Multa jotenki puuttuu elämä
Siis puuttuu jotenki elämä. Olen vaa töissä ja oon yksin. Ihmiset ei oikein halua mulle jutella tai olla missää tekemisissä. Ihmiset kai vihaa minua. Ei ole ystäviä ei ole kavereita ei mitään. Sinkkuna olen. Ei kai tämä normaalia ole. Mussa varmasti on jotain vikaa pahalta tuntuu.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Käytkö yhtään missään harrastuksissa missä olisi edes teoreettisesti mahdollista jutella naisten kanssa? Tai miksei miestenkin, saadaksesi uusia kavereita.
Allu ei tee mitään asian eteen. Paitsi käy baareissa tuijottamassa naisia ja haukkuu täällä kun naiset ei kiinnostu.
Ei ne naiset vaan tuu jutuille eikä hakemaan mua minnekään .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytkö yhtään missään harrastuksissa missä olisi edes teoreettisesti mahdollista jutella naisten kanssa? Tai miksei miestenkin, saadaksesi uusia kavereita.
Allu ei tee mitään asian eteen. Paitsi käy baareissa tuijottamassa naisia ja haukkuu täällä kun naiset ei kiinnostu.
Outoa. Naista en ole ikinä saanut tuijottamalla, aina on täytynyt TEHDÄ JOTAIN. Se viisaus tuli luonnostaan joskus 15 vuotiaana.
Olen nyt jo vanha nainen ja yrittämisen puutteesta mua ei voi syyttää. Hampaat irvessä oon yrittänyt hankkia elämää, mutta yksin kotona tätäkin näpyttelen. En jaksa enää käydä töissä. Kaikki on mennyt ihan plörinäksi. Ulkoilen ja liikun kyllä päivittäin, mutta ei siitä seuraa sen kummempaa. Ei edes ystäviä.
Voisiko yrtti tuoda piristystä päivään?
Vierailija kirjoitti:
Eli olet huomannut että baareista et saa naista! Kannattaisiko ehkä hakeutua harrastuksen(tai useimpien) pariin, missä voisit tavata ihmisiä? Itse olen joogaa harrastava mies ja joskus session jälkeen sanon ääneen "nonnih mä käyn juomassa chai iltateen tossa viereisessä kahvilassa, saa tulla mukaan!" Joskus joku nainen tai muutamat tulevatkin mukaan. Siinä voi sitten tutustua hieman ja jutella niitä näitä. Tai vaikka filosofiasta.
Ei kukaan kiinnostu ellet erotu massasta edes hieman.
siihen tottuu ja kaikki muu tuntuu sen jälkeen vaivaannuttavalta. sitä haluaa sitten takaisin siihen samaan missä nyt olet.
Jos edistyt, niin et halua enää edes töihinkään.
Te joilla ei ole mielestänne elämää, niin mitä teidän oleminen sitten on? Kaikki on elämää, toisilla se on erilaista kuin toisilla.
Sulla on juuri se elämä minkä olet itse luonut. Olet itse vastuussa, ei naiset, ei jumala, ei tähdet.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuollainen olo, kun tajuan, etten ole elänyt toteuttaakseni unelmiani vaan lykkään kaiken sellaisen tekemistä, mikä vaatisi uskallusta.
Mikä olisi sellainen eka pieni juttu joka vaatisi uskallusta?
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt jo vanha nainen ja yrittämisen puutteesta mua ei voi syyttää. Hampaat irvessä oon yrittänyt hankkia elämää, mutta yksin kotona tätäkin näpyttelen. En jaksa enää käydä töissä. Kaikki on mennyt ihan plörinäksi. Ulkoilen ja liikun kyllä päivittäin, mutta ei siitä seuraa sen kummempaa. Ei edes ystäviä.
No minne sie haluisit mennä?
En halua erakoitua kotiin ja luovuttaa, haluaisin löytää naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet huomannut että baareista et saa naista! Kannattaisiko ehkä hakeutua harrastuksen(tai useimpien) pariin, missä voisit tavata ihmisiä? Itse olen joogaa harrastava mies ja joskus session jälkeen sanon ääneen "nonnih mä käyn juomassa chai iltateen tossa viereisessä kahvilassa, saa tulla mukaan!" Joskus joku nainen tai muutamat tulevatkin mukaan. Siinä voi sitten tutustua hieman ja jutella niitä näitä. Tai vaikka filosofiasta.
Ai miten? jutella joka naiselle baarissa vai_=?
Ai mies on jotenki outo jos hänellä ei ole kavereita ja harrastuksia?
No eihän se nyt normaalia ole, jos ei ole edes yhden yhtä kaveria. Mutta Allu ei olekaan normaali, ja tietää sen kyllä varsin hyvin itsekin mistä kenkä puristaa. Ei vaan ole halua eikä kykyä edes yrittää muuttaa itseään, niin siinähän sitten on yksinään.
Mihin baariin menet huomenna, Allu? Zetoriin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miten? jutella joka naiselle baarissa vai_=?
Ei vaan siellä harrastuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Ai mies on jotenki outo jos hänellä ei ole kavereita ja harrastuksia?
Kyllä.