Muistatko miltä tuntui ekat sekunnit ihan ekasta yhdynnästäsi?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin miten kuumalta tuntui olla toisen sisällä.
Minä taas ihmettelin juuri päinvastaista. Tuntui kuin muna olisi ollut jossain neutraalin lämpöisessä vesiämpärissä. Tapahtuman jälkeenkin mietin, että harrastinko edes oikeasti sitä itseään vai oliko munani jossain muualla. Useampien kumppaneiden jälkeen sitä sitten tajusi, että joillakin on vain älyttömän löysä ja joillakin taas tiukka, kuin liian pieni kenkä jalassa konsanaan.
Joo sattui, sattui, sattui. Ei meinannut edes onnistua aluksi. Alkuosa yhdynnästä sattui aina siihen saakka kunnes synnytin. Miestäkin sattui. Nykyään ei ole enää sitä ongelmaa.
noita ekoja ei voi edes laskea, eikä montaa muutakaan, ennenkuin sattumalta kohtasin hebreankielisen tyypin työmatkalla Pariisissa. Kaikki meni lähes kirjaimellisesti kuten siinä laulussa 'keskiyön aikaan'
Seinen rannalla puuta vasten ja siitä äkkiää hänen hotelliinsa. Tämän lasken ekaksi oikeaksi yhdynnäksi. Se oli molemminpuolista raakaa himoa, ensi katseesta alkaen.
Tätä kesti kk verran, kunnes hänen työkomennus päättyi siellä.
Enkuksi kommunikoimme, mutta pyysin aina puhumaan sitä hebreaa, se on jotenkin niin kiihottavaa kuultava.
Kunpa joskus kohtaisimme uudelleen....
Tämä kuuluisi seksipalstalle, mutta vastaan nyt kuitenkin tänne.
Ensimmäiset yhdyntäyritykset epäonnistuivat koska olin liian tiukka. Nyt tiedän että sitä kutsutaan vaginismiksi. Tahtoa oli mutta tiedostamattani kai vastustin ja lukitsin itseni.
Ensimmäinen onnistunut yhdyntä tuntui yllätykselliseltä, koska se onnistui helposti, ja myös koska se ei tuntunut oikeastaan miltään.
Alkuun vähän sattui ja sitten ei tuntunut paljoa miltään, hassu paineen tunne vähän kuin puudutuksen aikana hammaslääkärissä saattaa tuntua suussa. Mietin onko kumppani nyt oikeasti sisälläni. Verta tuli jonkin verran ja siitä vähän huono olo. Onneksi sitten uusintojen myötä alkoi "oppia" jotenkin tuntemaan ne liikkeet sisällään ja nauttimaan siitä, mutta orgasmia en vieläkään pelkässä yhdynnässä saa ellei kumppanin lantio osu klitorikseen tai muuten tyydytä, näyttelen sitten kun ei miehille mene esileikki toiveet perille.
Se, mitä minä muistan "ekasta kerrasta" on omat pelot, kauhea kipu ja pettymys, että tällaistako tämä yhdyntä aina tulisi olemaan jatkossakin.
Mitään nautintoa en siitä ainakaan kokenut ja tuntenut.
Ja ikävä kyllä, omalla kohdalla niin kävi joka kerta. Olen siis niitä naisia, joilla ne touhut sattuvat.
Muistan valitettavasti.
Miehellä todella pieni, käyrä pippeli, joka ei seissyt kunnolla. Meni pari tuntia ennen kuin onnistui saamaan seisokin kondomin kanssa. En tuntenut mitään muuta kuin hänen teräsvillamaisen alapääkarvoituksensa omaa ajeltua alapäätäni vasten ja mies tietty hinkkasi niin että menin vereslihalle. Hän muutenkin hinkui ja vikisi koko kiusallisen toimituksen ajan ja hänen hikensä haisi järkyttävän pistävälle.
Valitettavasti seurustelin hänen kanssaan pari vuotta, kunnes vihdoin laitoin poikki. Koko suhteen ajan oli samanlainen hinkuva lötkömuna. Paskinta seksiä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
14 vuotiaaseen likkaan tuli neitsyt työntö työnnettyä.
Perkeleh.
Hittooko alapeukutatte.
Ei se mun syyni ollut. Tyttö se mut vikitteli, kokemattoman pojan.
siihen hommaan.
Taidatte olla kateellisia.
Ja sitä paitsi tämä tapahtui yli 40 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Olin selvinpäin. Seksikaverilla valitettavasti oli niin pieni muna, ettei tuntunut oikeasti yhtään missään. Tavallinen kortsu oli liian iso hänelle ja sitä saatiin sitten kalastella mun alapäästä. Toista kertaa ei enää pantu ja tunteetkin kuoli aika äkkiä. Tiedän, että hän on nykyään naimisissa ja vähän säälittää hänen vaimonsa.
Vähän sama tilanne oli itsellä. Niin pieni, että ei tuntunut miltään. Muistan kertoneeni kaverille, että oli kuin ohut nakki. En pystynyt kertomaan syytä miehelle, miksi tunteeni loppuivat... Hän oli ihmeissään, meillä kun oli ollut niin kivaa :)
Vierailija kirjoitti:
Olin selvinpäin. Seksikaverilla valitettavasti oli niin pieni muna, ettei tuntunut oikeasti yhtään missään. Tavallinen kortsu oli liian iso hänelle ja sitä saatiin sitten kalastella mun alapäästä. Toista kertaa ei enää pantu ja tunteetkin kuoli aika äkkiä. Tiedän, että hän on nykyään naimisissa ja vähän säälittää hänen vaimonsa.
Turhaan säälit, se miehen elin voi olla hänen vaimolleen täydellisen sopiva. Ei kai naisetkaan kaikki samaa kokoa ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan säälit, se miehen elin voi olla hänen vaimolleen täydellisen sopiva. Ei kai naisetkaan kaikki samaa kokoa ole?
Ei pidä paikkaansa kaikilla naisilla on timmi ja tiukka värkki. On vain pieniä kikuleita.
Ekan orgasmin toisen antamana muistan kirkkaasti, olin niin rakastunut ja se oli ihanaa.
Eri pojalle sitten meni neitsyys eikä siinä.ole paljon kerrottavaa jälkipolville.
Repesi se jänne terskan alta ja verta tuli aivan vi**sti.
En muista sillä olin aika kännissä.
Olin vesiselvä, mutta en muista ensisekunteja, enkä muitakaan sekunteja.
Tajuan noi teiniräpellykset oikein hyvin, mutta olin ollut vuosikausia ilman seksiä, kun tein yhden ison virheen ja aloin seurustella mulkuksi osoittautuneen hurmurin kanssa. Ja tätä onkin sitten vaikeampi tajuta, kun jo tietää mitä on hyvä seksi ja on sellaista harrastanut.
Mua pelotti eka kerta, mutta eipä siitä oikein saatu keskusteltua ja lopulta miehen hätäilyn alla annoin periksi mennä loppuun asti. Mua sattui, repesin, verta tuli paljon enemmän kuin oikeasti ekalla kerralla. En pystynyt liikkumaan tai osallistumaan, mutta kaikista eniten hämmästyttävää oli se, että kokenut aikuinen mies ei tuntunut välittävän asiasta yhtään. Taisi todeta myöhemmin, että häntä melkein sattui.
Olen koettanut unohtaa. Kyseinen mies kohteli minua myöhemmin suhteessa siten, ettei kukaan toista ihmistä arvostava ja häntä rakastava tekisi.
Muistan vain jonkun pienen kohdan siitä hetkestä. En oikein mitään erityistä muista.