Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Nämä spekuloinnit ja somessa seuraaminen monta kertaa päivässä alkaa kyllä vallata liikaakin tilaa päästä :D
Kuuntelin kaikki euroviisu kappaleet läpi ja tykästyin Israelin biisiin. En ymmärrä, miksi sille ei lämmetä tällä palstalla. On oikein tarttuva ja tanssittava biisi. Lisäksi Noa on todella hyvä esiintyjä. Veikkaan, että on top vitosessa, jos ei jopa voita. Suomi on silti mun ykkönen, Käärijän biisi on yksinkertaisesti paras. Ranska, Itävalta, Norja ja Serbia myös hyviä. Saksa on hyvänhuono. Ehkä mulla on sitten huono maku, mutta Loreen ei vetoa yhtään.
Loreen on hyvä laulaja, Tattoo on ihan radiokelpoinen, mutta se kokonaisuus on vähän kumma. Vaatteet on myyränruskeat, tukka takussa, kynsien tarkoitus epäselvä. Kivilaatat vois olla ihan jees jos jotain valoa ja väriäkin olisi. Nyt se on vain kiviparila.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin kaikki euroviisu kappaleet läpi ja tykästyin Israelin biisiin. En ymmärrä, miksi sille ei lämmetä tällä palstalla. On oikein tarttuva ja tanssittava biisi. Lisäksi Noa on todella hyvä esiintyjä. Veikkaan, että on top vitosessa, jos ei jopa voita. Suomi on silti mun ykkönen, Käärijän biisi on yksinkertaisesti paras. Ranska, Itävalta, Norja ja Serbia myös hyviä. Saksa on hyvänhuono. Ehkä mulla on sitten huono maku, mutta Loreen ei vetoa yhtään.
Israelin biisi on sekasotku mutta tanssi on kyllä taitavaa.
Omia suosikkeja Moldova, Ranska, Norja ja Espanja. Keskitason biisejä Tsekki, Ukraina, Britannia ja Romania, Portugali sekä Saksa.
Loreenin biisi on munkin mielestä kauhea.
Minusta Israelin tanssimoli enemmänkin maanista. En tykännyt yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Nämä spekuloinnit ja somessa seuraaminen monta kertaa päivässä alkaa kyllä vallata liikaakin tilaa päästä :D
Ite oon ollut kaiken lisäksi koko viikon kipeänä, en pääse edes ulos. Aamusta iltaan pelkkää viisukyyläystä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuota Käärijän liskokielijutun liittymistä itse kappaleen sanomaan/tarinaan, ymmärtääkö joku muu miksi sitä halutaan korostaa?
En mäkään ymmärrä. Ajattelin, että se on vaan huumorin vuoksi sinne lisätty, tai korostamaan sitä kun Käärijä tykkää muutenkin tehdä noita kieliliikkeitä. Itse kyllä en tykännyt, normaalissa kielessä on jo ihan tarpeeksi.
Oletteko kuulleet sanontaa "liskojen yö"?
Niin ja onhan tuo nyt visuaalisesti siisti lisä. Ei ihan kaikelle tarvitse olla sen kummempaa tarkoitusta.
Kyproksella upea vesiputoustausta, menee varmasti ihan jo pelkästään sillä finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos kääriä pääsee finaaliin ja täällä hehkutetaan jo voittoa. Höpö höpö
Samaa mieltä, samaa vouhotusta joka vuosi.
Vihreillä hihoilla ei laulukilpailua voiteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos kääriä pääsee finaaliin ja täällä hehkutetaan jo voittoa. Höpö höpö
Samaa mieltä, samaa vouhotusta joka vuosi.
Vihreillä hihoilla ei laulukilpailua voiteta.
Vähänpä siis tiedätte mistään mitään. Nolaatte vain itsenne tuolla.
Itse uskon paremmin käärijän voittoon, kuin loreenin. Toisin kuin Loreen, käärijästä on tullut jonkinlainen ilmiö, biisistä tehdään covereita ja käärijän pukua imitoidaan. Ihmiset ovat suorastaan hullaantuneet. Luulen että loreenin ennakkosuosikin paikka johtuu siitä että on entinen viisuvoittaja, ja hänellä on täydellinen show joka voi vedota raateihin
Vierailija kirjoitti:
Kyproksella upea vesiputoustausta, menee varmasti ihan jo pelkästään sillä finaaliin.
Oli muuten upeat lavasteet. Yksi tämän viisuvuoden upeimmista, jos ei jopa upein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli muuten upeat lavasteet. Yksi tämän viisuvuoden upeimmista, jos ei jopa upein.
Harmi, että muuten on jotenkin tosi meh.
Vierailija kirjoitti:
Apua! Onko Liverpoolin ravintolat varautuneet tekemään pina coladaa? Tämä on uitisoinnin arvoinen asia, koska euroviisufanit tilaavat kumminkin pina coladan. Varoittakas heitä. Kiitos toimittajille, jotka seuraavat ketjua. 💚
Muistakaa myös alkoholiton vaihtoehto. Käärijätorttu, käärijämunkit, käärijähihat, pina colada jäätelö.
Helsingin keskustassa eivät ainakaan ole 🤷 juuri käytiin kolmessa baarissa eikä yhdestäkään saanut pina coladaa, luulisi että ravintolaskene olisi ajan hermolla mutta eipä ole...
Kuulostiko Kreikka vähän pahalta tuossa pätkässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua! Onko Liverpoolin ravintolat varautuneet tekemään pina coladaa? Tämä on uitisoinnin arvoinen asia, koska euroviisufanit tilaavat kumminkin pina coladan. Varoittakas heitä. Kiitos toimittajille, jotka seuraavat ketjua. 💚
Muistakaa myös alkoholiton vaihtoehto. Käärijätorttu, käärijämunkit, käärijähihat, pina colada jäätelö.
Helsingin keskustassa eivät ainakaan ole 🤷 juuri käytiin kolmessa baarissa eikä yhdestäkään saanut pina coladaa, luulisi että ravintolaskene olisi ajan hermolla mutta eipä ole...
Mikä tää juttu nykyään on ettei baarit jaksa tarjoilla maksaville asiakkaille juotavaa? Hyvä että muuta saa ollenkaan, kuin kaljaa ja ehkä valkovenäläistä jos drinksua haluaa. Hinnat muutenkin pilvissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedonlyöntien pohjalta Suomi on nyt 24%, eli eilisestä prosentin nousussa ja Ruotsi 39%, prosentin laskussa. Onhan siinä vieläkin eroa mutta katsotaanpas kun semifinaalit koittaa!
Kannattaa katsoa sitä 1 Semifinaalin voittajaennustetta, jossa Suomi johdossa 58% ja Ruotsi toisena 23% todennäköisyydellä.
Ja silti Ruotsi voittaa koko viisut? Eikö ole vähän hassua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuota Käärijän liskokielijutun liittymistä itse kappaleen sanomaan/tarinaan, ymmärtääkö joku muu miksi sitä halutaan korostaa?
Jos se on viittaus villiin yöhön ja sitä seuraavaan liskojen yöhön😏
Käärijällä on myös yllään vihreää ja monet liskot ovat vihreitä - sopii sekin :D
Tai sitten viittaus Venom vs Hulk sarjikseen että saadaan penskatkin äänestämään, kappale on aiheeltaan muuten miltei juomalaulu
Äänestysajat keskellä yötä ei varsinaisesti ole lapsien hereilläoloaikaa..
Aika monessa perheessa saa valvoa viisuiltana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedonlyöntien pohjalta Suomi on nyt 24%, eli eilisestä prosentin nousussa ja Ruotsi 39%, prosentin laskussa. Onhan siinä vieläkin eroa mutta katsotaanpas kun semifinaalit koittaa!
Kannattaa katsoa sitä 1 Semifinaalin voittajaennustetta, jossa Suomi johdossa 58% ja Ruotsi toisena 23% todennäköisyydellä.
Ja silti Ruotsi voittaa koko viisut? Eikö ole vähän hassua?
Ei. Semissä ei jurya, finaalissa on.
Ois kyllä tosi kova pettymys jos suomi on top vitosen ulkopuolella jury pisteiden jälkeen. Sieltä ei voittoon enää kivuta ellei pisteiden ero olisi pieni mitä se ei kyllä koskaan ole top vitosen ja sen ulkopuolen välillä
Kisaväsymystä. Vaihtakaa kilpailija, ehkä tasokin nousisi :)