Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Mä keski-ikäisenä riivinrautana rupesin itkemään kun Käärijä pyysi anteeksi ettei voittanut. Tuli mieleen se, kun lapsena sitä halusi vaan, että vanhemmat olisi ylpeitä, vaikka olihan ne jo valmiiksi.
Onneksi kommenteissa tuhannet ihmiset tekee tiettäväksi, ettei Käärijällä ole mitään anteeksipyydettävää eikä hävettävää. Kova suoritus, ja ihmisten sydämissä hän on se oikea voittaja.
Kauankohan vie aikaa ennen kuin tämä vitutus lakkaa ja osaa iloita 2. sijasta, päivä, viikko
Kerrankin kun Suomi pärjää ihan suomalaisella biisillä näin hyvin niin sitten valitaankin voittajaksi Ruotsi. Tottakai englanninkielisellä laululla.
Juuri mietin, että enää tuonne on sitten ihan turha lähettää mitään mikki kädessä paikallaan seisovaa ja suomeksi laulavaa. Pitää olla jotain räväkkää mukana.
Vierailija kirjoitti:
No en mä nyt täällä haukkuisi Loreenia akaksi kuitenkaan. Enkä muualla.
Voin systeemiä kritisoida ja hehkuttaa käärijän ylivoimaa teleäänissä.
Ei unohdeta. 18 maata antoi Suomelle 12 pistettä ja yksikään maa ei antanut Ruotsille teleäänissä 12 pistettä.
Mutta erotuttiin me siinäkin, että teleäänissä ainoastaan Suomi ei antanut Ruotsille yhtään ääntä🤣🤣🤣🤣
Saatiin ruotsista kuitenkin telessäkin 12 pistettä.
Akka on akka, ei siitä pääse mihinkään. Ihan järkyttävän itsekeskeistä änkeä naamaa jo uraa luoneena tuonne ja viedä nuoremmilta, tuoreilta artisteilta näkyvyyttä. Vielä kolonisoiva maa vie kolonisoidulta kaiken. Ei tässä muutenkaan saa lukea joka päivä vähintään viittä artikkelia missä Suomea kuvataan surkeaksi takapajulaksi täydellisen kuningaskunnan rinnalla.
Onnea sinne Tukholman luotisateeseen vaan :D.
Vierailija kirjoitti:
Loreen on kympin tyttö, jolle annetaan kaikki stipendit. Mä oli koulussa sellainen. Siksi mä nyt opettajana pidän huolen siitä, että tunnustukset jakautuvat mahdollisimman monelle. Vaikka joku olisi jollain mittarilla miten ylivoimainen hyvänsä, myös muiden onnistumiset pitää noteerata.
Kyllä. Jokaisessa on jotain hyvää, ja viisas opettaja kiinnittäessään siihen huomiota ja kertoessaan siitä lapselle, tulee kasvattaneeksi lapsen itsetuntoa ja ohjaa häntä oikeaan suuntaan. Vaalimaan ja kasvatamaan hyviä ominaisuuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kauankohan vie aikaa ennen kuin tämä vitutus lakkaa ja osaa iloita 2. sijasta, päivä, viikko
Pahalta näyttää kun puolalaiset on edelleen ihan raivona ja heiltä vietiin vain viisupaikka, meiltä koko voitto.
Vierailija kirjoitti:
Lällläällläälieru, Käärijältä pääsi pieru😆 aina ei voi voittaa, edes joka kerta.
Ootko ite voittanut yleisöäänet koko euroopassa euroviisuissa niin että kilpailija ei voita minkään maan yleisöpisteitä mutta ite vedät suurimmalta osaa maata ne 12 p saaden minimissään 6 pointsii joka maasta? :) Saanut ennätystuloksia eurovision scoreboard appissa, saanut areenan huutamaan sun biisin nimeä äänestyksen aikaan, tullut todetuksi pressisuosikiksi ja vielä areenan suosikiksi (lukuisia äänestyksiä tästä harjoitusten aikaan) Ei oo mitään lällättelyjä tuossa mirä Käärijä teki. Ole siis hiljaa.
Ensi vuonna en Euroviisuja katso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon, että Ukraina lähettää Verkan ensi vuonna 👍
( Äänestäisin)
Turha valittaa, että Loreen saa osallistua kisoihin uudestaan ja uudestaan, jos sitten kuitenkin Verka halutaan toistamiseen.
Verka ei voittanut vaan tuli toiseksi!!!
Jos sitten voittaja linjalle lähdetään niin maneskinia ja muita sinne vaan!
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että tänä vuonna kaikki maat yhtä pettyneitä?
Ruotsi ei saanut yhdeltäkään maalta täysiä pisteitä yleisöäänissä. Lyhyen laskuopin mukaan valtaosa halusi jonkun muun, kuin Ruotsin voittavan. Eli valtaosa on pettyneitä.
Mulla soi koko ajan päässä hyväntuulinen Cha Cha Cha...
Kun alan miettimään Tattoo biisiä, tulee alakuloinen olo... U u uuu... Angels crying
Toivottavasti huomataan, että biisi oli monen muun biisin plagiaatti ja käärijä siirtyy sijalle 1.
Loreenille onnittelut voitosta ja ei ole mitään kaunaa itsellä. Parempi voitti tällä kertaa. Ja jos ette olisi suomilasit silmillä nikn huomaisitte, että loreen todellakin oli parempi. Minä tämän myönnän rehellisesti ja onnittelen voittajaa. Toivottavasti ruotsalaiset voi täysin rinnoin nauttia voitosta.
https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/13gxi4d/king_and_queen/
Käärijä ja Go_A:n Kateryna yhteiskuvassa boleroineen 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon, että Ukraina lähettää Verkan ensi vuonna 👍
( Äänestäisin)
Turha valittaa, että Loreen saa osallistua kisoihin uudestaan ja uudestaan, jos sitten kuitenkin Verka halutaan toistamiseen.
Verka on oikeasti kiva ja kiinnostava hahmo. Loreen ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin voitto johtui varmaan monista tekijöistä. Suurin syy ehkä viimeisen päälle hiottu paketti. Ei mitään virheitä vaan ehjä ja yksinkertainen setti. Toisaalta samalla niin tylsä että erottui jo pelkästään sillä. Itseäni häiritsi artistin teennäisyys. Todella epäaitoa se huokailu omille pisteilleen ja voittotuuletuskin ehkä vaisuin ikinä. Jälkibailuista ei mitään merkkejä. Käärijän voitto olisi saanut ihmiset bailaamaan kaduille myös muualla kuin Suomessa. Sitä Eurooppa olisi tässä maailmanhistoriallisessa tilanteessa kaivannut.
Toivottavasti Käärijälle kuitenkin avautui mahdollisuus nyt viihdyttää myös kansainvälisillä areenoilla. Ja löytää hyvät biisintekijät. Esiintyjänä ja viihdyttäjänä hän on huikea.
Edelleen propsit myös tanssijoille. Aivan törkeän taitavia!!
En ota kantaa muuhun, mutta tanssijoilla olisi kannattanut säilyttää se kilpatanssityyli, jolla vakuuttivat tuomarit UMK:ssa. Raatipisteitä laski ehkä merkittävästikin se, että heistä tehtiin pelkkä vitsi.
Yleisöön pelkät hupiesitykset uppoaa, mutta raadit ei lämpene. Vrt. Kroatia.
100% laski. Paitsi UMK:ssa, myös Liverpoolissa Israelin esityksestä taas nähtiin miten paljon tyylikkäät tanssiosuudet tuo raatien arvostusta.
Täällä tulokset nähtävillä. Ei yhtään maiden yleisöäänten voittoa Lortsulle.
https://eurovisionworld.com/eurovision/2023
Hän ei ansainnut voittoaan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole itse Loreenia tai edes voittokappaletta vastaan mitään, mutta oikeasti ärsyttää jo Euroviisujen ruotsalaistuminen. Miksi tässäkin lähetyksessä oli Abbaa, oli Corneliaa, Måns Zelmerlöw, organisaation ruotsalainen pomo jne. Eikös näiden pitänyt olla UKRAINAN Euroviisut, jotka järjestetään Britanniassa? On täysin epäoikeudenmukaista että Ruotsi saa noin paljon ylimääräistä huomiota kisoissa.
Järjestäjät ja juryt luulivat kaikkien sinikeltaisten olevan sama valtio. Siksi tämän vuoden Ukraina-sympatiapisteet menivät vahingossa Ruotsiin.
Yleisö oli paremmin kartalla. Heille sininen + keltainen oli tietysti 💚
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tässä näkyy Ruotsin biisillä suhmurointi. Vaikka suuri osa biiseistä olikin huonoja, niin Loreenin saamat 12 pistettä noin heikosta esiintymisestä laittaa heräämään epäilykset suhmuroinnista. Loreen hävisi noin paljon yleisöpisteissä. The winner is Käärijä.
Ei Loreenin esitys ollut heikko, päinvastoin.
Käärijä vain ei ollut tarpeeksi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä nyt täällä haukkuisi Loreenia akaksi kuitenkaan. Enkä muualla.
Voin systeemiä kritisoida ja hehkuttaa käärijän ylivoimaa teleäänissä.
Ei unohdeta. 18 maata antoi Suomelle 12 pistettä ja yksikään maa ei antanut Ruotsille teleäänissä 12 pistettä.
Mutta erotuttiin me siinäkin, että teleäänissä ainoastaan Suomi ei antanut Ruotsille yhtään ääntä🤣🤣🤣🤣
Saatiin ruotsista kuitenkin telessäkin 12 pistettä.
Akka on akka, ei siitä pääse mihinkään. Ihan järkyttävän itsekeskeistä änkeä naamaa jo uraa luoneena tuonne ja viedä nuoremmilta, tuoreilta artisteilta näkyvyyttä. Vielä kolonisoiva maa vie kolonisoidulta kaiken. Ei tässä muutenkaan saa lukea joka päivä vähintään viittä artikkelia missä Suomea kuvataan surkeaksi takapajulaksi täydellisen kuningaskunnan rinnalla.
Onnea sinne Tukholman luotisateeseen vaan :D.
Lopeta toi sun kolonalisoiva -jankutus. Alat kuulostaa joltain AA:lta tai Black supremasistilta.
En mä ala haukkumaan ketään Akaksi. Osaan käyttää luovenpia keinoja (onneksi) pettymyksen purkuun.
https://twitter.com/j_vainikka/status/1657524215581425667?cxt=HHwWhoC2x…
"Ljubljanassa viisufinaalin näyttänyt baari katkaisi Ruotsin voiton ratkeamisen jälkeen tv-lähetyksen ja laittoi Cha Cha Chan Youtubesta skriinille. Kertonee kaiken olennaisen! #euroviisut"
:DDD