Mies ei tullut yöksi kotiin eikä vastaa puhelimeen
Lähti kaverinsa luo eilen saunomaan ja kaiketi johonkin baariin... Sanoi tulevansa yöksi kotiin, mutta ei ole näkynyt. Yleensä aina on ilmoittanut, jos jää johonkin. En usko, että olisi putkassa, koska ei ole sen tyylinen ihminen, että riehuisi tai tappelisi... Kaikista hulluinta on, että hän on kyllä ollut WhatsAppissa paikalla pitkin aamua, mutta ei vastaa viesteihin tai soittoihin...
Kommentit (445)
Jotenkin jännä, etten ole yhtään surullinen asiasta. Pettynyt toki, mutta joku tässä puolen vuoden sisällä on muuttunut sellaiseksi, että olen alkanut olemaan varpaillani. Juuri ne lisääntyneet menohalut ja toki alkuhuuman laannuttua sellainen tietynlainen välinpitämätön käytös... Toki minäkin olen omia ystäviäni nähnyt ja olen käynyt myös viihteellä, mutta silti meininki on ollut ihan erilaista... Viimeksi, kun oli yötä pois, niin ilmoitti asiasta ja se oli ok, mutta nyt tilanne sitten ajautui tähän, ettei vaivaudu edes ilmoittamaan. Aluksi ei käynyt juuri missään, seuraavaksi kävi, mutta tuli aina yöksi kotiin, sitten ilmoitti, ettei tule yöksi kotiin ja nyt ei edes ilmoittanut. Ap
Mies teki klassisen virheen, kun kertoi tulevansa yöksi kotiin. Sinun ei kannata olla tuollaisen kanssa, jonka sanomisiin ei voi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy vielä sanoa, että onneksi täällä asunnossa ei ole juurikaan mitään hänen omaisuutta. Vaatteet, pelikonsolit ja muut pikkutavarat on helppo pakata laatikoihin ja kasseihin. Kaikki huonekalut ja isompi elektroniikka on minun. Hän meni myymään omansa muuttaessaan tänne... Moottoripyöränsä ja autonsa saa hän itse helposti ajettua tiehensä. Enkä tiedä onko tässä edes mitään sen suurempaa keskusteltavaa enää. Ei minulla ole ainakaan sen suurempaa asias hänelle. Ap
Oliko eilen vielä kaikki hyvin?
No, ei varmaan oikeastaan hetkeen ole ollut kaikki hyvin. Eilen töiden jälkeen kuitenkin syötiin yhdessä ja perus arkijuttuja ja sitten hän ilmoitti lähtevänsä kaverille. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin jännä, etten ole yhtään surullinen asiasta. Pettynyt toki, mutta joku tässä puolen vuoden sisällä on muuttunut sellaiseksi, että olen alkanut olemaan varpaillani. Juuri ne lisääntyneet menohalut ja toki alkuhuuman laannuttua sellainen tietynlainen välinpitämätön käytös... Toki minäkin olen omia ystäviäni nähnyt ja olen käynyt myös viihteellä, mutta silti meininki on ollut ihan erilaista... Viimeksi, kun oli yötä pois, niin ilmoitti asiasta ja se oli ok, mutta nyt tilanne sitten ajautui tähän, ettei vaivaudu edes ilmoittamaan. Aluksi ei käynyt juuri missään, seuraavaksi kävi, mutta tuli aina yöksi kotiin, sitten ilmoitti, ettei tule yöksi kotiin ja nyt ei edes ilmoittanut. Ap
Kuulostaa siltä että Miehellä voi kyllä olla jo uusi nainen katsottuna, jonka luokse melko suoraan muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsit, saattaa olla vaikeaa saada ulos asunnostasi.
Mitä vaikeaa siinä on heittää kamat pellolle ja pyytää avain takaisin. Jos ei anna niin yhteys poliisiin.
Stefan Sperman joutui tuollaisesta putkaan!
Ehkä hän hyötyy sinusta taloudellisesti. Eikö niin, että tienaat enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä jaksan uskoa ja toivoa, että saan hänet helposti ulos täältä. Etenkin, kun kesä on tulossa, niin saa rälläyskavereiden kanssa viettää villin sinkkukesän. Ap
Mies viettää villin sinkkukesän sinun asunnossasi, etkä voi asialle yhtään mitään.
Hyvä, että asia ratkesi ja pääset miehestä noin helpolla eroon.
Ensinnäkin oli suhde mikä tahansa, lupaukset pitää pitää. Et voi luottaa ihmiseen joka ei pidä lupauksiansa.
Kertomasi mukaan mes lupasi tulla kotiin yöksi, ei tullut.
Ja toiseksi tuo että ei viitsitä vastata puhelimeen/viestiin.
Viitsitkö sinä jatkaa moista suhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy vielä sanoa, että onneksi täällä asunnossa ei ole juurikaan mitään hänen omaisuutta. Vaatteet, pelikonsolit ja muut pikkutavarat on helppo pakata laatikoihin ja kasseihin. Kaikki huonekalut ja isompi elektroniikka on minun. Hän meni myymään omansa muuttaessaan tänne... Moottoripyöränsä ja autonsa saa hän itse helposti ajettua tiehensä. Enkä tiedä onko tässä edes mitään sen suurempaa keskusteltavaa enää. Ei minulla ole ainakaan sen suurempaa asias hänelle. Ap
Oliko eilen vielä kaikki hyvin?
No, ei varmaan oikeastaan hetkeen ole ollut kaikki hyvin. Eilen töiden jälkeen kuitenkin syötiin yhdessä ja perus arkijuttuja ja sitten hän ilmoitti lähtevänsä kaverille. Ap
Eipä ollut selkärankaa sanomaan, ettei halua jatkaa sun kanssa. Onneksesi pääsit noinkin vähällä! Jäi vain paha maku suuhun. Mistä näitä riittää? Onko ihan mahdoton ajatus kertoa tunteistaan? eri
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö vallan välineenä omaisuuttaan? Kokeeko hän olevan armoillasi. Ehkä siinä syy muutokseen. Joskus omaisuus olisi hyvä hankkia yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla kuitenkin vielä jonkinlaisessa "shokkitilassa", eli kyllä se surukin vielä iskee. Sitä en tiedä suretko varsinaisesti ikävääsi miestä kohtaan vaan suretko sitä että yleensäkin ko. mies vei elämästäsi pari hyvää vuotta jne. Jonkinnäköinen surun/katkeruuden/ikävöinnin aalto vielä iskee, sillä yleensä "aika kultaa muistot" tilanne vielä tulee ja muistat vain hyvät hetket.
Kirjoittelustasi päätellen Sinunkin tunteet on ainakin osittain kuolleet ja tässä tapauksessa se on vaan hyvä. Ansaitset kyllä parempaa.
Nostan kyllä miehelle hattua siitä, että noin rehellisesti ilmoitti edellisen illan ja yön tilanteen, eikä yrittänyt sitä muuksi muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsit, saattaa olla vaikeaa saada ulos asunnostasi.
Mitä vaikeaa siinä on heittää kamat pellolle ja pyytää avain takaisin. Jos ei anna niin yhteys poliisiin.
Stefan Sperman joutui tuollaisesta putkaan!
No Sperman heitteli ne kamat neljännestä kerroksesta sisäpihalle, mm. metallisen matkalaukun! Eli aiheutti melkoista vaaraa sivullisille.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän hyötyy sinusta taloudellisesti. Eikö niin, että tienaat enemmän?
Aika saman verran tienataan. Enkä tiedä miten hän olisi hyötynyt minusta taloudellisesti, kun on ihan hyvin kyllä maksanut asumisestaan ja elämisestään... Minulla vaan on sattunut olemaan omistusasunto muutaman vuoden ja oli luonnollista, että hän muutti sitten tähän vuokra-asunnostaan. Toki ehkä olisi kannattanut tehdä ne "viralliset vuokrasopimukset", mutta tehtyä ei saa nyt tekemättömäksi. Nyt oli kuitenkin varsin ymmärtäväinen minua kohtaan ja hänelle oli ihan ok, että muuttaa pois, kun niin haluan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Heh. No, nyt tuli viesti, että oli yötä kaverinsa x luona ja myönsi, ettei ollut nukkunut yksin. Pyysi anteeksi ja sanoi, että voi muuttaa pois, jos haluan. Laitoin hänelle, että alan pistämään tavaroitaan kasaan ja hänelle asia oli ok. Ap
Miehesi joutuu muuttamaan pois luotasi vain koska oli kaverillaan yötä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö vallan välineenä omaisuuttaan? Kokeeko hän olevan armoillasi. Ehkä siinä syy muutokseen. Joskus omaisuus olisi hyvä hankkia yhdessä.
Öö, mitä? Eli olisi pitänyt hankkia uudet huonekalut, telkkarit ja muu elektroniikka vaan sen takia, että ne voidaan ostaa yhdessä? 😂 muuten täysin priimakunnossa olevia. Ja hän ihan omasta halustaan myi omansa pois, koska ei ollut niin hyvässä kunnossa, kuin minun. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. No, nyt tuli viesti, että oli yötä kaverinsa x luona ja myönsi, ettei ollut nukkunut yksin. Pyysi anteeksi ja sanoi, että voi muuttaa pois, jos haluan. Laitoin hänelle, että alan pistämään tavaroitaan kasaan ja hänelle asia oli ok. Ap
Miehesi joutuu muuttamaan pois luotasi vain koska oli kaverillaan yötä?
Kyllä siinä oli muutakin. Ap
Ei ne sentään kotiin tulleet. Onhan noita paikkoja, kaupat, kauneushoitolat yms. ja kävin itsekin baareissa tuolloin (ei lapsia) Lisäksi oli eräs "tietotoimisto" joka tuntui tietävän ihan kaiken. Hän esimerkiksi kertoi, kuinka yksi naisista oli sanonut, että minun pitää lähteä, koska hän haluaa muuttaa miehen kanssa asumaan. Tuo nainen oli miehen työkaveri. Nämä olivat tällaiset aika pienet piirit.