Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistatko miltä tuntui ekat sekunnit ihan ekasta yhdynnästäsi?

Vierailija
22.05.2022 |

Olitko selvin päin vai humalassa?

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvänä olin, samoin tyttöystävä.

Muistan kyllä, ja muistan ajatelleeni: "voi luoja tää tuntuu hyvältä. Ei luoja tää tuntuu hyvältä".

Ja sitten laukesin...

Vierailija
62/107 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kyllä, ja muistan ajatelleeni: "voi luoja tää tuntuu hyvältä. Ei luoja tää tuntuu hyvältä".

Ja sitten laukesin...

Voi ei. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, olin selvinpäin ja ajattelin että ihan kuin minuun yritetään sovittaa liian isoa osaa

Vierailija
64/107 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten laukesin...

Voi ei. :)

Joo... ei ollut elämän ylpein hetki 😂

Onneks toi tyttöystävä oli vuoden vanhempi ja kokenut, niin hoiti tilanteen hyvin kun olin hämmentynyt ja nolona.

Kietoi kädet ja jalat mun ympärille, suuteli kaulaa, kertoi että oli tuntunut hyvältä, otti sen niin että hän oli tuntunut niin hyvältä etten kestänyt pidempään, ja että kohta otettaisiin uudestaan. Ja niin tehtiin.

Vierailija
65/107 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kammottavaa. Oli pakko keskeyttää, koska sattui niin sietämättömästi. Siihen sitten täytyi hakea apua gynikseltä asti.

Vähän sama ongelma oli minulla. Gynen ratkaisu oli: "Ei se seksi ole niin vakava asia, leikkimielellä ja voimalla, kyllä se sitten menee". Ja menihän se voimalla sitten, mutta vuosin verta vielä kolmannellakin kerralla.

Kaikille niille feministeille, joiden mielestä immenkalvo ja neitsyys ovat vain patriarkaatin sortovälineitä eikä oikeasti olemassa: haistakaa *!*!*!*!*.

Vierailija
66/107 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan; itkin, yritin päästä pois ja se sattui. Olin lapsi.

Vierailija
67/107 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui eka ihan helvetisti, sitten sattui vähän vähemmän kun touhu jatkui, mutta silti teki kipeää ja mietin vaan, että loppuisi nyt jo 🤣

Vierailija
68/107 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukalta tuntui ja kuten monella muullakin: ne ekat 2 sekuntia olivat myös session vikat 2 sekuntia.

Tokalla kerralla kestikin jo pitempään, mutta tyttöystävä tuli paksuksi.

Melkolailla paska maku jäi kaikin puolin!

Vierailija
69/107 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta oli 18-vuotiaana kaksi kertaa synnyttäneen 25-vuotiaan kanssa. Oli niin löysä, että olin tilanteessa jopa hämilläni ja ajattelin että käteen vetäminenhän tuntuu sata kertaa paremmalta. Ajan saatossa ymmärsin, että on niitä paljon tiukempiakin värkkejä ja sitä kautta löytyi jutun juju.

Vierailija
70/107 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä, juhannuksena metsässä 16 vuotiaana.

Olin silleen et "jee tässä sitä pannaan, tältä se siis tuntuu. Nyt ollaan panomiehiä!".

Ei tuntunut kovin ihmeelliseltä.

M40

Vierailija
71/107 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivuliasta, mietin vain että onneksi on kohta ohi eikä tarvitse olla enää neitsyt. Älytön ajatusmaailma, mutta olinhan "jo" 18 ja koin silloin olevani luonnonoikku.

Vierailija
72/107 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuntenut yhtään mitään, enkä tunne vieläkään. Vähän petetty olo kun pitäisi ilmeisesti kokea jotain elämän suurinta nautintoa mutta kun ei, niin ei.

Vierailija
73/107 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivuliasta, mietin vain että onneksi on kohta ohi eikä tarvitse olla enää neitsyt. Älytön ajatusmaailma, mutta olinhan "jo" 18 ja koin silloin olevani luonnonoikku.

Haha, mä pääsin kokeilemaan 36-vuotiaana 😁. Olisin koittanut aiemminkin mutta kun ei ollut halukasta toista osapuolta niin eipä sille mitään voinut.

Vierailija
74/107 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöstäkö tää on, no eipä tunnu kummoselta. Tätäkö oon odottanu kymmenen vuotta. Olin 25v mies.

Vierailija
75/107 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännältä, ja totta kai vähän kännissä. Ei se muuten olisi tapahtunutkaan. Seuraava kysymys voisi olla: kauan tunsit partnerin ennen tapahtumaa.

Vierailija
76/107 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäisiä sekunteja en erikseen muista. Ihmettelin vain, kun ei tuntunut yhtään kipua. Selvin päin olin.

Vierailija
77/107 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän emme voi vaimoni kanssa oikein voi vastata täydellisesti :) Ensimmäinen yhdyntä oli isovanhempieni kesämökillä, mutta koska se oli tyttöystävälleni liian kivulias (juuri kun immenkalvo puhkesi ja varsinainen yhdyntä ehti alkaa), niin lopetettiin siihen ja seuraava kerta oli runsaan viikon päästä. 

Ekat sekunnit tuntui minusta hyvältä, mutta tilanteesta johtuen en valitettavasti niistä sen kummemmin muista. Se runsaan viikon päästä seurannut jatko olikin sitten oikein mukava tilanne molemmille, ja sen muistan siksi hyvin. Ensimmäinen yhdyntämme oli vähän kuin harjoittelua.

Vierailija
78/107 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui ja kirveli. Oli inhottavan tuntuista.

Vierailija
79/107 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui. Oli silti jotenkin kiihottavaa. Tuntui, että se ei mahdu. Kävin gynellä, joka sanoi että kaikki kunnossa. Seuraava kerta meni jo paremmin.

Vierailija
80/107 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista oikein miltä se tuntui, mutta muistan kyllä sen hetken kun oli kiihkeää päätettiin "mennä pidemmälle". Aiemmin oltiin vain kuivaharjoiteltu. Edelleen siis 15 vuoden jälkeen saman ihmisen kanssa yhdessä. Mutta ei se kyllä sattunut, sen muistaisin 😊