Poika tukee isäänsä minun haukkumisessa
Esikoispoika asuu jo muualla ja voi kuinka kiva kun tulee käymään. Mieheni rähjäilee minulle tämän tästä ilkeän sävyyn milloin mistäkin. Poika on sitä nähnyt ja tietää voimatasapainon. Silti hän lähtee vieläkin kovaäänisesti tukemaan isäänsä minun haukkumisissa.
Se tuntuu niin syväntäsärkevältä,,pahalta. Tunnen itseni niin arvottomaksi.
Kommentit (66)
Sydäntä särkevää ettei äitejä arvosteta.
Mies on opettanut lapsille pienestä pitäen kuinka äitiä kohdellaan. Uskon myös, että mukavampi olla vahvan puolella. Niinhän ihmiset yleensä valitsevat.
Onko sun pilkkaaminen ainoa yhdistävä tekijä pojan ja isän välillä?
Heillä on varmasti myös aihetta haukkumiseen.
Sinäpä voisit hankkia oman kodin itsellesi ja alkaa elämään ihan ikiomaa elämää omassa rauhassasi. Se olisi hyvä ratkaisu kaikille. Teetkö niin? No et tietenkään, koska et kykene, mies mahdollistaa mukavan elämäsi ja olet raukkaparka itsesäälinen ressukka.
Vierailija kirjoitti:
Mies on opettanut lapsille pienestä pitäen kuinka äitiä kohdellaan. Uskon myös, että mukavampi olla vahvan puolella. Niinhän ihmiset yleensä valitsevat.
Mitä ap on opettanut ihmisyydestä ja itsekunnioituksesta pojalleen? Ei mitään.
Onko hän opettanut, että joku asia ei yksinkertaisesti toimi, niin silloin pitää etsiä toisenlainen ratkaisu eikä jäädä hakkaamaan päätään seinään 20 vuodeksi? No ei ole. Ap on jäänyt armaan miehensä luokse ihan itse. Aikuinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Sinäpä voisit hankkia oman kodin itsellesi ja alkaa elämään ihan ikiomaa elämää omassa rauhassasi. Se olisi hyvä ratkaisu kaikille. Teetkö niin? No et tietenkään, koska et kykene, mies mahdollistaa mukavan elämäsi ja olet raukkaparka itsesäälinen ressukka.
Narsistin kommentti. Jatkuva haukuttavana oleminen mukavaa elämää? En usko, että ap saa mitään mukavaa elämää, vaan ei uskalla lähteä. Näitä on nähty. Eräs tällainen nainen mahdollisti nimenomaan itse miehelleen, jota pelkäsi, sen mukavan elämän ja kun lopulta uskalsi lähteä, saikin sitten luodin päähänsä.
Vierailija kirjoitti:
Äidin pitää ansaita arvostus. Ei se tule vain sillä, että on joskus vuosia sitten synnyttänyt lapsen. Sen jälkeen on ollut vuosia hyvää aikaa olla kunnollinen äiti ja ihminen, jonka kanssa on hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistin kommentti. Jatkuva haukuttavana oleminen mukavaa elämää? En usko, että ap saa mitään mukavaa elämää, vaan ei uskalla lähteä. Näitä on nähty. Eräs tällainen nainen mahdollisti nimenomaan itse miehelleen, jota pelkäsi, sen mukavan elämän ja kun lopulta uskalsi lähteä, saikin sitten luodin päähänsä.
No miksi ap ei lähde omilleen? En usko, että kotoa tulisi kovin kummoista luotisadetta ap:n niskaan, vaan päinvastoin välit poikaan voisivat parantua, kun ap ottaisi kerrankin itse vastuuta hyvinvoinnistaan. Kunnioitus tulee ansaita, ei se ole itsestäänselvyys.
Poika hakee isänsä suosiota. Nyt sanot, että suut poikki tai sinä lähdet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä sekasikiötä vielä sikiää? Olet kateellinen koko maailmalle, koska olet surkea ja turhaan tänne syntynyt etkä kestä elää. Eikä syytäkään, tee asialle jotain. Kukaan ei kaipaa sua.
Itsestäsikö puhuit?
No kerropa minulle, miksi ap on miehensä kanssa? Mikä on se syy jäädä tuleen makaamaan vuosiksi? Jos ap hieman viitsisi vaivautua, niin hän saisi oman asunnon ja pääsisi pois ikävän miehensä luota. En minä ainakaan kovin kauan katsoisi ikävyyttä, vaan ottaisin ohjakset itselleni ja karauttaisin kauas pois ikävästä.
Minulla oli myöskin vastaavaa. Vanhin lapsi on nähnyt kuinka ilkeästi isänsä äitiä kohteli. Narsisti-isä sai asiat kuitenkin näyttämään siltä, että on itse oikeutettu tekoihinsa. Hän on aina saanut sympatiat muilta. Jopa julkisilla paikoilla rähjäten on saanut yleisön tuekseen. Joillakin on tämä ego, tämä taito. Ja toisaalta, kun lyötyä lyödään, hän näyttää vastenmieliseltä. Siitä syntyy sivullisillakinneläimellinen halu tuhota heikko.
Poika ei varmaan edes uskaltaisi lähteä tukemaan sinua haukkumisissa. Miehekästä olla isänsä puolella ja antaa palaa.
Muuta omillesi. Pelottaako yksin oleminen tai ettet pärjää? Ystävät, naapurit ja sukulaiset usein auttavat tarvittaessa.
Pojan ei sitten ole syytä tulla turhan usein kylään.
Millainen ihminen pitää olla, että lähtisi pois liitosta, jossa puoliso välillä sanoo ilkeästi. Voi voi näitä ohjeita. Missä pumpulissa palstalaiset kasvaa. Paha sana, mielenpahoitus, ja avioero.
Ymmärtääkseni tässä oli kysymys pojasta, joka hakee isänsä suosiota ikävällä tavalla.
Kauheaa , että kaksi Teille niin rakasta ihmistä Elämässänne onkin yksiä paholaisia!
👿👺
Onko miehenne ensin kurittanut poikaanne, ja tämä ei uskalla pistää hanttiin onko näin ensin ollut,?
, että poikaa on kuritettu tuon tuosta, huudettu nälvitty?
, Että ois sitten ruvennut kurittavaa isäänsä pelkäämään,
Eikä näytä sitä , sinulle on todellakin isänsänä poika,
Joka ei uskalla Aikuisenakaan pistää hanttiin isälleen!
On menny kyllä pahasti pieleen.
Voimia sinulle.
Tuttu lause täällä, ja varmasti muuallakin joku sanoo,
nytkin jatkuvaa kotiväkivaltaa kokeneelle naiselle , että,
Jätä miehesi ja lähde,
se on vain parasta sinulle,
nyt kun on kyse aikuisesta lapsesta, voisit sanoa kun olisit erilläsi ,tämän ilkeäksi mennestä isästään ,
" Ja TÄNNE, sinulla ei ole enää mitään , asiaa oli miten paha tilanne tahansa tänne sinä et saa tulla,
Niin olet isäsi poika ! Et missään asiassa uskaltanut pistää isääsi hanttiin ja , etkä puolustanut Omaa äitiäsi ,
Ja niin minä koetin sinun parastasi aina olla mutta ei näköjään kelvannut !
"
Nyt sä ja isäsi olla , keskenänne
Miten lystää MUISTA se, poikani , tänne sinulla ei ole mitään asiaa , vaikka miten olisi tiukka paikka haukkuu nyt Omaa Äitiään!
Ja hyvästi!"
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen pitää olla, että lähtisi pois liitosta, jossa puoliso välillä sanoo ilkeästi. Voi voi näitä ohjeita. Missä pumpulissa palstalaiset kasvaa. Paha sana, mielenpahoitus, ja avioero.
Ymmärtääkseni tässä oli kysymys pojasta, joka hakee isänsä suosiota ikävällä tavalla.
Sellainen ihminen joka arvostaa itseään ja kotirauhaa. Surkeaa miten jotkut on aivopesty uskomaan että avioliitto on tärkeämpi asia kuin hyvä elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidin pitää ansaita arvostus. Ei se tule vain sillä, että on joskus vuosia sitten synnyttänyt lapsen. Sen jälkeen on ollut vuosia hyvää aikaa olla kunnollinen äiti ja ihminen, jonka kanssa on hyvä olla.
Onpa, hurja vastaus, jos kysymyksessä narsistin uhri.
Monta arvostelevaa sanaa kestäisi mieheltäsi, ennen kuin lähtisit ovet paukkuen? Miten pärjäät töissä, jos joku antaa palautetta, haistatteletko ja häivyt?
Onko miehesi sinulle epäystävällinen myös kahden kesken, kun poika ei ole paikalla?
Poika ottaa selvästi oppia isältään.
Tuo on huono dynamiikka. Sinulla on vielä monta vuotta elämää edessä. Jaksatko, jos miehesi on sinulle aina epäystävällinen?
Voin kuvitella. Isänsä poika selkeästi. Ihan varmasti koskee.