Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
BEJBAH!!!!
Minun mielestä se on PÄEVEE! Ihan selevee savvoo viänttää hiän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oo kyllästynyt Mikkoon.
Puhuu kun hyvistä kavereistaan näistä esiintyjistä.
" Hei Loreen me tiedettiin et oot finaalissa" " Hei Noa mitä sä nyt mökötät siellä"
Puhuu aivan liikaa ja täysin turhaa.Onhan se nyt saatu kuriin ja nuhteeseen kuitenkin ja on nykyään ihan ok ja asiallinen. Joskus menneinä vuosina, ennen #metoota se arvosteli miesesiintyjien p..seitä ja huuteli havaintonsa suureen ääneen kaikille suomalaisille. On maailma liikahtanut sentään vähän eteen päin.
Kyllä siltä meinaa edelleen lipsahdella noita juttuja, esim. Viisukuplassa kun ottaa kierroksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalaiset saavat äänestää, mitä luulette heidän suosikikseen? Israel?
Ukrainaa ehdottomasti. Amerikassa tykätään tuollaisesta musiikista. Ja eikös se tumma kaveri ole sieltä kotoisinkin?
Hän on Nigeriasta. Jäi kuitenkin Ukrainaan sodan alun jälkeen. Tvorchi on kahden opiskelijan duo. Toinen soittaa ja säveltää ja toinen laulaa.
Mä olen äänestänyt Suomen karsinnoissa vain kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran äänestin kun Lordia valittiin ja nyt (heti perään) Käärijää. Tämän illan jälkeen nähdään, että osaanko äänestää vain viisuvoittajia.
Monta sivua aikaisemmin joku kysyi oliko Lordi aikoinaan näin suuri ennakkosuosikki. Mun muistini mukaan oli ja ei ollut. Somea ei tässä mittakaavassa ollut, mutta kyllä sieltä Ateenasta ihan hyviä asioita kuului. Eli tiesi odottaa hyvää sijoitusta, jopa voittoa mutta kyllä se silti yllätti. Edelleen mietin niitä, jotka silloin uhosivat muuttaa Suomesta pois jos moinen renkutus pärjää kisoissa, muuttikohan kukaan?
Ruotsi oli silloin Carolansa kanssa ihan yhtäläinen ennakkosuosikki ja aika varmoja olivat Ruotsissa voitosta. Muistan kun Carola ensin dissasi Lordia mutta tajuttuaan, että se onkin suosittu, alkoi hengailemaan ja kehumaan heitä. Kuulostaako ehkä vähän samalta mitä Loreen tekee nyt.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies on niin kova fani, että kumosi ostamansa pina colada -raaka-aineet jo eilen saunassa. No tänään uusi yritys!
Kiva, kun puoliso on mukana fiiliksessä. Tosin pelkään, että vähän turhankin vahva mancrush hånellä päällä. Peittelee multa, kun hihittelee Käärijän Storeille..🤔😳
😁😁😍😍
Jos äänestää tekstarilla, onko äänestä tarkoitus tulla vahvistusviesti? Mietin vaan, kun tiistaina äänestin näin ja minkäänlaista vahvistusta ei tullut.
Lemppareitani:
Suomi
Norja
Australia
Slovenia
Ranska
Itävalta
Kroatia
Muut joko kakkaa tai sitten en enää muista niitä.
Vierailija kirjoitti:
Jury-äänet tulevat tuon jury show'n perusteella. Hyvältä vaikuttaa!
Äänestetään mekin hyviä ehdokkaita finaalissa! Norja ja Espanja tärppejä
Luin Espanjan Eaean sanat Lyricstranslate.comista. Minua ei nappaa se, että lauletaan menehtymisestä ja että kuinka sen jälkeen pitää silmää sieltä toisesta todellisuudesta käsin.
Laulajana Blanca Paloma on kyllä todella hyvä.
Parhaat laulajat löytyvät Virosta, Espanjasta, Albaniasta ja Sveitsistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies on niin kova fani, että kumosi ostamansa pina colada -raaka-aineet jo eilen saunassa. No tänään uusi yritys!
Kiva, kun puoliso on mukana fiiliksessä. Tosin pelkään, että vähän turhankin vahva mancrush hånellä päällä. Peittelee multa, kun hihittelee Käärijän Storeille..🤔😳
Käärijään rakastuu naiset ja miehet. No homo.
Miehet unelmoivat olevansa Käärijöitä Käärijän paikalla tai edes Käärijän kavereita.
Hei kaikki!
Mihis meinaatte lähteä juhlimaan Loreenin voittoa ens yönä? Tuo tattoo kappale on niin ihana. Muistan, kun kuulin sen eka kertaa, olin vaan silleen että tää biisi on kuin suoraan mun elämästä. Sanoitus koskettaa mua tosi paljon. Biisi on kyllä tosi ainutlaatuinen ja tuore. Ja Loreen on stailattu niin kauniiksi!
... Ai niin, muistakaa ottaa sitten ruotsinliput mukaan matkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vain eka semifinaalin Käärijän takia. Ihana se yksi juontaja Hannah. Ehdotan, että Englanti voittaa, niin saa ehkä ihailla tätä juontajaa ensi vuonnakin :)
Voit laittaa hänelle kiitospostia BBC:n kautta. The Hardkissin Julia Sanina on pian esiintymässä Ankkarockissa.
Mistä löytyy Ankkarockin ohjelma? Google ei nyt oikein auttanut! Kaikkia vanhoja juttuja vain löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki!
Mihis meinaatte lähteä juhlimaan Loreenin voittoa ens yönä? Tuo tattoo kappale on niin ihana. Muistan, kun kuulin sen eka kertaa, olin vaan silleen että tää biisi on kuin suoraan mun elämästä. Sanoitus koskettaa mua tosi paljon. Biisi on kyllä tosi ainutlaatuinen ja tuore. Ja Loreen on stailattu niin kauniiksi!
... Ai niin, muistakaa ottaa sitten ruotsinliput mukaan matkaan!
Itse meinaan mennä Havis Amandan suihkulähteelle. Ruotsin lipun väreihin aioin pukeutua. Meitä tulee sinne n. 10 henkeä juhlimaan. Osa on ruotsalaisia. Aiotaan soittaa tattoo biisiä ihan täysillä kajareista! Tattoo on myös minulle tosi henkilökohtainen kappale, joka koskettaa. Loreen osaa tulkita sen niin aidosti ja tunteella!
Turha jurya on stressata. Eikö esityksestä ja omaperäisyydestä tullut pisteitä? Sitähän Käärijällä juuri on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara Aallollekin järjestettiin oikein vartavasten mahdollisuus osallistua viisuihin kun ei muuten päässyt. No, sijoitus oli 25/26. Silloinkin oli kuulemma vedonlyöjien suosikki, ainakin jonkun aikaa.
Oli se kuitenkin ensimmäistä kertaa Suomi finaalissa ikuisten semiin jäämisten jälkeen. Suomalaiset hyeenat sitten syyllistyvät Saara Aaltoa asioista, joihin hän ei voinut itse vaikuttaa.
"Ikuisten"? Kyllä on lyhyt muisti.
Saara Aalto oi viisuissa vuonna 2018. Sitä ennen Suomi pääsi viimeksi finaaliin vuonna 2014 (Softengine, joka sijoittuikin Saara Aaltoa paremmin).
Jostain syystä en usko Ruotsin voittoon. Luulen, että joku menevä biisi vie nyt. Suomi, Israel, Norja tai joku yllättäjä. Suomea tietenkin toivon.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Verka Serduchka nähdään vasta käärijän esityksen jälkeen ettei hänellä mene pasmat sekaisin :D
verka nähdään avajaisissa missä kaikki finaalissa olevat maat käyvät esittäytymässä.
Ihanaa, että täällä on muitakin, jotka on lähdössä juhlimaan Loreeenin voittoa ensi yönä! Ihana tattoo!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekan semifinaalin ääniongelmien jälkeen lähes luovuin toivosta, mutta nyt lottoan taas Käärijän voiton puolesta. Syynä on se, että Mari Pudaksen mukaan tilanne on harjoituksissa parantunut eikä viilattavaa enää ole. En usko, että hän antaisi perusteettoman positiivista kuvaa tilanteesta. Mä uskon, että Käärijä voittaa. Ainoat realistiset haastajat ovat mielestäni Ruotsi ja Israel.
PAFilla on kertoin Loreenilla 1,55 ja Käärijällä 3,00. Nyt voisi Käärijään sijoittamalla voittaa rahansa kolminkertaisena jos Käärijä voittaa.
Sijoitin sitten rahojani niin, että kymppi Käärijän voittoon ja toinen kymppi Käärijän viiden parhaan joukkoon pääsyyn. Sen kertoin ei jäänyt nyt mieleen. Vedonlyöntiskandaali loppuu klo 22 Suomen aikaa.
Onhan se skandaali Lortsu johtaa Kärtsyä!
Taas autocorrect. Vedonlyontiaika eikä mikään -skandaali.
Verka on jo siinä viisukulkueessa. Jonkun olisi pitänyt ottaa käsiraudat mukaan, ettei Kärde ampaa Verkaa halailemaan. No, siellä Green Roomissa Verka on eli Kärtsäri esiintyy mahdollisimman hyvin ja sen jälkeen vasta seuranpitoon Verkan kanssa.