Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut?
Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
2221/19410 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Softenginellä oli aikoinaan raikas ja melodinen biisi. Kuumaa ei yllä ihan samalle tasolle.

Vierailija
2222/19410 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänäänkö Ruotsi äänestää Loreenin viisuihin?

Tänään, joo. Aikamoinen jytky olisi, jos joku muu valittaisiin.

Marcus ja Martinus ansaitsisi kyl viisupaikan!

Eivätkö ole norjalaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2223/19410 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Softenginellä oli aikoinaan raikas ja melodinen biisi. Kuumaa ei yllä ihan samalle tasolle.

Itse taas tykkäsin Kuumaasta enemmän.

Vierailija
2224/19410 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on sitten Ruotsin ja Portugalin finaalit, joten saadaan varmasti 2 biisiä lisää.

Ruotsin finaali alkaa kello 21 ja Portugalin finaali kello 23.

Olisi jättiyllätys jos Loreen ei voittaisi Ruotsissa. On niin kova ennakkosuosikki.

Kyllä itse näkisin mieluummin muita voittajana mutta ei tule tapahtumaan.

Portugalissa jonkunlaista ennakkosuosikin viittaa on pitänyt Mimicat, mutta kokonaisuutena aika huonoja biisejä on siellä. No, eiväthän he tule olemaan mikään voittajasuosikki tänä vuonna.

Vierailija
2225/19410 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä softenginen suosiota koskaan täysin ymmärtänyt, mutta hyvä, että Euroopassa tykättiin, ja kappale saavutti jopa sijan 11. Ihan kiva biisi, mutta aika geneerinen.

Vierailija
2226/19410 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin juuri Kroatian ja tavallaanhan tuo on aika hauska 😅 Veikkaan että saattaa päästäkin finaaliin!

Toivon että pääsevät :D aluksi vihasin biisiä, mutta nyt saatan jopa äänestää sitä. Kroatia saattaa hyvin olla yllättävä ääniharava, koska vain kotisohvat päättävät tuloksen, ja tämä on just sellanen 'äänestän tätä läpällä' esitys

Mäkin olen jotenkin lämmennyt Kroatian kappaleelle. Niin huono ja hirveä, että on jo hauska.

Joo ja eihän se sillai huono ole, et onhan siinä showta kerrakseen. Jotenkin mulle tuli hieman Queen mieleen (sori fanit).

Laulaja näyttää vähän Freddie Mercuryltä, esitys on mahtipontinen ja teatraalinen, esiintyjien asusteet. Onhan tuossa.

Vierailija
2227/19410 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö ole norjalaisia?

Ovat norjalaisia.

Vierailija
2228/19410 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin juuri Kroatian ja tavallaanhan tuo on aika hauska 😅 Veikkaan että saattaa päästäkin finaaliin!

Toivon että pääsevät :D aluksi vihasin biisiä, mutta nyt saatan jopa äänestää sitä. Kroatia saattaa hyvin olla yllättävä ääniharava, koska vain kotisohvat päättävät tuloksen, ja tämä on just sellanen 'äänestän tätä läpällä' esitys

Mäkin olen jotenkin lämmennyt Kroatian kappaleelle. Niin huono ja hirveä, että on jo hauska.

Joo ja eihän se sillai huono ole, et onhan siinä showta kerrakseen. Jotenkin mulle tuli hieman Queen mieleen (sori fanit).

Laulaja näyttää vähän Freddie Mercuryltä, esitys on mahtipontinen ja teatraalinen, esiintyjien asusteet. Onhan tuossa.

Biisi on vaan ihan kertakaikkisen huono, melodia on mitä on. Kertsi vai mikä lieneekään, jää kyllä mieleen ja sen mukana pystyy laulamaan, mutta muu osa ei oikein nappaa.

Vierailija
2229/19410 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, pitäisköhän sitä sitten ihan katsoa Mellon finaalia tänään. Ei siellä juuri kilpailua Loreenille ole, minusta olisivat voineet ojentaa palkinnon Loreenille heti kun biisi ekaa kertaa kuultiin.

Mellokin voisi uudistua. Kaikki semifinaalit Mellossa ovat turhaa venytystä, biisit ovat suurimmalta osin turhia jollotuksia. Ei heilläkään riitä 40 hyvää kappaletta kiinnostavan shown ylläpitämiseen.

Vierailija
2230/19410 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nääh, mä kannustan Jokelan Paulia. Taas mellofinaalissa, symppis poika. Nordman on sellanen vanha fanitus, toi biisi nyt ei ehkä hirveesti sytytä. Mariettekin on ookoo.

Vierailija
2231/19410 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, pitäisköhän sitä sitten ihan katsoa Mellon finaalia tänään. Ei siellä juuri kilpailua Loreenille ole, minusta olisivat voineet ojentaa palkinnon Loreenille heti kun biisi ekaa kertaa kuultiin.

Mellokin voisi uudistua. Kaikki semifinaalit Mellossa ovat turhaa venytystä, biisit ovat suurimmalta osin turhia jollotuksia. Ei heilläkään riitä 40 hyvää kappaletta kiinnostavan shown ylläpitämiseen.

Ei ole yksistään Melloissa tuo ongelma, vaan aika monessa muussakin maassa. Yritin tänä vuonna ensimmäistä kertaa seurata eri maitten karsintoja, mutta suurin osa (tai oikeastaan kaikki) oli ylipitkiä ja puuduttavia tv-ohjelmia, joissa puhuttiin enemmän kuin laulettiin. 

Monta kertaa tuli mieleen, kuinka yleisö jaksoi istua paikoillaan tuntikausia ja vielä näyttää innostuneelta. Suomen UMK-systeemi on varsin toimiva noitten rinnalla.

Vierailija
2232/19410 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroatian kappale tekee pilkkaa diktaattoreista. Pääsee finaaliin.

Kukaan ei vaan tiedä sitä :D itse kuulin tästä nyt sulta eka kertaa.. tosi harvalla maalla on tekstityksiä.

Vierailija
2233/19410 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaan vielä omaa kirjoitustani, että Loreenille olisi voitu antaa palkinto heti kun biisi kuultiin ja _nähtiin_. Show on kertakaikkisen komea, valot ja kaikki, Loreenin ääni kuulostaa hienolta ja hänen tavassaan esiintyä on jotain vangitsevaa. Biisi ei mielestäni ole loppujen lopuksi kummoinen, rakennellaan komeasti ja odotus huippukliimaksille nousee, mutta oikein mitään ei tapahdu, paitsi juhu-huu, joka on sitten niinku kertsi. Ilman Loreenia ja lavashowta biisi ei olisi mitään.

Loreeni on aina ärsyttänyt minua, mutta täytyy sanoa Loreenin kunniaksi, että kun tullaan takaisin Euroviisuihin niin näin sitä tullaan. Esitys tulee varmasti olemaan TOP3:ssa.

Vierailija
2234/19410 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden euroviisuissa on ollut kolme kappaletta, jotka olen halunnut kuulla ensikuuleman ja -näkemän jälkeen heti uudestaan: Käärijän Cha cha cha, Loreenin Tattoo ja hulvattomasta esityksestä johtuen Blankan Solo solo. 

Vierailija
2235/19410 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😳 Okei yritän vain unohtaa tämän t. Queen-fani

Vierailija
2236/19410 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kroatian kappale tekee pilkkaa diktaattoreista. Pääsee finaaliin.

Kukaan ei vaan tiedä sitä :D itse kuulin tästä nyt sulta eka kertaa.. tosi harvalla maalla on tekstityksiä.

Aijaa, mulle tää välittyi ihan hyvin kontekstivihjeistä, esim. esiintyjien sotilaanomaiset liikkeet, ohjuslelut jne. Saa nähdä saako jälkimmäisiä tuoda Liverpooliin - eri

Vierailija
2237/19410 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M&M olivat muutenkin niiiiin symppiksiä siinä reaktiovideolla, sydämeni suli! Loreen on jotenkin kylmäkiskoisen oloinen. Haluaisin niin kovasti, että kaksoset voittaisivat, mutta varmaan turha toivo.

Vierailija
2238/19410 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaan vielä omaa kirjoitustani, että Loreenille olisi voitu antaa palkinto heti kun biisi kuultiin ja _nähtiin_. Show on kertakaikkisen komea, valot ja kaikki, Loreenin ääni kuulostaa hienolta ja hänen tavassaan esiintyä on jotain vangitsevaa. Biisi ei mielestäni ole loppujen lopuksi kummoinen, rakennellaan komeasti ja odotus huippukliimaksille nousee, mutta oikein mitään ei tapahdu, paitsi juhu-huu, joka on sitten niinku kertsi. Ilman Loreenia ja lavashowta biisi ei olisi mitään.

Loreeni on aina ärsyttänyt minua, mutta täytyy sanoa Loreenin kunniaksi, että kun tullaan takaisin Euroviisuihin niin näin sitä tullaan. Esitys tulee varmasti olemaan TOP3:ssa.

Loreenin esitys on 100% kameralle eli ainakin sopiva euroviisuihin. Livenä katsottuna ei ole kyllä kehumista. Youtubessa on katsomosta kuvattuja videoita, mistä näkee. 

Vierailija
2239/19410 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä on kulttuuriarvoa

Vierailija
2240/19410 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän luulen että Portugalista tulee myös (melko) varma karsiutuja Irlannin ja Latvian lisäksi. Ei silleen että tuo Mimicatin biisi olisi huono (jos se valitaan), vaan että ei tuo tai mikään noista oikein pysty kilpailemaan samassa sarjassa muiden kanssa äänistä.

Tavallaan toivon, että Azerien biisi olisi kehno, niin ei tekisi tämä semi niin pahaa :/

Ketju on lukittu.