Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tullut yöksi kotiin eikä vastaa puhelimeen

Vierailija
26.05.2022 |

Lähti kaverinsa luo eilen saunomaan ja kaiketi johonkin baariin... Sanoi tulevansa yöksi kotiin, mutta ei ole näkynyt. Yleensä aina on ilmoittanut, jos jää johonkin. En usko, että olisi putkassa, koska ei ole sen tyylinen ihminen, että riehuisi tai tappelisi... Kaikista hulluinta on, että hän on kyllä ollut WhatsAppissa paikalla pitkin aamua, mutta ei vastaa viesteihin tai soittoihin...

Kommentit (445)

Vierailija
141/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kumminkin vain nukkunut?

Ei ole vain nukkunut. Ap

Vierailija
142/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. No, nyt tuli viesti, että oli yötä kaverinsa x luona ja myönsi, ettei ollut nukkunut yksin. Pyysi anteeksi ja sanoi, että voi muuttaa pois, jos haluan. Laitoin hänelle, että alan pistämään tavaroitaan kasaan ja hänelle asia oli ok. Ap

Miehesi joutuu muuttamaan pois luotasi vain koska oli kaverillaan yötä?

Mies on aina uhri. Kaverillaan toisen naisen kanssa yön viettänyt ja itse tarjoutunut muuttamaan pois, mutta ap on julma, kun miehen ehdotukseen suostuu eikä raivoa ja itke perään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei halua sitten vastata, kun on selityksen keksimisen paikka.

Varmaan niin. Ollaan oltu yhdessä 2 vuotta ja puolisen vuotta asuttu saman katon alla... Nyt varmaan alkaa paljastumaan mikä on miehiään. Ap

Eikö teillä ihmiset ole lähesiä joiden puoleen kääntyä, jos lapsi vaimo ja mies häippäsee. Vaivaannuttavia nämä aloitukset, mies meni ryyppäämään eikä tullut kotiin. Hädän lapsesta jotenkin ymmärrän, mutta siinäkin ottaisin yhteyttä läheisiin ja tuttaviin.

Vierailija
144/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy vielä sanoa, että onneksi täällä asunnossa ei ole juurikaan mitään hänen omaisuutta. Vaatteet, pelikonsolit ja muut pikkutavarat on helppo pakata laatikoihin ja kasseihin. Kaikki huonekalut ja isompi elektroniikka on minun. Hän meni myymään omansa muuttaessaan tänne... Moottoripyöränsä ja autonsa saa hän itse helposti ajettua tiehensä. Enkä tiedä onko tässä edes mitään sen suurempaa keskusteltavaa enää. Ei minulla ole ainakaan sen suurempaa asias hänelle. Ap

Oliko eilen vielä kaikki hyvin?

No, ei varmaan oikeastaan hetkeen ole ollut kaikki hyvin. Eilen töiden jälkeen kuitenkin syötiin yhdessä ja perus arkijuttuja ja sitten hän ilmoitti lähtevänsä kaverille. Ap

Eipä ollut selkärankaa sanomaan, ettei halua jatkaa sun kanssa. Onneksesi pääsit noinkin vähällä! Jäi vain paha maku suuhun. Mistä näitä riittää? Onko ihan mahdoton ajatus kertoa tunteistaan?  eri

Kenelle nyt jäi paha maku suuhun? Sinulle? Miehet kyllä tietää ettei naisille kannata kertoa kasvokkain eroaikeista. Mies hoiti eron tyylikkäästi.

Vierailija
145/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa sitten asut omillasi etkä ota jotain kolmijalkaa nurkkiisi pyörimään. Toivottavasti viisastuit. Ylipäätään kannattaa miettiä, kannattaako aikaansa tuhlata kolmijalkoihin.

Vierailija
146/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi neuvo: älä usko minkäänlaisia selityksiä. Ois menny läpi että sammu kaverin sohvalle ja näin usein varmaa onkin, mutta tuo whatsupin käyttö.. kaiketi ei vältämättä ole pettämispuuhissa kerta puhelimella roikkuu, ellei sängyssä sit käytä puuhaillessa samalla puhelinta... 🙄

Vierailija
147/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. No, nyt tuli viesti, että oli yötä kaverinsa x luona ja myönsi, ettei ollut nukkunut yksin. Pyysi anteeksi ja sanoi, että voi muuttaa pois, jos haluan. Laitoin hänelle, että alan pistämään tavaroitaan kasaan ja hänelle asia oli ok. Ap

Miehesi joutuu muuttamaan pois luotasi vain koska oli kaverillaan yötä?

Mies on aina uhri. Kaverillaan toisen naisen kanssa yön viettänyt ja itse tarjoutunut muuttamaan pois, mutta ap on julma, kun miehen ehdotukseen suostuu eikä raivoa ja itke perään?

Kyllä. Oli toisen naisen kanssa. Kuulemma hän katuu ja ei tiedä itsekään miksi asiat meni niin. Pyysi vuolaasti anteeksi ja hän ymmärsi ihan itse, että haluan hänet pois asunnostani. Ei onneksi ole mitään pitkää suhdetta eikä yhteistä omaisuutta tai lemmikkejä tai lapsia. Kyllä osasin jotain tällaista odottaakin, kun meno on ollut niin erilaista nyt puolisen vuotta ja olen miettinyt eroa jo aiemmin, kun ei asiat ole olleet ihan niin, kuin kuuluu. Ap

Vierailija
148/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei halua sitten vastata, kun on selityksen keksimisen paikka.

Varmaan niin. Ollaan oltu yhdessä 2 vuotta ja puolisen vuotta asuttu saman katon alla... Nyt varmaan alkaa paljastumaan mikä on miehiään. Ap

Eikö teillä ihmiset ole lähesiä joiden puoleen kääntyä, jos lapsi vaimo ja mies häippäsee. Vaivaannuttavia nämä aloitukset, mies meni ryyppäämään eikä tullut kotiin. Hädän lapsesta jotenkin ymmärrän, mutta siinäkin ottaisin yhteyttä läheisiin ja tuttaviin.

He eivät ole puolueettomia. Täältä saa laajempaa näkökantaa asioihin ja kokemusta.

Vierailija
149/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee olemaan vaikeaa saada hänet ulos asunnosta. Kokemusta on. Kannattaa ottaa muuttotilanteeseen sun turvaksesi joku kolmas henkilö.

Vierailija
150/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko on varmaan PROVO ! 🤡

Näitä mies sitä, mies tätä......on pitkin vuotta , saavat kommenttivyöryn..

Mitä sillä on väliä? Aika hiljaista täällä näyttää muuten olevan. Hyppää yli, jos ei kiinnosta.

Vierailija
151/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän hyötyy sinusta taloudellisesti. Eikö niin, että tienaat enemmän?

Aika saman verran tienataan. Enkä tiedä miten hän olisi hyötynyt minusta taloudellisesti, kun on ihan hyvin kyllä maksanut asumisestaan ja elämisestään... Minulla vaan on sattunut olemaan omistusasunto muutaman vuoden ja oli luonnollista, että hän muutti sitten tähän vuokra-asunnostaan. Toki ehkä olisi kannattanut tehdä ne "viralliset vuokrasopimukset", mutta tehtyä ei saa nyt tekemättömäksi. Nyt oli kuitenkin varsin ymmärtäväinen minua kohtaan ja hänelle oli ihan ok, että muuttaa pois, kun niin haluan. Ap

Muuttaa ehkä uuden naisen luo, mutta jos nainen ei suostukaan tähän, niin valvo, että se muuttoilmoitus on tehtynä. Muistuta siitä, kun mies tulee hakemaan tavaroitaan, ettei jää tekemättä. 

Olen surullinen puolestasi, että tämä meni näin. Juttele kavereille ja koeta päästä ohi sen voimin, ettet tuhlannut enempää aikaa hänen kanssaan. 

Vierailija
152/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä häiritse, anna nukkua

Vierailija
153/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsit, saattaa olla vaikeaa saada ulos asunnostasi.

Ei ole, kun ei kirjoilla ole. Kavereita mukaan ja laukut pakataan, tekstarilla ilmoitus, että haet kamat klo x mennessä tai muuten ne viedään, minne sitten viedäänkin. Ei roskiin saa viedä kuitenkaan eikä tuhota.

Kuka sanoi, ettei ole kirjoilla? Puoli vuotta asunut virallisesti, mutta Ap:n kanssa ei ole tehnyt mitään virallista sopimusta.

Vierailija
154/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait kokemuksen miesten perusluonteesta.

Vierailija
155/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsit, saattaa olla vaikeaa saada ulos asunnostasi.

Ei ole, kun ei kirjoilla ole. Kavereita mukaan ja laukut pakataan, tekstarilla ilmoitus, että haet kamat klo x mennessä tai muuten ne viedään, minne sitten viedäänkin. Ei roskiin saa viedä kuitenkaan eikä tuhota.

Ne voi varastoida miehen kustannuksella. Tai soita äidilleen, että hakee kultapoikansa romut luokseen.

Vierailija
156/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älä häiritse, anna nukkua

Saa nukkua täst edes ihan rauhassa. Ap

Vierailija
157/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä viitti aina näitä mies tai lapsi hukassa aloituksia.

Vierailija
158/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry! Hävitin puhelimeni. Mutta luen tätä palstaa kaverini koneelta. Voitko laitaa keittoa valmiiksi. Tulen illalla kahdeksan aikoihin.

Lukisit edes aloituksen.

Vierailija
159/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koriman kirjoitti:

Kysy kavereilta jos on puh nrot tiedossa, ei se aina tarkoita että olis jonkun naisen kanssa , voi sutaitä muutenkin jotain tapahtua, kumma kun heti otetaan kantaa että pettää??  Selvitä rauhassa asia

En sotke hänen kavereita tähän. Miten selität sen, että miehen puhelimella ollaan oltu WhatsAppissa, kun miehellä on sormenjälkitunnistin? Joku kidnappaaja käyttää hänen sormeaan, jotta pääsee puhelimelle? :D hän ei vaan syystä x HALUA vastata minulle. Ap

Sormenjälkitunnistuksen voi ohittaa, kun vain palauttaa tehdasasetuksille. Mutta miksi joku nyt niin tekisi miehelle.

Vierailija
160/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee olemaan vaikeaa saada hänet ulos asunnosta. Kokemusta on. Kannattaa ottaa muuttotilanteeseen sun turvaksesi joku kolmas henkilö.

Niin. Olen aloittanut nyt pakkailun ja huomenna tulee ystäväni tänne. En usko, että olisi mitään vaikeutta tai vaaraa. Ainakin ihan ystävällisesti ja minua ymmärtäen sanoi, että muuttaa pois, jos haluan ja hänelle oli ok, että aloitan jo pakkaamisen. En tiedä milloin tulee, mutta luulen, ettei häntä näy ennen sunnuntaita tai voi olla, että tuleekin aikaisemmin, mutta epäilen... ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme