Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset joilla on nuorempi mies!

Vierailija
18.05.2022 |

Paljonko teillä on ikäeroa, minkä ikäisenä tapasitte ja onko ikäeroa huomannut suhteessanne? Itse olen tavannut miehen joka on neljä vuotta minua nuorempi (minä 32 ja mies 28). Jostain syystä asia häiritsee minua vaikka tiedän ettei kannattaisi miettiä jos kaikki muu toimii. Olemme tosin vasta hyvin alkuvaiheessa tutustumista.

Mutta kiinnostaisi kuulla kokemuksista kun ikäero onkin näin päin eikä "perinteisen" mallin mukaan jossa mies on vanhempi.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko reilusti ylipainoisella 38-vee naisella tsänssejä 10 vuotta nuorempaan, solakampaan mieheen? En haluaisi nolata itseäni, joten siksi kysyn teiltä.

Vierailija
82/85 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyh. Tosi epänormaalia. Katselkaa oman ikäisiänne miehiä. Yksi nainen kenen kanssa oli pientä juttua päätyi yhteen 25v pojan kanssa. Nainen itse on 32 kuten minäkin. Vaikea ymmärtää. Mitä yhteistä nuorella finninaamaisella pojalla ja aikuisella naisella on?

Lääketieteellisten arvioiden mukaan ihminen alkaa olla täysin kehittynyt aikuinen noin 25 vuoden iässä. (Tosin vaikuttaa siltä että on vanhempiakin aikuisia jotka ovat henkisessä kehityksessään jämähtäneet jonnekin myöhäisteinimurrosaikaan.) 

Vierailija
84/85 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkesin hieman ihastumaan yhteen mieheen harrastukseni parissa, mutta nyt selvisi että mies on vasta 23 (itse kolmekymppinen). Olen aikaisemmin seurustellut vain itseäni vanhempien miesten kanssa, joten en oikein ikäero tuohon suuntaan kyllä herättää ajatuksia. 

Kiinnostaisi enemmän nuorempien miesten näkemys asiaan.

Vierailija
85/85 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerkesin hieman ihastumaan yhteen mieheen harrastukseni parissa, mutta nyt selvisi että mies on vasta 23 (itse kolmekymppinen). Olen aikaisemmin seurustellut vain itseäni vanhempien miesten kanssa, joten en oikein ikäero tuohon suuntaan kyllä herättää ajatuksia. 

Kiinnostaisi enemmän nuorempien miesten näkemys asiaan.

*en oikein tiedä mitä ajatella ja ikäero tuohon suuntaan herättää ajatuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi