ssri aloitus, ei oireita?
Lääkitys aloitettu alle vko sitten, käsitin että näistä yleisesti tulee haittavaikutuksia alussa, mulla ei mitään? Vieläkö niitä on odotettavissa vai meneekö näin helpolla tämä "sisäänajo"? Ei niin yhtään mitään.
Kommentit (13)
Riippuu valmisteestakin, mä kun napsin noita nuorempana niin osasta tuli aloitusoireita osasta ei.
Minulle määrättiin aikanaan tuo lääkitys muutamaksi kuukaudeksi, mutta myöhemmin diagnoosi osoittautui vääräksi: oireet johtuvatkin fyysisistä eikä henkisistä syistä. Minuun ei lääkitys vaikuttanut mitenkään, ei aloitus eikä lopetus.
Ei mullakaan aloituksesta tullut mitään. Lopetus oli eri juttu, mutta se on toinen tarina.
kovasti lääkäri siis kertoi mitä on mahdollisesti "odotettavissa" niin olen ihan hämmentynyt, kun ei tunnu missään millään lailla :D tietty hyvä juttu kai se on. tiedä sitten kun annostusta nostetaan jonkun ajan päästä, että vaikuttaako silloinkaan mitenkään. ja joo tiedän että teho saavutetaan vasta viikkojen päästä.
Normi mammahan lihoo heti noilla, ennenku on ees hakenu apteekista niin tullu jo 5kg vaikkei ole syönyt mitään .
Ainakin itsellä jatkuva nälän tunne alussa mutta ei muita oireita? Tuleeko niitä annosnoston yhteydessä? Vai onko tosiaan näin tasaista? Onko nää lumetta? :D
Et välttämättä reagoi mitenkään jos sinulla on geeni missä on vaste ssri lääkkeille, silloin ne ei vaikuta mitenkään
Hyvä se vaa on jos ei tule oireita, nää pyritään aina aloittaa pienillä annoksella, jotta sitä lääkettä sietäisi paremmin.
Oho okei! Tiiän että paras vaikutus saavutetaa vasta viikkojen kuluessa mutta missä vaiheessa sitten kokeilla jotain muuta jos tämä ei toimi?
Ei mullakaan oikeastaan mitään aloitusoireita tullut. Mulla oli pupillit hiukan suurentuneet mitä yleensä. Sitä kesti noin 2 viikkoa.
Geeni? Mistä sen tietää onko semmonen vai ei? Ja milloin ja mistä sitten tietää pitääkö vaihtaa johonkin toiseen? Oliko niin että ainakin 4-6vk kestää ennen kuin edes tepsii?
Olit jo valmiiksi kuollut sisältä.