Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tullut yöksi kotiin eikä vastaa puhelimeen

Vierailija
26.05.2022 |

Lähti kaverinsa luo eilen saunomaan ja kaiketi johonkin baariin... Sanoi tulevansa yöksi kotiin, mutta ei ole näkynyt. Yleensä aina on ilmoittanut, jos jää johonkin. En usko, että olisi putkassa, koska ei ole sen tyylinen ihminen, että riehuisi tai tappelisi... Kaikista hulluinta on, että hän on kyllä ollut WhatsAppissa paikalla pitkin aamua, mutta ei vastaa viesteihin tai soittoihin...

Kommentit (445)

Vierailija
181/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieraissa se on. Ei tietenkään myönnä sitä, koska tietää sen olevan väärin.

Olen joskus nuorena kokenut saman kohtelun poikakaverin taholta. Onneksi pääsin hänestä erinäisten vaiheiden jälkeen eroon. Ja hän sai sittemmin elämässä ansionsa mukaan. En voi välttyä ajatukselta, että oikeus toteutui.

Kyllä hän myönsi :) ja siitä olenkin oikeasti iloinen, että myönsi ja vaikutti olevansa pahoillaan, mutta kuitenkin ymmärtäväinen sen suhteen, etten halua olla hänen kanssa enää. Tiesin, ettei hän mikään vaikea ihminen olekaan, mutta taitaa käydä ihan helposti tämä homma. Ap

Vierailija
182/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus nuorena kokenut saman kohtelun poikakaverin taholta. Onneksi pääsin hänestä erinäisten vaiheiden jälkeen eroon. Ja hän sai sittemmin elämässä ansionsa mukaan. En voi välttyä ajatukselta, että oikeus toteutui.

Kyllä hän myönsi :) ja siitä olenkin oikeasti iloinen, että myönsi ja vaikutti olevansa pahoillaan, mutta kuitenkin ymmärtäväinen sen suhteen, etten halua olla hänen kanssa enää. Tiesin, ettei hän mikään vaikea ihminen olekaan, mutta taitaa käydä ihan helposti tämä homma. Ap

Säästyt monelta harmilta, kun päätät nyt suhteen. Ymmärrän, että haluat uskoa hänestä hyvää, mutta tulet pettymään. Jätä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä juttu, se on jakamassa penistä jollekin laihemmalle ja kauniimmalle kuin kotona kökkivä vaimo. :)

Vierailija
184/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi, ap, paljon tsemppiä sulle.

Vierailija
185/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, AP! Olisinpa itse ollut noin jämpti, kun täysin vastaavanlainen ukko sai elämäni sekaisin. Annoin anteeksi, ja sain sittemmin semmosta paskaa niskaani ettei mitään rajaa. Nyt n.2 vuotta lopullisesta erosta, ja olen vieläkin hajalla.

Älä vaan missään nimessä ota sitä takaisin, vaikka sitä se ehkä koittaakin, kun uuden akan kanssa ei sittenkään ollut niin ruusuista!

Hyvä, että ystäväsi on tukenasi! Tsemppiä!

Vierailija
186/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästyt monelta harmilta, kun päätät nyt suhteen. Ymmärrän, että haluat uskoa hänestä hyvää, mutta tulet pettymään. Jätä se.

Kyllä. Niinhän jo teinkin ja nyt olen alkanut pakkaamaan hänen kamojaan. Ap

Vierailija
187/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy vielä sanoa, että onneksi täällä asunnossa ei ole juurikaan mitään hänen omaisuutta. Vaatteet, pelikonsolit ja muut pikkutavarat on helppo pakata laatikoihin ja kasseihin. Kaikki huonekalut ja isompi elektroniikka on minun. Hän meni myymään omansa muuttaessaan tänne... Moottoripyöränsä ja autonsa saa hän itse helposti ajettua tiehensä. Enkä tiedä onko tässä edes mitään sen suurempaa keskusteltavaa enää. Ei minulla ole ainakaan sen suurempaa asias hänelle. Ap

Oliko eilen vielä kaikki hyvin?

No, ei varmaan oikeastaan hetkeen ole ollut kaikki hyvin. Eilen töiden jälkeen kuitenkin syötiin yhdessä ja perus arkijuttuja ja sitten hän ilmoitti lähtevänsä kaverille. Ap

Eipä ollut selkärankaa sanomaan, ettei halua jatkaa sun kanssa. Onneksesi pääsit noinkin vähällä! Jäi vain paha maku suuhun. Mistä näitä riittää? Onko ihan mahdoton ajatus kertoa tunteistaan?  eri

Kenelle nyt jäi paha maku suuhun? Sinulle? Miehet kyllä tietää ettei naisille kannata kertoa kasvokkain eroaikeista. Mies hoiti eron tyylikkäästi.

Lähti bilettämään, ei tullut yöksi kotiin, ei vastannut edes seuraavana päivänä puhelimeen ja kaiken päälle päätteeksi nusasi toista naista. Lopuksi sanoi, että ok, voin mä häipyäkin. Pettäminen tapahtui, minkä sentään myönsi. Tyylikästä toimintaa sun mielestä?

Ja kyllä, itselläni jäisi moisesta todella paha maku suuhun.

Vierailija
188/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei olisi ollut aktiivinen netissä, olisin itse huolissani ja soittaisin sairaalat sun muut läpi. Jos intuitiosi on se, että ei halua vastata, niin luota siihen. Käy yksi asiallinen ja vakava keskustelu ja jos se ei auta, päätä suhde. Tsemppiä!

Sairaaloihin soittelu ei auta - eivät kerro mitään. 

Vierailija
189/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ne miehet on. Tulee kapakassa joku nätti likka vastaan ja vähän kehasee ja vihjasee, niin siinä ei muistu että on ukolla muija vartoomassa kotona. Parempi olla vaan yksin, likat!

Toki. Mutta sitä ihmettelen, miksi se nätti likka tulee humalaiselle ja varatulle miehelle itseään tyrkyttämään? Minunkin mies petti aikoinaan oikein sarjana, mutta ei olisi minusta irti päästänyt millään. Mitä ne muutamasta yön tunnista itselleen saavat? Humalainen jörnii aikansa ja häipyy.  Naiset jäi sen perään haikailemaan ja yksi oli jopa pyytänyt, että mies tekisi hänet raskaaksi, kun halusi mieheni (ei oltu kuitenkaan naimisissa) näköisen lapsen!!!! Oli niin hulluja tapauksia ettei mitään määrää. Yksi muuten oli odottanut miestä vuosia. Tuli itse kertomaan.

Olin nuori ja rakkaudesta sekaisin, mutta onneksi järkiinnyin ja itsetuntoni sanoi, että nyt nainen, lopeta tuo, ansaitset parempaa.

oma ukko oli viikon ryyppäny, meinas jo et henki lähtee ja oksenteli yms mut lähti taas baariin ja sirltä lähti joku nuorempi hupakko mukaan. Hupakkokin tiesi et rikkoo sillä ison perheen. Kyl ne naisetkin himoissaan tekee mitä vaan.

Viikon ryyppyputki ei ollut riittävä syy eroon, vaan syyllinen on joku ulkopuolinen nainen :D

Vierailija
190/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut kotiin eikä vastaa puhelimeen? Nyt pitää ajatella positiivisesti. On joko joutunut poliisin pidättämäksi tai ruumishuoneelle.  Sinulle ei ole soitettu, koska ruumis ja henkkarit ovat pahoin hiiltyneet. Pidätykseen ei tarvita mitään erityistä syytä muualla kuin lakikirjoissa. Tutkinnallisista syistä johtuen sinulle ei soiteta.

Lyhyesti. Sinulla on tai oli kunnon mies.

Vierailija
191/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsi, ap, paljon tsemppiä sulle.

Kiitti. Kyl tää täst! Ap

Vierailija
192/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, AP! Olisinpa itse ollut noin jämpti, kun täysin vastaavanlainen ukko sai elämäni sekaisin. Annoin anteeksi, ja sain sittemmin semmosta paskaa niskaani ettei mitään rajaa. Nyt n.2 vuotta lopullisesta erosta, ja olen vieläkin hajalla.

Älä vaan missään nimessä ota sitä takaisin, vaikka sitä se ehkä koittaakin, kun uuden akan kanssa ei sittenkään ollut niin ruusuista!

Hyvä, että ystäväsi on tukenasi! Tsemppiä!

Olen nähnyt ystävien osalta mihin tällaiset tapaukset johtaa, joten tiesin miten toimin. Olen sen jo päättänyt kauan aikaa sitten, etten suostu katsomaan sellaista. Kyllä itsekin olisin voinut jo aiemmin toimia, kun alkoi tuo menojalka vipattamaan hänellä. Omat entiset suhteeni ovat olleet erilaisia. Ap

Vierailija
193/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mörsky kirjoitti:

Ei tullut kotiin eikä vastaa puhelimeen? Nyt pitää ajatella positiivisesti. On joko joutunut poliisin pidättämäksi tai ruumishuoneelle.  Sinulle ei ole soitettu, koska ruumis ja henkkarit ovat pahoin hiiltyneet. Pidätykseen ei tarvita mitään erityistä syytä muualla kuin lakikirjoissa. Tutkinnallisista syistä johtuen sinulle ei soiteta.

Mitäs jos poistuisit edes joskus sieltä saastasesta murjustasi?

Vierailija
194/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, ap! Onnistuit valitsemaan oikein helmiyksilön. Kai sentään otat hänet vielä takaisin ja uskot hänen selittelynsä? Niin ihana mies kuitenkin...

Vierailija
195/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mörsky kirjoitti:

Mitäs jos poistuisit edes joskus sieltä saastasesta murjustasi?

Yritin vain lohduttaa. Ihmiset liian usein lähtevät perusoletuksesta, että toinen ihminen on paha. Kotiin tulemattomuuteen voi olla muitakin syitä kuin pettäminen.

196/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on suoraan lakitekstistä, koskien AVOliittoa, AVIOliitto on eri asia: "Jos toinen puoliso on yksin omistanut asunnon, jossa avopuolisot ovat asuneet, toisella puolisolla ei siis ole oikeutta jäädä avoeron jälkeen asumaan toisen omistamaan asuntoon." Jos taas olisi tehty se paljon puhuttu vuokrasopimus, tällöin eron tapahtuessa ex-puolisolla on 6 kk aikaa poistua asunnosta. Eli avoliitossa sen vuokrasopimuksen kanssa on aikamoisessa kusessa, jos haluaa exän lähtevän nopeasti.

Vierailija
197/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä sama tarina ollut täällä jo pari vuotta sitten?

Vierailija
198/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa näemme hyvän esimerkiksi omanarvontunnon omaavasta naisesta: heti ero ja miehen tavaroiden pakkaus alkoi. Upeaa, ap!! Pettäjiä ei kannata katsella sekuntiakaan kauempaa. Kaikki ansaitsee parempaa. Ap:lle kaikkea hyvää jatkoon! Tosi hyvä, että pääset tollaisesta miehestä. Toivottavasti muut naiset ottavat sinusta mallia tullessaan huonosti kohdelluiksi. Liian moni antaa anteeksi ja siten antaa myös touhun jatkua.

Tule meille sitten kertomaan, miten lopulta käy! Toivottavasti teille ei enää mitään riitaa tule, vaan mies vaan hakee tavaransa ja se siitä.

Vierailija
199/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No 67 vielä. Selvitä tuo asumisasia, täällä erilaisia vastauksia ollut. Minä edelleen väitän että sinulla oikeus heittää ukko ja tavaransa pihalle heti, kun haluat. SINÄ OMISTAT ASUNNON, hän on "vain" kirjoilla siellä.

Me aikanaan ostettiin miehen kanssa talo jonka omisti eräs mies. Naimisissa oli ja talo oli perheen koti, rouva ei siis omistanut talosta mitään. Kaupanteon yhteydessä rouvalta piti saada allekirjoitettu lupa talon myyntiin. Sanottiin, että puoliso ei voi myydä perheen kotina olevaa asuntoa / taloa ilman puolison lupaa, siitäkään huolimatta vaikka puoliso ei siitä mitään omista.

Ei se ihan niin yksinkertaista ole kuin luulet. Hankalassa tilanteessa tuossakin voisi tehdä kiusaa toiselle esim. erotilanteessa.

Vierailija
200/445 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö huumeita ja salannut asian sinulta`

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan