Miehet kotiin lapsia hoitamaan!
Outoa, että naiset jäävät kotiin lapsia hoitamaan. Sitten kitkuttelevat pitkään pienellä eläkkeellä.
Miesten kannattaisi hoitaa lapset, kun kuitenkin kuolevat paljon aikaisemmin. Eivät ehdi isoa eläkettään kovin kauan nauttia.
Kommentit (16)
Monesti se on niin, että naiset tienaa vähemmän ja heidän tuloillaan ei perhettä elätetä joten mies käy töissä ja nainen on kotona lasten kanssa. Tai kuten mulla oli, että ei ollut työpaikkaa odottamassa mihin palata.
Ei ne suuret tulot vaan pienet menot.
Ei kateutta ja vertailua.
Vaan ennemmin vertailuvapautta ja onnellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Monesti se on niin, että naiset tienaa vähemmän ja heidän tuloillaan ei perhettä elätetä joten mies käy töissä ja nainen on kotona lasten kanssa. Tai kuten mulla oli, että ei ollut työpaikkaa odottamassa mihin palata.
Eikö se olisi pienituloiselle erityisen tärkeää olla töissä eläkettä kerryttämässä?
Minulla äitinä oli suuri omistushalu lapsiini. Olin naaraseläin joka ei pennustaan luovu. Ei ole luonnollista että äiti antaisi lapset isän hoitoon. Ei se isä edes hoida niitä niin kuin nainen tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi moni tekee lapset "putkeen", eli pienellä ikäerolla. Meillä esim kahden vuoden välein kaikki kolme syntyneet. Turhaa siinä isän jäädä kotiin, kun äiti on kuitenkin raskaana tai imettää vielä, minkä takia on kuitenkin kotona ja voi näin ollen hoitaa kaikki lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi moni tekee lapset "putkeen", eli pienellä ikäerolla. Meillä esim kahden vuoden välein kaikki kolme syntyneet. Turhaa siinä isän jäädä kotiin, kun äiti on kuitenkin raskaana tai imettää vielä, minkä takia on kuitenkin kotona ja voi näin ollen hoitaa kaikki lapset.
Hyi mikä imettävä hautomoelukka 🤮
Häpeäisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeäisit.
Voi kun nämä reppanat menisi jollekin muulle palstalle, kuin vauva-palstalle yökkäilemään. Vaikka jollekin, josta voisi saada jotain vertaistukea ongelmilleen.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeäisit.
On niitä lapsia tiheämpäänkin suotu alle vuoden ja vähän yli vuodenkin välein vielä useampi lapsi peräkkäin.
Jumalan siunausta ja suurta rakkautta se on. 🙏
Ehdotin muijalleni aikanaan tätä, ei käynyt. Hänen piti saada olla kotona. Toki minun olisi pitänyt töideni ohessa hoitaa myös koti ja kaikki muutkin. Lähti tyypillinen mamma siis kiertoon. Nyt on kiva.
Se se vasta kitkutusta olisikin, jos minä jäisin kotiin. Tienaan suurimman osan perheen tuloista.
Minä voisin jäädä mieluusti kotiin vahtimaan ja hoitamaan kotiasioita. Vaimolle ei kelpaa.
Tosin ihan hemmetin tyhmää että otit aikaisemmin kuolemisen tähän mukaan jonain syynä.
Vierailija kirjoitti:
Kenen lapsia minun pitäisi hoitaa, kun omia ei ole?
-Mies
Äkkiäkös sä jonkun yh:n hankit.
Vierailija kirjoitti:
Minulla äitinä oli suuri omistushalu lapsiini. Olin naaraseläin joka ei pennustaan luovu. Ei ole luonnollista että äiti antaisi lapset isän hoitoon. Ei se isä edes hoida niitä niin kuin nainen tahtoo.
Ei isän kuulukaan hoitaa kuten nainen tahtoo. Isä on täysivaltainen ja yhtä tärkeä vanhempi ja hoitaa, kuten isä hoitaa.
Hauskimmat hetket oli isän kanssa, hänen kanssaan pelattiin jne. Äiti aina komentelee ja muistuttaa asioista.
Ja naiset vastavuoroisesti armeijaan, niinkö?
Kenen lapsia minun pitäisi hoitaa, kun omia ei ole?
-Mies