Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset joilla on nuorempi mies!

Vierailija
18.05.2022 |

Paljonko teillä on ikäeroa, minkä ikäisenä tapasitte ja onko ikäeroa huomannut suhteessanne? Itse olen tavannut miehen joka on neljä vuotta minua nuorempi (minä 32 ja mies 28). Jostain syystä asia häiritsee minua vaikka tiedän ettei kannattaisi miettiä jos kaikki muu toimii. Olemme tosin vasta hyvin alkuvaiheessa tutustumista.

Mutta kiinnostaisi kuulla kokemuksista kun ikäero onkin näin päin eikä "perinteisen" mallin mukaan jossa mies on vanhempi.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui kauhistus. En voisi edes kuvitella itselleni esim 5-10 vuotta vanhempaa naista. Suurin osa omankin ikäisistä on jo aivan ikäloppuja.

M50

Vähän jopa säälin viisikymppistä joka ei ole aidosti rakastanut koskaan. Olet menettänyt oikeasti paljon.

Vierailija
42/85 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin leskeksi vähän yli 40 vuotiaana. Seurustelusuhteitä ollut vuosien varrella. Yksi oli 5 vuotta ja toinen 7 vuotta minua nuorempi mies. Vuoden seurustelun jälkeen kumpikin ilmoitti, että olen liian vanha ja päättivät seurustelun. Molemmat ovat haikailleet takaisin. Tämä 7 vuotta nuorempi sanoi jopa, että voi jonkun vuoden päästä maksaa kauneusleikkauksia, jos jatketaan uudelleen. Nyt 2 vuotta nuorempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran friikeille jotka näkevät toisessa ihmisessä pelkän iän eikä mitään muuta.

Petäkammarin pojat sopivat teille loistavasti, kun pelkkä ikä ratkaisee.

Vierailija
44/85 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

erosin juuri 23 vuotta vanhemmasta naisesta. Sekään ei koskaan päässyt eroon ikäerosta stressaamisesta. Kai se on niin että ikäero toimii vain toiseen suuntaan.

Ei se toimi kumpaankaan suuntaan. Kokemusta on.

Ei niin. Olin pari vuotta suhteessa itseäni 13v vanhemman miehen kanssa mut se kaatui miehen lapselliseen mustasukkaisuuteen, joka koski mm mun miespuolisia työkavereita. Lisäksi se vanhan miehen kuorsaus ja alituinen väsymys ärsytti

Vierailija
45/85 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

erosin juuri 23 vuotta vanhemmasta naisesta. Sekään ei koskaan päässyt eroon ikäerosta stressaamisesta. Kai se on niin että ikäero toimii vain toiseen suuntaan.

Ei niin. Olin pari vuotta suhteessa itseäni 13v vanhemman miehen kanssa mut se kaatui miehen lapselliseen mustasukkaisuuteen, joka koski mm mun miespuolisia työkavereita. Lisäksi se vanhan miehen kuorsaus ja alituinen väsymys ärsytti

Heh, miten esimerkiksi lapsellinen mustasukkaisuus liittyy siihen että mies on vanhempi?

En ymmärrä kytköksiä mitenkään.

Vierailija
46/85 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui kauhistus. En voisi edes kuvitella itselleni esim 5-10 vuotta vanhempaa naista. Suurin osa omankin ikäisistä on jo aivan ikäloppuja.

M50

Kyllä tuo 50 on käytännössä naiselle se parasta ennen päiväys. Varsinkin fyysisesti. Luontokin sen kertoo vaihdevuosilla. Miehillä ei tuota ikärajaa ole tai se on ainakin hyvin liukuva. Viihdemaailman ikääntyviin naisiin vetoaminen on itsensä pettämistä, he ovat aloittaneet kauneuskirurgian ja erilaisten pistoshoitojen käyttämisen jo 30-35-vuotiaina.

45v eteenpäin miehillä eturauhasvaivoja, potenssiongelmia, testosteronitason laskua ja riski saada autistilapsi peräti viisinkertaistuu miehillä ton neljänviiden jälkeen. Koomista edes väittää miesten pysyvän ikinuorina, kun 2/3 keski-ikäisistä äijistä on väsyneitä keskivartalolihavia kaljuja.

Vierailija
47/85 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, miten esimerkiksi lapsellinen mustasukkaisuus liittyy siihen että mies on vanhempi?

En ymmärrä kytköksiä mitenkään.

Pelkäsi että nuorempi ja komeampi vie :)

Vierailija
48/85 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli 18 ja minä 22, kun tavattiin. Nyt ollaan oltu yhdessä 28 vuotta. Ikäeroa ei huomaa. Meillä on edelleen yhtä kivaa kuin alussa. 

Vierailija
49/85 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haitanneeko tuo mittään, 8 vuotta...

Vierailija
50/85 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet vasta kolmisen vuotta yhdessä, tapaamishetkellä mies oli 21-vuotias opiskelija ja minä kahden alle kouluikäisen 29-vuotias yh. Ajattelin, ettei hän voisi haluta mitään oikeasti vakavaa, mutta niin vaan asumme onnellisina yhdessä.

Vierailija
51/85 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 10 vuotta ikäeroa (mies 34, minä 44 tavatessa) eikä se enää ainakaan tunnu missään, ei oikein muisteta sitä. Ei asuta yhdessä kun mulla on lapset viikko-viikko mutta muuten tiivistä yhteiselo kuitenkin. Olen ikäisekseni ehkä sitten nuorekas ja mies pikkusen kypsempi ja elämää nähnyt. Alkuun tää pyöri joskus mielessä mut nyt ajattelen jotenki et ollaan saman ikäisiä.

Joskus kun tavataan uusia ihmisiä vaikka ulkomailla pariskuntana, eivät meinaa uskoa et ollaan niin eri ikäisiä. Ehkä se vaivaisi enemmän jos ikäero näkyisi naamasta enemmän.

Vierailija
52/85 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50

Kyllä tuo 50 on käytännössä naiselle se parasta ennen päiväys. Varsinkin fyysisesti. Luontokin sen kertoo vaihdevuosilla. Miehillä ei tuota ikärajaa ole tai se on ainakin hyvin liukuva. Viihdemaailman ikääntyviin naisiin vetoaminen on itsensä pettämistä, he ovat aloittaneet kauneuskirurgian ja erilaisten pistoshoitojen käyttämisen jo 30-35-vuotiaina.

45v eteenpäin miehillä eturauhasvaivoja, potenssiongelmia, testosteronitason laskua ja riski saada autistilapsi peräti viisinkertaistuu miehillä ton neljänviiden jälkeen. Koomista edes väittää miesten pysyvän ikinuorina, kun 2/3 keski-ikäisistä äijistä on väsyneitä keskivartalolihavia kaljuja.

Tuntuiko hyvältä? Sinä ikis olet aina täydellinen.

Vierailija
53/85 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 50 ja miesystävä on 5 vuotta nuorempi. Eipä tuota mistään huomaa, paitsi että hän on vielä vähän epäkypsempi (henkisesti) monissa asioissa kuin minä. Sanonkin hänelle aina, että odotapa vielä muutama vuosi, niin ymmärrät tuonkin asian paremmin :-D

Vierailija
54/85 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50

Vierailija
55/85 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai parasta ennen päiväys 😂... Olen 60 -vuotias nainen ja miesystäväni on 40 -vuotias. Ikäeroa on 20 vuotta. Ollaan oltu yhdessä tiiviisti jo useamman vuoden ajan. Ikäero ei tunnu missään. Ja fyysisestikin suhde toimii hyvin: rakastelu on mahtavaa. 

Vierailija
56/85 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli 31 ja minä 36 kun aloimme seurustelemasn 27v sitten. Parempi näinpäin!

Vierailija
57/85 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Tosi perverssiä. Vanha nainen ja nuori mies!

Vierailija
58/85 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonnollisen nuorekas 52v nainen. Ikäiseni miehet ovat järestään vanhannäköisiä pappoja, ikävästi isäni näköisiä. He ovat tunteettomia, vihaisia, katkeria ja saamattomia. Toki on poikkeuksia tietenkin, en vaan ole tavannut sellaista.

Olen ollut seksisuhteessa 3 vuoden ajan itseäni 20v nuoremman miehen kanssa. Vaikea uskoa, että meille mitään sen kummempaa koskaan kehkeytyy, mutta on se mielessä käynyt.

Vierailija
59/85 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin 10 vuotta nuorempaa miestä..eli minä 38 js mies 28, kyllä se alkoi näkymään mm.konfliktin ratkaisussa..ei onnistu ja ei suostu puhumaan. Selaa kännykkää ja laittaa kuulokkeet korville. Eli käyttäytyy kuin teini pakenee nalkuttavaa äitiä. Tämä oli minulle liikaa. En jaksa olla täti, joka kasvattaa parisuhteessa kommunikaatioon. Tuollainenko perheen isä hänestä tulisi? 

Ajattelin aluksi,ompa kypsä ikäisekseen kun ei jaksa juuri olla baarissa ja hakee jne vaikutti kiltiltä,mutta konflikti tilanne paljasti todellisen käytöksen. 

Nuoremman miehen haluaisin siksi, että monet +40 -vuotiaat miehet ovat alkaneet menettää ulkonäköään, lapset jne.luonnevikaa. Nuoret miehet usein urheilevat ja ovat omaksuvia. Olen urheileva, koulutettu, kauniiksi sanottu, itsestään huolehtiva, lapseton ja muodokas nainen. Miksi haluaisin rupsahtaneen norsunsynnyttäjä-miehen, jolla hiukset vetäytyy?

Toisaalta, en halua lastakaan kasvattaa vaan miehen, joka osaa olla naiselle vanhan ajan herrasmies. Sitä noissa janttereissa ei välttämättä löydy.

Vierailija
60/85 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luonnollisen nuorekas 52v nainen. Ikäiseni miehet ovat järestään vanhannäköisiä pappoja, ikävästi isäni näköisiä. He ovat tunteettomia, vihaisia, katkeria ja saamattomia. Toki on poikkeuksia tietenkin, en vaan ole tavannut sellaista.

Olen ollut seksisuhteessa 3 vuoden ajan itseäni 20v nuoremman miehen kanssa. Vaikea uskoa, että meille mitään sen kummempaa koskaan kehkeytyy, mutta on se mielessä käynyt.

Olen huomannut ihan saman +40 v.ukoista jo! Ihan siis itsekkäitä, ahavoitunut naama, daddy pötsi, joustamattomia sängyssä jne. Eli nuorempaan päin.. vaikka siis muutama vuosi ..en halua nukkua tuollaisen kuorsaavan roskakasan vieressä ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi