Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Tuo kohta lopussa, missä Käärijä lyö nyrkillä lattiaa kohti on alunperin AC/DC:n laulajan Brian Johnsonin muuvi. Kopioitu Eppujen Viinaa Tsa Tsa Tsaa biisistä ja Martti Syrjältä.
Ei musaa tyhjiössä tehdä.
Kun mikään ei riitä
Nyt on jo kattonu yli kymmenen kertaa tuota tanssija Matinkin haastattelua juutuubissa. Ihana positiivisuus ja varrsingin enkunkielen ääntäminen.
Voi mikä tyhjiö ens viikolla tuleekaan😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mä olen aivan ällistynyt tästä Loreenista. Millä ihmeen aisteilla te oikein kuuntelette ja katsotte, jotka sanotte että hän VOITTAA?? Biisihän on sysipa*ka. Euphorian ymmärrän, ja monet muut ruotsin aiemmat ehdokkaat, mutta tämä?? What?
Niinpä, mutta vedonlyönnissä on ykkösenä :(. Ihmiset on tyhmiä mutta me ulkomaanvahvistukset ollaan valmiina taistelemaan Suomen puolesta! Oon värvännyt lukuisia kavereita äänestämään Suomea illalla, eli jos Tsekistä tulee 12 points niin kiittäkää osittain mua :D.
Kiitos jo valmiiksi! Jos asuisin ulkomailla tai tuntisin euroopassa asuvia niin näin toimisin itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mä olen aivan ällistynyt tästä Loreenista. Millä ihmeen aisteilla te oikein kuuntelette ja katsotte, jotka sanotte että hän VOITTAA?? Biisihän on sysipa*ka. Euphorian ymmärrän, ja monet muut ruotsin aiemmat ehdokkaat, mutta tämä?? What?
Niinpä, mutta vedonlyönnissä on ykkösenä :(. Ihmiset on tyhmiä mutta me ulkomaanvahvistukset ollaan valmiina taistelemaan Suomen puolesta! Oon värvännyt lukuisia kavereita äänestämään Suomea illalla, eli jos Tsekistä tulee 12 points niin kiittäkää osittain mua :D.
Ja siis värväämisellä tarkoitan että olen mainostanut Cha Cha Chata heille ja he ovat siihen tykästyneet. En nyt sentään ole lahjomassa tai pakottamassa ketään 😁.
Kärcher vetää tyylillä, turhaan panikoitte! Ja vedonlyöntikertoimet ja -prosentit antavat vain osviittaa. Voivat muuttua semifinaalien myötä radikaalistikin. Voivat pysyä suht paikallaan. Silti finaalin tulos voi olla mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos jo valmiiksi! Jos asuisin ulkomailla tai tuntisin euroopassa asuvia niin näin toimisin itsekin.
💚💚💚 Täällä viisuhuuma nousee ja koska paikalliset eivät oikein pidä omasta biisistään (eikä sitä voisikaan äänestää), on tosi moni lähtenyt bilettämään Suomen tahtiin. Ja toki ihan meitä suomalaisiakin on satoja täällä 🤗.
Maku menny koko vi..n viiiiiisuista !!!
Kovaa vouhotusta viimeiset 3 kk !!!
0 points !!!
Vierailija kirjoitti:
0 points !!!
Kuule tosifanit on näitä viisuja vouhottaneet jo 11kk 3 vk. Jos ei edes kolmea kuukautta jaksa niin sitten ei vaan kisakunto riitä. Nythän se vouhotus juuri huipentuu kliimaksiinsa! Tänään illalla kaikki vouh vouh!!! 💚🐛
Vierailija kirjoitti:
Kun mikään ei riitä
Nyt on jo kattonu yli kymmenen kertaa tuota tanssija Matinkin haastattelua juutuubissa. Ihana positiivisuus ja varrsingin enkunkielen ääntäminen.
Voi mikä tyhjiö ens viikolla tuleekaan😳
Mattihan on myös Suomen delegaation johtaja.
Jännä ilta tulossa. Mulle on oikeasti ihan sama voittaako Käärijä vai joku muu. On se mies kuitenkin tehnyt sellaisen urakan ja mainosta Suomelle ettei kovin moni muu Suomessa ole tuohon pystynyt noin lyhyessä ajassa. Huvia ja hauskaa meininkiä koko kevään ajan. Positiivisuutta tässä on tarvittukin monen vuoden kärsimyksen jälkeen. Toivottavasti musiikkiura saa hyvää potkua tästä eteenpäin, on sen ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0 points !!!
Kuule tosifanit on näitä viisuja vouhottaneet jo 11kk 3 vk. Jos ei edes kolmea kuukautta jaksa niin sitten ei vaan kisakunto riitä. Nythän se vouhotus juuri huipentuu kliimaksiinsa! Tänään illalla kaikki vouh vouh!!! 💚🐛
Äly hei, älä jätä.
🔥🔥🥂🐛💥🔥
💪🏻💚💚💚💚🖤💚💚💚💚🍾
Ihanaa kaikki kolme Iltaa vielä edessä!
Olen niin odottanutkin tätä VUODEN ja taas se on täällä ihmisen paras aika, Euroviisut!
Its crazy its party!
Pari tuntia aikaa alkuun....
Kenellä mielestäsi on paras kappale? (siis ihan musiikillisesti, ilman että esitystä otetaan huomioon)
Entäpä paras yhdistelmä (musiikki + esitys)?
Joka vuosi sama hypetys. Tänä vuonna vaan laulaja ei osaa edes laulaa. Oikeasti uskooko joku käärijän pärjäävän
Jos Loreenin grillin asennus vaatii jonkun ekstratauon, niin olisi reilumpaa laittaa se finaalin avaajaksi. Siinä saisi rauhassa ripustaa, ja hienommasta lavasteesta seuraisi sitten huonompi esiintymispaikka. Mutta eihän Ruotsille tietenkään ikinä tehtäisi näin vaikka arpoisi 1.puoliskolle
Kait nyt euroviisuissa pitäsi edes osata laulaa. Ei mene jatkoon käärijä
Vierailija kirjoitti:
Voi hemmetin hemmetti, niin suomalaisten tuuria. Käärijä ilmoittaa, ettei pysty esiisntymään tänään ripulin vuoksi. Hänen omassa somessaan. Voiko joku linkittää tänne, itse en osaa😭
No onneksi niitä puhtaita valkoisia kalsareita riittää.
Vierailija kirjoitti:
Pari tuntia aikaa alkuun....
Kenellä mielestäsi on paras kappale? (siis ihan musiikillisesti, ilman että esitystä otetaan huomioon)
Entäpä paras yhdistelmä (musiikki + esitys)?
V= Käärijä + Käärijä..
Mistä vetoo, niin tuo loreen on taas 10 vuoden päästä euroviisuissa. Taas joku biisi missä se huutaa ja huitoo käsillään tukka silmillä, esittäen jotain rakkaus-universum-poppia.