Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Käärijä vetää varmaan jossain vaiheessa ohi Blind Channelin 11 miljoonan esitysvideosta.
pari päivää nii menee ohi. voidaan vaa miettiä et kui hemmetin suosittu käärijä on jos tuo blind channelin video ollut tuolla 2vuotta.
Vierailija kirjoitti:
kworb.net sivusto kerää ja analysoi musiikkidataa ympäri maailmaa. Striimausten perusteella tehdyssä rankinglistassa on 15 000 artistia, joista ykkösenä on tällä hetkellä Taylos Swift, toisena Ed Sheeran, kolmantena The Weeknd ja Käärijä on sijalla 27!
Loreeni 14.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän sijoitus listoilla tippunut jo nyt ja Loreenin kappale sen kun porskuttaa. Tässä nähdään, että Loreen kiinnostaa enemmän. Sori kamut, jäi kyllä lyhyeksi tähdenlennoksi tämäkin kappale.
Millä ihmeen listoilla? Venäjän vai?
Venäjälläkin Käärijä on itse asiassa huippusuosittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kworb.net sivusto kerää ja analysoi musiikkidataa ympäri maailmaa. Striimausten perusteella tehdyssä rankinglistassa on 15 000 artistia, joista ykkösenä on tällä hetkellä Taylos Swift, toisena Ed Sheeran, kolmantena The Weeknd ja Käärijä on sijalla 27!
Loreeni 14.
Joo, osittain siksi, että Euphoria on noussut eri striimauslistoille lähes yhtä ripeästi kuin Tattoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän sijoitus listoilla tippunut jo nyt ja Loreenin kappale sen kun porskuttaa. Tässä nähdään, että Loreen kiinnostaa enemmän. Sori kamut, jäi kyllä lyhyeksi tähdenlennoksi tämäkin kappale.
Millä ihmeen listoilla? Venäjän vai?
Venäjälläkin Käärijä on itse asiassa huippusuosittu.
Jonkun aiemmin linkkaama Shum+Cha Cha Cha-mashup on muuten kuuma kuin voileipägrilli. Aivot ihan kiharalla sen kuunneltuani.
Vierailija kirjoitti:
Ihana kun Käärijä tuossa lentokenttävideolla halaa fania ja sanoo että "hengitä syvään vaan, kaikki hyvin " voi kunpa tekisi saman minulle 😍
Ja kun yks täti-ihminen (saakohan noin sanoa?) sai halauksen K.lta, täti-ihminen sanoi: "Tuu meille asumaan!" niin K vastasi yksin tein: "-Joo mä tuun. Rahat on lopussa, mä tuun."
Miten tuommosesta otuksesta voisi olla tykkäämättä? HÄ?
Latasin sen return youtube disliken.
Viisujen virallisella kanavalla Loreen's Winner Journey -videota katsottu 216 000 kertaa, 5 100 tykkäystä, 12 000 alapeukkua.
Vierailija kirjoitti:
Latasin sen return youtube disliken.
Viisujen virallisella kanavalla Loreen's Winner Journey -videota katsottu 216 000 kertaa, 5 100 tykkäystä, 12 000 alapeukkua.
Jury results -videolla 4800 yläpeukkua, 30 000 alapeukkua.
Vierailija kirjoitti:
Rankka viikko ja paljon pitkii päiviä takan
Mielenkiintona piña colada ja rata
Ilta on vielä nuori ja aikaa kumota
Tää jäinen ulkokuori on aika tuhota
Pidän kaksin käsin kiinni juomista niinku
Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei
En mieti huomista ku tartun tuopista niinku
Haluun olla sekasin ja vapaa huolista niinku
Ja mä jatkan kunnes en enää pysy tuolissa niinku
Muutama piña colada on jo takana
Silti mul on vielä naamataulu vakava (yeah, yeah, ye-ye-yeah)Harmi että Suomessa sanoitukset on vielä vuonna 2023 tätä tasoa
Montakos biisiä olet itse sanoittanut maailman tai Suomen tai edes kotikyläsi kantaräkälän soittolistoille?
Vierailija kirjoitti:
Käärijä oli yhden illan ihme euroopassa ei tuollainen suomenkielinen hupimusa kuitenkaan maailmalla kiinnosta pidemmän päälle. Ihan muilla esiintyjillä ne isot kuuntelut spotifyssa. Ja siellä ei kukaan mitään alapeukkuja mene antamaan. Toivotaan että pari kesää voi kiertää tämän euroviisun ansiosta nää Suomen perinteiset festarit.
Millä listoilla vai? Joillain siperian listoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tiesitte, että katselukertoja voi myös ostaa? Onhan tuo nyt vähintäänkin epäilyttävää, miten "yleisön palvomalla" loreenilla on niin paljon dissaavia kommentteja tubevideollaan. Eivätkä kommentoijat ole edes suomalaisia.
Alkaa nää mammojen salaliittoteoriat mennä epätoivoisimmaksi koko ajan
https://letmegooglethat.com/?q=can+you+buy+youtube+watch+time
Juu hieno homma, minkään euroviisuvoittajan ei tarvitse katsojia ostaa. Naurattaa. Ja Spotifyssa 65 miljoonaa, luku mistä kärtsäri voi vaan haaveilla.
Käärijä näyttää olevan uusimmalla videopätkällään jo normaalivedossa, joten ei hätää.
Euroviisuraatien valta finaalissa on aiheuttanut valtavaa kritiikkiä katsojien keskuudessa, sillä jos yleisö olisi saanut päättää, Suomen Käärijä olisi voittanut heittämällä.
Nyt myös Loreen on kommentoinut aihetta brittiläisen Hits Radio UK:n lähetyksessä. Jo toistamiseen euroviisuvoitosta nauttivalta Loreenilta tiedusteltiin, onko hänkin sitä mieltä, että raadeilta pitäisi ottaa kisassa valta pois.
Ruotsalaistähden vastaus oli selkeä.
- En, hän totesi purskahtaen nauruun.
Paras vastaus, radiojuontaja ilakoi myös toisen juontajan yhtyessä käkätykseen
Jepjep... Eli hän nauttii varasvoitosta täysin siemauksin.
Vierailija kirjoitti:
Rankka viikko ja paljon pitkii päiviä takan
Silti mul on vielä naamataulu vakava (yeah, yeah, ye-ye-yeah)Harmi että Suomessa sanoitukset on vielä vuonna 2023 tätä tasoa
No miksi sitten muka älykkäät ihmiset katsovat toimintafilmejä ja vähäpukeisia naisia? Ei näitä juttuja voi niin yksinkertaisesti analysoida.
"Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa, aha
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa, aha"
Tämän olen ajatellut viittavan Käärijään itseensä. Hän sairastaa suolistosairautta ja ne leikkausarvet näkyy, mutta hän lähtee silti tanssimaan eikä pelkääkään tätä maailmaa.
Biisissä on hyvin positiivinen sanoma.
Mitä nämä nyt onkaan, ruotsalaisia tai ryzziä, mutta turha ulista etteikö käärijä olisi yleisön suosikki, kun teleäänipotti oli viisuhistorian toisiksi isoin viimevuoden ukrainan jälkeen
"Rankka viikko ja paljon pitkii päiviä takan
Silti mul on vielä naamataulu vakava (yeah, yeah, ye-ye-yeah)"
Hyvi kuvattu suomalaista sosiaalista ahdistusta ja miten siitä pyritään eroon. Samaistuttava biisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Still trying to gather the right words to express myself after Saturday but no words can describe my gratitude for you. This was all for you - thank you.
Loreen päivitti näin omaan Instagramiin
Päivityksessä haukutaan viisuyleisöä. Kuulemma eivät voi ymmärtää miten huonosti yleisö käyttäytyy ja kääntyy ansaittua voittoa vastaan. Kyllä ne ruotsalaiset jaksaa jauhaa. Olisivat nyt vain onnellisia, mutta ei, pakko haukkua koko Eurooppa.
Mun mielestä v. 2023 Euroviisut on olleet toistaiseksi hauskimmat ja kiinnostavimmat näkemäni viisut.
Tällä vauhdilla parin päivän sisään!