Mies ei tullut yöksi kotiin eikä vastaa puhelimeen
Lähti kaverinsa luo eilen saunomaan ja kaiketi johonkin baariin... Sanoi tulevansa yöksi kotiin, mutta ei ole näkynyt. Yleensä aina on ilmoittanut, jos jää johonkin. En usko, että olisi putkassa, koska ei ole sen tyylinen ihminen, että riehuisi tai tappelisi... Kaikista hulluinta on, että hän on kyllä ollut WhatsAppissa paikalla pitkin aamua, mutta ei vastaa viesteihin tai soittoihin...
Kommentit (445)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. No, nyt tuli viesti, että oli yötä kaverinsa x luona ja myönsi, ettei ollut nukkunut yksin. Pyysi anteeksi ja sanoi, että voi muuttaa pois, jos haluan. Laitoin hänelle, että alan pistämään tavaroitaan kasaan ja hänelle asia oli ok. Ap
Miehesi joutuu muuttamaan pois luotasi vain koska oli kaverillaan yötä?
Mies on aina uhri. Kaverillaan toisen naisen kanssa yön viettänyt ja itse tarjoutunut muuttamaan pois, mutta ap on julma, kun miehen ehdotukseen suostuu eikä raivoa ja itke perään?
Kyllä. Oli toisen naisen kanssa. Kuulemma hän katuu ja ei tiedä itsekään miksi asiat meni niin. Pyysi vuolaasti anteeksi ja hän ymmärsi ihan itse, että haluan hänet pois asunnostani. Ei onneksi ole mitään pitkää suhdetta eikä yhteistä omaisuutta tai lemmikkejä tai lapsia. Kyllä osasin jotain tällaista odottaakin, kun meno on ollut niin erilaista nyt puolisen vuotta ja olen miettinyt eroa jo aiemmin, kun ei asiat ole olleet ihan niin, kuin kuuluu. Ap
No mieshän teki tavallaan palveluksen, jos olet itse miettinyt eroa jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee olemaan vaikeaa saada hänet ulos asunnosta. Kokemusta on. Kannattaa ottaa muuttotilanteeseen sun turvaksesi joku kolmas henkilö.
Niin. Olen aloittanut nyt pakkailun ja huomenna tulee ystäväni tänne. En usko, että olisi mitään vaikeutta tai vaaraa. Ainakin ihan ystävällisesti ja minua ymmärtäen sanoi, että muuttaa pois, jos haluan ja hänelle oli ok, että aloitan jo pakkaamisen. En tiedä milloin tulee, mutta luulen, ettei häntä näy ennen sunnuntaita tai voi olla, että tuleekin aikaisemmin, mutta epäilen... ap
Olisiko kiva, jos ystävä tuli jo tänään seuraksesi? Onhan tämä ollut sinulle tosi paska kokemus ja toipuminen vie aikaa. Luottamuksen menetystä pitää työstää, siihen ehkä auttaa, että mies sentään pyysi anteeksi ja vaikuttaa haluavan erota sopuisasti. Jos olette nuoria, niin kaksi vuotta seurustelua on kuitenkin pitkä aika. Ei tarvitsekaan heti päästä yli, vaan sure ja käsittele asiaa puhumalla ystävien kanssa.
Hyvä, että sait tietoosi tuon, ettei kannata ottaa asuntoon ketään ilman vuokrasopimusta. Pieni juttu, mutta suuri merkitys, jos asiat menevät pahasti pieleen.
Näissä tilantessa hyvä, jos tavarat saa heti pois silmistä, niin koko tyyppi katoaa mielestä nopeammin. Koeta sopia aika milloin hakee tavaransa eli mahdollisimman pian. Itse pyytäisin, että hakee ne heti tänään ja palauttaa avaimen.
En kyllä tajua näitä pettämisjuttuja. Onko vakikumppani niin munan perään että kukaan muu ei saa sitä saada tai mies itse ei voi olla välillä jonkun toisen kanssa? Ja miksi tätä edes sanotaan "pettämiseksi"?
Tietysti jos suhde on väljähtynyt ja ohi niin ei voi mitään. Mutta se on naurettava luulo että se johtuisi siitä että miehellä on joskus seksiä jonkun toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Häntäheikki.
Mistä tiedätte parin suhteesta mitään.Syyttäkää vasta kun tiedätte. Lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
...tapa se?
Hirveästi riesaa jälkisiivouksessa.
Pakkaa mieluumin laukut ja ota avain pois. Pyydä sen äidiltä apua (= ilmoita äitykälle, että tulee hakemaan jälkeläisensä pyykkeineen takaisin kotiin aikuistumaan).
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua näitä pettämisjuttuja. Onko vakikumppani niin munan perään että kukaan muu ei saa sitä saada tai mies itse ei voi olla välillä jonkun toisen kanssa? Ja miksi tätä edes sanotaan "pettämiseksi"?
Tietysti jos suhde on väljähtynyt ja ohi niin ei voi mitään. Mutta se on naurettava luulo että se johtuisi siitä että miehellä on joskus seksiä jonkun toisen kanssa.
Epäloogisesti nämä munaansa kaikkialla uittavat miehet ovat usein tosi mustasukkaisia ja vahtivat, ettei kenenkään muun miehen muna ui puolison alapäässä. Sitten vetävät kauheaa draamaa ja huorittelevat, jos ihan vain kerran pari vuodessa puoliso vähän rentoutuu illan päätteeksi toisen miehen munan parissa.
Mun mies lähti viime itsenäisyyspäivänä "käymään pikipäin" veljellään. Ei ole vieläkään palannut takaisin. Sai kuulemma junassa koronatartunnan ja nyt makaa lääkehappipullojensa kanssa veljellä. Sitten sai pitkittyneen covidin ja toisen virusmuodon. Ei soita eikä vastaa puhelimeen, kun kuulemma keuhkot niin tuhoutuneet.
Edes jouluna ei tullut yhtä,tekstaria, että hyvää joulua ja uuttavuotta. Netissä roikkuu kuitenkin eri akkojen fb:eissa ja niihin jaksaa kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Keissi on ratkennut jo monta sivua sitten ja yhä vaan jotkut jaksaa veivata. Mies on jo tunnustanut pettäneensä ja tarjoutunut muuttamaan pois.
On tässä meitä muitakin, joilla on sama ongelma. Hyvä lukea näitä neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. No, nyt tuli viesti, että oli yötä kaverinsa x luona ja myönsi, ettei ollut nukkunut yksin. Pyysi anteeksi ja sanoi, että voi muuttaa pois, jos haluan. Laitoin hänelle, että alan pistämään tavaroitaan kasaan ja hänelle asia oli ok. Ap
Mies on aina uhri. Kaverillaan toisen naisen kanssa yön viettänyt ja itse tarjoutunut muuttamaan pois, mutta ap on julma, kun miehen ehdotukseen suostuu eikä raivoa ja itke perään?
Kyllä. Oli toisen naisen kanssa. Kuulemma hän katuu ja ei tiedä itsekään miksi asiat meni niin. Pyysi vuolaasti anteeksi ja hän ymmärsi ihan itse, että haluan hänet pois asunnostani. Ei onneksi ole mitään pitkää suhdetta eikä yhteistä omaisuutta tai lemmikkejä tai lapsia. Kyllä osasin jotain tällaista odottaakin, kun meno on ollut niin erilaista nyt puolisen vuotta ja olen miettinyt eroa jo aiemmin, kun ei asiat ole olleet ihan niin, kuin kuuluu. Ap
Toisaalta joo, mutta sitä eroa olen aiemmin miettinyt nimenomaan hänen muuttuneen käytöksen takia. Ilman mitään pettämisiäkin, niin en halua elää miehen kanssa, joka käy tyyliin joka viikonloppu ryypiskelemässä joidenkin epämääräisten kavereiden kanssa. Ja nämä "epämääräiset kaverit" ovat sellaisia, joita en ole ikinä tavannut ja mies on kyllä heidän kaverinsa ollut jo vuosia, mutta tiedän, että on rikollista toimintaa. Mies vaan itse on aika kaukana mistään rikollisesta ja on kyllä noin muuten ihan kunnollinen ja ystävällinen ihminen tai antanut ainakin tällaisen kuvan itsestään... Paljon mahdollista, että menneisyydessä on jotain hämärää, joka on palannut nyt taas uudestaan kuvioihin. Vaikea selittää näin viestein tilannetta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee olemaan vaikeaa saada hänet ulos asunnosta. Kokemusta on. Kannattaa ottaa muuttotilanteeseen sun turvaksesi joku kolmas henkilö.
Niin. Olen aloittanut nyt pakkailun ja huomenna tulee ystäväni tänne. En usko, että olisi mitään vaikeutta tai vaaraa. Ainakin ihan ystävällisesti ja minua ymmärtäen sanoi, että muuttaa pois, jos haluan ja hänelle oli ok, että aloitan jo pakkaamisen. En tiedä milloin tulee, mutta luulen, ettei häntä näy ennen sunnuntaita tai voi olla, että tuleekin aikaisemmin, mutta epäilen... ap
Olisiko kiva, jos ystävä tuli jo tänään seuraksesi? Onhan tämä ollut sinulle tosi paska kokemus ja toipuminen vie aikaa. Luottamuksen menetystä pitää työstää, siihen ehkä auttaa, että mies sentään pyysi anteeksi ja vaikuttaa haluavan erota sopuisasti. Jos olette nuoria, niin kaksi vuotta seurustelua on kuitenkin pitkä aika. Ei tarvitsekaan heti päästä yli, vaan sure ja käsittele asiaa puhumalla ystävien kanssa.
Hyvä, että sait tietoosi tuon, ettei kannata ottaa asuntoon ketään ilman vuokrasopimusta. Pieni juttu, mutta suuri merkitys, jos asiat menevät pahasti pieleen.
Kyllä laitoinkin hänelle juuri viestiä, että josko pääsisi jo tänään ja selitin tämän tilanteen. Toki voi olla, ettei pääse, koska hänellä on pienet lapset ja jos hänen miehellään on jotain menoa tänään, niin ei hän sitten pääse ja se on ihan ymmärrettävää :) hänen ennen tätä episodia pitikin tulla jo huomenna päivällä, kun molemmilla on vapaata. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häntäheikki.
Mistä tiedätte parin suhteesta mitään.Syyttäkää vasta kun tiedätte. Lapsellista.
Lapsellista haukkua pettäjää häntäheikiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia ne miehet on. Tulee kapakassa joku nätti likka vastaan ja vähän kehasee ja vihjasee, niin siinä ei muistu että on ukolla muija vartoomassa kotona. Parempi olla vaan yksin, likat!
Toki. Mutta sitä ihmettelen, miksi se nätti likka tulee humalaiselle ja varatulle miehelle itseään tyrkyttämään? Minunkin mies petti aikoinaan oikein sarjana, mutta ei olisi minusta irti päästänyt millään. Mitä ne muutamasta yön tunnista itselleen saavat? Humalainen jörnii aikansa ja häipyy. Naiset jäi sen perään haikailemaan ja yksi oli jopa pyytänyt, että mies tekisi hänet raskaaksi, kun halusi mieheni (ei oltu kuitenkaan naimisissa) näköisen lapsen!!!! Oli niin hulluja tapauksia ettei mitään määrää. Yksi muuten oli odottanut miestä vuosia. Tuli itse kertomaan.
Olin nuori ja rakkaudesta sekaisin, mutta onneksi järkiinnyin ja itsetuntoni sanoi, että nyt nainen, lopeta tuo, ansaitset parempaa.
oma ukko oli viikon ryyppäny, meinas jo et henki lähtee ja oksenteli yms mut lähti taas baariin ja sirltä lähti joku nuorempi hupakko mukaan. Hupakkokin tiesi et rikkoo sillä ison perheen. Kyl ne naisetkin himoissaan tekee mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta joo, mutta sitä eroa olen aiemmin miettinyt nimenomaan hänen muuttuneen käytöksen takia. Ilman mitään pettämisiäkin, niin en halua elää miehen kanssa, joka käy tyyliin joka viikonloppu ryypiskelemässä joidenkin epämääräisten kavereiden kanssa. Ja nämä "epämääräiset kaverit" ovat sellaisia, joita en ole ikinä tavannut ja mies on kyllä heidän kaverinsa ollut jo vuosia, mutta tiedän, että on rikollista toimintaa. Mies vaan itse on aika kaukana mistään rikollisesta ja on kyllä noin muuten ihan kunnollinen ja ystävällinen ihminen tai antanut ainakin tällaisen kuvan itsestään... Paljon mahdollista, että menneisyydessä on jotain hämärää, joka on palannut nyt taas uudestaan kuvioihin. Vaikea selittää näin viestein tilannetta. Ap
Hyvä kun pääset tuollaisissa porukoissa liikkuvasta miehestä eroon. Kohta tulisi muuten Karhuryhmä ovesta läpi ja sitten saisit selitellä, miksi vaatekomerosta löytyy miehen kalsareiden alta huumepaketteja. Joutuisit pahimmassa tapauksessa vankilaan huumeiden kätkemisestä ja myymisestä, vaikka et olisi tiennyt siitä mitään. Mies ei olisi tuollaisten kavereiden kanssa, ellei olisi mukana niiden laittomuuksissa. Antaa miehen muuttaa jonkun itselleen sopivan wt-muijan nurkkiin asumaan.
Rukoilen sinun puolesta. Kyllä sinulle tehtiin pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Trolololo lollolo lollolo loo
Oliskin trolol, mutta ei ole... ap
Vieraissa se on. Ei tietenkään myönnä sitä, koska tietää sen olevan väärin.
Olen joskus nuorena kokenut saman kohtelun poikakaverin taholta. Onneksi pääsin hänestä erinäisten vaiheiden jälkeen eroon. Ja hän sai sittemmin elämässä ansionsa mukaan. En voi välttyä ajatukselta, että oikeus toteutui.
Keissi on ratkennut jo monta sivua sitten ja yhä vaan jotkut jaksaa veivata. Mies on jo tunnustanut pettäneensä ja tarjoutunut muuttamaan pois.