Mikä elokuva on ollut suurin pettymyksesi?
Mihin elokuvaan ollut suuret odotukset mutta osoittautuikin ihan surkeaksi? Eli ei mitään ponterosia miltä ei odotakaan juuri mitään
Kommentit (1281)
Asfalttisoturi 3!! Tina Turner ja kumppanit ihan karmeaa soopaa edellisiin verrattuna
Onko joku jaksanut katsoa True Detective 4 seasonin loppuun? Paraneeko loppua kohti? Kova pettymys oli itselle ja jätin kesken, ehkä 5 jaksoa katsoin
Vierailija kirjoitti:
Onko joku jaksanut katsoa True Detective 4 seasonin loppuun? Paraneeko loppua kohti? Kova pettymys oli itselle ja jätin kesken, ehkä 5 jaksoa katsoin
4. kautta ei vielä ole julkaistu/viimeistelty, joten tarkoittanet kolmoskautta. Joo, se oli kyllä pettymys - ponneton ja tylsä, casting ei lähimainkaan edelliskausien veroinen.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä: sarjan loppuratkaisu on todella iso pettymys.
Onhan 4.seasoni ollut jo varmaan vuoden verran, Chris Rock pääjehuna
Mä tykkäsin kyllä TD s3:ta mutta Fargon 4s jäi kanssa kesken
Operation Fortune: Ruse de Guerre
Oli mieleisiä näyttelijöitä, mutta elokuvan tapahtumakulku oli suttuinen. Tämä on viimeisin elokuva mihin olen pettynyt.
Matrix 4 odotin kuin kuuta nousevaa ja en jaksanut katsoa edes puolta tuntia. Hirveää kuraa.
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt Kummisetä -trilogiaa, mutta kaiken kuulemani perusteella aihepiiri ja tapahtumat eivät kiinnosta minua lainkaan. Eipä ole tullut pettymystä, kun en ole niitä nähnytkään.
Samoin. Nämä erilaiset mafiajutut eivät kiinnosta minua pätkääkään. Turhaa miehistä machopullistelua ja ihmisten tappamista maailman turhimmasta syystä. Voi tsiisus.
Vierailija kirjoitti:
Star Wars The Rise of Skywalker
Jone 12 vee käynyt tähtien sotimista kattomassa.
sw the last jedi : (
valtava pettymys
Piano, olen yrittänyt 90-luvulla monta kertaa katsoa, mutta ihan liian hidas ja tylsä juoni.
No ei nyt ollut suuret odotuksetkaan, mutta vähän hauskuutta tai edes hienoja lapin maisemia odotin Skimbagirls- elokuvasta, mutta se oli huonoin ikinä näkemäni elokuva, ekan kerran teki mieli vaatia jopa rahat takaisin. En ole moista kuraa ikinä koskaan nähnyt, miten nuo näyttelijät edes suostuivat tuohon. Järkyttävän huono elokuva.
Juice on iso pettymys.... Ei ehkä isoin mutta lähelle
La la kans. Aivan raivostuttavan paska.
Samaa mieltä.Se Oskar voittaja La laa land typerä leffa.Milläansioilla sai palkintoja?
Glass Onion. Olin pitkästä aikaa odottanut leffaa, popparit valmiina jne. Pettymys!