Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistatko miltä tuntui ekat sekunnit ihan ekasta yhdynnästäsi?

Vierailija
22.05.2022 |

Olitko selvin päin vai humalassa?

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi seisomaan.

Vierailija
82/107 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin miltään. Mitäpä luulit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SATTUI! Piti pyytää, että silloinen poikaystävä on hetken ihan paikallaan että sai paikat vähän tottua. Lopulta hyvältä tuntui mutta ekat sekunnit oli raakaa KIPUA

Vierailija
84/107 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 vuotta tapahtuneesta, en muista.

Vierailija
85/107 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuntenut yhtään mitään, enkä tunne vieläkään. Vähän petetty olo kun pitäisi ilmeisesti kokea jotain elämän suurinta nautintoa mutta kun ei, niin ei.

No höpsön löpsön ei kai kukaan odota mitään tuollaista ensimmäiseltä tai ensimmäisiltä kerroilta. Kaikille naisille varsinkin melko epämukavaa ja kivuliasta. Ideahan on yleensä päästä eroon neitsyydestä, niin myös naisilla, ei pelkästään miehillä. Olen saanut sellaisen kuvan, että suurin osa naisista oikein suunnittelee etukäteen tyyliin: tänä vuonna vois päästä eroon ja harvalla on partnerina joku elämänrakkaus tai pitkäaikainen kumppani, vaikka onhan sekin ihan söpöä, jos vaikka oma aviomies on sitten se ensimmäinen.

Monilla suomalaisilla tai eurooppalaisilla aika "halpoja" kokemuksia näyttää olevan tyyliin kännissä joku yhden illan biletys. Harvalle mikään prinsessa ilta kuitenkaan.

Niin itsellänikin paitsi ei nyt ihan yhden illan biletys ja paikkakin eksoottinen, mutta tyylikkäämpi kun esim. eräällä kaverillani, puistossa penkin takana. (Siis kaverin juttu tuo puisto, omaani en kerro, iik jos joku stalkkaa ip osoitteet ja kaikki)

Vierailija
86/107 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miltään, olin odottanut kipua ja jälkeenpäin  olin epävarma että menikö se neitsyys edes? Kundilla oli oikeasti etusormeni kokoinen ja kumikin lähti koko ajan pos paikaltaan... olin 18 ja pidin itseäni kaupungin viimeisenä täysi-ikäisenä neitsyenä.

Vierailija
87/107 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin miten miehen karvainen tuhkaluukku onkaan noin kireä.

Vierailija
88/107 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnän jälkeen näin veripisarat kuin punaiset ruusun terälehdet valkoisella lakanalla. Tiesin naiseni olevan puhdas😊

Vierailija
89/107 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että onko se sisällä. Ei tuntunut miltään. Sitten parin sekunnin päästä homma olikin ohi. Mietin, että olinko oikeasti menettänyt nyt neitsyyteni. Eli lasketaanko 2 sek. yhdyntä? Olimme ensikertalaisia molemmat. Minä 18 v.

Vierailija
90/107 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muistan. Olin koulussa erityisen hyvä matematiikassa  ja sain siksi käydä matematiikan tunneilla tekemässä vaikeampia tehtäviä kuin muut oppilaat tekivät ja koska opettajalla ei ollut aikaa opettaa niitä minulle ja samalla muille oppilaille luokkatason mukaista matematiikkaa niin minua opetti niissä noin 50-vuotias miesopettaja. Minä olin itse 14v. Kyllä hän minulle matematiikkaakin opetti mutta usein me myös rakastelimme ja aina niin että kumpikin rakasteli toista ja laukesi vähintään 2-3 kertaa. Minä nuorukaisena useammin kuin hän.

Vierailija
91/107 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui aivan HEL  VETIN paljon eikä poikakaveri saanut kuin kärkeä vähän sisään. Menin muutama viikko tuon jälkeen märehtimään asiaa  gynelle joka vähätteli ja hymisteli kunnes totesi, ettei saa edes sitä penempää spatulaa sisääni. Paikkani olivat täysin krampissa.  Olin 17vee. Lopulta seksi onnistui  nykyisen aviomieheni kanssa kiitos hänen loputtoman kärsivällisyytensä, monikaan mies ei olisi suostunut menemään naimisiin naisen kanssa  jonka sisään ei saa edes sormea! Harrastimme kyllä seksiä siihen toiseen reikään sekä suuseksiä.. Olin jo 27vee kun viimein tapahtui odotettu neitsyydestä eroon pääsy ja kyllähän se oli ihan taianmainen tunne että  "wau, se on oikeasti mun sisällä!" 

Nykyään olen 46vee ja meillä on erittäin aktiivinen, erittäin toimiva seksielämä. Lapsiakin löytyy. En tosiaan  tiedä mikä paikkojani vaivasi  nuorempana!

92/107 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin, kostea ja tiukka. Selvinpäin.

Vierailija
93/107 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdynnän jälkeen näin veripisarat kuin punaiset ruusun terälehdet valkoisella lakanalla. Tiesin naiseni olevan puhdas😊

Olitko itse?

Vierailija
94/107 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattui aivan HEL  VETIN paljon eikä poikakaveri saanut kuin kärkeä vähän sisään. Menin muutama viikko tuon jälkeen märehtimään asiaa  gynelle joka vähätteli ja hymisteli kunnes totesi, ettei saa edes sitä penempää spatulaa sisääni. Paikkani olivat täysin krampissa.  Olin 17vee. Lopulta seksi onnistui  nykyisen aviomieheni kanssa kiitos hänen loputtoman kärsivällisyytensä, monikaan mies ei olisi suostunut menemään naimisiin naisen kanssa  jonka sisään ei saa edes sormea! Harrastimme kyllä seksiä siihen toiseen reikään sekä suuseksiä.. Olin jo 27vee kun viimein tapahtui odotettu neitsyydestä eroon pääsy ja kyllähän se oli ihan taianmainen tunne että  "wau, se on oikeasti mun sisällä!" 

Nykyään olen 46vee ja meillä on erittäin aktiivinen, erittäin toimiva seksielämä. Lapsiakin löytyy. En tosiaan  tiedä mikä paikkojani vaivasi  nuorempana!

Onko edes mitään teoreettista mahdollisuutta, että sua olisi hyväksikäytetty? Olen itse aikalailla tiukka ja miettinyt, johtuuko se siitä, että ilmeisesti on rikottu rajoja, kun olin lapsi -> kestokramppi tms. Ja aina uuden kanssa pelkään, mahtuuko se ja että ei se mahdu jne.

Vierailija
95/107 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten tommonen mulkku saastutti sen.

Vierailija
96/107 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuotta vanhempi tyttö halusi leikkiä kanssani lääkäriä. Pisti mut selälleen sängylle ja housut alas. Sitten tyyny  kasvojen eteen, etten nähnyt miten tutkii. Ottikin suuhun ja tuntui mielettömältä. Luulin, et multa oli tulossa pissat hänen suuhunsa. Pyysin lopettaan, etten pissaa sen suuhun. En todellakaan tiennyt, et se oli spermaa, joka sieltä oli tulossa. Kaks viikkoa ton jälkeen opin runkkaamaan.

Vierailija
97/107 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista, kauheeta sähellystä se oli eikä kauaa kestänyt. Sittemmin on ollut vähemmän sähellystä ja enemmän kestoa, saman kumppanin kanssa yhä kuin silloin yli 20 vuotta sitten.

Vierailija
98/107 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Enpä muista, kauheeta sähellystä se oli eikä kauaa kestänyt. Sittemmin on ollut vähemmän sähellystä ja enemmän kestoa, saman kumppanin kanssa yhä kuin silloin yli 20 vuotta sitten.

Niin ja ihan selvinpäin oltiin, eka kerta kummallekin. Vanhempieni sängyssä tapahtui, kun oltiin tyttökaverin kans viikonloppu kahdestaan muun perheeni ollessa reissussa.

Vierailija
99/107 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan.olin 17v,tyttöystäväni saman ikäinen mutta jo kokeneempi,kondomia käytettiin kun sain mulkkuni sisään laukesin heti,toisella kerralla kestin jo kymmenen sekuntia.

Vierailija
100/107 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miltään kun piti kumilla säätää. Ja olen keskiarvoa isompi ettei siitä kiinni. Oli niin pettymystä koko turha touhu että ajattelin olla ilman naista ikuisesti, kunnes pääsin ekan kerran ilman kumia kokeilemaan!