Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut? Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
13161/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Loreen jotenkin pilvessä vai jossain laskutilassa? Oli ihan pihalla ja uninen pisteiden laskun aikana.

Etkö ole ennen tavannut jäätävän rauhallisia ihmisiä. Jännittävässä tilanteessa he ovat yliluonnollisen rauhallisia. Itselleni käy samoin. Se saattaa kulkea geeneissä koska muistan isäni reaktiot kriittisissä ja jännittävissä tilanteissa. Se rauhallisuus ja tietynlainen kylmyys oli huomattavaa.

LOL, olen kyllä nähnyt ihan tarpeeksi monta pilvessä ja huuruissa olevaa ihmistä jotka käyttäytyvät juuri näin.

Vierailija
13162/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ruotsilla hyvä tuuri kun just ekaa kertaa saavat noin hyvät jurypisteet kun abba täyttää ens vuonna 50! Miten sattu. Heillä sitä on tuuria. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13163/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmeen itkua täällä on? Ruotsihan voitti ylivoimaisesti, Suomi oli mukavasti toisena. Odotin itse Käärijälle sijoituksia 3-4, olen siis positiivisesti yllättynyt. Ei hopea ole häpeä.

Vierailija
13164/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon, että Ukraina lähettää Verkan ensi vuonna 👍

( Äänestäisin)

Kunhan ei olisi jo eläkkeellä.

Vierailija
13165/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon Käärijälle kaikkea hyvää! Ja jos olen oikein ymmärtänyt, hän oli rennompi live-esityksissä, joita järjestettiin ulkolavalla. Ja yleisö oli villinä! Se lupaa hyvää tulevaisuudelle.

Vierailija
13166/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitus Käärijälle, epäkunnioitus katkerille viisufaneille!

Vierailija
13167/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta toki Käärijä itsekin on ujo. Sen näkee kaikesta withdraw-meiningistä, kuten siitä minikokoisesta Suomen-lipusta, joka hänellä oli entreessa.

Vähän ohis, mutta joku toinen ujo ei nimenomaan ottaisi pientä lippua, jos kaikilla muilla on iso, koska erilaisuus herättää heti huomiota. Minulle tuli siitä ennemminkin mieleen, että hei, huomatkaa minut, haluan olla hieman koominen (hyvällä tavalla) tämän minilippuni kanssa. 

Vierailija
13168/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi vuonna en Euroviisuja katso.

Sama ei kiinnosta suhmuroinnilla järjestetyt abbaviisut.

Vierailija
13169/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä keski-ikäisenä riivinrautana rupesin itkemään kun Käärijä pyysi anteeksi ettei voittanut. Tuli mieleen se, kun lapsena sitä halusi vaan, että vanhemmat olisi ylpeitä, vaikka olihan ne jo valmiiksi.

Onneksi kommenteissa tuhannet ihmiset tekee tiettäväksi, ettei Käärijällä ole mitään anteeksipyydettävää eikä hävettävää. Kova suoritus, ja ihmisten sydämissä hän on se oikea voittaja.

Mä aloin miettimään tuota oikeasti. Etenkin kun Joel Hokkakin oli kommentoinut jotain come on bro, upeesti meni tms.

Itse itseltään voittoa vaati, eikä kukaan muu. Eli sunkistely sikseen ja ylpeänä kantamaan yleisön suosikki asemaa!!!!

Vierailija
13170/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kauheata seurata sitä viisujen loppua. Ihan kauheata. Se teennäinen voittojuhla. Enpä ole ennen tuntenut sääliä euroviisun "voittajan" puolesta. The winner(s) really took it all... eli viisut oli pakko saada Ruotsiin, ei tätä touhua muu enää selitä. Juontajat käskee YLEISOÄ pitämään turpansa kiinni viihteellisessä euroshowssa. Ne taidemusiikki kisat kai ovat sentään oma genrensä. Äänestää ei viisuissa tämän jälkeen kannata, sekin oli vain ihmisten rahojen ryöstö, kun kourallinen tuomareita järkkäsi koko homman. Todella hyvää mainosta Euroviisuille, kun ihmiset määrätään pitämään voittajasta

Eli Euroviisujen tuotannon motto voisi olla: Shut the hell up and give us your money.

Se tuntui kuin pelaukselta Loreenin piikkiin kun osa juryistä melkein kuin tarkoituksella jätti kisan toisen ennakkosuosikin pisteettä. Plussaa Ranskalle joka antoi Suomelle paremmat pisteet kuin Lortsulle. Myös Norjalle. Ruotsiltakin tuli 12 raadeila.

Kansalla oli ihan turha äänestää edes käärijää isolla määrällä pisteitä voittoon koska juryt oli jo päättäneet toisin. Oispa kansa kuullut tän niin ois rahoja säästynyt.

Ranska oli kyllä suurin positiivinen yllätys :D Se taisi olla ainoa maa ennen viisuja, jossa Käärijä ei ollut viraalilistoilla. Eikä muuten vieläkään näytä olevan

Uskon että näyttivät keskisormea näin Ruotsille. Oli varmasti tiedossa, että nyt äänestätte Ruotsia ja se ei sopinut ranskalaisille mukisematta.

Mä tykkään Ranskasta. Mikä rebellion asenne😆

https://twitter.com/ESCvid/status/1657531003320115202?t=NQcSfitGdSElmNL…

Vierailija
13171/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/j_vainikka/status/1657524215581425667?cxt=HHwWhoC2x…

"Ljubljanassa viisufinaalin näyttänyt baari katkaisi Ruotsin voiton ratkeamisen jälkeen tv-lähetyksen ja laittoi Cha Cha Chan Youtubesta skriinille. Kertonee kaiken olennaisen! #euroviisut"

:DDD

Aika moni sanoo laittaneensa TV:n kiinni. Lisäksi ilmeisesti Liverpoolin Eurovillagessa jollain suurella kentällä kisoja suurelta ruudulta seuranneiden kuvaamilta videoilta näkyy miten tupaten täynnä oleva alue alkaa tyhjentyä saman tien kun voittaja on julkistettu. Eivät siis jääneet edes seuraamaan voittoesitystä, saati juhlimaan voittajaa, minkä Käärijän kohdalla olisivat varmasti tehneet.

Vierailija
13172/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 839303@ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Loreen jotenkin pilvessä vai jossain laskutilassa? Oli ihan pihalla ja uninen pisteiden laskun aikana.

Etkö ole ennen tavannut jäätävän rauhallisia ihmisiä. Jännittävässä tilanteessa he ovat yliluonnollisen rauhallisia. Itselleni käy samoin. Se saattaa kulkea geeneissä koska muistan isäni reaktiot kriittisissä ja jännittävissä tilanteissa. Se rauhallisuus ja tietynlainen kylmyys oli huomattavaa.

LOL, olen kyllä nähnyt ihan tarpeeksi monta pilvessä ja huuruissa olevaa ihmistä jotka käyttäytyvät juuri näin.

LOL, olen kyllä nähnyt ihan tarpeeksi monta pilvessä ja huuruissa olevaa ihmistä jotka riehuvat, huitovat, huutavat ja luulevat olevansa ja pystyvänsä vaikka mihin.

Vierailija
13173/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuo Ylen viisujuontaja oli eilen?

Vierailija
13174/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13175/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

226 pisteen ero tuomari ja yleisöäänissä ei ole normaalia.

Vaikuttaa sovitulta voitolta.

ja kannattaa muistaa että tuo ei ollut vain ruotsin ja suomen välillä. siellähän oli vaikka kuinka monta muutakin hyvää laulajaa joiden olisi pitänyt saada paljon enemmän jury pisteitä.

Tuo nyt vaikutti siltä että keskitettiin pisteet loreeniin ettei käärijä vain voittaisi.

Joku tässä mättää kun ero on noin suuri.yritettinkö Käärijä saada pois, miksi Ruotsi antoi 12 pistettä Suomelle, lohdutus ettei näkyisi heidän biisinsä kova markkinointi, onko ruotsalaisella ylituomarilla puhtaat jauhot pussissa. Tuo ero on liian suuri, joku nyt suhmuroi. Arvatkaa luotanko noiden "raatien" pisteisiin, ylituomari oli jotenkin hermostunut, Miksi? Outoa että noin huonolle biisille kuin Loreen annettiin 12 pistettä vähän väliä. Joku mättää.

Itsekin aattelin, että toi 12 pistettä Ruotsin tuomareilta kuului "juoneen". Ei nimittäin kuulu Ruotsin tyyliin tuommoinen Suomen pään silittely. Ja se päätuomari ja ne juontajat olivat jo pistelaskun aikana tosi oudon harmaita ja hikisiä, hyssytelivät yleisöä, tunnelma oli tosi omituinen

Vierailija
13176/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä huvittava se hetki, kun Loreenilta kysyttiin jotain, että kuinka hän kommentoi kilpailioiden keskinäistä henkeä ja Loreen siinä pokalla yritti jenkkityyliin lässyttää, että on niin mukavaa ja rakastamme toisiamme ja lässynlää. Oikeasti muijalla ei mitään kiinnostusta olla kontaktissa muiden kilpailijoiden kanssa eikä muita varmaan kiinnosta olla hänen kanssaan.

Ja sitten kysyttiin jotain Liverpoolista, että millainen kaupunki on hänen mielestään... Loreen varmaan katsellut vaan hotellihuoneen seiniä ja yritti sössöttää kuinka kaunis paikka on. Hah hah! My ass. Hienoa taitavaa piiloveeeeeetuilua juontajilta!

Vierailija
13177/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreen käyttäytyi jotenkin omituisesti sen pisteytyksen aikana. Oli myös ulkonäöllisesti jotenkin omituinen. Ihan kuin jonkun aineen vaikutuksen alaisena?

Vierailija
13178/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin, että tik-tok kansa hilaa Israelinkin Käärijän ohi mutta oltiin sentään toisena ja yleisöäänissä ekana. Suomenkielisellä kappaleella. Mikä saavutus, Kaeaerijae!

Vierailija
13179/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on aivan vainoharhoissa täällä? Meillä oli hyvä sijoitus.

Vierailija
13180/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kauheata seurata sitä viisujen loppua. Ihan kauheata. Se teennäinen voittojuhla. Enpä ole ennen tuntenut sääliä euroviisun "voittajan" puolesta. The winner(s) really took it all... eli viisut oli pakko saada Ruotsiin, ei tätä touhua muu enää selitä. Juontajat käskee YLEISOÄ pitämään turpansa kiinni viihteellisessä euroshowssa. Ne taidemusiikki kisat kai ovat sentään oma genrensä. Äänestää ei viisuissa tämän jälkeen kannata, sekin oli vain ihmisten rahojen ryöstö, kun kourallinen tuomareita järkkäsi koko homman. Todella hyvää mainosta Euroviisuille, kun ihmiset määrätään pitämään voittajasta

Eli Euroviisujen tuotannon motto voisi olla: Shut the hell up and give us your money.

Se tuntui kuin pelaukselta Loreenin piikkiin kun osa juryistä melkein kuin tarkoituksella jätti kisan toisen ennakkosuosikin pisteettä. Plussaa Ranskalle joka antoi Suomelle paremmat pisteet kuin Lortsulle. Myös Norjalle. Ruotsiltakin tuli 12 raadeila.

Kansalla oli ihan turha äänestää edes käärijää isolla määrällä pisteitä voittoon koska juryt oli jo päättäneet toisin. Oispa kansa kuullut tän niin ois rahoja säästynyt.

Ranska oli kyllä suurin positiivinen yllätys :D Se taisi olla ainoa maa ennen viisuja, jossa Käärijä ei ollut viraalilistoilla. Eikä muuten vieläkään näytä olevan

Uskon että näyttivät keskisormea näin Ruotsille. Oli varmasti tiedossa, että nyt äänestätte Ruotsia ja se ei sopinut ranskalaisille mukisematta.

Mä tykkään Ranskasta. Mikä rebellion asenne😆

https://twitter.com/ESCvid/status/1657531003320115202?t=NQcSfitGdSElmNL…

Itse en arvostanut,koska se tuli kun yleisö antoi pisteensä... Eli niihinkin oli laitettu rahaa.

Ketju on lukittu.