Poika tukee isäänsä minun haukkumisessa
Esikoispoika asuu jo muualla ja voi kuinka kiva kun tulee käymään. Mieheni rähjäilee minulle tämän tästä ilkeän sävyyn milloin mistäkin. Poika on sitä nähnyt ja tietää voimatasapainon. Silti hän lähtee vieläkin kovaäänisesti tukemaan isäänsä minun haukkumisissa.
Se tuntuu niin syväntäsärkevältä,,pahalta. Tunnen itseni niin arvottomaksi.
Kommentit (66)
Miksi te jotkut asutte hullujen kanssa yhdessä en tajua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on mörköjä kapissa.Meillä teininä tytär haukui minua.Siskolle ex mieheni isovanhemille.Miksi sai heiltä mielin määrin rahaa,lahjoja ymm.Kun yksin huoltaja äidistä seläntakana teki hirviön.Annetut tilaisuudet ,joita ei siskoni ei tyttäreni isä/ ex-mieheni ja iso vanhemmat tarkistaneet. Juoruiltin vain hirveitä asioita minusta ja minut jätettiin ulkopuolelle suvun juhlat ymm,Sain asioista tietää vuosikymmeniä myöhemmin.Jolloin ne enää oli vaikea oikasta,varma on sisareni ei ole minulle mitään..Hän oli myös maalannut minut juopoksi kuin,miehiä vaihtavaksi naiseksi!Kukaan ei tarkistannut..
Teineillä on teini-ikä, ei hallitse sanojaan. Aikuiset sen sijaan voivat. Ehkä tytär kokee äidit kontrolloiviksi, painostavaksi ja äidit voivat myös huutaa, riippuu täysin äidistä minkälainen on. Suvussa tietenkin ikävää jos jotkut hylkäävät, jos on väärin tiedoin se tulos ja onkin kiltti äiti.
Outo juttu, että mulla ja sisaruksilla ei ollut mitään ongelmia sanojen hallitsemisesta teininä. Itse asiassa kaveripiirissäkään ei ollut yhtään tuollaista tyyppiä, joka olisi huutanut tai haukkunut vanhempiaan.
Ei todellakaan ole normaalia mikään huutaminen tai haukkuminen.
Olisi mielenkiintoista tietää millaisia haukkuja ap saa. Minulla on työkaveri, joka on todella vastuuntuntoinen, passaa miestänsä, vanhempiansa, lapsiansa, joustaa aina töissä joka asiassa. Kiltti ja hieno ihminen, joka on loppuun palamisen partaalla ihan koko ajan, vaatii niin paljon itseltään. Olemme muun työporukan kesken raivostuneina/pöyristyneinä kuunnelleet, minkälaista kohtelua hän saa perheeltään, joka kohtelee häntä kuin roskaa. Pelkkä kynnysmatto kaikille. Aivan kohtuutonta haukkumista ja tämä työkaveri on niin alistettu ettei osaa suuttua. Surettaa hänen puolestaan.
Miksi ap katsoo tuollaista miestä?
Veljeni kanssa oli sama, mutta hän lähti mukaan tuohon haukkumiseen vain siksi, että isä ei haukkuisi häntä. Isäni on hirveä ihminen.
Outo juttu, että mulla ja sisaruksilla ei ollut mitään ongelmia sanojen hallitsemisesta teininä. Itse asiassa kaveripiirissäkään ei ollut yhtään tuollaista tyyppiä, joka olisi huutanut tai haukkunut vanhempiaan.