Mies ei tullut yöksi kotiin eikä vastaa puhelimeen
Lähti kaverinsa luo eilen saunomaan ja kaiketi johonkin baariin... Sanoi tulevansa yöksi kotiin, mutta ei ole näkynyt. Yleensä aina on ilmoittanut, jos jää johonkin. En usko, että olisi putkassa, koska ei ole sen tyylinen ihminen, että riehuisi tai tappelisi... Kaikista hulluinta on, että hän on kyllä ollut WhatsAppissa paikalla pitkin aamua, mutta ei vastaa viesteihin tai soittoihin...
Kommentit (445)
Se tulee kohta taksilla pihaan ja alkaa ölistä, että tää on mun kotiiii, poliiisi apuaa, tää on mun kotii 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi missään tekemisissä miehen kanssa, jolla olisi mitään yhteyttä rikollisiin piireihin.
Saati asuisi yhdessä. Ne "kaverit" voi kohta olla sun oven takana.
Niin. Enpä silti jaksa uskoa, että heistä olisi mitään vaaraa minulle. Kyllä ovat varmaan olleet aina kavereita keskenään, mutta minulle on esitelty juuri ne naimisissa olevat ja fiksuimmat kaverit... Ap
Jos mies on sotkeutunut huumeisiin, voi tapahtua mitä vaan., kun tulevat velkoja perimään. En halua pelotella, mutta hyvä tiedostaa.
Krapulassa kaverin luona. Rauhoitu. Mies kyllä ilmestyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia ne miehet on. Tulee kapakassa joku nätti likka vastaan ja vähän kehasee ja vihjasee, niin siinä ei muistu että on ukolla muija vartoomassa kotona. Parempi olla vaan yksin, likat!
Toki. Mutta sitä ihmettelen, miksi se nätti likka tulee humalaiselle ja varatulle miehelle itseään tyrkyttämään? Minunkin mies petti aikoinaan oikein sarjana, mutta ei olisi minusta irti päästänyt millään. Mitä ne muutamasta yön tunnista itselleen saavat? Humalainen jörnii aikansa ja häipyy. Naiset jäi sen perään haikailemaan ja yksi oli jopa pyytänyt, että mies tekisi hänet raskaaksi, kun halusi mieheni (ei oltu kuitenkaan naimisissa) näköisen lapsen!!!! Oli niin hulluja tapauksia ettei mitään määrää. Yksi muuten oli odottanut miestä vuosia. Tuli itse kertomaan.
Olin nuori ja rakkaudesta sekaisin, mutta onneksi järkiinnyin ja itsetuntoni sanoi, että nyt nainen, lopeta tuo, ansaitset parempaa.
Moni haluaa vain seksiä. Jollekin se miehen naimisissa olo tuo lisämaustetta. Tavallaan voittaa sen vaimon.
Miksiköhän vuodatuksen kirjoittanut nainen ihmetteli, miksi ne muut naiset haluaa hänen mieheltään seksiä, eikö nainen itse halua?
Ja selvästi ainakin yksi nainen oli lapsenhankkimismielessä seksiä metsästämässä, halusi kauniin lapsen. Miksi tämä nainen kuvittelee, että naiset haluaisivat hänen mieheltään muuta kuin seksiä/siementä? Jos munaa on kerran lohjennut hyvännäköiseltä ja taidokkaalta mieheltä, ehdottomasti kannattaa kysäistä uusintoja. Lähes aina ne antaa ja voi saada hyvän panosuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia ne miehet on. Tulee kapakassa joku nätti likka vastaan ja vähän kehasee ja vihjasee, niin siinä ei muistu että on ukolla muija vartoomassa kotona. Parempi olla vaan yksin, likat!
Toki. Mutta sitä ihmettelen, miksi se nätti likka tulee humalaiselle ja varatulle miehelle itseään tyrkyttämään? Minunkin mies petti aikoinaan oikein sarjana, mutta ei olisi minusta irti päästänyt millään. Mitä ne muutamasta yön tunnista itselleen saavat? Humalainen jörnii aikansa ja häipyy. Naiset jäi sen perään haikailemaan ja yksi oli jopa pyytänyt, että mies tekisi hänet raskaaksi, kun halusi mieheni (ei oltu kuitenkaan naimisissa) näköisen lapsen!!!! Oli niin hulluja tapauksia ettei mitään määrää. Yksi muuten oli odottanut miestä vuosia. Tuli itse kertomaan.
Olin nuori ja rakkaudesta sekaisin, mutta onneksi järkiinnyin ja itsetuntoni sanoi, että nyt nainen, lopeta tuo, ansaitset parempaa.
Moni haluaa vain seksiä. Jollekin se miehen naimisissa olo tuo lisämaustetta. Tavallaan voittaa sen vaimon.
Ymmärrän. Mutta mun tapauksessa naiset jäi roikkumaan ja jopa tulivat mulle uhoilemaan. Eivät tyytyneet yhteen yöhön pikantisti varatun kanssa. Olihan mies tosi hyvännäköinen ja oli muitakin avuja. Supliikkia ja kovin hurmaava. Ihmeellistä, kun joidenkin pitää tulla väkisin tappelemaan miehestä. Nykyään jo huvittaa nuo ajat.
Heh. No, nyt tuli viesti, että oli yötä kaverinsa x luona ja myönsi, ettei ollut nukkunut yksin. Pyysi anteeksi ja sanoi, että voi muuttaa pois, jos haluan. Laitoin hänelle, että alan pistämään tavaroitaan kasaan ja hänelle asia oli ok. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te muutatte samoihin nurkkiin noiden kanssa tai otatte asumaan. Ei siinä tule työssäkäyvälle naiselle kuin lisätyötä, vaikka maksaisikin osuutensa. Pari vuotta on yleensä se aika, jonka nuo maksimissaan jaksavat näytellä ja sitten todellinen luonne tulee esiin kun ihastuminen ei enää ohjaa käytöstä.
No, nytpä tiedän. Jotenkin vaan niin suuri muutos entiseen. Tämä ryyppäyshalu siis. Kyllä hän ihan työssäkäyvä ihminen on ja raha-asiat tähän saakka ihan mallillaan. Ap
Tuurijuoppo. Exmies oli sellainen. Puoli vuotta selvänä, sit joku muutaman viikon putki. Palasi aivan rämänä, sekä fyysisesti että henkisesti. Paranteli itseään viikon ja sitten taas oli selvänä puoli tai jopa koko vuoden. Itse aina toivoin, että selväkausi kestäisi, pelkäsi ja odotti hänen ratkeamista. En tiedä oliko hyvä vain huono, mutta sovimme että hän ryyppää muualla eikä ole silloin kotona. Se toimi, enkä odottanut tai miettinyt missä hän on. Hänen mahdollisuus kuolla oli aina läsnä ryyppykausina. En tiedä miksi on olemassa tuollainen mekanismi. Monta vuotta jaksoi, koska oltiin lapsettomia ja selvät kaudet oli enemmistö ja hyviä. Lopulta päätin, että luovin hyvästä, koska en jaksa niitä ryyppyvelkoja. Ehkä hän oli bibolaarinen. En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi missään tekemisissä miehen kanssa, jolla olisi mitään yhteyttä rikollisiin piireihin.
Niin. Enpä silti jaksa uskoa, että heistä olisi mitään vaaraa minulle. Kyllä ovat varmaan olleet aina kavereita keskenään, mutta minulle on esitelty juuri ne naimisissa olevat ja fiksuimmat kaverit... Ap
Jos mies on sotkeutunut huumeisiin, voi tapahtua mitä vaan., kun tulevat velkoja perimään. En halua pelotella, mutta hyvä tiedostaa.
Tuskinpa on kyse huumeista ainakaan hänen osalta. Tai no, mistä sitä tietää... Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Tuollainen huumeiden viihdekäyttö on yleistä nykyisin, jolloin välillä menee paremmin ja välillä huonommin. Se ei siis pidä paikkansa, ettei narkomaani voi käydä töissä ja näyttää normaalilta. Suurin osa on sellaisia. Vasta sitten käyttöuran loppupuolella ovat tunnistettavia narkomaaneja.
Ohiksena täällä kun usein puhutaan seksin ostamisesta ja asiakkaat kuvittelevat, etteivät seksityöläiset ole narkomaaneja, niin oikein naurattaa, koska se homma alkaa naisilla suht pian ja kukaan ei voi aavistaa heidän olevan käyttäjiä. Juuri kukaan ei tunnista huumeiden käyttäjiä paitsi kaltaiseni, joka ovat työskennelleet pitkään alalla. Ihmiset tunnistavat vain ne loppu-uran käyttäjät.
Ota Henna nyt ne lääkkeet ei kukaan sinun trollejasi täällä usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa on kyse huumeista ainakaan hänen osalta. Tai no, mistä sitä tietää... Ap
Toivottavasti ei, mutta on varmaan syytä hakeutua sp-tautitesteihin, myös C-hepatiittitesti kannattaa ottaa, koska se on hyvin yleinen huumeidenkäyttäjillä. Googlaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Mutta mun tapauksessa naiset jäi roikkumaan ja jopa tulivat mulle uhoilemaan. Eivät tyytyneet yhteen yöhön pikantisti varatun kanssa. Olihan mies tosi hyvännäköinen ja oli muitakin avuja. Supliikkia ja kovin hurmaava. Ihmeellistä, kun joidenkin pitää tulla väkisin tappelemaan miehestä. Nykyään jo huvittaa nuo ajat.
??? Meillä on avoin suhde, mutta en olisi tuollaista hyväksynyt. Siis, että naiset tulee kotiimme ruikuttamaan. Selkeät säännöt. Pano ja sillä selvä. Jos menee vakipanoksi, niin meidän suhde on poikki. Molemmin puolin. Kumpikaan ei saa joutua minkään lauseen välilätern toisen panon takia. Jos meillä olisi lapsia, niin olis eri säännöt.
Vierailija kirjoitti:
Vitsit, saattaa olla vaikeaa saada ulos asunnostasi.
Eihän mies ole koko asunnossa, kun on kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän vuodatuksen kirjoittanut nainen ihmetteli, miksi ne muut naiset haluaa hänen mieheltään seksiä, eikö nainen itse halua?
Ja selvästi ainakin yksi nainen oli lapsenhankkimismielessä seksiä metsästämässä, halusi kauniin lapsen. Miksi tämä nainen kuvittelee, että naiset haluaisivat hänen mieheltään muuta kuin seksiä/siementä? Jos munaa on kerran lohjennut hyvännäköiseltä ja taidokkaalta mieheltä, ehdottomasti kannattaa kysäistä uusintoja. Lähes aina ne antaa ja voi saada hyvän panosuhteen.
Vuodatuksen? ;D Tietenkin oli seksiä minunkin kanssani, mutta se loppui kun aloin tajuta, että ei ollut kyse mistään "yhdestä hairahduksesta". Kävin jopa HIV-testeissä (nega).
Eräs typykkä kertoi, että on lopettanut tupakoinnin eikä juokaan enää, kun mies oli tekosyyksi heidän "pitemmälle suhteelle" ilmoittanut, että nainen juo liikaa :D
Tuo toinen halusi enemmänkin varmaan, mutta lapsen avulla ois tietenkin ollut paremmat saumat saada koko mies. jne jne jne...Tuo mies oli fanaattinen sarjapettäjä, joka ois saanut naisen kuin naisen. Komea.
Sori jatkovuodatus, en tiennyt ettei tänne saa kirjoittaa kuin sun luvalla.
Vierailija kirjoitti:
Heh. No, nyt tuli viesti, että oli yötä kaverinsa x luona ja myönsi, ettei ollut nukkunut yksin. Pyysi anteeksi ja sanoi, että voi muuttaa pois, jos haluan. Laitoin hänelle, että alan pistämään tavaroitaan kasaan ja hänelle asia oli ok. Ap
Eli mies onkin biseksuaali?
Täytyy vielä sanoa, että onneksi täällä asunnossa ei ole juurikaan mitään hänen omaisuutta. Vaatteet, pelikonsolit ja muut pikkutavarat on helppo pakata laatikoihin ja kasseihin. Kaikki huonekalut ja isompi elektroniikka on minun. Hän meni myymään omansa muuttaessaan tänne... Moottoripyöränsä ja autonsa saa hän itse helposti ajettua tiehensä. Enkä tiedä onko tässä edes mitään sen suurempaa keskusteltavaa enää. Ei minulla ole ainakaan sen suurempaa asias hänelle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mies onkin biseksuaali?
Nääh, kyllä se taisi joku nainen olla. Tai no, mistä sitäkään tietää 😂 ap
Vierailija kirjoitti:
Täytyy vielä sanoa, että onneksi täällä asunnossa ei ole juurikaan mitään hänen omaisuutta. Vaatteet, pelikonsolit ja muut pikkutavarat on helppo pakata laatikoihin ja kasseihin. Kaikki huonekalut ja isompi elektroniikka on minun. Hän meni myymään omansa muuttaessaan tänne... Moottoripyöränsä ja autonsa saa hän itse helposti ajettua tiehensä. Enkä tiedä onko tässä edes mitään sen suurempaa keskusteltavaa enää. Ei minulla ole ainakaan sen suurempaa asias hänelle. Ap
Oliko eilen vielä kaikki hyvin?
Mitä väliä vaikka mies oiskin biseksuaali? Pettäminen on pettämistä, oli se sitten eri tai saman sukupuolen kanssa. Onneks sentään myönsi itse, eikä tarvinnut alkaa vänkäämään.
Kapakasta putkaan?