Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika tukee isäänsä minun haukkumisessa

Vierailija
22.05.2022 |

Esikoispoika asuu jo muualla ja voi kuinka kiva kun tulee käymään. Mieheni rähjäilee minulle tämän tästä ilkeän sävyyn milloin mistäkin. Poika on sitä nähnyt ja tietää voimatasapainon. Silti hän lähtee vieläkin kovaäänisesti tukemaan isäänsä minun haukkumisissa.
Se tuntuu niin syväntäsärkevältä,,pahalta. Tunnen itseni niin arvottomaksi.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tosiasia on se että pääset eroon kiusaamisesta vain muuttamalla pois. Miehet oppii vain kun "tyrkätään reunalta alas" eli otat ja lähdet, lopullisesti. Näytät että tuli mitta täyteen. Jatkuva lähtemisellä uhkailu, lähtemättä koskaan, yllyttää vain käytöstä. Valitettavasti miehesi ei sinua rakasta. Hakee ihmistä joka laittaa hänen käytökselleen rajat. Sinun tehtäväsi on laittaa ne rajat. Omat vanhempansa eivät enää pysty, osaa? Onko miehen oma isä kohdellut samoin vaimoaan? Tuo kierre pitää katkaista ettei poikasi ota samaa tapaa omassa parisuhteeessaan.

Vierailija
22/66 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on opettanut lapsille pienestä pitäen kuinka äitiä kohdellaan. Uskon myös, että mukavampi olla vahvan puolella. Niinhän ihmiset yleensä valitsevat.

Heikot ja pelokkaat ihmiset valitsevat olla hyökkäävän puolella. Siksi kaikenlainen kiusaaminen (koulu, työpaikka ym) on niin yleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rähjäiletkö sinä ap? Äitini rähjäili.

Vierailija
24/66 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sydäntä särkevää ettei äitejä arvosteta.

Äidin pitää ansaita arvostus. Ei se tule vain sillä, että on joskus vuosia sitten synnyttänyt lapsen. Sen jälkeen on ollut vuosia hyvää aikaa olla kunnollinen äiti ja ihminen, jonka kanssa on hyvä olla.

Höpö höpö, vain narsisti syyttää uhria. Kenenkään ei pidä erityisesti ansaita arvostus vaan se kuuluu peruskäytöstapoihin. Vain pahasti häiriintynyt ihminen kohtelee itse valitsemaansa puolisoa tuolla tavalla. Vain narsisti syyttää uhria! Herkkä ihminen ei uskalla eikä jaksa välttämättä yksin tuota ongelmaa selvittää. Se vaatii todella kovaa luonnetta käytännössä hylätä ihmiset joita rakastaa.

Vierailija
25/66 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En rähjäile. Mies ei kestäisi minkäänlaista arvostelua. Miehen isä kohteli vaimoaan huonosti, näin mies on kertonut.

Vierailija
26/66 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidin pitää ansaita arvostus. Ei se tule vain sillä, että on joskus vuosia sitten synnyttänyt lapsen. Sen jälkeen on ollut vuosia hyvää aikaa olla kunnollinen äiti ja ihminen, jonka kanssa on hyvä olla.

Milloin tulee sinun vuorosi ansaita arvostus? Siihen tuntuu vielä olevan pitkä matka että edes ajattelisit aloittaa. 

Vierailija
27/66 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit erota

Vierailija
28/66 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisen kautta.

Selvästi isänsä poika. Voit siis huokaista helpotuksesta. Ei tarvitse pelätä, että olisi jonkun toisen tekemä.

Vierailija
29/66 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde. Et ansaitse tulla noin rumasti kohdelluksi. Jos kritiikkiä tarvitsee antaa, sen voi tehdä asiallisesti normaaliäänellä tehden.

Vierailija
30/66 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, vain narsisti syyttää uhria. Kenenkään ei pidä erityisesti ansaita arvostus vaan se kuuluu peruskäytöstapoihin. Vain pahasti häiriintynyt ihminen kohtelee itse valitsemaansa puolisoa tuolla tavalla. Vain narsisti syyttää uhria! Herkkä ihminen ei uskalla eikä jaksa välttämättä yksin tuota ongelmaa selvittää. Se vaatii todella kovaa luonnetta käytännössä hylätä ihmiset joita rakastaa.

Ei ap:n tarvitse ketään hylätä, vaan vain muuttaa kauemmaksi. Jo parissa kuukaudessa kaikki tietävät miltä elämä tuntuu tuolla tavoin. Jos elämä on mukavaa ja rauhallista yksin, välit poikaan paranevat ja hänen kanssaan voi keskustella rauhallisessa ilmapiirissä, niin silloinhan kaikki on hyvin ja rakkaitaan ei ole hylännyt. Räyhäävä mieskin saattaa rauhoittua ja jos ei rauhoitu, niin ei hänen eteensä kannata mennä ehdoin tahdoin, vaan pysyä omillaan.

Jos taas tulee ihan armoton ikävä kotiin, mieskin haluaa keskustella ja muuttaa itseään niin, että ap tuntee olonsa rakastetuksi, niin taas kerran muutto hetkeksi on ollut asiaa.

Kauempaa näkee selvemmin.

Vierailija
31/66 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin tulee sinun vuorosi ansaita arvostus? Siihen tuntuu vielä olevan pitkä matka että edes ajattelisit aloittaa. 

Miksi käytät aikaasi minun miettimiseen, kun ap:lla on ongelma?

Vierailija
32/66 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heillä on varmasti myös aihetta haukkumiseen.

Sinäpä voisit hankkia oman kodin itsellesi ja alkaa elämään ihan ikiomaa elämää omassa rauhassasi. Se olisi hyvä ratkaisu kaikille. Teetkö niin? No et tietenkään, koska et kykene, mies mahdollistaa mukavan elämäsi ja olet raukkaparka itsesäälinen ressukka.

Mistä näitä sekasikiötä vielä sikiää? Olet kateellinen koko maailmalle, koska olet surkea ja turhaan tänne syntynyt etkä kestä elää. Eikä syytäkään, tee asialle jotain. Kukaan ei kaipaa sua.

Itsestäsikö puhuit?

No kerropa minulle, miksi ap on miehensä kanssa? Mikä on se syy jäädä tuleen makaamaan vuosiksi? Jos ap hieman viitsisi vaivautua, niin hän saisi oman asunnon ja pääsisi pois ikävän miehensä luota. En minä ainakaan kovin kauan katsoisi ikävyyttä, vaan ottaisin ohjakset itselleni ja karauttaisin kauas pois ikävästä.

Minä en tiedä aloittajan elämästä mitään, etkä sinä tiedä, joten typerää tehdä olettamuksia ja pitää niitä totena.

Elätkö elämääsi koko ajan niin, että kuvittelet asioita ja lopulta uskot kuvitelmasi todeksi?

Vierailija
33/66 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostusta ei tarvitse ansaita, mutta sen voi menettää. Mitähän sinullakin on päässä vialla kun asetut solvaavan tollon kannalle...

Heikko, toksinen mies solvaa. Mies, joka myös hakkaisi, ellei pelkäisi saavansa turpiin.

Ap, älä ihmeessä odota enää yhtään vasn sianjättöpäivä on koittanut. Älä varoita, hommaa asunto ja muuta pois.

Hae ero ja vaadi osituksessa puolet kaikesta. Isä pitäköön qusipääpoikansa, jonka on kopiokseen kasvattanut. Eipä taida pojalla parisuhteet kukoistaa.

Vierailija
34/66 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai juu, on taas saamattomien sunnuntai ja incel-parvi veisaa naisvihavirttä.

Vierailija
35/66 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai juu, on taas saamattomien sunnuntai ja incel-parvi veisaa naisvihavirttä.

Juuri tuollaiset kommentit ruokkivat sitä.

Vierailija
36/66 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on mörköjä kapissa.Meillä teininä tytär haukui minua.Siskolle ex mieheni isovanhemille.Miksi sai heiltä mielin määrin rahaa,lahjoja ymm.Kun yksin huoltaja äidistä seläntakana teki hirviön.Annetut tilaisuudet ,joita ei siskoni ei tyttäreni isä/ ex-mieheni ja iso vanhemmat tarkistaneet. Juoruiltin vain hirveitä asioita minusta ja minut jätettiin ulkopuolelle suvun juhlat ymm,Sain asioista tietää vuosikymmeniä myöhemmin.Jolloin ne enää oli vaikea oikasta,varma on sisareni ei ole minulle mitään..Hän oli myös maalannut minut juopoksi kuin,miehiä vaihtavaksi naiseksi!Kukaan ei tarkistannut..

Vierailija
37/66 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä on varmasti myös aihetta haukkumiseen.

Sinäpä voisit hankkia oman kodin itsellesi ja alkaa elämään ihan ikiomaa elämää omassa rauhassasi. Se olisi hyvä ratkaisu kaikille. Teetkö niin? No et tietenkään, koska et kykene, mies mahdollistaa mukavan elämäsi ja olet raukkaparka itsesäälinen ressukka.

Jos noin on, niin miksi ihmeessä mies on perustanut perheen ap. kanssa ja vielä hankkinut suhteeseen lapsen, kun pitää ap. kynnysmattona.

Vanhemmat antavat mallin ja esimerkin lapselle, niin hyvässä kuin pahassa, myös isä omalla käytöksellään ja mikä pahinta isän käytös pilaa lapsen elämän, sillä lapsen kotona opittu malli toisten haukkumisen, ei koske ainoastaan äitiä, vaan yhtälailla siirtyy kouluun ja työpaikoilla, kun lapsi pitää sitä normaalina tapana.

Ja tässä perheessä, jos äiti on kärsijä, niin isä on omalla käytöksellään ja esimerkillä tehnyt lapsen sijaiskärsijän ja tulossa suuria ongelmia myöhemmin hänen kaveri-ja parisuhteessa ja työpaikalla, muita pitämällä kynnysmattona, ellei lapsella ole ymmärrystä katkaista sukupolvien kierretä.

Tuollainen kasvuympäristö, jossa haukutaan toisia, on erittäin haitallista lapselle, sillä myös lapsi siirtää opitun käytösmallin muihin..

Vierailija
38/66 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En rähjäile. Mies ei kestäisi minkäänlaista arvostelua. Miehen isä kohteli vaimoaan huonosti, näin mies on kertonut.

Ja näemmä jakaa oppimaansa eteenpäin.

Vierailija
39/66 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi käytät aikaasi minun miettimiseen, kun ap:lla on ongelma?

Koska sinä haaskaat minun aikaani riehumalla siinä ja samalla viet huomion itse asiasta. Kukaan ei pysy  ihmisenä jonka kanssa on hyvä olla, jos on on vuosikymmeniä joku haukkunut. Vielä heikommin se onnistuu, jos mölinää tulee stereona. Ihminen tarvitsee toisten kunnioituksen voidakseen kukoistaa ja puolestaan ansaita arvostusta lisää. Se on lähtökohta. Jos jäit itse vaille, tee osasi ja ala käyttäytyä kunnioittavasti muita kohtaan, koska alkuperäiseltä velalliselta sitä ei yleensä pysty perimään. On luotava oma pääoma itse. Opettele kunnioittamaan, niin muut arvostavat. 

Vierailija
40/66 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuttaa muualle, niin mahtavatko isä ja poika itkeä sitten yhdessä törkeää ja käsittämätöntä hylkäämistä, miten yhteinen Äiti Voi?! Tai tuleeko stalkkausta? Hmm, vai keksisivätkö nämä tyypit joskus jotain muuta? Hohhoijaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme