Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori nainen vanhempi mies

Vierailija
13.06.2024 |

Onko muita alkanut hotsittamaan ? En aluksi uskonut että minuakin, mutta ex-poikkikseni katseli joskus Oldje-sarjaa ja pikkuhiljaa minäkin sytyin ajatukselle, josta nyt en pääse edes eroon-olen sinkkutyttö 24v ja haluaisin kokeilla jotain 5-60 vuotiasta. Ainakin suuseksiä aluksi. Onkohan ihan normisettiä tämä ?

Senja

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

58v Karin runkkufantasiapyyntö

Vierailija
2/51 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:olen harrastanut vanhempia miehiä 6 v.enkä palaa enää oman ikäisiin.kunnioittavat naista,niitten seurassa ei tarvi häpeillä ja tarjontaa on.eikä he ovat yleensä kovin lapsellisia enää.N:27 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan ;() Eritoten jos sattuisit olemaan Tampereelta... täällä 5-kymppinen herrasmies etsisi nuorempaa... ;-)

Vierailija
4/51 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, suurin fantasiani on seurustella nuoren naisen kanssa joka harva se päivä harrastaisi seksiä reilusti vanhemman miehen kanssa. Menisimme miehen asunnolle ja naiseni antautuisi hänen käsittelyyn. Itse saisin korkeintaan valmistella tyttöystäväni ukon käyttöön ja loppuajan runkkailla alasti katsoen upeaa seksiä.

M28

Vierailija
5/51 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aah, suurin fantasiani on seurustella nuoren naisen kanssa joka harva se päivä harrastaisi seksiä reilusti vanhemman miehen kanssa. Menisimme miehen asunnolle ja naiseni antautuisi hänen käsittelyyn. Itse saisin korkeintaan valmistella tyttöystäväni ukon käyttöön ja loppuajan runkkailla alasti katsoen upeaa seksiä.

M28

Olisi kiihottavaa jos välillä olisi myös siveysvyö käytössä sekä jos pääsisin välillä liukkaille

Vierailija
6/51 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 29v kun harrastin seksiä 59v miehen kanssa. Oli voinut jättää väliin, mutta olin kännissä ja panetti. 

27-vuotiaana harrastin seksiä 44v miehen kanssa ja oli ihanaa seksiä. Nyt olen itse 44v ja vuosien jälkeen alkoi seksisuhde tämän 17 vuotta vanhemman miehen kanssa joka on nyt yli 60v. Seksi edelleen ihanaa ja nautinnollista. 

Vierailija
7/51 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli suhde 23v nuoren naisen kanssa, olin itse silloin 43. Suhde kesti muutaman vuoden. Sitten oli noin 5v FWB suhde toisen 20v nuoremman naisen kanssa. Ikäero ei haitannut. Ensimmänen rupesi haluamaan lapsia ja suhde kaatui siihen, toinen muutti pois suomesta. Nyt on suhde 13v nuoremman naisen kanssa.

Vierailija
8/51 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin lajissa kokemus ja harjoittelu näkyy tuloksissa. Siksi sanonta: vanhassa vara parempi.

Vierailija
9/51 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri ikäero kiihottaa minua tavattomasti nykyisin. Ehkä se liittyy jotenkin ikäkriisiin. Haluaisin joka tapauksessa kokea intohimoisen suhteen nuoren naisen kanssa. M65

Vierailija
10/51 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn säännöllisesti naimassa 27v nuorempaa hu*raa. Isoin ikäero on itselläni 33v. Myös tämän nykyisen vakihu*ran äiti oli joskus aikaisemmin vakipanoni.

Vierailija
11/51 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn säännöllisesti naimassa 27v nuorempaa hu*raa. Isoin ikäero on itselläni 33v. Myös tämän nykyisen vakihu*ran äiti oli joskus aikaisemmin vakipanoni.

Paksu lompakko, helppo on lempeä pyytää. 

Vierailija
12/51 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksu lompakko, helppo on lempeä pyytää. 

Noup. Velkaa velan päälle...

Vierailija
13/51 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastailee taas itselleen.

Mitä kuvittelet saavuttavasi tällä propagalla? Et sä niitä nuoria tyttöjä saa, vaikka kuinka täällä jankkaisit. Sitä paitsi täällä kirjoittelevat lähinnä 30-70v naiset, joten jankkauksesi kohde on väärä.

Vierailija
14/51 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vastailee taas itselleen.

Mitä kuvittelet saavuttavasi tällä propagalla? Et sä niitä nuoria tyttöjä saa, vaikka kuinka täällä jankkaisit. Sitä paitsi täällä kirjoittelevat lähinnä 30-70v naiset, joten jankkauksesi kohde on väärä.

Ja käynyt peukuttelemassa typeriä kommenttejaan 😂

Vierailija
15/51 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ei ole este vaan asenne.

Vierailija
16/51 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 19-vuotias nainen. Minulla on ollut suhde pariin samanikäiseen mieheen. Seksin aikana kalu kovettunut, mutta mies on lauennut ennenkuin on saanut kalun pilluuni.

Annoin vanhemmalle, 45-vuotiaalle, miehelle.Hän työnsi jäykän kalunsa syvälle pilluuni ja pani rajusti ja pitkään. Maailma ympärilläni katosi ja voihkin huumaatuneena. Sperma lensi syvälle sisälleni. Oli autuas olo, kun sain kunnolla kalua. Sen jälkeen olen antanut vain iäkkäille ja kokeneille miehille.

Vierailija
17/51 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätäpä ne 5-17 -vuotiaat rauhaan tai tästä tulee poliisiasia!

Vierailija
18/51 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeneilta noin 50-vuotialta miehiltä saa parhaat panot. Itse olen vasta 20-vuotias, mutta päästän jalkoväliini vain kokeneen miehen. Ne löytävät  sormella pillusta arimmat paikat: hierovat  glitorista ja g-pistettä. Raju orgasmi tulee jo ennen nussimista .Kokenut mies pystyy panemmaan pitempään.

Vierailija
19/51 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva löytää sellainen täysi-ikäinen nuori nainen fwb suhteeseen 😋 5-kymppinen mies Joensuun seudulta 

Vierailija
20/51 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48-vuotias naimisissa oleva nainen ja olen nainut 70-vuotiasta miestä jonkun aikaa. Hän on töistä tuttu, aina halailemassa ja lähettelemässä sydän-emojeja. Hän ei ole mitenkään vetävän näköinen, mutta kun hän osoitti niin kovaa ihastumista minuun, niin päätin antaa hänelle. Sanoin päivällä, että jos haluat seksiä, niin jää töiden jälkeen. Hän jäi ja naimme työpaikan neukkarissa. Vaikka hän oli niin halukas, kalun jäykäksi saaminen kesti hetken. Mutta se oli hyvän kokoinen ja ihana. Jotenkin oli todella kiihottavaa, kun tiesi että hän on niin himokas ja minä "hyvää hyvyyttäni" annoin herkkuani. Nyt olen vähän koukussa tähän touhuun ja nautin seksistä tämän ukon kanssa.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi