Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut? Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
10761/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka ootte vähän vanhempia niin oliko Lordin voitto täysin yllätys vai millanen sillon oli tunnelma? ei tietenkään voi tähän päivään verraata kun digitalisaatio on aivan yö ja päivä, mutta kiinnostaa tuo, että oliko lordin voitto yllätys vai odotettu?

Suomi oli kirkas ennakkosuosikki. Vain suomalaiset itse häpesivät sitä ennakkoon ja miettivät mitä muut ajattelevat.

Silloinkin oli Suomi-Ruotsi -sota, Ruotsin edustajana ihana uskovainen enkeli - jo Viisut voittanut!!! - Carola tuulikoneineen. Ja Suomella pimeyden voimat ja demonit. Eipä voi olla huomaamatta yhteyttä tähän vuoteen ja toivoa että taas kerran pimeys voittaa 😉.

Ps. Te vähän vanhemmat? AUTS 😂😂😂.

Vierailija
10762/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009579855.html

Hieno artikkeli tanssijoista. Tää oli huikee kohta:

"Reija soitti minulle viime vuonna ja sanoi, että ’Laita kalenteriin nämä päivät, nyt on sairaan hyvä juttu tulossa’. Reija halusi minut mukaan esitykseen, koska olen cha-chan asiantuntija. Se oli minulle kunnia. Toimin tässä esityksessä apulaiskoreografina.”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10763/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka ootte vähän vanhempia niin oliko Lordin voitto täysin yllätys vai millanen sillon oli tunnelma? ei tietenkään voi tähän päivään verraata kun digitalisaatio on aivan yö ja päivä, mutta kiinnostaa tuo, että oliko lordin voitto yllätys vai odotettu?

Tais olla aika yllätys. Itse en tykännyt silloin, että maailmalle viedään hallelujaa biisiä, ihan muissa merkeissä. Viisuilta oli aivan käsittämätön, twelve points go to finland jatkuvasti.

Tuleeko noi viisupisteet tänäkin vuonna maittain? Eli jurut olleet katsomossa eilen jokaisesta maasta?

Vierailija
10764/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella lattaritanssijoiden tanssi on pelkkä vitsi? Yksi tanssija sanoi haastattelussa, että koreagrafia tässä uudessa showssa on itseasiassa vaikeampi. Tiedättekö tanssista itse mitään? UMK esityksessä hassuttelivat myös ja tekivät sitä rapukävelyä.

Pelkältä pelleilyltä ja parodialta se koko tanssi ainakin katsojien silmiin vaikuttaa toisin kuin UMK:ssa.

En huomaa mitään tällaista. Samat tekohampaat ja pinkit asut. Ei tuollaiseen esitykseen mitään vakavaa tanssia voi laittaa.

Vierailija
10765/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009579855.html

Hieno artikkeli tanssijoista. Tää oli huikee kohta:

"Reija soitti minulle viime vuonna ja sanoi, että ’Laita kalenteriin nämä päivät, nyt on sairaan hyvä juttu tulossa’. Reija halusi minut mukaan esitykseen, koska olen cha-chan asiantuntija. Se oli minulle kunnia. Toimin tässä esityksessä apulaiskoreografina.”

”Esityksiä varten hiuksemme on muotoiltu kovaksi niin vahvalla tökötillä, että vaatii ainakin neljä pesukertaa ennen kuin sen saa pois päästään.”😲

Vierailija
10766/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se laatikko on ihan paras 😂 sopii hyvin showhun. Se herättää myös mielenkiintoa. Mun mielestä ne laatikon ympäri juoksut ym. Pitää myös shown mielenkiintoisena hyvän biisin lisäksi. Ja kaiken kaikkiaan esitys on mielestäni selkeä. Selkeämpi kuin umk:ssa. Tanssijat on upeita myös siinä missä käärijäkin!

Vierailija
10767/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tais olla aika yllätys. Itse en tykännyt silloin, että maailmalle viedään hallelujaa biisiä, ihan muissa merkeissä. Viisuilta oli aivan käsittämätön, twelve points go to finland jatkuvasti.

Tuleeko noi viisupisteet tänäkin vuonna maittain? Eli jurut olleet katsomossa eilen jokaisesta maasta?

Ei ollut yllätys, Suomi oli selkeä ennakkosuosikki.

Ja kyllä, pisteet tulevat maittain.

Vierailija
10768/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli yllätys useimmille. Vasta kun tuli pisteenlasku ja Suomelle alkoi tulla niitä 12 pisteen potteja, niin aloin saada tekstiviestejä eri ihmisiltä, että hei, seuraatkohan mitä tapahtuu. Silloinhan oli vain yleisöäänet, joten juuri ne pisteet ilmoitettiin maittain, kun nyt ne tulevat yhtenä pottina.

Viisuviikolla oli kyllä uutisissa, että Putaansuuta on haastateltu paljon ja kiinnostaa, lisäksi Jungnerilta (Ylen pääjohtaja) kysyttiin, että entä jos Suomi voittaakin.

Vierailija
10769/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa kun Käärijä nousee sieltä boxista XDD

Esityksen yksi ehdottomasti parhaita kohtia sen varjokuvan lisäksi!

Vierailija
10770/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta se laatikko on ihan paras 😂 sopii hyvin showhun. Se herättää myös mielenkiintoa. Mun mielestä ne laatikon ympäri juoksut ym. Pitää myös shown mielenkiintoisena hyvän biisin lisäksi. Ja kaiken kaikkiaan esitys on mielestäni selkeä. Selkeämpi kuin umk:ssa. Tanssijat on upeita myös siinä missä käärijäkin!

Se boxi saa alussa jo kovat hurraukset, Käärijän nousu boxista saa aikaan kovat hurraukset. Katsojat seuraavat mielenkiinnolla mitä boxissa tapahtuu.

Vierailija
10771/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noan jury esityksessä paha moka kun tanssijat ei saanut siltä housuja jalasta tarpeeksi nopeasti ja valohen syttyessä kiskoivat niitä vielä..😅

Noa on mun inhokki tänä vuonna niin vähän salaa toivon samaa finaaliin... anteeksi. En oikeasti. Mutta pikkuisen. Salaa. 😆

Vähän sama juttu,vaikka en toivo kenellekään mitään vahinkoja.Tuo Noa on vaan antanut itsestään hieman ylimielisen ja diivan vaikutelman,niin siksi komppasin.

Vierailija
10772/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä BC on tsempannut Kärtsää. Sanoivat jotain että tuo voitto kotiin niin me voidaan vetää väliaikashow 🤟

Vierailija
10773/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 18-vuotias silloin ja kyllä täällä aika kielteisesti kirjoitettiin Lordista. Jopa Alexander Stubb joutui perumaan puheensa suomalaisten huonosta itsetunnosta, koska Lordin valinta oli osoitus siitä. Olin aivan varma, että Carola voittaa, koska jotenkin mun päähän oli iskostettu malli, että vain sisäsiistit ja konservatiiviset esitykset voivat pärjätä. Kun finaali lähestyi, niin tuli sellainen olo, että Lordi saattaa olla top kolmessa. Voittoon en uskonut, mutta muistaakseni osa lehdistöstä käänsi kelkkansa ja alkoi jopa tosissaan pohtia Lordin voittoa. Lordia ja Carolaa vertailtiin kovasti suomen lehdissä. Ehkä joku muu muistaa asiat toisin, mutta nämä on muistikuvat.😂

Vierailija
10774/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi oli kirkas ennakkosuosikki. Vain suomalaiset itse häpesivät sitä ennakkoon ja miettivät mitä muut ajattelevat.

Silloinkin oli Suomi-Ruotsi -sota, Ruotsin edustajana ihana uskovainen enkeli - jo Viisut voittanut!!! - Carola tuulikoneineen. Ja Suomella pimeyden voimat ja demonit. Eipä voi olla huomaamatta yhteyttä tähän vuoteen ja toivoa että taas kerran pimeys voittaa 😉.

Ps. Te vähän vanhemmat? AUTS 😂😂😂.

Muistan vieläkin Carolan happamuuden, kun naapurin mörköbändi vei voiton. Makeutti voittoa vieläkin enemmän.

Vierailija
10775/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa kun Käärijä nousee sieltä boxista XDD

Esityksen yksi ehdottomasti parhaita kohtia sen varjokuvan lisäksi!

Tämä sen ihanan intensiiviven katseen, joka porautuu sieluun asti, kanssa!

Vierailija
10776/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

käärijäkuume

Vierailija
10777/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan mietityttää, että Ruotsikin saa ihan hyvin teleääniä, ja varmaan voittaa juryäänet. Eli Käärijän pitää saada aivan älytön teleäänivyöry että voittaisi.

Vierailija
10778/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten toivon Suomen voittoa. Olisi niin ansaittu voitto. Ensinnäkin Suomen viisumenestys kun ei mitään erityisen hyvää ole menneisyydessä. Umk on parantanut tosi paljon, käärijä ja tanssijat on niin hyviä ja tehneet kovaa työtä sekä koko taustatiimi, ketä kaikkia sieltä nyt sitten ikinä löytyykään niin kovaa työtä on tehty ja saatu aikaan näin suuri innostus ihmisissä jo ennakkoon ja napattu ennakkosuosikin paikka.

Vierailija
10779/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käärijäkuume

Juu ei taisa olla tähän lääkitystä😂

Vierailija
10780/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ohi vain sairastamalla.