Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä elokuva on ollut suurin pettymyksesi?

Vierailija
19.05.2022 |

Mihin elokuvaan ollut suuret odotukset mutta osoittautuikin ihan surkeaksi? Eli ei mitään ponterosia miltä ei odotakaan juuri mitään

Kommentit (1276)

Vierailija
841/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nomadland😕Pääosan näyttelijä on toki hyvä, mutta joidenkin oikean elämän nomadien ottaminen mukaan elokuvaan oli mun mielestä huono idea. Ja paisto läpi.

Vierailija
842/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eyes Wide Shut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ingemar bergmanin leffat. Niitä kehutaan niin paljon, että maailman paras ohjaaja, et siihen nähden hieman pettymyksiä. Kai ne ihan ok on, mut en ymmärrä hehkutusta.

Vierailija
844/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lapsena näin Grimmin veljekset (2005) elokuvan ja sitten myöhemmin olin unohtanut sen.

Viime vuonna sitten törmäsin tuohon elokuvaan kirppiksellä ja totesin, että mä en muista siitä mitään ja pakko tuo mun on uudelleen katsottava.

Mä sitten katsoin sen ja enpä ihmettele miksi olin sen unohtanut. Oli niin puulta tuntuva elokuva ja ihan järjettömäksi koko elokuva meni.

Hyvät näyttelijät on, mutta ei he pelasta elokuvaa, kun se muuten on niin surkea.

En tiedä mitään elokuvaa mikä voisi olla tuota puuduttavampi. Pettymys mikä pettymys.

Vierailija
845/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuhe Egyptiläinen, amerikkalainen puoskarointi Waltarin mestariteoksesta.

Vierailija
846/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki suomalaiset elokuvat, siis kaikki.

Sit ärsyttää samat keskiverto naamat joka nykyleffassa jotka aivan surkeita joka filmissä mut nepäs valitaankin heidän hyvävelikerhosta. Niin josta on muutama takavuosien hyvähkö

näyttelijä jätetty ulkopuolelle.

Tämä. Vaikka eihän näiden kohdalla edes pety kun ei ole niiden suhteen odotuksiakaan.

Vierailija
847/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa yhtään katsoa Taru sormusten herrasta leffoja. Kirjan olen lukenut usempaankin kertaan, mutta leffana nämä ei iske yhtään. Tylsistyn viiden minuutin jälkeen.

Minä en ole lukenut näitä kirjoja, enkä katsonut elokuvia, koska fantasia ei kiinnosta yhtään. Eikö tässä ole jotain lohikäärmeitäkin.

Vierailija
848/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kellopeliappelsiini ja Hohto.

Hyi hitto mitä saissea molemmat. Ensimmäistä en katsonut eded loppuun asti, surkeaa totaalista kakkaa.

Hohdon olen katsonut varmaan kaksikin kertaa, mutta samaa paskaa oli toisenkin kerran jälkeen.

Molemmat suuresti hehkutettuja saman ohjaajan ulostuksia.

Ainakin nyt tietää kuka ohjaaja on huono.

Ne ovat hyvällä tavalla kokeilevia valtavirrasta poikkeavia elokuvia. Kumpikaan ei ole silti mitenkään erityisen hyviä elokuvia. Mutta ajavat asiansa.

Eivät aja. Kakka on kakkaa vaikka olisi valtavirrasta poikkeavaa, ei se sen arvoa nosta minun silmissä yhtään.

Vierailija
849/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saanen muistuttaa, että edes Stephen King ei voi sietää kubrickin Hohtoa. Kingillä on hyvä maku.

Vierailija
850/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lost in translation on täyttä tuubaa. Tykkään kyllä Scarlett Johanssonista - ihmettelen, että otti vastaan kyseisen roolin.

Karseita kokemuksia: Lost in Translation, Keskiyö hyvän ja pahan puutarhassa.

Karseita toimintapläjäyskokemuksia: Jumper, Looper, Hostage

Vierailija
851/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa yhtään katsoa Taru sormusten herrasta leffoja. Kirjan olen lukenut usempaankin kertaan, mutta leffana nämä ei iske yhtään. Tylsistyn viiden minuutin jälkeen.

Minä en ole lukenut näitä kirjoja, enkä katsonut elokuvia, koska fantasia ei kiinnosta yhtään. Eikö tässä ole jotain lohikäärmeitäkin.

Örkkejä, haltioita, velhoja, k ääpiöitä, hobitteja, enttejä, langenneita sieluja ja örkkien lemmikki olentoja elokuvassa esiintyy, mutta ei lohikäärmettä muuna kuin rakettina.

Hobitissa oli sitten lohikäärme.

Vierailija
852/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikki Spike Leen leffat ovat joko välttäviä tai muuten vaan keskinkertaisia. Yhtään todella hyvää leffaa ei tältä ÄsLeeltä ole ikinä uunista ulos tullut.

Minusta ne jotka oon nähny on olleet aika hyviä, hauskoja, ilkikurisia.

Eikö Smokekin ole sen elokuva, pääosassa Harvey Keitell? Tosi hyvä. Kertoo tupakkakaupan arjestä erilaisine persoonineen, Harvey on liikkeen omistaja.

Vierailija
853/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taru sormusten herrasta oli suuri pettymys - en ole jaksanut katsoa jatko - osia.

80 - luvulla olin suuri Burton - fani, mutta Apinoiden planeetta ei toiminut lainkaan. 

Jonnet ei ehkä  muista, mutta 80 - lukulaiset teinit eivät täysin voi sivuuttaa Mark Wahlbergia hymyilemättä. 

John Carter oli suuri pettymys. 

Infernal Affairs oli pettymys ( johtuen ehkä em. ihmisestä ) - Scorselle oli suonut Oscarin muista leffoista.

Harlemin yöt kasarilla. Kutsuin yhden tytön elokuviin. Ajattelin Eddie Murphy n - elokuvan murtavan jään , mutta olipas huono.  Woke - ihmisillä menee ilmaisu tukkoon, koska kasarilla tehtiin niin paljon niin väärin.

Ei me huonoja ihmisiä oltu. Me ei oltu yksinkertaisesti totuttu  lily - white - suomessa erivärisiin.

Tämän takia me edelleen kysymme positiivisesti uteliaina juuria, tai puhumme Englantia.

Vierailija
854/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lapsena näin Grimmin veljekset (2005) elokuvan ja sitten myöhemmin olin unohtanut sen.

Viime vuonna sitten törmäsin tuohon elokuvaan kirppiksellä ja totesin, että mä en muista siitä mitään ja pakko tuo mun on uudelleen katsottava.

Mä sitten katsoin sen ja enpä ihmettele miksi olin sen unohtanut. Oli niin puulta tuntuva elokuva ja ihan järjettömäksi koko elokuva meni.

Hyvät näyttelijät on, mutta ei he pelasta elokuvaa, kun se muuten on niin surkea.

En tiedä mitään elokuvaa mikä voisi olla tuota puuduttavampi. Pettymys mikä pettymys.

Jos elokuvasta  ei muista mitään niin se ei silloin ollut hyvä.

Vierailija
855/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

It Comes at Night

...umpisurkea elokuva ja lopussa käy ilmi, että NOTHING comes at night! Vieläkin nousee verenpaine kun mietin leffan huonoutta.

Vierailija
856/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että Edgar Rice Burroughsin Mars-kirjoihin perustuvaan "John Carter" (2012) elokuvaan ei tehty yhtään jatko-osaa. Huomattavasti vähemmän tunnetuista kirjoistakin on tehty helposti trilogioita.

Vierailija
857/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika ja ilves. Mainostettiin, miten hienosti se ilves oli koulutettu. Kouluttajaa haastateltiin jne. Ei varmaan muuten olisi ollut huono, mutta mainostettiin liikaa sitä ilvestä.

No, jos seuraa vaikka viidakkoperhertä, niin on kyllä ihan eri meininki siellä.

Vierailija
858/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos elokuvasta  ei muista mitään niin se ei silloin ollut hyvä.

Muisti voi pätkiä ilman, että kohde on huono.

Pitkä aika ja uudet tuulet muokkaa muistikuvia ja näin voi vanhat muistot hälvetä.

Vierailija
859/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

It Comes at Night

...umpisurkea elokuva ja lopussa käy ilmi, että NOTHING comes at night! Vieläkin nousee verenpaine kun mietin leffan huonoutta.

Mä ostin joskus tuon kaupasta kun olin kuullut sen olevan aivan huippu.

Kun katsoin sen, niin sisältäni liikahti todella suuri pettymyksen tunne. Joskus katsoin sen uudelleen ja silloin pidin sitä kohtalaisena, kun tiesi tarkalleen mitä elokuva on.

Jotain jännitys draamaa se on, eikä mitään kauhua, kun kauhuksi sitä luokitellaan.

Tuo luokittelu omalla kohdallani aiheutti sen suurimman pettymyksen. Jännitys draamana tuo olisi ollut itselleni ihan ok elokuva.

Vierailija
860/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa oli jokin aika sitten leffa nimeltä: Luokkakokous.

Katsottiin 15 min ja oli pakko jättää kesken. 

Ihan hirveetä pas..a!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi