Noora Rätyn mielestä Pasin vaimon terveys ei olisi huonontunut jos Pasi olisi käyttäytynyt kunnolla!
Siis mitä ihmettä?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ksml-noora-radylta-hammentavaa-teks…
Kommentit (17)
Noilla on niin huonot välit, että kumpikin puhuu mitä sattuu. Järjetöntä.
Katkera Noora itkee kun ura meni omien mokien takia.
En tunne juurikaan asiaa, mutta tähän asti olin ajatellut, että mikähän vika tässä valmentajassa kenties. Nyt tuli vähän muuta mieleen. Aivan täysin asiatonta sotkea toisen osapuolen sairas puoliso juttuun. Suorastaan karmeaa, jos sairaus on vakava. Jos Räty kuvitteli tällä saavansa jotain pisteitä muilta, niin väärin veikattu.
Noora on melkoinen lääketieteen asiantuntija :D
Vierailija kirjoitti:
Sairas tyyppi. Mutta koska nainen, painetaan villaisella
Nainen? =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen? =D
No eikö tuo räty nainen ole?
En tiedä muuta kun että melkoisen Uuno tyyppi on se joka tuollaista edes ajattelee. Ja vielä urpompi on se joka sanoo sen ääneen. Noora ei taida olla penaalin terävimpiä kyniä!
Vaikuttaa hankalalta ihmiseltä muutenkin.
Nuo asiat ei edes kuulu meille, tai medialle. Jos heidän välit on huonot, hoitakoon asian keskenään. Lapsellista toimintaa.
Nooralle ei ole löytynyt Suomesta töitä enää muutamaan vuoteen.
https://www.is.fi/muutlajit/art-2000005572035.html
Räty oli poissa naisten maajoukkueen arvokisatoiminnasta kaksi kokonaista kautta (201416). Tämä tapahtui aikana, jolloin naismaajoukkueen kiusaamiskulttuuria alettiin kitkeä.
Rädyllä ja päävalmentaja Mustosella tiedetään olleen taannoin isojakin näkemyseroja keskenään.
Noora Räty, liittyikö poissaolosi jollain tavalla kiusaamiseen?
Ei liittynyt. Siinä oli kyse ihan muista syistä, Räty vakuutti.
Voiko joku tehdä tiivistelmän mistä tuossa kuviossa on pohjimmiltaan kysymys? Itse tiedän vain sen verran että naisjääkiekkoilijoilla ja valmentajalla mennyt sukset pahasti ristiin. Kumpi taho tässä nyt on törkeä ja kohtuuton, vai onko molemmat?
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku tehdä tiivistelmän mistä tuossa kuviossa on pohjimmiltaan kysymys? Itse tiedän vain sen verran että naisjääkiekkoilijoilla ja valmentajalla mennyt sukset pahasti ristiin. Kumpi taho tässä nyt on törkeä ja kohtuuton, vai onko molemmat?
Itse olen kuullut että Noora joutui lähtemään Suomesta muualle töitä etsimään vuonna 2014.
Tuosta tulee kunniankoukkaussyyte nooralle.
Tää Räty on jo ainakin parissa realityssa pistäytynyt näyttämässä että on riidanhaastaja, tyyppi joka tuntuu tarvitsevan vastakkainasettelua, tyyppi joka tuntuu haluavan valtaa, tyyppi joka tuntuu siltä, että kaiken pitää mennä hänen määräysten mukaan. Pyrkii nitistämään poikkiteloin asettuvat ihmiset hinnalla millä hyvänsä.
Joten ei yllättänyt yhtään. Kalsea tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Nuo asiat ei edes kuulu meille, tai medialle. Jos heidän välit on huonot, hoitakoon asian keskenään. Lapsellista toimintaa.
Ihan varmasti asia kuuluisi medialle jos vastaavaa lausuisi mies.
Juuri tämän takia feministit taistelevat naisten uhrin asemasta, kun tulee tällaisia mokia niin voi mukavasti porskuttaa eteenpäin siinä missä miehen koko elämä canseloidaan, vrt Lehtimäki Vuohijoki case.
Mies syyttämässä jotain naista tämän puolisonsa terveydentilasta - ehdoton no no. Maine pilalla, call out, cancelit ja ties mitä. Potkut töistä.