Muistatko miltä tuntui ekat sekunnit ihan ekasta yhdynnästäsi?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Se on meillä yksinäisillä velatädeillä vielä edessä.
Jaa, ainakin tällä velalla se on menneisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet yleensä nauttivat, kun taas naisille se on kauhistus.
Höpö höpö. Nautin kovasti, tunsin että tätä olin jo kauan kaivannut. Paljon paremmalta tuntui kuin hieromasauvan kanssa.
Ilmiannoin aloituksen koska se ei kuulu tälle palstalle. Seksiosioon nämä kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannoin aloituksen koska se ei kuulu tälle palstalle. Seksiosioon nämä kiitos.
Siellä näitä ei lue kukaan. Siellä on vaan muutama vakio kyrvistä puhuva äijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin selvinpäin. Seksikaverilla valitettavasti oli niin pieni muna, ettei tuntunut oikeasti yhtään missään. Tavallinen kortsu oli liian iso hänelle ja sitä saatiin sitten kalastella mun alapäästä. Toista kertaa ei enää pantu ja tunteetkin kuoli aika äkkiä. Tiedän, että hän on nykyään naimisissa ja vähän säälittää hänen vaimonsa.
No niin, mites se kulunut sanaonta menikään? Eikö se pidäkään paikkaansa? Mitä häh?!
Naiset nyt vaan yrittää olla kohteliaita.
Todella JES juttu oli vaikka molemmat oltiin 'sen ihan itsensä' kanssa ensikertalaisia. Kaikkea muuta oltiin leikitty kyllä yllin kyllin lähes vuoden. 'Sen itsensä' tyydyttävyys ja kokonaisvaltaisuus verrattuna kaikkeen aikaisempaan oli suurin yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Mietin ensin "ei hitto kun tää tuntuu hyvältä", toisena "miks mä ootin näin kauan?" (olin 26 v) ja kolmantena "millon mä saan lisää?". Olin vähän humalassa mutta muistan kyllä kaiken.
Tämä on varmaan miehen kommentti.
Olin humalassa. En oikeasti edes halunnut, painostuksesta suostuin. Kävi ihan helvetin kipeää, sen jälkeen harrastin seksiä uudestaan vasta 2 vuoden päästä.
Olin 15v, ei tuntunut miltään,siinä se ähisi vähän aikaa ja sitten nousi. Ajattelin että tätäkö seksi on,turhinta ikinä! Luojan kiitos vastaan on tullut paremmin varusteltuja tyyppejä. Seksi on täysin yliarvostettua.
Kyllä muistan, ja koko tilanteen muutenkin. Alkoholia olin nauttinut mutta vähän, siis sen verran, että muistan kaiken ja kontrolli pysyi täysin.
Se oli karseeta ja sattui. Ei enää ikinä
Sattui ihan tolkuttomasti, ja muistan miettineeni että mikä tässä touhussa on ihmisten mielestä niin mahtavaa tai ihmeellistä.
Olin erittäin päissäni ja sammumaisillani. Kaveri nukkui metrin päässä jonkun miehen kanssa. Minun vieressäni oli monta vuotta nuorempi jätkä, jota tapailin. Havahduin siihen, että yhtäkkiä tosta noin vain hänen patukkansa oli paikallaan sisälläni. En itse ollut saanut sisälleni mitään yhtä sormea enempää. Ei sattunut, mutta säikähdin vähän tilannetta ja tuntui niin oudolta sisällä, että juoksin vessaan niin vauhdilla, että joku hiusharja lensi lattialle jostain mistä lie. Onneksi hän nukkui jo kun palasin vessasta.
Mietin meniköhän se sisälle. Saattoi olla, että siinä huulilla nylkyttelin
Yllätyin miten kuumalta tuntui olla toisen sisällä.
Suoraan sanottuna ei miltään. Ei yhtään miltään ja ajatus oli että tämmöistäkö se sitten on.
Pettymys. Poika ei edes lauennut vaikka miten väkersi ja ähki, tylsää se oli eikä tuntunut miltään.
Olin hämmästynyt miten kuumalta pillu tuntui. Pelkäsin että tulen reisille ja yritin niin tarmokkkaasti olla tulematta heti etten tullut ollenkaan. Se oli silti upeata. Partnerini oli kokenut aikuinen nainen joka opetti yhtä ja toista
Hyvälle tuntui ja liukkaalle ja innostuin. Olin 16 ja nainen, poikaystävän kanssa selvin päin. Tiesin heti että tää on mun juttu.
Mietin ensin "ei hitto kun tää tuntuu hyvältä", toisena "miks mä ootin näin kauan?" (olin 26 v) ja kolmantena "millon mä saan lisää?". Olin vähän humalassa mutta muistan kyllä kaiken.