Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Multa jotenki puuttuu elämä

Vierailija
19.05.2022 |

Siis puuttuu jotenki elämä. Olen vaa töissä ja oon yksin. Ihmiset ei oikein halua mulle jutella tai olla missää tekemisissä. Ihmiset kai vihaa minua. Ei ole ystäviä ei ole kavereita ei mitään. Sinkkuna olen. Ei kai tämä normaalia ole. Mussa varmasti on jotain vikaa pahalta tuntuu.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö yhtään missään harrastuksissa missä olisi edes teoreettisesti mahdollista jutella naisten kanssa? Tai miksei miestenkin, saadaksesi uusia kavereita.

Vierailija
22/40 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö yhtään missään harrastuksissa missä olisi edes teoreettisesti mahdollista jutella naisten kanssa? Tai miksei miestenkin, saadaksesi uusia kavereita.

Allu ei tee mitään asian eteen. Paitsi käy baareissa tuijottamassa naisia ja haukkuu täällä kun naiset ei kiinnostu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne naiset vaan tuu jutuille eikä hakemaan mua minnekään .

Vierailija
24/40 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu ei tee mitään asian eteen. Paitsi käy baareissa tuijottamassa naisia ja haukkuu täällä kun naiset ei kiinnostu.

Outoa. Naista en ole ikinä saanut tuijottamalla, aina on täytynyt TEHDÄ JOTAIN. Se viisaus tuli luonnostaan joskus 15 vuotiaana.  

Vierailija
25/40 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt jo vanha nainen ja yrittämisen puutteesta mua ei voi syyttää. Hampaat irvessä oon yrittänyt hankkia elämää, mutta yksin kotona tätäkin näpyttelen. En jaksa enää käydä töissä. Kaikki on mennyt ihan plörinäksi. Ulkoilen ja liikun kyllä päivittäin, mutta ei siitä seuraa sen kummempaa. Ei edes ystäviä.

Vierailija
26/40 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko yrtti tuoda piristystä päivään?

Vierailija
27/40 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet huomannut että baareista et saa naista! Kannattaisiko ehkä hakeutua harrastuksen(tai useimpien) pariin, missä voisit tavata ihmisiä? Itse olen joogaa harrastava mies ja joskus session jälkeen sanon ääneen "nonnih mä käyn juomassa chai iltateen tossa viereisessä kahvilassa, saa tulla mukaan!" Joskus joku nainen tai muutamat tulevatkin mukaan. Siinä voi sitten tutustua hieman ja jutella niitä näitä. Tai vaikka filosofiasta.

Ei kukaan kiinnostu ellet erotu massasta edes hieman.

Vierailija
28/40 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen tottuu ja kaikki muu tuntuu sen jälkeen vaivaannuttavalta. sitä haluaa sitten takaisin siihen samaan missä nyt olet.

Jos edistyt, niin et halua enää edes töihinkään.

Vierailija
29/40 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joilla ei ole mielestänne elämää, niin mitä teidän oleminen sitten on? Kaikki on elämää, toisilla se on erilaista kuin toisilla.

Vierailija
30/40 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on juuri se elämä minkä olet itse luonut. Olet itse vastuussa, ei naiset, ei jumala, ei tähdet.

Vierailija
31/40 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuollainen olo, kun tajuan, etten ole elänyt toteuttaakseni unelmiani vaan lykkään kaiken sellaisen tekemistä, mikä vaatisi uskallusta.

Mikä olisi sellainen eka pieni juttu joka vaatisi uskallusta?

Vierailija
32/40 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt jo vanha nainen ja yrittämisen puutteesta mua ei voi syyttää. Hampaat irvessä oon yrittänyt hankkia elämää, mutta yksin kotona tätäkin näpyttelen. En jaksa enää käydä töissä. Kaikki on mennyt ihan plörinäksi. Ulkoilen ja liikun kyllä päivittäin, mutta ei siitä seuraa sen kummempaa. Ei edes ystäviä.

No minne sie haluisit mennä?

Vierailija
33/40 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää sulle ap <3

Vierailija
34/40 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua erakoitua kotiin ja luovuttaa, haluaisin löytää naisen.

Vierailija
35/40 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet huomannut että baareista et saa naista! Kannattaisiko ehkä hakeutua harrastuksen(tai useimpien) pariin, missä voisit tavata ihmisiä? Itse olen joogaa harrastava mies ja joskus session jälkeen sanon ääneen "nonnih mä käyn juomassa chai iltateen tossa viereisessä kahvilassa, saa tulla mukaan!" Joskus joku nainen tai muutamat tulevatkin mukaan. Siinä voi sitten tutustua hieman ja jutella niitä näitä. Tai vaikka filosofiasta.

Ai miten? jutella joka naiselle baarissa vai_=?

Vierailija
36/40 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mies on jotenki outo jos hänellä ei ole kavereita ja harrastuksia?

Vierailija
37/40 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se nyt normaalia ole, jos ei ole edes yhden yhtä kaveria. Mutta Allu ei olekaan normaali, ja tietää sen kyllä varsin hyvin itsekin mistä kenkä puristaa. Ei vaan ole halua eikä kykyä edes yrittää muuttaa itseään, niin siinähän sitten on yksinään.

Vierailija
38/40 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin baariin menet huomenna, Allu? Zetoriin?

Vierailija
39/40 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miten? jutella joka naiselle baarissa vai_=?

Ei vaan siellä harrastuksissa.

Vierailija
40/40 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mies on jotenki outo jos hänellä ei ole kavereita ja harrastuksia?

Kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän