Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut? Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
10721/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mussa on vikana kun musta portugali on yks parhaimpia 🥲. Mun äänet tänään menee ainakin osittain sinne suuntaan!

Ja mulle se on inhokki 😁. En vaan kestä tota musiikkityyliä yhtään.

Tätä just tarkotin, koska en tiedä ketään joka siitä tykkäisi ja kuuntelin sitä eilenkin vaikka kuinka paljon :D

Kenelle te muut meinaatte laittaa äänen/äänenne?

Liveyleisö oli kuitenkin pähkinöinä eli et sä ihan yksin ole 😁.

Vierailija
10722/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarissa oli ihana pääkirjoitus Käärijästä, mulle tuli ihan tippa linssiin

https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000009579174.html

Tippa linssissä täällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10723/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Grand jury livekommentti:

The second favorite of this years contest, Kaarija from Finland, gives us a great fun performance, together with his Cha Cha Cha dancers. Kaarija doesnt have the best vocals and sounds tired by the end of the act but the entire arena parties with him. He ends his crazy show saying his catchphrase its crazy, its party and he will definetely get a huge televote score tomorrow. His jury score however will probably be significantly lower.

Tämä on tietenkin vain yhden ihmisen mielipide. Luotetaan siihen, että raadeissa on ihmisiä, jotka Käärijä on yleisön tapaan saanut hurmattua ja jotka osaa arvostaa biisin omaperäisyyttä, mieleenjäävyyttä sekä Käärijän karismaa. Ehkä jopa biisin sanomaa, ettei tarvitse olla täydellinen uskaltaakseen tanssia tai laulaa.

UMK:sahan pelättiin myös, ettei raadit arvosta, mutta niin vaan heiltäkin pisteitä tuli. Toki arvioijia ja arvioitavia oli vähemmän, mutta kyllähän se jostain kertoo.

Sanottakoon tuohon, että osa UMK:n raatipisteistä tuli häikäisevästä tanssista. Mitäköhän uutta esitystä suunnitelleet ajatteli halutessaan muuttaa tanssin ja tanssijat pelkiksi pilailuversioiksi.

Mukaan koreografiksi tuli se ruotsalainen Loreenin ystävä. Ei tainnut olla mukana vielä UMK:ssa.

Eipä muutenkaan tule mieleen, että yhdessäkään suomalaisessa euroviisuesityksessä olisi ollut häikäisevää tanssia.

Suorastaan yllättävää, että sellaista oli UMK-esitykseen saatu luotua, mitta vähemmän yllättävää että se itse kisoihin taas muuettiinkin pelkäksi vitsiksi.

Esitys vaikuttaa hieman sekavalta eurolavojen takia.

Vierailija
10724/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä finaali esitys on mahtava ja tanssijat💚

Jos ei riitä voittoon, niin sit ei riitä. Parhaansa ja ylikin ovat tehneet!

Vierailija
10725/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en käsitä, mitä paremmin Käärijällä menee, sen enemmän Loreen nousee oddseissa?

Itkettää, en katso koko kisoja. Halauaisin pysyä positiivisena.

Ne on vain vedonlyönti oddseja. Ja mitä sitä itkemään.

Oikeasti. Jos Suomi ei voita niin ei se nyt maailman loppu ole.

Ota ilo irti tästä matkasta, jossa meitä on hehkutettu oikeasti fanien kohdalla. Ja ollaan erottauduttu ihan eri tavalla kuin aiemmin🙂

Minä jos kuka oon ilon irti ottanutkin, en tiedä miks tää nyt tärkeeenä päivänä näin mieli muuttui.

Harmittaa vaan käärijän ja tiiminsä puolesta, jos ei tulekaan sellaista sijoitusta johon pyrkivät.

Mutta Käärijällehän tulevaisuus kyllä näyttää valoisalta, kävi miten kävi, hän on jo meidän sydänten voittaja ja töitä varmaan tulevaisuudesa riittää.

No menipä sentimentaaliseksi, taitaa monen kuukauden jännitys ja intoilu nyt purkautua.

Käärijälle riittää jatkossa kysyntää.Voisi vaikka siirtyä tuonne television puolelle juontajaksi.Häneltä kun tuo puhuminenkin sujuu ja karismaa riittää.Voi kyllä käydä niin,että keikkaa pukkaa sen verran paljon,että ei ehdi.

Vierailija
10726/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

The second favorite of this years contest, Kaarija from Finland, gives us a great fun performance, together with his Cha Cha Cha dancers. Kaarija doesnt have the best vocals and sounds tired by the end of the act but the entire arena parties with him. He ends his crazy show saying his catchphrase its crazy, its party and he will definetely get a huge televote score tomorrow. His jury score however will probably be significantly lower.

Tämä on tietenkin vain yhden ihmisen mielipide. Luotetaan siihen, että raadeissa on ihmisiä, jotka Käärijä on yleisön tapaan saanut hurmattua ja jotka osaa arvostaa biisin omaperäisyyttä, mieleenjäävyyttä sekä Käärijän karismaa. Ehkä jopa biisin sanomaa, ettei tarvitse olla täydellinen uskaltaakseen tanssia tai laulaa.

UMK:sahan pelättiin myös, ettei raadit arvosta, mutta niin vaan heiltäkin pisteitä tuli. Toki arvioijia ja arvioitavia oli vähemmän, mutta kyllähän se jostain kertoo.

Sanottakoon tuohon, että osa UMK:n raatipisteistä tuli häikäisevästä tanssista. Mitäköhän uutta esitystä suunnitelleet ajatteli halutessaan muuttaa tanssin ja tanssijat pelkiksi pilailuversioiksi.

Mukaan koreografiksi tuli se ruotsalainen Loreenin ystävä. Ei tainnut olla mukana vielä UMK:ssa.

Hmm. Miksi tämä päästettiin sorkkimaan Käärijän esitystä

Vierailija
10727/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää yhtään Espanjan EA eaeaaa eeaa biisistä,mutta toivon, että juryt tykkää ja se vie pisteitä Ruotsilta🙃

..mutta saa nähdä.

Mutta siistiä nähdä Verka tänään! (Ja kaikki muistaa Verkan, vaikka ei voittanutkaan).

Mä olen yrittänyt analysoida itseäni. Miksi en tykkää esim. Israelista... Ärsyttää se "Do u wanna see me dance"????

No!!!! 😀

Toki satunnainen katsoja ei varmaan ole sille altistunut niin paljoa. Huomaa nyt kun on seurannut aiempaa tiiviimpää niin vaikuttaa useammat asiat.

Vierailija
10728/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei voida vaatia ihmiseltä enempää kuin mitä ihminen pystyy tekemään.

Käärijä ei ole vain hahmo, hän on ennen kaikkea ihminen.

Ihmemies kylläkin, mutta ihminen.

Vierailija
10729/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee aina kylmät väreet tosta Kärtsärin esityksestä. Yleisö käy ihan hulluna

Vierailija
10730/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Suomen liittymästä äänestää Suomea jos on ulkomailla?

Mulla on perheenjäseniä lomalla Euroopassa ja voisin painostaa äänestämään käärijää😉

Tietääkö kukaan?

Vierailija
10731/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on symppistä jos Käärijä jännittää hiukan. 

Vierailija
10732/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkokin sen äsken sanoi, tulossa ihan kauhee ilta.

Montakohan meistä viedään teholle sydänvaivoissa?

Vierailija
10733/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää että suomi on juryssa top 5. Sillon mahdollisuudet voittoon säilyy.

1. Ruotsi

2. Ranska

3. Espanja/israel

4. Joku unettavaa balladi

5. Suomi ja täältä paikalta voitto kotiin🥳

Juryt varmaan tietää tän ja taktikoi suomen pois voittajan paikalta

Miks ne niin tekis? Eiköhän jurykin toivo, että voittaja on sellainen josta maailma tykkää.

Vierailija
10734/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti toi Hesarin kirjotus, jossa Käärijää vähän vihjattiin tavikseksi, "pieni peikko", "pömppövatsa", "Jere Vantaalta".

Vähän faktoja Hesarille:

1. Käärijä on paremman näköinen kuin 95 % suomalaisista miehistä.

2. Käärijä on karismaattisempi kuin 99,9 % maailman ihmisistä.

3. Käärijä on huikea räppäri, rytmi ja äänenhallinta on huippua.

4. Käärijä on mahtava esiintyjä ja hänessä näkyy vuosien live-esiintymisten kokemus.

Ei todellakaan mikään tavisjannu.

Vierailija
10735/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä muutenkaan tule mieleen, että yhdessäkään suomalaisessa euroviisuesityksessä olisi ollut häikäisevää tanssia.

Suorastaan yllättävää, että sellaista oli UMK-esitykseen saatu luotua, mitta vähemmän yllättävää että se itse kisoihin taas muuettiinkin pelkäksi vitsiksi.

Mä olen taviskatsoja, olen nähnyt UMK-esityksen kerran ja nyt semifinaalin kolme kertaa. En muista mitään eroa esitysten tanssin tai tanssijoiden välillä. Enkä ymmärrä miksi jälkimmäistä sanotaan vitsiksi? Siellä oli pinkkejä tanssijoita ja se ihmismatorodeo jäi mieleen. Ei mitään muuta.

UMK:ssa tanssijat oli häikäiseviä lattaritanssijoita, jotka lopussa heittäytyi hassuttelemaan, mikä toi esitykseen kiinnostavuutta. Liverpooliin saatiin pelkkiä parodiaversioita.

Onkohan viisulavalla edes koskaan nähty kunnollista lattaritanssia? Oletettavasti kyllä, mutta UMK:n jälkeisistä tanssia ihailevista kommenteista jäi erityisesti mieleen, miten joku nuori lattaritanssinharrastaja oli innoissaan, että sellaista on otettu mukaan.

Positiivistahan iltaa ajatellen on, että raatiäänet on nyt annettu, ja kuten Kroatiastakin nähtiin, niin taviskatsojiin pelkät hupiesityksetkin yleensä uppoaa.

Vierailija
10736/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäisi että Käärijä olisi top5 mukana. Eniten kiinnostaa yleisöpisteet. Jos joku Loreen voittaa tuomariäänillä, niin ihan sama. Se vaan vahvistaisi mielikuvaani Euroviisuista eli kisat ovat politiikkaa, taktikointia ja muutaman suosikkimaan (Ruotsi) omaa piirileikkiä, jossa ei ole aitoa jalansijaa erilaisuudelle.

Minä aion mennä illalla Tampereen torille oli lopputulos mikä hyvänsä. Ja luotan siihen, että jos kappale oikeasti iskee viisukansaan, niin se kyllä tulee soimaa ensi kesänä muuallakin kuin Suomessa kesärenkutuksena.

Vierailija
10737/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tuon Käärijän voittaa. Haluan nähdä voittoesityksen :D :DD

Vierailija
10738/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nää ennustukset pidä yleensä aika hyvin paikkaansa? Käärijä on ollut niin kova ennakkosuosikki, että siksi oletan jo valmiiksi sijoittuvan hyvin. Faneja on jo niin paljon. Se mikä jännittää niin Loreen/Käärijä asetelma. En voi sille mitään, mutta musta olisi tosi tylsä jos Loreen voittaa.

Norja on hyvä, mutta ei pärjää Suomelle eikä Ruotsille (pidän siitä kyllä enemmän kuin Ruotsista).

Kroatia ja Israel on vähän sellaisia yllättäjiä, ettei tiedä miten sijoittuvat. Voivat sijoittua yllättävän hyvin. Omia suosikkeja eivät ole.

Ranskan kappaletta en muista, jossain vaiheessa siitä oli puhetta, että voisi sijoittua hyvin.

Vierailija
10739/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noan jury esityksessä paha moka kun tanssijat ei saanut siltä housuja jalasta tarpeeksi nopeasti ja valohen syttyessä kiskoivat niitä vielä..😅

Vierailija
10740/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsytti toi Hesarin kirjotus, jossa Käärijää vähän vihjattiin tavikseksi, "pieni peikko", "pömppövatsa", "Jere Vantaalta".

Vähän faktoja Hesarille:

1. Käärijä on paremman näköinen kuin 95 % suomalaisista miehistä.

2. Käärijä on karismaattisempi kuin 99,9 % maailman ihmisistä.

3. Käärijä on huikea räppäri, rytmi ja äänenhallinta on huippua.

4. Käärijä on mahtava esiintyjä ja hänessä näkyy vuosien live-esiintymisten kokemus.

Ei todellakaan mikään tavisjannu.

No nyt on kyllä vihreät linssit päässä katsottu tätä asiaa... olet hormonihuuruissa. Se ei silti tarkoita, että HS:n juttu olisi ollut asiallinen. Aivan törkeää mitätöintiä ja dissausta, ja vieläpä juuri ennen h-hetkeä. Vähän kuin menisi tönimään mäkihyppääjää, joka on juuri hyppäämäisillää. Toivon, että laulaja on sulkenut silmät ja korvat kaikelta mediasaasteelta. Tuollaisella itsetuntoon käyvällä vähättelylläkö ihminen saadaan tekemään parhaansa? Voisi vähän toimittaja miettiä. Täysi k....pää.

Ketju on lukittu.