Au pairit Panamassa official
Uusi au pair -kausi julkaistaan areenassa huomenna klo 20.
Tässä au pairien esittely:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008791896.html
Kommentit (826)
Vierailija kirjoitti:
Pujut ikäänkuin naisen ainoa tarkoitus olis vaan miellyttää miestä. Takapuolta ja rintaa saa löytyä kun siitä ne miehet tykkää 🤮
Fitnessurheilijan ja pullukan väliinkin mahtuu paljon erilaista. Ja tottahan se on että monelle suomalaisellekin parin kilon pudotus ei tekis hallaa, mutta jokainen olkoon sen kokoinen kun itse tahtoo.
No se on täysin sun oma käsitys, kukaan ei puhunut ainoasta tarkoituksesta vaan ihan yleisesti, fakta on että suurin osa miehistä tykkää kurvikkaista naisista, on sitten salilla pumpattu isoksi tai muuten vaan iso.
Ja edelleen noista ei kukaan ole pullukka, pullukka on reilusti ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
on sitten salilla pumpattu isoksi tai muuten vaan iso.
.
Js tarkoitan pyllyä.
Mitä tuo yks puhuu peiton sisältä, siis valittaa perheistä. Ei näy ku 10cm ripset. Pelkääkö jotain 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pujut ikäänkuin naisen ainoa tarkoitus olis vaan miellyttää miestä. Takapuolta ja rintaa saa löytyä kun siitä ne miehet tykkää 🤮
Fitnessurheilijan ja pullukan väliinkin mahtuu paljon erilaista. Ja tottahan se on että monelle suomalaisellekin parin kilon pudotus ei tekis hallaa, mutta jokainen olkoon sen kokoinen kun itse tahtoo.
No se on täysin sun oma käsitys, kukaan ei puhunut ainoasta tarkoituksesta vaan ihan yleisesti, fakta on että suurin osa miehistä tykkää kurvikkaista naisista, on sitten salilla pumpattu isoksi tai muuten vaan iso.
Ja edelleen noista ei kukaan ole pullukka, pullukka on reilusti ylipainoinen.
Pullukka ei ole reilusti ylipainoinen vaan lievästi. Ylipainoinen on läski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin lihavia ovat suomalaiset nuoret tytöt nykyään. Jos tämä sarja olisi tehty 20 vuotta sitten, olisivat kaikki neljä olleet hyvin suurella todennäköisyydellä langanlaihoja.
So what? Ihan samaa voisi varmaan sanoa nuorista pojistakin. Onko langanlaihuus jotenkin tavoiteltavaa? Hirveää kuulla, miten Iina kertoo, kun häntä on haukuttu jo pienenä läskiksi ja miten se on vaikuttanut häneen. Miksi pitää ylipäänsä sanoa mitään ääneen kenenkään painosta?
Perheen asperger-poikakin nälvi Iinaa pullukaksi.
huonosti kasvatettu kakara
Sehän oli vaan rehellinen.
En ota kantaa perheen pojan käytökseen, vaan ihmettelen miksi nykyään usein rehellisyydeksi kutsutaan töykeää ja toista arvostelevaa puhetta? Rehellisyyttä se voi olla silloin, jos asiaa nimenomaan tiedustellaan ja siihen vastataan rehellisellä mielipiteellä!! Käsitteet käsitys, mielipide, rehellisyys ja totuus omituisesti sekoitetaan keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli huomot kotiolot ja ajattelin myös nuorempana, että kaikki on mua vastaan. Eli siinä mielessä voin jotenkin ymmärtää Tiian ajatusmaailmaa. En kuitenkaan ymmärrä hänen käytöstään. Itse olin nuorempana erityisen miellyttämisenhaluinen, vähän kuten sarjan Iina. Mistä Tiia on saanut kuvan, että puolituntemattomille voi läyhätä noin rumasti. Ihan joku angstiteini tuli mieleen. Tiia tarvitsee paremman itsetunnon, mutta myös käytöstapoja.
Tiia muistuttaa nuoruuden ystävääni, joka on todella negatiivinen muita kohtaan, arvostelee ja on kopea. Kuoren alla ystäväni on hyvin traumatisoitunut, hauras ja pelokas. Tiian hymy on valloittava ja jotenkin ujo. Olen varma, että ohjaaja (äiti itsekin) on käynyt nämä tilanteet läpi host-mamojen kanssa.
Tiia äidin yksin kasvattama. Kaikki ei ole mennyt putkeen. Ylivieskalaisella tytöllä hyvä kasvuympäristö, kunnon perhe, sen vaan näkee, kun lapsesta on välitetty ja hän on saanut hyvät lähtökohdat elämälleen.
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö Panamassa kirjoitti:
Suomikuva leviää näidenkin tyttösten kautta. Osalla ihan hyvä, yksi mokasi sitten kaiken.
Sen tahtoisin tietää ,
näytetäänkö tämä, sarja Panaman tv ssä ? Tai edes mukana olleille perheille ?
Näkisivät ainakin raivottaren käytöksen, ettei se perhettä vaihtamalla tilanne parantunut .
Maitojunalla ( lentokoneella ) kotiin.Osin myös järkyttää nähdä Suomi-neitokin ryyppääminen. Miksi, miksi suomalaiset tunnistaa aina tuosta rajusta Alkon käytöstä, josta seuraa holtiton , vastuuton käytös.
Se oli kokki äidiltä hyvä huomio, että Panamassa on au par niin uusi juttu, etteivät perheenkään tienneet mitä odottaa/ vaatia.
Ja kun jokaisessa perheessä on jo sitä työvoimaa talouden pyörittämiseen.Tuo alkon ja tupakan käyttö hävettää minua suomalaisissa kaikista eniten. Mieheni on Espanjalais-Ranskalainen ja molempien maiden kavereiden kanssa olen kuullut kommenttia siitä etteivät voi uskoa, että olen suomalainen. Yksi syys tähän on se, että minä en kännää.
Hämmentää tämä maine, mistä se kumpuaa. Tuntevatko miehesi kaverit paljon suomalaisia, kännääviä naisia? Minun kaveripiiri käyttää alkoholia ja toisinaan myös juhliessa poltetaan tupakkaa. Onpa joskus jollakin ollut elämässään krapulakin, mutta kukaan ei örvellä, kaatuile, käyttäydy mitenkään huonosti tai hävettävästi.
Just ton takia en uskalla puhua englantia ja välttelen tilanteita jos tyyliin just carrot box saa irvailevia ja naureskelevia kommentteja...Ei ihme että Harva suomalainen uskaltaa puhua englantia jos vaan nauretaan ettei osaa 100% täydellistä enkkua, mut mun mielestä ainakin se tyttö joka sanoi ettei osaa hyvin englantia niin mun mielestä osas,ainakin paremmin kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Tiia äidin yksin kasvattama. Kaikki ei ole mennyt putkeen. Ylivieskalaisella tytöllä hyvä kasvuympäristö, kunnon perhe, sen vaan näkee, kun lapsesta on välitetty ja hän on saanut hyvät lähtökohdat elämälleen.
Just näin. Tiian äidin ei näyttänyt kovinkaan hyvinvoivalta ihmiseltä. Mutta Tiia on vielä nuori ihminen ja voi hakea apua ongelmiinsa ja kehittää itseään. Ihan kunnon veronmaksaja hänestä tulee sitä myöten.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä noiden muiden kauhisteluja Jennin baarikäyttäytymisestä. Olen itsekin tosi sosiaalinen ja tykkään jutella ihmisille ja tutustua. Tylsää olis, jos koko ajan pitäis pysyä omassa porukassa. Eikä se tosiaan, että hengailee jonkun vastakkaista sukupuolta olevan kanssa tarkoita seksiä :D
Ja tokihan kannattaa miettiä kenen luo lähtee ja olla varovainen, mutta Jenni on aikuinen, eivätkä muut au pairit ole vastuussa hänestä.
Jennin poikaystävä Leevi on kyllä ihana ja heidän suhteessaan selvästi terve luottamus :)
Juuri näin.
Aikuisen ihmisen ei tarvitse raportoida missä menee. Edes kavereille. Ja aikuiset kaverit ymmärtää tämän.
Jos jotain sattuu, niin sattuu - taivaskin voi pudota niskaan kotona lakanoiden välissä.
Hyvä vain antaa välillä hetken viedä ja heittäytyä seikkailuun. On sitten mitä muistella kiikkustuolissa.
Ten points Jennille ja Leeville! 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomikuva leviää näidenkin tyttösten kautta. Osalla ihan hyvä, yksi mokasi sitten kaiken.
Sen tahtoisin tietää ,
Näkisivät ainakin raivottaren käytöksen, ettei se perhettä vaihtamalla tilanne parantunut .
Maitojunalla ( lentokoneella ) kotiin.Osin myös järkyttää nähdä Suomi-neitokin ryyppääminen. Miksi, miksi suomalaiset tunnistaa aina tuosta rajusta Alkon käytöstä, josta seuraa holtiton , vastuuton käytös.
Se oli kokki äidiltä hyvä huomio, että Panamassa on au par niin uusi juttu, etteivät perheenkään tienneet mitä odottaa/ vaatia.
Ja kun jokaisessa perheessä on jo sitä työvoimaa talouden pyörittämiseen.Tuo alkon ja tupakan käyttö hävettää minua suomalaisissa kaikista eniten. Mieheni on Espanjalais-Ranskalainen ja molempien maiden kavereiden kanssa olen kuullut kommenttia siitä etteivät voi uskoa, että olen suomalainen. Yksi syys tähän on se, että minä en kännää.
Hämmentää tämä maine, mistä se kumpuaa. Tuntevatko miehesi kaverit paljon suomalaisia, kännääviä naisia? Minun kaveripiiri käyttää alkoholia ja toisinaan myös juhliessa poltetaan tupakkaa. Onpa joskus jollakin ollut elämässään krapulakin, mutta kukaan ei örvellä, kaatuile, käyttäydy mitenkään huonosti tai hävettävästi.
Suomalaisethan tunnetaan euroopassa kännäävänä kansana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli huomot kotiolot ja ajattelin myös nuorempana, että kaikki on mua vastaan. Eli siinä mielessä voin jotenkin ymmärtää Tiian ajatusmaailmaa. En kuitenkaan ymmärrä hänen käytöstään. Itse olin nuorempana erityisen miellyttämisenhaluinen, vähän kuten sarjan Iina. Mistä Tiia on saanut kuvan, että puolituntemattomille voi läyhätä noin rumasti. Ihan joku angstiteini tuli mieleen. Tiia tarvitsee paremman itsetunnon, mutta myös käytöstapoja.
Tiia muistuttaa nuoruuden ystävääni, joka on todella negatiivinen muita kohtaan, arvostelee ja on kopea. Kuoren alla ystäväni on hyvin traumatisoitunut, hauras ja pelokas. Tiian hymy on valloittava ja jotenkin ujo. Olen varma, että ohjaaja (äiti itsekin) on käynyt nämä tilanteet läpi host-mamojen kanssa.
Minkäs ikäinen hän oli? Oli kyllä hauska raivari, paras oli se väykötys nöönöönöö, sen host maman puheen päälle. Oli hyvin tuttavallista käytöstä 😀
Hei oikeesti nyt, vähän armoa tytöille. Osa vasta 19v..! Varmasti teistäkin moni on toiminut typerästi joskus nuorena? Mä oon ja voin ihan reilusti myöntää asian. Tiiakin varmasti kasvaa tuosta vielä, ja ties mikä hänen tausta on ( vaikeuksia tms). Au parina oleminen ei sovi kaikille, itsellänikin kokemusta ja lähdin kesken pois. Hyvän perheen saaminen on tuuria. Ja aina ei vaan kemiat natsaa.
Se kausi, jossa oli Sini ja Jussi (olivatkohan Australiassa?) oli tosi hyvä! Legendatyyppejä molemmat. Tämä uusi kausi ei nyt oikein sykähdytä.
Tiia-parka koki sen mitä itsekin nuorena: sen mitä on olla hyvistä perheistä tulevien lasten kanssa kun tulee itse paskoista (lasisista?) taustoista. Mutta toisin kuin Tiia, en kääntänyt sitä katkeruutta ja ulkopuolisuuden tunnetta aggressioksi muita kohtaan, vaan yritin pitää sen hallinnassa ja salata vaikka ei se helppoa ollut. Itselläni auttoi se, että olin kuitenkin yliopistossa ja kehnoista taustoista huolimatta menin opintojen ja näiden onnellisten kaverienkin imussa siitä maailmasta pois päin. Asiat korostuivat lähinnä silloin kun perheet jotenkin osallistui tai tuki niitä muita. Itsellä ei sellaista tukea ollut.
Tiiasta: Käytös oli tosiaankin ala-arvoista, siis se, miten kohteli host-äitejään. Varsinkin tämä toka perhe. Miten ihmeessä hän saattoi nähdä asian noin, että hänellä oli oikeus kiroilla ja haistatella aikuiselle naiselle ja syyttää tätä huonosta käytöksestä? Varmasti ihan oikeasti näki asian noin, mutta todellisuudessa oli toki itse se, joka kohteli muita huonosti ja erittäin epäkunnioittavasti. Ei edes katso puhekumppaniaan päin.
Samalla näen, että ei Tiia paha ihminen ollut eikä tyhmä. Hänellä oli paljon hyvääkin sanottavaa monista asioista eli ei ollut mikään "kaikki on syvältä" -angstissa vellova teini. Jotenkin vain oli oppinut pitämään piikit pystyssä, ja se sai aikaan massiivisia virhearviointeja.
Iina: Hänellä oli järkyttävän huono kehonhallinta (surffaus ei onnistunut, ratsastaessa meinasi ihan perunasäkkinä pudota heti kättelyssä) ja se linkittyy huonoon itsetuntoon. Ihanaa, että ratsastus lopulta sujuikin. Olin ihan varma, että hän luovuttaa ja jää terassille istuskelemaan muiden ratsastaessa. Kiva ja ystävällinen tyttö, eikä lainkaan laiska.
Iida: Maalla asuvista lapsista kasvaa usein tuollaisia. On toimelias ja kekseliäs eikä jää kädet sivuilla riippuen ihmettelemään, jos jotain pitää tehdä. Oliko ainut heistä, joka osasi ajaa autoa? Soitteli myös ukulelea. Hän ei varmasti jää pulaan missään tilanteessa. Ihanan hyväntuulinen, vaikka lapsellinen toki.
Jenni: Häviäminen kesken bileillan on jotain, jota itse tein nuorena. Yhtäkkiä vain kyllästyin siihen omaan seurueeseen ja tein katoamistempun. En osaa selittää, miksi. On todellakin hämmentävän paljon Lena Dunhamin näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen tahtoisin tietää ,
Ranskassa ja Espanjassa tupakointi on todella yleistä, samoin alkoholin käyttö, joten ihmettelen missä Raamattu-piirissä kyseinen henkilö on miehensä kavereineen tavannut.
-Tutkimuksen mukaan espanjalaiset käyttävät kaikista useimmin alkoholia. Siellä 13 prosenttia juo alkoholia päivittäin. Toisella sijalla ovat Italia ja Ranska. Niissä noin joka kymmenes aikuinen juo alkoholia päivittäin.
Suomalaisista, norjalaisista ja ruotsalaisista alkoholia juo päivittäin vain kaksi prosenttia. Reilu viidennes kertoo juovansa alkoholia harvemmin kuin kerran kuukaudessa. KS
unohdit tärkeimmän... -Au pairit Afganistanissa...