Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiukka kysymys: voiko mies ja nainen olla koskaan pelkkiä ystäviä?

Vierailija
22.05.2022 |

Niin, miten on?

Kommentit (555)

Vierailija
141/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies saa paljon pillua, niin mies voi olla naisen ystävä. Muussa tapauksessa naisen pitää olla sysiruma, jos mies haluaisi olla vain ystävä. Jos epäilette tätä, niin testaajaa miestä: kysy mieheltä haluaako hän harrastaa seksiä. Vastaus on 95% varmuudella kyllä.

Vierailija
142/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies saa paljon pillua, niin mies voi olla naisen ystävä. Muussa tapauksessa naisen pitää olla sysiruma, jos mies haluaisi olla vain ystävä. Jos epäilette tätä, niin testaajaa miestä: kysy mieheltä haluaako hän harrastaa seksiä. Vastaus on 95% varmuudella kyllä.

Onko ongelmaa, kun normaalisti kaverisuhteissa ei tuota kuitenkaan koskaan kysytä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on mies, joka haluaisi jotain enemmän. Naisten kannattaa valita tarkkaan miespuoliset ystävänsä. Pahimmassa tapauksessa ystävä rupeaa ahdistelemaan tai raiskaamaan. Onneksi kaikkien miesten tunne-elämä ei ole yhtä yksioikoista...

Vierailija
144/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satuin tapaamaan nuorena netissä oman ikäiseni miehen, josta tuli minulle läheinen ystävä. Chattailtiin aina kun ei ollut muutakaan tekemistä, jaettiin toisillemme ilot ja surut. Kahden vuoden chattailyn jälkeen hän ehdotti että tapaisimme livenä. Kysyin onko kyseessä treffit ja hän sanoi, että kaipa sitten on. Tapasimme livenä ja kokeiltiin pussailla, kun molemmat satuimme olemaan yksinäisiä sinkkuja. Mutta jouduimme kumpikin toteamaan, että tuntuu vain väärältä pussata kaveria eikä kumpikaan tunne toista kohtaan fyysistä vetoa. Olemme jatkaneet sen jälkeen nettiystävinä vielä vuosia, eikä myöhemminkään kummallekaan ole tullut sellaista fiilistä että haluaisi olla enemmän.

Vastaukseni otsikon kysymykseen on siis Kyllä.

Kuitenkin tekin pussasitte. Eikä tuossa voi varmaksi sanoa peittikö nainen tunteensa kun huomasi ettet ole kiinnostunut. Niin minä tekisin.

Olen itse siis se nainen. Toisen ihmisen tunteista en tietenkään voi koskaan olla 100% varma, mutta sen perusteella mitä häntä edelleen tunnen, niin arvioisin että hän ei peitellyt tunteita. No sen pusun ja sen jälkeisen keskustelun jälkeen on ainakin ollut molemmille selvää, että olemme ja tulemme olemaan vain ystäviä.

Vierailija
145/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kokevat homoudestaan yhä enemmän kiusaamista kuin naiset. Varmaan kavereissasikin on homoja, eikä tämä selviä jos et testiksi ehdottele. Ihan normaalia ehdottaa seksiä kavereille, jotkut heistä voivat suostuakin, vaikket tiennyt heitä homoiksi...

Vierailija
146/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ystäväni ovat pari- kolmekymppisiä sinkkumiehiä ja itse olen kolmekymppinen sinkkunainen.

teeppä piruttain testi!!. laita perjantai/lauantaina textari että "mua panettaa" näille sinkkumiehille(oletan että heteroita ovat) ja kato mitä ne vastaa!!. vastaus määrittää että ovatko he vain sun ystäviä sen takia että pääsisivät... tiedät kyllä.

Eli vain mies voi olla kiinnostavaa seuraa. Itse en voi olla, koska olen muija (paitsi vain yhdellä tapaa)?

Useimmat miehet ovat naisen kanssa tasan yhdestä syystä ja ilman sitä palkintoa kärsimyksestä eivät naisia siedä.

Vierailija
147/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, koska ystävyys on yksi parisuhteen kulmakivistä.

Vierailija
148/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ystäväni ovat pari- kolmekymppisiä sinkkumiehiä ja itse olen kolmekymppinen sinkkunainen.

teeppä piruttain testi!!. laita perjantai/lauantaina textari että "mua panettaa" näille sinkkumiehille(oletan että heteroita ovat) ja kato mitä ne vastaa!!. vastaus määrittää että ovatko he vain sun ystäviä sen takia että pääsisivät... tiedät kyllä.

Eli vain mies voi olla kiinnostavaa seuraa. Itse en voi olla, koska olen muija (paitsi vain yhdellä tapaa)?

Useimmat miehet ovat naisen kanssa tasan yhdestä syystä ja ilman sitä palkintoa kärsimyksestä eivät naisia siedä.

Pisin läheinen ystävyyssuhteeni miehen kanssa on nyt kestänyt 18 vuotta. Koska hän ajatteli pääsevänsä sänkyyn kanssani? Nähdään 1-4 kertaa kuussa.

Vierailija
149/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää sille, että ei onnistu!

Vierailija
150/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pisin läheinen ystävyyssuhteeni miehen kanssa on nyt kestänyt 18 vuotta. Koska hän ajatteli pääsevänsä sänkyyn kanssani? Nähdään 1-4 kertaa kuussa.

Mies jaksaa odottaa vaikka vuosikymmeniä saadakseen toosaa.

Vierailija
151/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on kysytty, mitä yhteisiä puheenaiheita meillä on naispuolisen ystäväni kanssa. Minusta tuo on eriskummallinen kysymys, enkä ole koskaan kuullut kysyttävän vastaavaa miespuolisista ystävistä. Ilmeisesti jotkut ajattelevat naisten olevan eri planeetalta tai jotain.

Vierailija
152/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pystyn olemaan ihastunut vain yhteen kerrallaan. Niinpä kun miespuolisia kavereita on useita, en vain pysty ajattelemaan heitä kaikkia muuna kuin kaverina. Heidän tunteistaan minua kohtaan toki en voi tietää.

Vierailija
153/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lähetä hänelle viesti " mua panettaa". mitä hävittävää sul on jos vaikka testaat...?

Vierailija
154/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaisi ryhtyä läheiseen ystävyyssuhteeseen heteromiehen kanssa, jos en ole kiinnostunut hänestä myös parisuhdemielessä. En osaisi olla rennosti, koska pelkäisin että lähettäisin vääriä signaaleja.

Vierailija
155/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaisi ryhtyä läheiseen ystävyyssuhteeseen heteromiehen kanssa, jos en ole kiinnostunut hänestä myös parisuhdemielessä. En osaisi olla rennosti, koska pelkäisin että lähettäisin vääriä signaaleja.

Oletko sitten mieluummin kaveriton? Vai lähettelet vääriä singaaleja naisille?

Ei siinä mitään, kaverittomuuskin on jokaisen oma asia.

Vierailija
156/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lähetä hänelle viesti " mua panettaa". mitä hävittävää sul on jos vaikka testaat...?

Ollaan puhuttu myös tällaisia, ollaan oltu yhtä aikaa sinkkuina, ollaan oltu samassa sängyssä nukkumassa, ollaan oltu yhdessä lomamatkalla. Eiköhän olisi tullut jo selväksi jos haluja seksiin olisi. Ei ole, kummallakaan.

Vierailija
157/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sitten mieluummin kaveriton? Vai lähettelet vääriä singaaleja naisille?

Ei siinä mitään, kaverittomuuskin on jokaisen oma asia.

En ole kaveriton. Minulla on naispuolisia kavereita ihan riittävästi. En pelkää lähettäväni naispuolisille kavereilleni vääriä signaaleja, koska suurin osa naisista on heteroita.

Vierailija
158/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jaksaa odottaa vaikka vuosikymmeniä saadakseen toosaa.

No miksei tee aloitetta kun mahdollisuuksia olisi ollut satoja?

Pidän todella säälittävänä henkilöä joka esittää ystävää vuosikymmeniä vaikka ko. ystävästä ei kiinnosta muu kuin jalkojen väli.

Vierailija
159/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Håmå ja lesbå.

Vierailija
160/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kuin miehiä parhaina ystävinä ja näin on aina ollut.

Jutellaan kaikesta maan ja taivaan välillä sekä tuetaan toisiamme.

Eli onnistuu.