itse tunne, niin ihan turhan on luulla, ettei joku toinen nainen tunne.  Tuskin on vielä tutkimusta siitä, että onko nämä yhdyntäorgasmeja saamattomat kaikki niitä, jotka eivät tunne pillussaan mitään tai tunto on heikko?  Jos on, niin vaikea siinä on miehen syyksi laittaa, ettei nainen saa yhdynnässä?  Pitäikö seksuaaliterapiassa ensin selvittää orgasmiongelmaisen tuntoaistia pillussa, ennen kuin lähtee kokeilemaan mitään juttuja.  Syytä, että osattaisiin keskittyä oikeisiin asioihin. 

Vaimollani on pillussa vaikka kuinka monta kiihoituspistettä, mistä saanut orgasmeja aikaiseksi. Muutenkin aktiivinen hanakasti reagoiva ja kiinni ottava pillu. Joten ilmeisesti niitä, jolla hyvä tunto pillussa.  Jos ei olisi, niin sormettamisesta menisi pohja pois. 

Vierailija
38/94 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väittivät viimeksi iltapäivälehdessä, että  naisten tuntemuksen pillussa vaihtelee, toiset tuntee paljonkin toiset ei mitään ja muut siinä välissä. Joten jos ei tunne mitään, niin ei saa saa myöskään yhdynnästä nautintoa. Mutta jos ei itse tunne, niin ihan turhan on luulla, ettei joku toinen nainen tunne.  Tuskin on vielä tutkimusta siitä, että onko nämä yhdyntäorgasmeja saamattomat kaikki niitä, jotka eivät tunne pillussaan mitään tai tunto on heikko?  Jos on, niin vaikea siinä on miehen syyksi laittaa, ettei nainen saa yhdynnässä?  Pitäikö seksuaaliterapiassa ensin selvittää orgasmiongelmaisen tuntoaistia pillussa, ennen kuin lähtee kokeilemaan mitään juttuja.  Syytä, että osattaisiin keskittyä oikeisiin asioihin. 

Vaimollani on pillussa vaikka kuinka monta kiihoituspistettä, mistä saanut orgasmeja aikaiseksi. Muutenkin aktiivinen hanakasti reagoiva ja kiinni ottava pillu. Joten ilmeisesti niitä, jolla hyvä tunto pillussa.  Jos ei olisi, niin sormettamisesta menisi pohja pois. 

Onhan sitä nyt muitakin vaihtoehtoja kuin se, että saa yhdyntäorgasmin tai se, ettei tunne mitään tai tuntuma on heikko. Se jos ei saa emätinorgasmia ei tarkoita, etteikö yhdyntä tunnu hyvältä tai että olisi jokin häiriö kuten ilmeisesti ajattelet. 

Se tiedetään, että osa naisista tuntee syvälle osuvan peniksen kivuliaana. Itse kuulun tähän ryhmään eli silloin pitkä penis on haitta, jos sillä naidaan syvälle. Yksikin kivulias työntö estää kyllä nautinnon tehokkaasti. Anatomiakaan ei kaikilla ole samanlaista. Mitään silmin nähtävissä olevia ja kaikilla naisilla samoissa kohdin olevia pisteitähän emättimestä ei ole löytynyt, vaan kyse on klitoriksesta, mikä selittää myös sen, että pisteet ovat eri naisilla eri paikoissa. Eli kaikki orgasmit lähtevät klitoriksesta, vaikka stimulointi tapahtuisikin sisäkautta.

Vierailija
39/94 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja muoto. Minä saan parhaiten keskivertopeniksellä joka on suora. A-pisteeseen riittää minulla noin 14cm pitkä penis, mutta sen pitää olla suora. Yli 16cm sattuu jos työntää pohjaan asti ja se haittaa ns kovaa menoa. Ystäväni on aivan hullaantunut uuden miehensä pienen puoleisesta ylöspäin käyrästä, se osuu ilmeisesti hyvin hänen g-pisteeseen. Miehestä minä tunnun hyvältä kun tuntee painetta kärjessä, mutta uskaltaa panna kovaakin, ilman että tunnen kipua. Pitäähän se yhdyntä tuntua miehestäkin hyvältä. Myös asennolla on suuri merkitys. N 38

Vierailija
40/94 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympärysmitta jaettuna 3.14 = PAKSUUS. Ei voi olla niin hankalaa