Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä elokuva on ollut suurin pettymyksesi?

Vierailija
19.05.2022 |

Mihin elokuvaan ollut suuret odotukset mutta osoittautuikin ihan surkeaksi? Eli ei mitään ponterosia miltä ei odotakaan juuri mitään

Kommentit (1276)

Vierailija
801/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fight Club. Kauheasti kehuttu elokuva, mutta jäi multa kesken...ei vaan pystynyt katsomaan loppuun, kun oli niin typerä ja ihan sekava.

Vierailija
802/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa te vaan sitä Sinkkuelämää, se ei (ehkä) ole liian rajua teille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kellopeliappelsiini ja Hohto.

Hyi hitto mitä saissea molemmat. Ensimmäistä en katsonut eded loppuun asti, surkeaa totaalista kakkaa.

Hohdon olen katsonut varmaan kaksikin kertaa, mutta samaa paskaa oli toisenkin kerran jälkeen.

Molemmat suuresti hehkutettuja saman ohjaajan ulostuksia.

Ainakin nyt tietää kuka ohjaaja on huono.

Typerä provo.

Itse olet.

Olisin kyllä voinut ilmaista asian siistimminkin kommentissani, mutta tulipa nyt kerrottua suoraan minä noita elokuvia pidän, mitä sitä kaunistelemaan.

Vierailija
804/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fight Club. Kauheasti kehuttu elokuva, mutta jäi multa kesken...ei vaan pystynyt katsomaan loppuun, kun oli niin typerä ja ihan sekava.

Se onkin elokuva joka ei aukea jos ei katso sitä loppuun asti.

ja minusta siis todella hyvä, itsekin olin melko ymmälläni elokuvan aikana kunnes ratkaisu tuli.

Vierailija
805/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskinkertainen käsikirjoitus koreassa paketissa, joka sekään ei säväyttänyt.

Vierailija
806/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan huikea kokemus muuten, mutta se käsikirjoitus oli niin surkea kuin olla ja voi.

Tuntui ihan kopiolta ykkösestä vähän lisää vain lisättynä siihen.

Mä vieläkin voivottelen kun potentiaalinen elokuva ryssittiin juonen kannalta. Siitä olisi saanut 10 kertaa paremman.

Vierailija
807/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kellopeliappelsiini ja Hohto.

Hyi hitto mitä saissea molemmat. Ensimmäistä en katsonut eded loppuun asti, surkeaa totaalista kakkaa.

Hohdon olen katsonut varmaan kaksikin kertaa, mutta samaa paskaa oli toisenkin kerran jälkeen.

Molemmat suuresti hehkutettuja saman ohjaajan ulostuksia.

Ainakin nyt tietää kuka ohjaaja on huono.

Samaa mieltä. Ymmärrän sen fanikulttuurin Kubrikin ympärillä, elokuvat ovat ns. virheettömiä mutta en saa niistä mitään itse irti. Kylmää psykopaattista väkivaltaa kaikissa, ihmisyyttä ei ole. Näkyy varmaankin hänen oma sisäinen maailmansa. 

Samaa on itselle Wes Anderssonin elokuvissa: kuvallisesti tyylikästä mutta tyhjää täynnä.

Ei kukaan voi kirjoittaa tällaista tosissaan.

Olet varmaan myös sitä mieltä, että jos joku näyttelee psykopaattia, on hän itsekin psykopaatti.

Jestas.

En ole. Miksi vääntelet asiaa suuntaan ö. Mitä se kertoo sinusta?

Kannattaa lukea analyyseja kubrikin tuotannosta. Ja itse ohjaajasta.

Vierailija
808/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummisetä vuodelta 1972. Ällöttävän sovinistinen elokuva, näyttelijöillä ei yhtään karismaa, mitätön juoni. Täysin yliarvostettu leffa.

Vierailija
809/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panssariaiva Potemkin, vanha neuvostoelokuva joka oli "MAAILMAN PARAS ELOKUVA". Koululaisena meidät vietiin katsomaan sitä ilmeisesti jonain lokakuun vallankumouksen vuosipäivänä. Oli Kekkoslovakian aikakausi tai vähän sen jälkeen kun rajaton neuvostoystävyys oli vielä voimissaan.

Vierailija
810/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

William Goldingin Nobelpalkittuun romaaniin perustuva elokuva vuodelta 1963 "Kärpästen herra" muistuu mieleen ylivoimaisesti surkeimpana filmatisointina. Wikin selityksen kun lukee niin eipä ihme.

https://fi.wikipedia.org/wiki/K%C3%A4rp%C3%A4sten_herra_(vuoden_1963_el…

No joo... Kirjakin on jo aivan paska. Lukekaapa se nyt 30 vuotta myöhemmin aikuisen silmin. Juoni ei etene, henkilöhahmot eivät etene. Lopussa tapahtuu vähän jotain, mutta on melkoinen suo päästä sinne asti.

Vierailija
811/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt Kummisetä -trilogiaa, mutta kaiken kuulemani perusteella aihepiiri ja tapahtumat eivät kiinnosta minua lainkaan. Eipä ole tullut pettymystä, kun en ole niitä nähnytkään.

Vierailija
812/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli loistava leffa ilmestyessään, kun olin 20v, mutta ei ole kyllä aikaa ja aikustumistani kestänyt.

Vierailija
813/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suomalaiset elokuvat, siis kaikki.

Sit ärsyttää samat keskiverto naamat joka nykyleffassa jotka aivan surkeita joka filmissä mut nepäs valitaankin heidän hyvävelikerhosta. Niin josta on muutama takavuosien hyvähkö

näyttelijä jätetty ulkopuolelle.

Vierailija
814/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensäpahoittaja. 15min jälkeen luovutin.

Vierailija
815/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran yrittänyt katsoa Tanssii susien kanssa, mutta ei pysty.

Vierailija
816/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudemmat Star wars saagan leffat on aivn surkeita. Alkuperäiset kolme parhaita. Sen jälkeen pelkkää alamäkeä.

Vierailija
817/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa yhtään katsoa Taru sormusten herrasta leffoja. Kirjan olen lukenut usempaankin kertaan, mutta leffana nämä ei iske yhtään. Tylsistyn viiden minuutin jälkeen.

Vierailija
818/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josif Vissarionovits Dzugasvili kirjoitti:

Olen muutaman kerran yrittänyt katsoa Tanssii susien kanssa, mutta ei pysty.

4/5 joka ikinen katselukerta. Harvinaista elokuvaherkkua.

Vierailija
819/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dark tower . Kingin kirjasarja on pitkä ja hyvä, mutta leffa täyttä pa*kaa. Muutama juttu, tyyliin nimet poimittu kirjoista, siihen yhtäläisyydet loppuukin.

Vierailija
820/1276 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntematon sotilas, uusin

Jokainen tuotettu versio on ollut surkea. Niissä paistaa aika lailla sodan ja tappamisen ihannointi, vaikka sitä on muodon vuoksi pyritty naamioimaan.

Jos tällä pallolla on vielä elämää, marskikultti elää ja on voimissaan vielä ensi vuosituhannellakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi