Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Siis aivan järkyttävää paskaa toi Suomen biisi. Mikä helvatub käärijä? Kaikkea kuraa mun korvat joutu kuulla.
Käärijälle plussaa aivan mainiosta somekampanjasta jossa riitti että hän vain tuo hauskan persoonansa esille. Käärijän meemiarvo on ollut omaa luokkaansa. Tuo sauna on myös huippu idea!
Paikalla olevien toimittajien mielestä Suomi oli harkkojen paras, mutta täällä vaan nillitys ja haukkuminen yltyy 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä tuu lasta eikä paskaa. V*ttu en kato koko viisuja.
Parempi niin,että dissaajat eivät tule paikalle,jos on niin hankala katsoa,säilyy siten heilläkin mielenrauha.Ja siten me Kärtsärin diggaajat saamme katsojarauhan.
Onneksi ei tartte katsoa eikä kuunnella. Kamala mikä biisi
Loreenin prosentit oddseissa on nousseet taas 41 prosenttiin, Käärijän pysyneet samana, mutta yllätyksenä tuli se, että Ranska käväisi 9 prossassa ja on nyt 7%. Ranskahan on vetänyt näistä kolmesta parhaiten. Israelin prosentit myös yllättävän alhaiset. En usko, että Suomi ja ruotsi tulevat olemaan noin ylivoimaiset. Semien jälkeen tilanne on tietysti taas eri.
Vierailija kirjoitti:
Paikalla olevien toimittajien mielestä Suomi oli harkkojen paras, mutta täällä vaan nillitys ja haukkuminen yltyy 😂
Keitä nämä toimittajat olivat? Kuinka monta heitä oli ja miten tulivat tähän tulokseen?
Kamalaa kuraa tämän vuoden biisit. 2021 oli mukana sentään muutamia hyviä esityksiä ja kappaleita.
Kurahullu voikin poistua ketjusta yhtä nopeasti kuin tulikin!
Tässä ketjussa on ollut tänään niin negatiivinen ilmapiiri, että taidan siirtyä UMK:n ketjuun. Mielummin luen kommentteja vaikka munakoisosta ja varpaista, kuin imen tätä pessimististä tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on ollut tänään niin negatiivinen ilmapiiri, että taidan siirtyä UMK:n ketjuun. Mielummin luen kommentteja vaikka munakoisosta ja varpaista, kuin imen tätä pessimististä tunnelmaa.
Jos täällä imet tunnelmaa, UMK-ketjussa voit imeä varpaita. Sen sorttista tekstiä siellä että huhhei.
Vierailija kirjoitti:
Kurahullu voikin poistua ketjusta yhtä nopeasti kuin tulikin!
Nyt on kyse biiseistä eikä kurahousuissa. Itse taidat olla hullu, kun näet kurahousuja Käärijä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa kuraa tämän vuoden biisit. 2021 oli mukana sentään muutamia hyviä esityksiä ja kappaleita.
Mä tykkään tosi paljon
- Australian
- Serbian
- Ranskan
- Itävallan
- Suomen kappaleista
Eli oot väärässä :D
Instassa uusimpia yleisöharkkavideoita ja kuulostaa paremmalta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos täällä imet tunnelmaa, UMK-ketjussa voit imeä varpaita. Sen sorttista tekstiä siellä että huhhei.
Täytyy myöntää, että kyseinen kommentoija on ihan oikeassa. Täällä on ollut tänään hyvin pessimistinen ilmapiiri. Itse uskon, että Jere tulee olemaan timanttia, kun tosi hetki koittaa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei tartte katsoa eikä kuunnella. Kamala mikä biisi
Miksi edes kuuntelet,kun olet noin vihainen.Kuuntele sitä mistä pidät,jotta pysyt iloisena.
Vierailija kirjoitti:
Ei mene muillakaan hyvin. Loreen meinasi rusentua siihen sarkofaagiinsa kun härvelin katto tuli vaihdilla alas. Eka harkoissa taas oli savua niin paljon ettei artistia näkynyt.
Kauheaa 🥺 Mua aina pelottaa se Loreenin hökötys.
En malta odottaa huomista semifinaalia! Käärijä on jo voittaja kävi miten kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää, että kyseinen kommentoija on ihan oikeassa. Täällä on ollut tänään hyvin pessimistinen ilmapiiri. Itse uskon, että Jere tulee olemaan timanttia, kun tosi hetki koittaa.
Tänään tunnelma on hyppinyt kyllä positiivisen ja negatiivisen välillä ennätystahtia. Selkeästi täällä välitetään meidän edustajasta, en muista samanlaista viime vuosien ketjuista!
Ei näitä mistään keksitä. Insta on olemassa.