Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittailumaailma on muuttunut yhä rumemmaksi (HS)

Vierailija
24.05.2022 |

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008808208.html

Valitettavasti maksumuurin takana. Artikkeli kertoo 47-vuotiaasta lääkäristä, joka esiintyy jutussa nimellä Sanna. Hän on ahkera Tinderin käyttäjä ja on tavannut treffipalvelujen kautta noin 160 miestä. Tinder Goldin lisäksi kokeillut mm. Happy Pancakea.

Ensimmäinen pettymys tulee usein tavatessa livenä:

"Viestittelyn perusteella mukavalta vaikuttanut henkilökin saattaa osoittautua ensitreffeillä todelliseksi törpöksi."

Toinen on ghostatuksi tuleminen. Sanna itse ei haluaisi alentua ghostaamaan, mutta hänellä on kännykässään sovellus, jolla hänelle "tulee puhelu" aina tunnin kuluttua tapaamisen alkamisesta. Silloin saan joka tapauksessa tavallaan jonkinnäköisen tauon siihen hommaan. Ja jos haluan, niin voin puhelun jälkeen sanoa, että nyt minun on pakko lähteä. Ja joskus hänkin ghostaa.

Ghostaamisen syy on usein se, että ihminen on ihan erilainen kuin profiilissa.

"Kuvat voivat olla niin vanhoja, että niiden ottamisen jälkeen seuralaiselle on esimerkiksi kertynyt kymmeniä kiloja lisää painoa. Se ei sinällään Sannaa häiritse, mutta häntä ihmetyttää, eikö epärehellisyyden väistämätön paljastuminen hetkauta kyseisiä ihmisiä." Osa valehtelee ikänsä. Sannakin on käynyt treffeillä miehen kanssa, joka esitti olevansa 50 mutta olikin 70. Toisaalta nuoret miehet valehtelevat ikänsä vanhemmiksi päästäkseen harrastamaan seksiä itseään vanhemman naisen kanssa.

Lisäksi Tinderissä tulee vastaan tuttuja varattuja miehiä.

Artikkelin lopussa kerrotaan, kuinka Sannalla oli äskettäin tunne, että nyt näyttää lupaavalta, ja Sanna kävi jo miehen kanssa useammilla treffeillä. Sitten kävi ilmi ettei mies ollutkaan muuttanut erilleen vaimostaan.

Kommentit (1481)

Vierailija
1021/1481 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas naisen logiikka vauhdissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että ylipainoisille naisille ei kelpaa ylipainoinen mies. Minua ei haittaa jos nainen painaa esim 80-90 kg ja on sellainen "vartalomallia Maria Sid". Silti en kelpaa näille naisille, mutta saisin kyllä jotain 120-kiloisia naisia, mutta kun haluan kuitenkin sen verran pitää vaatimuksena, että nainen painaa minua vähemmän enemmänkin kuin vain muutaman kilon.

Miksi? Mikä egojuttu tuo on, että naisen pitää painaa vähemmän kuin sinä?

Jos nainen on muuten kivannäköinen ja miellyttää silmää?

Mistä toi on kiinni?

No ei minulla mitään varsinaisia painovaatimuksia olekaan, mutta tuon kokoluokan naiset vaan eivät enää miellytä silmää. Esim 120 kg nainen on huomattavan paljon enemmän mätisäkin näköinen kuin vastaavan painoinen mies.

sanoisitpa ton omalla naamallasi, tajuisi naiset välttää sua

Väitätkö ihan tosissaan, että esim satakiloinen mies ja nainen ovat ulkoisesti saman näköisiä? Onko sinusta oikeasti kummallista jos satakiloinen mies ei halua satakiloista naista? Ei vit...

En. Väitän, että kannattaa vältellä ihmistä, joka nimittelee toista "mätisäkiksi".

Vierailija
1022/1481 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että ylipainoisille naisille ei kelpaa ylipainoinen mies. Minua ei haittaa jos nainen painaa esim 80-90 kg ja on sellainen "vartalomallia Maria Sid". Silti en kelpaa näille naisille, mutta saisin kyllä jotain 120-kiloisia naisia, mutta kun haluan kuitenkin sen verran pitää vaatimuksena, että nainen painaa minua vähemmän enemmänkin kuin vain muutaman kilon.

Mistä toi on kiinni?

No ei minulla mitään varsinaisia painovaatimuksia olekaan, mutta tuon kokoluokan naiset vaan eivät enää miellytä silmää. Esim 120 kg nainen on huomattavan paljon enemmän mätisäkin näköinen kuin vastaavan painoinen mies.

Väitätkö ihan tosissaan, että esim satakiloinen mies ja nainen ovat ulkoisesti saman näköisiä? Onko sinusta oikeasti kummallista jos satakiloinen mies ei halua satakiloista naista? Ei vit...

En. Väitän, että kannattaa vältellä ihmistä, joka nimittelee toista "mätisäkiksi".

No niinpä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1481 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä toi on kiinni?

Tollanen nimittely kertoo mullekin ihan tarpeeksi miehestä. Iso turn off.

Vierailija
1024/1481 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain parempaa listaa?

Huonoin

-Tinder, yökerhot -> vältä

-Bubi, terassit, festarit -> ehkä

-Työpaikka -> ok

-Kaverin kaverit -> ok

-Harrastukset -> ok

Paras

Vierailija
1025/1481 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On surullista, että tässäkin ketjussa on monta kirjoittajaa, joiden ainoa tarkoitus on kylvää pahaa mieltä. Ketjun asialliset ja pohtivat kirjoituksen hukkuvat whitetrash-nalkutuksen alle.

Saatteko te pahan mielen kylväjät jotain nautintoa valituksestanne ja leimaamisestanne? Luuletteko olevanne fiksuille ihmisille mitään muuta kuin keskenkasvuisia teinejä?

Niinkö tyhjää elämänne on, ettei siihen mahdu muuta kuin pahan mielen kylväminen?

Usein nämä niin sanotusti asialliset viestit vain huokuu sitä omaa uhriutumista ja syy on muissa-meininkiä. Jos kehottaa näitä ihmisiä katsomaan peiliin, niin heti sitä on lapsellinen pahan mielen kylväjä.

Jos kirjoittaja ei hyökkää henkilökohtaisesti ketään vastaan, niin mitä merkitystä sillä on, miten hän tuntee ja kokee? Ruma käytös ja henkilökohtaisuudet ovat väärin, mutta jos joku esimerkiksi kokee deittimarkkinat epäreiluiksi, niin ei siitä pitäisi kenenkään suuttua. 

Kerro esimerkiksi, että miksi deittimarkkinat ovat epäreilut? Jokaisella on aito mahdollisuus saada tasavertaisesti kenet vain, toisin kuin vaikka työmarkkinoilla jossa usein suhteet määrittävät lopputulosta. Mitä deittimarkkinoilla pitäisi realistisesti olla että ne olisivat reilut?

Jos et markkinoilta saa sitä ihannetapausta, niin sitten pitää ottaa se vähiten huono tai olla ottamatta. Joka tapauksessa on turha valittaa kokevansa jotenkin epäoikeudenmukaisuutta, koska tilanne on kaikille sama.

Ymmärräthän että tuokin on vain sinun subjektiivinen kokemuksesi. Riippuu aivan siitä missä on itsellä ollut hankalampaa. 

Minun kokemukseni mukaan taas työmarkkina on reilu, koska olen aina löytänyt hyvin töitä. Samoin tiedämme faktaksi, että kuka tahansa voi "työelämässä" päästä mihin tahansa. Maailma on "tynnä" esimerkkejä hyvin kurjista oloista miljonääreiksi tai ylemmäskin päässeitä. Yhden suomalaisen pörssiyhtiön on perustanut luku- ja kirjoitustaidoton mies aikoinaan -  tuskin oli paljon kontakteja tai naamakerrointa. 

Kyllä työmarkkina on paljon reilumpi ja perustuu paljon enemmän omaan eforttiin kuin deittimarkkina. 

Lukihäiriöisestä tyhjätaskusta miljonääriksi löytyy lukuisia esimerkkejä heti. 

Mutta etsikääpä esimerkki esimerkki lyhyestä ja vaatimattoman näköisestä, köyhästä miehestä joka olisi saanut äärimmäisen kauniin naisen. 

Onko nyt siis niin, että lyhyt, vaatimattoman näköinen ja köyhä mies joutuu tyytymään tavallisen näköiseen naiseen? Ja miksi tämä on suuri ongelma - miksi ei samalla lailla olisi ongelma se, jos se äärimmäisen kaunis nainen joutuisi tyytymään vaatimattoman näköiseen mieheen?

Lyhyt, vaatimattoman näköinen ja köyhä mies todennäköisesti kuuluu siihen 20% joukkoon joka ei saa naista ollenkaan.

Vaikka korvaisit köyhyyden alle keskituloisuudella, mahdollisuudet saada nainen ovat yhä heikot.

Vierailija
1026/1481 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On surullista, että tässäkin ketjussa on monta kirjoittajaa, joiden ainoa tarkoitus on kylvää pahaa mieltä. Ketjun asialliset ja pohtivat kirjoituksen hukkuvat whitetrash-nalkutuksen alle.

Saatteko te pahan mielen kylväjät jotain nautintoa valituksestanne ja leimaamisestanne? Luuletteko olevanne fiksuille ihmisille mitään muuta kuin keskenkasvuisia teinejä?

Niinkö tyhjää elämänne on, ettei siihen mahdu muuta kuin pahan mielen kylväminen?

Usein nämä niin sanotusti asialliset viestit vain huokuu sitä omaa uhriutumista ja syy on muissa-meininkiä. Jos kehottaa näitä ihmisiä katsomaan peiliin, niin heti sitä on lapsellinen pahan mielen kylväjä.

Jos kirjoittaja ei hyökkää henkilökohtaisesti ketään vastaan, niin mitä merkitystä sillä on, miten hän tuntee ja kokee? Ruma käytös ja henkilökohtaisuudet ovat väärin, mutta jos joku esimerkiksi kokee deittimarkkinat epäreiluiksi, niin ei siitä pitäisi kenenkään suuttua. 

Kerro esimerkiksi, että miksi deittimarkkinat ovat epäreilut? Jokaisella on aito mahdollisuus saada tasavertaisesti kenet vain, toisin kuin vaikka työmarkkinoilla jossa usein suhteet määrittävät lopputulosta. Mitä deittimarkkinoilla pitäisi realistisesti olla että ne olisivat reilut?

Jos et markkinoilta saa sitä ihannetapausta, niin sitten pitää ottaa se vähiten huono tai olla ottamatta. Joka tapauksessa on turha valittaa kokevansa jotenkin epäoikeudenmukaisuutta, koska tilanne on kaikille sama.

Ymmärräthän että tuokin on vain sinun subjektiivinen kokemuksesi. Riippuu aivan siitä missä on itsellä ollut hankalampaa. 

Minun kokemukseni mukaan taas työmarkkina on reilu, koska olen aina löytänyt hyvin töitä. Samoin tiedämme faktaksi, että kuka tahansa voi "työelämässä" päästä mihin tahansa. Maailma on "tynnä" esimerkkejä hyvin kurjista oloista miljonääreiksi tai ylemmäskin päässeitä. Yhden suomalaisen pörssiyhtiön on perustanut luku- ja kirjoitustaidoton mies aikoinaan -  tuskin oli paljon kontakteja tai naamakerrointa. 

Kyllä työmarkkina on paljon reilumpi ja perustuu paljon enemmän omaan eforttiin kuin deittimarkkina. 

Lukihäiriöisestä tyhjätaskusta miljonääriksi löytyy lukuisia esimerkkejä heti. 

Mutta etsikääpä esimerkki esimerkki lyhyestä ja vaatimattoman näköisestä, köyhästä miehestä joka olisi saanut äärimmäisen kauniin naisen. 

Onko nyt siis niin, että lyhyt, vaatimattoman näköinen ja köyhä mies joutuu tyytymään tavallisen näköiseen naiseen? Ja miksi tämä on suuri ongelma - miksi ei samalla lailla olisi ongelma se, jos se äärimmäisen kaunis nainen joutuisi tyytymään vaatimattoman näköiseen mieheen?

Lyhyt, vaatimattoman näköinen ja köyhä mies todennäköisesti kuuluu siihen 20% joukkoon joka ei saa naista ollenkaan.

Vaikka korvaisit köyhyyden alle keskituloisuudella, mahdollisuudet saada nainen ovat yhä heikot.

Ai 20% miehistä ei saa naista ollenkaan? Koskaan? Ihanko itse ton keksit?

Vierailija
1027/1481 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jollain parempaa listaa?

Huonoin

-Työpaikka -> ok

-Kaverin kaverit -> ok

-Harrastukset -> ok

Paras

Tinder ok jos on komea mies joka etsii seksiä, tai jos on nainen ja ymmärtää katsella oman tasoisiaan, eikä tasokkaimpia mitä saa treffeille (= kelpaa seksiin, mutta ei suhteeseen). Yökerhot ok korkeintaan jos olet nuori ja komea mies joka hallitsee pokaamisen ja vaikutuksen tekemisen naisen kavereihin, tai lähes kuka tahansa nuori nainen.

Nämä ovat ok.

-Työpaikka -> ok
Naisilla on aika vahva periaate ettei miestä haluta liian tutuista ympyröistä, vaan miehen pitää putkahta jostain muualta. Ok jos olet esimiesasemassa.

-Kaverin kaverit -> ok
Ok.

-Harrastukset -> ok
Ei niin hyvä kuin väitetään. "Harrastuksissa ollaan harrastamassa".

Vierailija
1028/1481 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, lapsetkin on löytäneet tän ketjun. Saisipa tänne ikärajan.

Vierailija
1029/1481 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna suihkauttaa kunnon suhauksen hiuslakkaa ja harjaa hampaansa Oralin sähköhammasharjalla. Vähän tuoksua kaulalle, nnnoin! Sukkahousut menevät räpsäyttämällä naisellisen pullean alavatsan päälle. Liian monta kertaa on tullut siipeen, mutta lääkärinä Sanna ei ole tottunut luovuttamaan. Tuntuu, kuin Sanna olisi nykyään näkymätön miehille. Vaikea ymmärtää, sillä juoksut on juostu ja Sanna olisi nyt valmis ihan oikealle rakkaudelle.  Missä kaikki hyvät miehet ovat? Se harmittaa salaa, sillä Sannan ystävättäret kannustivat Sannaa rohkeasti liittymään Tinderiin jo vuosia sitten. Toiveet olivat korkealla. Monet ystävistä olivat kuitenkin löytäneet aviomiehensä juuri Tinderistä. Sannalla on kaunis koti, hyvä työ, hän on huumorintajuinen, empaattinen ja kauniiksikin kehuttu nainen. Kaikin puolin sellainen nainen, jolle pitäisi olla miehiä jonossa. Sanna on kokenut jo pitkään, että hän on valmis asettumaan aloilleen. Rinnalta puuttuu vain se toinen asettuja, joka haluaisi Sannan kanssa samoja asioita: harrastaa samoja harrastuksia, on komea, urheilullinen, sporttinen, tumma, pitkä, tulinen rakastaja, mukava, luotettava, lihaksikas, hiukset voisivat olla päässä ja ei, ei rintakarvoja! Toki myös aloitekykyinen, eikä mikään perässä vedettävä. Miehen pitää ottaa nainen, eikä kysellä. Sanna ei siis vaadi mitenkään mahdottomia, vaan ainoastaan siistiä, suurin piirtein ikäistään kilttiä, tuhmaa ja luotettavaa miestä. 

Sannan profiilissa lukee selvästi, ettei häntä kiinnosta irtosuhteet, friends with benefits ja fuckbuddy-touhut. Eihän Sanna sitä oikeasti tarkoita, koska jos sattuisi oikein komea ehkä hieman nuorempi mies vastaan, niin Sannan itsekuri ei välttämättä riittäisi sanomaan ei. Ehkä Jason Momoa tai Johnny Depp vähän nuorempana? Hih, tuskinpa sentään, mutta olisipa jotain edes sinne päin! En halua kaljua tai isomahaista miestä, Sanna pohtii itsekseen. Sanna haluaisi kuljetella sormiaan paksujen tummien hiusten seassa ja kokeilla kunnolla ohuen vatsanahkan alta pullistelevia vatsalihaksia. Sanna ei sitä julkisesti ikinä myöntäisi, miten tärkeää hyvin piirtyvä lihaksisto ja miehekkäät hiukset ovat. Sannalla on oikeus tuntea olevansa nainen miehen rinnalla!

Tähän saakka kaikki miehet ovat olleet... No... Jotenkin viallisia. Jalat eivät ole menneet alta. Miksi miehet eivät voi olla, kuten Ryan Gosling elokuvassa The Notebook? Voiko mikään olla niin romanttista, kuin mies roikkumassa maailmanpyörästä haluamansa naisen edessä henkensä riskeeraten? Ei Sannan mielestä.

Sanna pelkää, ettei tämäkään ilta tuo toivottua tulosta. Mies näyttää paperilla hyvältä: tumma, pitkä, komea, urheilullinen. Mutta niitä on ollut ennenkin. Sanna muistaa, miten viime treffeillä yksi mies alkoi heti ensimmäisenä utelemaan Sannan lempiruokaa. Uskomattoman töykeää ja tahditonta! Ja sitten se yksi hiusrajahullu: kosketteli koko treffien ajan hiuksiansa, kun tiesi Sannan tykkäävän miehistä, joilla on hiukset. Totaalinen turn off! Sanna sanoi tälle miehelle "Ei kiitos". (jatkuu)

Vierailija
1030/1481 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mätisäkki-mammat loukkaantuivat. Tirsk 🤭

Ei ihme, että sinä tuosta huvitut, mutta tosiasia on se, että kukaan nainen ei halua tuonkaltaista paskapäätä riesakseen.

Pyh, ja vielä kerran tirsk 🤭 Sinäkin imisit haltoituneena mun jortikkaa jos vaan mahdollisuuden saisit 🍆👌

Mä voisin olla kiinnostunut t: Pera 48

Vierailija
1031/1481 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mätisäkki-mammat loukkaantuivat. Tirsk 🤭

Ei ihme, että sinä tuosta huvitut, mutta tosiasia on se, että kukaan nainen ei halua tuonkaltaista paskapäätä riesakseen.

Pyh, ja vielä kerran tirsk 🤭 Sinäkin imisit haltoituneena mun jortikkaa jos vaan mahdollisuuden saisit 🍆👌

Sun pikkupililläkin on isompi äo kuin sulla 😅

Hän se hoitaakin tuon ajattelupuolen ja hyvin on pärjätty. Toki häntä rupesi nyt ujostuttamaan kun niin suorasukaisesti arvostelit.

Vierailija
1032/1481 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Sanna yritti kysellä hyvältä miespuoliselta ystävältään treffineuvoja, jota Sanna nimittää yhdeksi parhaista ystävistään. Sanna tietää, ettei heidän välillä ole koskaan ollut, eikä tule koskaan olemaan mitään. Mies on ihana, mutta mies on Sannalle kuin veli, jota hänellä ei koskaan ole ollut. Sanna nauraa usein miehen kanssa, miten loistavan miehen joku Sannan ystävästä vielä saa. Sannan miespuolinen kaveri oli muistuttanut Sannaa, miten Sanna on hyvä juuri tuollaisena, kuin on. Miehet nyt ovat vain olleet, mitä ovat. Voiko kukaan mies oikeasti sanoa kauniimmin?

"Jos kokeilisin vielä kerran", Sanna tuumaili. Tämä mies tuntuu jotenkin erilaiselta. Hän ei ole ehdotellut mitään, on tosi kohtelias herrasmies ja ihan superkomea!! Sannan ystävättäret ja hyvä miespuolinen kaveri kannustivat Sannaa ottamaan kaiken irti sinkkuudestaan ja menemään treffeille avoimin mielin. Nyt rohkeasti Sanna, anna mennä! Mies on komea, mikä voisi mennä pieleen? Sanna muistutti vielä ulko-ovella avaimia käsissään heilutellen, ettei ulkonäkö ole miehessä se tärkein asia, vaan sisin ihan oikeasti ratkaisee. Vain pieni rohkaisuryypyn alkoholista leijailemaan jäänyt hajuvana jäi leijailemaan Sannan jäljiltä, kun hän painoi oven kiinni ja lähti tapaamaan ehkä elämänsä miestä. Komeaa aviomiestä.

Vierailija
1033/1481 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder kuulostaa aika hankalalta paikalta. Kannattaako sitä edes yrittää? Olen nainen enkä mitenkään nätti edes.

Vierailija
1034/1481 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder kuulostaa aika hankalalta paikalta. Kannattaako sitä edes yrittää? Olen nainen enkä mitenkään nätti edes.

No riippuu, mitä haluat sieltä. Voittajia siellä ovat seksiä hakevat naiset. Tarjonta on rajatonta. Onnea matkaan!

Vierailija
1035/1481 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen nainen miettii samaa. En ehkä ihan ruma, mutta sitä suuremmalla syyllä epäilen löytyykö sieltä ketään aitoa.

Vierailija
1036/1481 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kommentteja kun lukee niin ei ihme, että palstamammat valittaa miesten puutetta. Niin inhottavia ämmiä koko paikka täynnä, ettei varmasti ketään järkevää miestä kiinnosta.

Totta tuo eka. Kunnon miehiä ei löydy mistään enään, ja vähiten tältä palstalta.

Vierailija
1037/1481 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä kommentteja kun lukee niin ei ihme, että palstamammat valittaa miesten puutetta. Niin inhottavia ämmiä koko paikka täynnä, ettei varmasti ketään järkevää miestä kiinnosta.

Totta tuo eka. Kunnon miehiä ei löydy mistään enään, ja vähiten tältä palstalta.

Missä ikäluokassa? +50-vuotiaissa voi olla tyytyväinen, jos miehiä on enää hengissäkään.

Vierailija
1038/1481 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin sinkut, nyt kaikki koko kesäksi Sittariin hymyilemään kaikille!

Apua, huomenna pitäisi mennä käymään kaupassa. Onkohan siellä paljon näitä, jotka hymyilee ja pokailee? Tämähän käy jännittäväksi. Enää ei tartte mennä baariin, kun kauppakäynnilläkin homma hoituu. Tuon kotiin ruokaa ja panokaverin, jes!

Älä unohda Prismaa. Siellä on toki paljon juntteja, mutta myös niitä joviaaleja. Äläkä päivystä koko iltaa makkarahyllyn edessä vaan tee täsmäiskuja hedelmäosastolle, sieltä löydät poninhäntäisiä söpiäisiä. Asenne ratkaisee ja hymy! 

Vierailija
1039/1481 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tätä ketjua eilen lueskelin niin kiinnostuin niin paljon, että menin läppärillä Tinderiin. kokemukset?

Käytettävyys oli ihan kamala. Sijainti oli lukittu Helsinkiin ja olisi pitänyt alkaa maksaa kuukausimaksua, että olisi saanut muutettua omaan sijaintiin. Aluerajaus ei toiminut oikein vaan alkoi heittää kontakteja Oulusta! Mitään omaa profiilia en saanut tehtyä.

Ainoa positiivinen yllätys oli, että siellä vaikutti olevan ihan ok-oloisia ihmisiä (siis Oulussa, itse olen Etelä-Suomessa!) Ainakaan kaikki ei näyttäneet miltään kiiluvasilmäisiltä  seksipedoilta tai vankilalomilta karanneilta raiskaajilta.

Profiileissa vain tuntui olevan max 5 sanaa, mutta voi johtua siitä, että en oppinut niitä aukaisemaan. Ehkä se olisi kännykällä helpompaa, mene ja tiedä! Ei kyllä innostanut jatkamaan.

Vierailija
1040/1481 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tätä ketjua eilen lueskelin niin kiinnostuin niin paljon, että menin läppärillä Tinderiin. kokemukset?

Käytettävyys oli ihan kamala. Sijainti oli lukittu Helsinkiin ja olisi pitänyt alkaa maksaa kuukausimaksua, että olisi saanut muutettua omaan sijaintiin. Aluerajaus ei toiminut oikein vaan alkoi heittää kontakteja Oulusta! Mitään omaa profiilia en saanut tehtyä.

Ainoa positiivinen yllätys oli, että siellä vaikutti olevan ihan ok-oloisia ihmisiä (siis Oulussa, itse olen Etelä-Suomessa!) Ainakaan kaikki ei näyttäneet miltään kiiluvasilmäisiltä  seksipedoilta tai vankilalomilta karanneilta raiskaajilta.

Profiileissa vain tuntui olevan max 5 sanaa, mutta voi johtua siitä, että en oppinut niitä aukaisemaan. Ehkä se olisi kännykällä helpompaa, mene ja tiedä! Ei kyllä innostanut jatkamaan.

Tulet vielä pettymään, kyllä siellä ihmisiä on mutta niihin ei oiken kontakteja saa. Ilman, että maksat tinderille jäät pohjalle.

M45