Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko "täynnä olemisen tunne" sinulle tärkeää yhdynnässä?

Vierailija
26.05.2022 |

Poikaystäväni hankki minulle äskettäin todella paksun (ympärys melkein 19 cm) dildon, jota olen nyt muutaman kerran käyttänyt. Saan tällä ylivoimaisesti voimakkaimmat orgasmit. Tunne on täysin toinen kuin millään peniksellä ja johtuu siitä, että vagina venyy. Tämä aiheuttaa hitaasti kehittyvän, mutta äärimmäisen voimakkaan ja pitkän orgasmin, jota ei peniksellä saa.

Mutta sitten kysymys: tunnistatko nainen tämän äärimmäisen täynnä olemisen tunteen ja onko se sinusta myös ihanaa?

Kysyn tätä siksi, että kerran aiemmin olen aihepiiriä sivunnut kaverini kanssa ja hän puolestaan kertoi, että nimenomaan ei pidä paksuista peniksistä (jotka ei varmastikaan voi edes olla tuon dildoni paksuisia), koska kokee tuon venytyksen päinvastoin epämiellyttävänä.

Nainen, onko "täynnä olemisen tunne" sinulle tärkeää yhdynnässä?

Vaihtoehdot

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys alkuperäiseen: olen siis 2 lasta synnyttänyt 44 v nainen. Tällä luonnollisesti voi olla vaikutusta näihin asioihin.

Vierailija
2/94 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo synnyttänyt alakautta 4 lasta, eikä silti 16cm dildo mahtunut mitenkään sisään. Joten synnytyksillä ei välttämättä ole mitään vaikutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyvestä penikseni ympärysmitta noin 19 cm eli myös penis saattaa voida tuottaa saman tunteen.

Vierailija
4/94 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyvestä penikseni ympärysmitta noin 19 cm eli myös penis saattaa voida tuottaa saman tunteen.

Sinulla täytyy olla yksi Suomen paksuimpaan peniksiä.

Vierailija
5/94 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla täytyy olla yksi Suomen paksuimpaan peniksiä.

En tiedä onko, mutta tuon mittanauha antaa.

Vierailija
6/94 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun mies tuntee olevansa "täynnä" tarkoittaa se maksimaalista nautintoa. Kun ne sensorit siinä kalussa, niin siksihän miehet panolle haluavat.Hinkkaavat omalla halullaan miten parhaiten nauttivat.

Naisilla se on eri juttu, ainakin enemmistöllä.

Vierailija
7/94 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 17 cm paksu ja hyvin mahtuu😊.

Olen ollut monien naisten kanssa ja jokaiselta olen kyllä saanut pos palautetta.

Suuseksin kanssa on haasteellisempaa kun saa vain terskan imua. Peppua saa toisilta kivasti myös.

Ymmärtääkseni paksut penikset ovat kivoja.

Vierailija
8/94 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun mies tuntee olevansa "täynnä" tarkoittaa se maksimaalista nautintoa. Kun ne sensorit siinä kalussa, niin siksihän miehet panolle haluavat.Hinkkaavat omalla halullaan miten parhaiten nauttivat.

Naisilla ei sensoreita vai mikä pointti?

Vierailija
9/94 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Theo kirjoitti:

Mulla on 17 cm paksu ja hyvin mahtuu😊.

Olen ollut monien naisten kanssa ja jokaiselta olen kyllä saanut pos palautetta.

Suuseksin kanssa on haasteellisempaa kun saa vain terskan imua. Peppua saa toisilta kivasti myös.

Ymmärtääkseni paksut penikset ovat kivoja.

17 on tosiaan Passeli paksuus

Vierailija
10/94 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo avaus ja galluppi täytyvät olla provoja koska oikea vastausvaihtoehto  puuttuu. Se nimittäin, että useat naiset nauttiin siitä kuin pillu on aivan täynnä kalua ja saavat siitä suurta nautintoa. 

Vierailija
11/94 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei sensoreita vai mikä pointti?

No ei olekkaan. Jos olisis saisivat kaikki naiset aina orgasmin kun mies vaan kaluaan jyystäs ees sun taas. Järkeenkäypää tuo olis silloin. Mutta kun ei.. niin se teoria ei oikein päde.

Vierailija
12/94 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo avaus ja galluppi täytyvät olla provoja koska oikea vastausvaihtoehto  puuttuu. Se nimittäin, että useat naiset nauttiin siitä kuin pillu on aivan täynnä kalua ja saavat siitä suurta nautintoa. 

Tämä.

Vierailija
13/94 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
14/94 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen tuollaisen todella epäkiihottavana. En pidä isoista dildoista enkä peniksistä, tuo tuonne on juuri siinä keskeinen, että olen kuin gynekologilla, että "pitää yrittää rentoutua".

Vierailija
15/94 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen tuollaisen todella epäkiihottavana. En pidä isoista dildoista enkä peniksistä, tuo tuonne on juuri siinä keskeinen, että olen kuin gynekologilla, että "pitää yrittää rentoutua".

Sulla olisi vielä paljon harjoiteltava. Rentoutumaan voi oppia.

Nyt penispelko on vallannut.

Vierailija
16/94 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä yli viisikymppisenä seksimyönteisenä naisena tiedän mistä pidän ja mistä en. Kyse ei ole pelosta.

Vierailija
17/94 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä aina tuputetaan omia nautinnon tapoja toisille tähän tyyliin? Onko todella niin vaikeaa ymmärtää, että ihmiset nauttivat eri asioista? Vai onko kyse siitä, että halutaan korostaa omaa itseä muita taitavampana, parempana jne.? Eli pohjimmiltaan on kyse huonosta itsetunnosta.

Vierailija
18/94 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä yli viisikymppisenä seksimyönteisenä naisena tiedän mistä pidän ja mistä en. Kyse ei ole pelosta.

Ja silti rentoutuminen ei onnistu? Vaikuttaa opitulta ajatusmallilta, josta olisi hyvä päästä eroon

Vierailija
19/94 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä aina tuputetaan omia nautinnon tapoja toisille tähän tyyliin? Onko todella niin vaikeaa ymmärtää, että ihmiset nauttivat eri asioista? Vai onko kyse siitä, että halutaan korostaa omaa itseä muita taitavampana, parempana jne.? Eli pohjimmiltaan on kyse huonosta itsetunnosta.

Voidaan lähteä siitä, että suuri osa ei kykene nauttimaan. Heidän elämänsä laatu paranee kun vapautuvat rajoitteista. Penispelko on yksi rajoite.

Vierailija
20/94 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti rentoutuminen ei onnistu? Vaikuttaa opitulta ajatusmallilta, josta olisi hyvä päästä eroon

Minä en pidä täyttymisen tunteesta, vaan pidän sitä todella epämiellyttävänä, joten en näe mitään syytä rentouttamisellekaan. Ymmärsitkö nyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän