Lue keskustelun säännöt.
Olen päättänyt antaa harmaiden hiusten kasvaa
22.05.2022 |
Hiukset on viimeksi värjätty 6kk sitten. Olen kyllästynyt siihen, että jo kaksi viikkoa värjäämisestä, harmaa alkaa pilkistää. Nyt se on loppu. Antaa harmaiden tulla!
Muita, jotka tehneet saman päätöksen?
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Teen samoin, 8 euroa kolmen kuukauden välein ei ole paljon paremmasta ulkonäöstä. Käytän väriä joka vaalentaa omaa hiusväri 1-2 astetta. Olen 60-vuotias ja minulla on paksut ja pitkät hiukset jotka leikkaan latvoista itse. Juurikasvu on maantien harmaata, ei siis vielä vanhuuden harmaata mutta oma hiusväri näyttää likaiselta ja tunkkaiselta ja saa myös kasvojen ihon näyttämään vanhemmalta ja ei niin freesiltä. Värjättynä hiukseni ovat vaaleat ja juurikasvun värjäys riittää pitämään hiukset tasavärisinä eikä värjäys näytä kuluttavan hiuksia koska hiukset kasvavat edeleen ja ovat paksut.
Toki ymmärrän että en voi jatkaa näin loputtomiin, mm. vaalea hiusväri ei näytä luonnolliselta 70-vuotiaalla naisella. Olen ajatellut että luovun värjäämisestä kun jään eläkeelle. Teen työtä asiakaspalvelu-ammatissa ja haluan olla huoliteltu.