Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut? Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
6681/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joku voinut sponsoroida käärijälle isommat Pyrot. Mutta voihan olla että tuo on kuvattu niin, että näyttää paremmalta tv ruudussa. Tuo oli vaan tuollaonen nolo tussahdus.

Vierailija
6682/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jpku ois pistäny sponsoroinnin pystyyn pyroista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6683/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 t 45 min vielä

Vierailija
6684/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itteeki kiinnostais tietää että MIKSI NE PYROT KÄÄRIJÄN SHOWSSA ON NIIN SURKEET?? Eikö ny oikeesti h..tto soikoon voi panostaa kunnolla tohon esitykseen.... Noi pyrot pilaa muuten hyvän shown!!

No, kannattaako mitään jätti räjähteitä tuhlata harjoituksiin? Ehkä ne käyttävät niitä oikeita sitten tänä iltana ja mega tulitusta tulenee finaaleissa... koittakaa ny rentoutua...

Vierailija
6685/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä olen aivan ällistynyt tästä Loreenista. Millä ihmeen aisteilla te oikein kuuntelette ja katsotte, jotka sanotte että hän VOITTAA?? Biisihän on sysipa*ka. Euphorian ymmärrän, ja monet muut ruotsin aiemmat ehdokkaat, mutta tämä?? What?

Vierailija
6686/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Blind channelilla sitten oli niin hienot pyrot? Vai maksoivatko itse/levy-yhtiö osan. Kai joku olisi Käärijääkin voinut vähän tukea kustannuksissa.

Vierailija
6687/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö joku voinut sponsoroida käärijälle isommat Pyrot. Mutta voihan olla että tuo on kuvattu niin, että näyttää paremmalta tv ruudussa. Tuo oli vaan tuollaonen nolo tussahdus.

Vuodetussa juryharjoituksessa näkyy kaikki esitykset niin kuin tv:ssäkin eikä ne pyrot siinä sen kummemmalle näyttänyt. Kuin pikkupoika olisi pistänyt pari ilotulitusrakettia puulaatikkoon poksahtamaan.

Vierailija
6688/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas lordin pyroshown maksoi

Vierailija
6689/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itteeki kiinnostais tietää että MIKSI NE PYROT KÄÄRIJÄN SHOWSSA ON NIIN SURKEET?? Eikö ny oikeesti h..tto soikoon voi panostaa kunnolla tohon esitykseen.... Noi pyrot pilaa muuten hyvän shown!!

Rammstein tyyppiset pyrot olisivat upeat mutta älyttömän kalliit. Ei varmaan ole rahaa. Tai koska kyseessä on Yle niin ihan yleinen laiskuus voi olla takana.

Vierailija
6690/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran alotus poistettiin niin kysyn sitten tässä että mihin aikaan se käärijä esiintyy? Onko jotain listaa mihin aikaan mikäkin maa on lavalla?

Vierailija
6691/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä olen aivan ällistynyt tästä Loreenista. Millä ihmeen aisteilla te oikein kuuntelette ja katsotte, jotka sanotte että hän VOITTAA?? Biisihän on sysipa*ka. Euphorian ymmärrän, ja monet muut ruotsin aiemmat ehdokkaat, mutta tämä?? What?

Euphoriassa oli energiaa, tätä on vaikea kuunnella. Hirveää valitusta.

Vierailija
6692/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa jonkun verran Käärijän ihanien tanssijoiden muuttunut rooli. UMK:n hyvällä tavalla hullut tanssijat on muisto vain. Tilalla on omituista apinajuoksua yms. Menin katsomaan vuodetun eilisen videon ja harmi kyllä edelleen laulu varsinkin jälkiosassa on huonoa. En tiedä.. toivon Käärijälle menestystä ja kaikkea hyvää ja varmasti on kärkikahinoissa mutta joku tuossa nyt vähän tökki.

Vierailija
6693/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Loreen. Jos Ruotsi voittaa, menen torille laulamaan tattoota Ruotsin lippu kädessä.

Vierailija
6694/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran alotus poistettiin niin kysyn sitten tässä että mihin aikaan se käärijä esiintyy? Onko jotain listaa mihin aikaan mikäkin maa on lavalla?

Ei ole listaa mutta show alkaa klo 22 ja tuossa juryshowssa eilen Suomi esiintyi siinä n. 23:25-23:30 maissa, viimeisenä.

Vierailija
6695/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mehän oltais vaikka järjestetty kansalaiskeräys, että saatais kärtsylle kunnon paukut!

Vierailija
6696/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Loreen. Jos Ruotsi voittaa, menen torille laulamaan tattoota Ruotsin lippu kädessä.

En uskaltais kyllä riskeerata omaa henkeäni😵💫

Vierailija
6697/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä showssa alku on parempi kuin umkssa, mutta loppuosa huonompi kuin umkssa.

En jaksa uskoa voittoon. Kyseessä on kuitenkin Suomi. Ruotsi vie.

Vierailija
6698/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, mutta vedonlyönnissä on ykkösenä :(. Ihmiset on tyhmiä mutta me ulkomaanvahvistukset ollaan valmiina taistelemaan Suomen puolesta! Oon värvännyt lukuisia kavereita äänestämään Suomea illalla, eli jos Tsekistä tulee 12 points niin kiittäkää osittain mua :D.

Vierailija
6699/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä showssa alku on parempi kuin umkssa, mutta loppuosa huonompi kuin umkssa.

En jaksa uskoa voittoon. Kyseessä on kuitenkin Suomi. Ruotsi vie.

Pessimisti ei pety. Me muut jaksetaan kyllä kannustaa sunkin edestä!

Vierailija
6700/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, mutta vedonlyönnissä on ykkösenä :(. Ihmiset on tyhmiä mutta me ulkomaanvahvistukset ollaan valmiina taistelemaan Suomen puolesta! Oon värvännyt lukuisia kavereita äänestämään Suomea illalla, eli jos Tsekistä tulee 12 points niin kiittäkää osittain mua :D.

Mulla on myös sekä saksalainen että hollantilainen liittymä ulkomaan peruilta niin tykitän sitä kautta maksimiäänet :)

Ketju on lukittu.