Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut? Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
11321/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskansan juomalululla Suomi aikoo sitten voittaa. Hyvä Purra!

Vierailija
11322/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Verka Serduchka nähdään vasta käärijän esityksen jälkeen ettei hänellä mene pasmat sekaisin :D

Verka on jo siinä viisukulkueessa. Jonkun olisi pitänyt ottaa käsiraudat mukaan, ettei Kärde ampaa Verkaa halailemaan. No, siellä Green Roomissa Verka on eli Kärtsäri esiintyy mahdollisimman hyvin ja sen jälkeen vasta seuranpitoon Verkan kanssa.

Viisuveteraani-Etel ja Ylen toimari&tanssija-Matti pitävät kiinni tiukasti Kärden käsistä. Kerrankin Yle on ollut luova ja löytänyt delegaatioon sellaisen toimarin, joka osaa tanssiakin. Siispä hän tekee töitä kaksoisroolituksessa kun tanssin ohella pitää hoitaa ne toimariasiatkin. Ja vocal coach Aija on tietenkin myös viisuveteraani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11323/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että tuo Loreeen tulee tekemään kaikkien aikojen piste-ennätyksen! Voittaa sekä juryt, että telet ylivoimaisesti.

Kaikilta mailta kuuluu:  "And our twelve points goes to..... Sweden!" Ja sen jälkeen kuvataan Loreenia, käsi sydämen päällä kiittämässä Eurooppaa. 

Vierailija
11324/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jury-äänet tulevat tuon jury show'n perusteella. Hyvältä vaikuttaa!

Äänestetään mekin hyviä ehdokkaita finaalissa! Norja ja Espanja tärppejä

Tarkotitko että sun mielestä meidän pitäs äänestää Norjaa tai Espanjaa?? No en äänestä, jokainen äänestää mitä haluaa, kunhan ei Loreenia.-

Minä tykkään Portugalista ja Moldovasta, ja Käärijän viisubestiksestä Bojanista, jollekin niistä annan äänen.

JA SUOMI VOITTAA, CHA CHA CHA!!!

Mulla on täällä jo käärijän väriset drinkit ja kaikki, joita imen hyvällä halulla.. toivottavasti en sammu ennen loppua. lol.

Vierailija
11325/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen semi esityksellä on youtubessa ihan valtavasti katsojia. Taitaa olla eniten yhdessä Kroatian kanssa (molemmilla saman verran).

Vierailija
11326/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kääryle voittaa, niin milloin me mennään torille? Asun stadissa, joten I'm ready.

Vierailija
11327/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan alkaa show? Ku oon täällä ulkomailla enkä saa telkusta näkymään ohjelmatietoja.

Vierailija
11328/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 22.

Vierailija
11329/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että tuo Loreeen tulee tekemään kaikkien aikojen piste-ennätyksen! Voittaa sekä juryt, että telet ylivoimaisesti.

Kaikilta mailta kuuluu:  "And our twelve points goes to..... Sweden!" Ja sen jälkeen kuvataan Loreenia, käsi sydämen päällä kiittämässä Eurooppaa. 

Kyllä on pettymys jos noin ankea ja tylsä biisi voittaisi, ei mitään tunteita nostattavaa ja iloa antavaa siinä esityksessä. Tuntuu väkisin väännetyltä, kuin joku tekoäly tai vaikka minä olisin mtollasen tehnyt biidessä minuutissa.. BOOOORING.

Miten se Loreen nyt yhtäkkiä on joku supertähti, jos kerran on vouttanut viisut, en ymmärrä. Ei se mikään Madonna ole.

Vierailija
11330/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos äänestää tekstarilla, onko äänestä tarkoitus tulla vahvistusviesti? Mietin vaan, kun tiistaina äänestin näin  ja minkäänlaista vahvistusta ei tullut.

Kannattaa googlata euroviisut äänestysohjeet. Siellä on, että tekstiviestistä tulee vahvistus, voi tulla pienellä viiveellä.

Vierailija
11331/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen äänestänyt Suomen karsinnoissa vain kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran äänestin kun Lordia valittiin ja nyt (heti perään) Käärijää. Tämän illan jälkeen nähdään, että osaanko äänestää vain viisuvoittajia.

Monta sivua aikaisemmin joku kysyi oliko Lordi aikoinaan näin suuri ennakkosuosikki. Mun muistini mukaan oli ja ei ollut. Somea ei tässä mittakaavassa ollut, mutta kyllä sieltä Ateenasta ihan hyviä asioita kuului. Eli tiesi odottaa hyvää sijoitusta, jopa voittoa mutta kyllä se silti yllätti. Edelleen mietin niitä, jotka silloin uhosivat muuttaa Suomesta pois jos moinen renkutus pärjää kisoissa, muuttikohan kukaan?

Ahahahaa kyllä jotkut Suomalaiset ovat niin huvittavia jörriköitä 😆😂🥸

En usko, että kukaan näistä muutti minnekkään.

Ruotsi oli silloin Carolansa kanssa ihan yhtäläinen ennakkosuosikki ja aika varmoja olivat Ruotsissa voitosta. Muistan kun Carola ensin dissasi Lordia mutta tajuttuaan, että se onkin suosittu, alkoi hengailemaan ja kehumaan heitä. Kuulostaako ehkä vähän samalta mitä Loreen tekee nyt.

Vierailija
11332/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin aikaan alkaa show? Ku oon täällä ulkomailla enkä saa telkusta näkymään ohjelmatietoja.

22 suomen aikaan eli 2h 30min päästä.

Vierailija
11333/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion äänestää Sloveniaa ihan vaan Bojanin takia. En kestä miten söpöjä ovat Käärijän kanssa <3.

Vierailija
11334/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kääryle voittaa, niin milloin me mennään torille? Asun stadissa, joten I'm ready.

Heti. Tänään on vielä lauantai niin veikkaan, että tulee olemaan niin paljon porukkaa että oksat pois

Vierailija
11335/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oo kyllästynyt Mikkoon.

Puhuu kun hyvistä kavereistaan näistä esiintyjistä.

" Hei Loreen me tiedettiin et oot finaalissa" " Hei Noa mitä sä nyt mökötät siellä"

Puhuu aivan liikaa ja täysin turhaa.

Onhan se nyt saatu kuriin ja nuhteeseen kuitenkin ja on nykyään ihan ok ja asiallinen. Joskus menneinä vuosina, ennen #metoota se arvosteli miesesiintyjien p..seitä ja huuteli havaintonsa suureen ääneen kaikille suomalaisille. On maailma liikahtanut sentään vähän eteen päin.

Kyllä siltä meinaa edelleen lipsahdella noita juttuja, esim. Viisukuplassa kun ottaa kierroksia.

Ja se on superhauska, kun niin käy! Ihana juontaja, ja ihanaa gay-asennetta. Naisena arvostan.

Vierailija
11336/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klo 22 Suomen aikaa.

Vierailija
11337/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara Aallollekin järjestettiin oikein vartavasten mahdollisuus osallistua viisuihin kun ei muuten päässyt. No, sijoitus oli 25/26. Silloinkin oli kuulemma vedonlyöjien suosikki, ainakin jonkun aikaa.

Oli se kuitenkin ensimmäistä kertaa Suomi finaalissa ikuisten semiin jäämisten jälkeen. Suomalaiset hyeenat sitten syyllistyvät Saara Aaltoa asioista, joihin hän ei voinut itse vaikuttaa.

"Ikuisten"? Kyllä on lyhyt muisti.

Saara Aalto oi viisuissa vuonna 2018. Sitä ennen Suomi pääsi viimeksi finaaliin vuonna 2014 (Softengine, joka sijoittuikin Saara Aaltoa paremmin).

Raaka totuus on se, ettei Suomi ole sellainen maa, jolla olisi paljon kavereita ja äänestettäisiin finaaliin autopilotilla.

Vierailija
11338/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikki!

Mihis meinaatte lähteä juhlimaan Loreenin voittoa ens yönä? Tuo tattoo kappale on niin ihana.

Olen luvannut ottaa elämäni ensimmäisen tatuoinnin, jos Loreen voittaa. Sellainen samanlainen kuvio kuin sillä on solariuminsa katossa. En tosin vielä ensi yönä, pitää odottaa maanantaihin.

Vierailija
11339/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara Aallollekin järjestettiin oikein vartavasten mahdollisuus osallistua viisuihin kun ei muuten päässyt. No, sijoitus oli 25/26. Silloinkin oli kuulemma vedonlyöjien suosikki, ainakin jonkun aikaa.

Oli se kuitenkin ensimmäistä kertaa Suomi finaalissa ikuisten semiin jäämisten jälkeen. Suomalaiset hyeenat sitten syyllistyvät Saara Aaltoa asioista, joihin hän ei voinut itse vaikuttaa.

"Ikuisten"? Kyllä on lyhyt muisti.

Saara Aalto oi viisuissa vuonna 2018. Sitä ennen Suomi pääsi viimeksi finaaliin vuonna 2014 (Softengine, joka sijoittuikin Saara Aaltoa paremmin).

Raaka totuus on se, ettei Suomi ole sellainen maa, jolla olisi paljon kavereita ja äänestettäisiin finaaliin autopilotilla.

Raaka totuus on se, että Pohjoismaat suosii toisiaan, ja Suomella on kaverina lisäksi Viro.

Ei Suomi kaverimäärässä mitenkään erityisen heikoilla ole.

Vierailija
11340/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen äänestänyt Suomen karsinnoissa vain kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran äänestin kun Lordia valittiin ja nyt (heti perään) Käärijää. Tämän illan jälkeen nähdään, että osaanko äänestää vain viisuvoittajia.

Monta sivua aikaisemmin joku kysyi oliko Lordi aikoinaan näin suuri ennakkosuosikki. Mun muistini mukaan oli ja ei ollut. Somea ei tässä mittakaavassa ollut, mutta kyllä sieltä Ateenasta ihan hyviä asioita kuului. Eli tiesi odottaa hyvää sijoitusta, jopa voittoa mutta kyllä se silti yllätti. Edelleen mietin niitä, jotka silloin uhosivat muuttaa Suomesta pois jos moinen renkutus pärjää kisoissa, muuttikohan kukaan?

Ahahahaa kyllä jotkut Suomalaiset ovat niin huvittavia jörriköitä 😆😂🥸

En usko, että kukaan näistä muutti minnekkään.

Ruotsi oli silloin Carolansa kanssa ihan yhtäläinen ennakkosuosikki ja aika varmoja olivat Ruotsissa voitosta. Muistan kun Carola ensin dissasi Lordia mutta tajuttuaan, että se onkin suosittu, alkoi hengailemaan ja kehumaan heitä. Kuulostaako ehkä vähän samalta mitä Loreen tekee nyt.

Ja hyvä, kun tekee. Ei ole häpeä syttyä vähän hitaammin jollekin kappaleelle. Ja se, että huomaa muidenkin tykkäävän ja alkaa sitten ihkuttaa, tapahtuu meille kaikille. Social proof. Se vaikuttaa tosi paljon kaikessa. Minä toivon hyvää Loreenille. Ja Carola on ihana uskis-diiva (harvinainen yhdistelmä) ja hyvä laulaja ja esiintyjä. Kärtsä on silti Den Bästa.

Ketju on lukittu.