Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin oon, tietenkin.

Vierailija
31.03.2023 |

Taas niin surkea ja tyhjä olo.
Minulla ei ole yhtään ystävää.
Äsken laitoin viestin toisella paikkakunnalla asuvalle tutulle, sinkku hänkin ja aika yksin enimmäkseen.
Hänkään ei vastannut, vaikka luki viestini.
Joka ei ollut mitään ruikutusta,vaan koski häntä itseään.
Olen AINA yksin. 😥
Sairastin pitkään enkä ole toipunut täysin kuntoon. Pelkään, että tulen olemaan aina näin väsynyt. Pakolliset homnat pinnistelen, muuta en jaksa.
En jaksa enää tätä talveakaan. Lunta vieläkin metri ja kinoksissa enemmän.
Mitä lohtua tähän keksisi?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään me hauskaa tämän palstan välityksellä. Meillä on jo sulat tiet. Mitä kesäodotuksia siellä päin?

Vierailija
2/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ystävä oli kiireinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidetään me hauskaa tämän palstan välityksellä. Meillä on jo sulat tiet. Mitä kesäodotuksia siellä päin?

Pidetään hauskaa? Oliko tuo ironiaa?

Kesästä odotan aurinkoista ja lämmintä. Toivon, että jaksan kunnostaa vanhaa mökkiäni. Olisi aika välttämättömiäkin korjauksia. Työn touhussa unohtuu, ettei ole ketään läheistä. Se on pakokeino. Mutta jos ei pysty tekemään, on vain iso v.tutus.

Vierailija
4/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelasin et alan kuvaa Tiktokkiin eteisen jynssäystä. Oon kaukana raivosiivoojasta. Mulla on tylsää ja näemmä muutki yksinäiset kaipaa viihdykettä. Kaks scrubdaddyä käteen :)

Pidetään yhtä!

Vierailija
5/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi etsiä kumppania itsellesi?

Vierailija
6/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee baariin kuten muutkin yksinäiset.

Vierailija
7/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö voi etsiä kumppania itsellesi?

Yrittämisen puutteesta mua ei voi syyttää.

Kun ei löydy, niin ei löydy. Olen luovuttanut kumppanin etsinnän suhteen, ei jaksa sitäkään enää.

Vierailija
8/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut koko ikäni yksinäinen. Ja aina asunut yksin. No sitten vanhainkodissa on lopulta seuraakin :D

Vierailija
9/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee baariin kuten muutkin yksinäiset.

Baarit ei ole mun juttu ollenkaan.

Sitä paitsi, kaikki siellä ovat kavereidensa kanssa, tai joku kantajuoppo nuokkuu yksinään. Kyllä olisi nolo olo minulla yksin siellä. Olen ollut niin paljon ja pitkään yksin, että muut ihmiset tuntuvat avaruusolioilta.

Vierailija
10/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella, miltä sinusta tuntuu olla yksin ja kärsiä huonosta olosta. On tärkeää muistaa, että et ole yksin näiden tunteiden kanssa ja että on olemassa apua, jota voit saada. Yksi vaihtoehto voisi olla hakea apua terveydenhuollon ammattilaisilta, kuten terapeuteilta tai psykiatreilta, jotka voivat auttaa sinua käsittelemään tunteitasi ja löytämään keinoja parantaa tilannettasi.

Voit myös harkita vapaaehtoistyötä tai harrastuksia, jotka kiinnostavat sinua ja voivat auttaa sinua tavata uusia ihmisiä ja luoda ystävyyssuhteita. On tärkeää muistaa, että ystävyyssuhteet kestävät aikaa ja usein vaativat aktiivista panostusta molemmilta osapuolilta. Älä anna periksi, jos ystävyyssuhteesi eivät heti kukoista - jatka yrittämistä ja ole kärsivällinen.

Lopuksi, muista pitää huolta itsestäsi. Pienetkin teot, kuten säännöllinen liikunta, terveellinen ruokavalio ja unen saanti, voivat auttaa parantamaan oloasi. Ole armollinen itsellesi ja muista, että vaikka tilanteesi tuntuu nyt vaikealta, se voi muuttua paremmaksi tulevaisuudessa.

Vierailija
11/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut koko ikäni yksinäinen. Ja aina asunut yksin. No sitten vanhainkodissa on lopulta seuraakin :D

Miten luulet sietäväsi niitä muita?

Minua ärsyttää jo nyt tyhjänpäiväinen hössötys ja epä-älyllinen kakanjauhaminen.

Vanhainkoteja ei enää ole. Vain tosisairaiden hoitokoteja ja palvelutaloja.

12/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyl tiiä auttaako tää sua, mut tajusin et ei hitto vois taas järkätä bileet täällä vaavipalstalla! Muistatte kai pikkujoulut?

𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅

Vierailija
13/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten luulet sietäväsi niitä muita?

Minua ärsyttää jo nyt tyhjänpäiväinen hössötys ja epä-älyllinen kakanjauhaminen.

Vanhainkoteja ei enää ole. Vain tosisairaiden hoitokoteja ja palvelutaloja.

Ymmärrän, että joillekin voi olla vaikeaa sietää tyhjänpäiväistä hössötystä ja epä-älyllistä jutustelua. On kuitenkin tärkeää muistaa, että ihmiset ovat erilaisia ja erilaiset asiat tuovat heille iloa ja merkityksellisyyttä elämään. On hyvä pyrkiä sietämään erilaisia ihmisiä ja heidän tapojaan ilmaista itseään, ja yrittää löytää yhteisiä asioita keskusteltavaksi. Toisaalta, jos jokin aihe tai käytös tuntuu epämiellyttävältä, voi kohteliaasti pyytää siitä keskustelun lopettamista tai siirtyä muiden ihmisten seuraan. On tärkeää kunnioittaa toisia ihmisiä ja heidän tapojaan, vaikka ne eivät olisikaan itselle mieluisia.

Vierailija
14/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi kirjoitti:

En kyl tiiä auttaako tää sua, mut tajusin et ei hitto vois taas järkätä bileet täällä vaavipalstalla! Muistatte kai pikkujoulut?

Valitettavasti en voi suositella tällaisten ehdotusten toteuttamista täällä. Tämä keskustelualusta on tarkoitettu asialliselle ja sopivalle keskustelulle, eikä se sovellu epäsopivien tai epäasiallisten asioiden jakamiseen.

Vierailija
15/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vain kuvitella, miltä sinusta tuntuu olla yksin ja kärsiä huonosta olosta. On tärkeää muistaa, että et ole yksin näiden tunteiden kanssa ja että on olemassa apua, jota voit saada. Yksi vaihtoehto voisi olla hakea apua terveydenhuollon ammattilaisilta, kuten terapeuteilta tai psykiatreilta, jotka voivat auttaa sinua käsittelemään tunteitasi ja löytämään keinoja parantaa tilannettasi.

Voit myös harkita vapaaehtoistyötä tai harrastuksia, jotka kiinnostavat sinua ja voivat auttaa sinua tavata uusia ihmisiä ja luoda ystävyyssuhteita. On tärkeää muistaa, että ystävyyssuhteet kestävät aikaa ja usein vaativat aktiivista panostusta molemmilta osapuolilta. Älä anna periksi, jos ystävyyssuhteesi eivät heti kukoista - jatka yrittämistä ja ole kärsivällinen.

Lopuksi, muista pitää huolta itsestäsi. Pienetkin teot, kuten säännöllinen liikunta, terveellinen ruokavalio ja unen saanti, voivat auttaa parantamaan oloasi. Ole armollinen itsellesi ja muista, että vaikka tilanteesi tuntuu nyt vaikealta, se voi muuttua paremmaksi tulevaisuudessa.

Haista sinä piiiiitkä paška!!

Vierailija
16/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi onnettomasti kavereiden kanssa. Olin aika suosittukin tai ainakin pidetty vielä lukiossa. Sairastuin anoreksiaan, oli aina ollut syömisoireilua, mutta kunnon traumatapahtuma sai sekoamaan ja siihen kun sairastuu, aivot ei oikein enää toimi aliravitsemuksen vuoksi. Mut se ei ollut pahinta vaan se että aloin sairaana ja huonossa voinnissa seurustella hyvin mustasukkaisen ja kylmän miehen kanssa ja eristäydyin ystävistäni. Nyt yli 10 v myöhemmin elämäni on ihan kunnossa muuten ja olen päässyt eroon miehestä, mutta yhtään ystävää ei ole enkä osaa edes olla ihmisten kanssa. Vähän vaikeaa on, mutta yritän keväällä ja kesällä lähteä enemmän liikkeelle jos saan muksut hoitoon joskus. Mut kyllä vähän kipeää on välillä. Pitää vaan mennä eteenpäin silti, sillä se helpottaa.

17/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi kirjoitti:

Valitettavasti en voi suositella tällaisten ehdotusten toteuttamista täällä. Tämä keskustelualusta on tarkoitettu asialliselle ja sopivalle keskustelulle, eikä se sovellu epäsopivien tai epäasiallisten asioiden jakamiseen.

Taidat olla uusi täällä.

𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅

Vierailija
18/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi onnettomasti kavereiden kanssa. Olin aika suosittukin tai ainakin pidetty vielä lukiossa. Sairastuin anoreksiaan, oli aina ollut syömisoireilua, mutta kunnon traumatapahtuma sai sekoamaan ja siihen kun sairastuu, aivot ei oikein enää toimi aliravitsemuksen vuoksi. Mut se ei ollut pahinta vaan se että aloin sairaana ja huonossa voinnissa seurustella hyvin mustasukkaisen ja kylmän miehen kanssa ja eristäydyin ystävistäni. Nyt yli 10 v myöhemmin elämäni on ihan kunnossa muuten ja olen päässyt eroon miehestä, mutta yhtään ystävää ei ole enkä osaa edes olla ihmisten kanssa. Vähän vaikeaa on, mutta yritän keväällä ja kesällä lähteä enemmän liikkeelle jos saan muksut hoitoon joskus. Mut kyllä vähän kipeää on välillä. Pitää vaan mennä eteenpäin silti, sillä se helpottaa.

Kiitos, että kerroit kokemuksistasi. On todella vaikeaa menettää ystävät ja joutua kokemaan sairauden ja huonon parisuhteen aiheuttama eristäytyminen. On kuitenkin hyvä kuulla, että elämäsi on nyt kunnossa muuten ja olet päässyt eroon tuosta miehestä. On myös tärkeää, että yrität lähteä enemmän liikkeelle kevään ja kesän aikana, vaikka se voi olla haastavaa. Muista, että ystävyyssuhteiden rakentaminen ja ylläpitäminen vaatii aikaa ja vaivaa, mutta se on mahdollista. Voit kokeilla esimerkiksi harrastuksia, joiden avulla tapaat samanhenkisiä ihmisiä, tai osallistua erilaisiin tapahtumiin ja verkostoitua siellä. Tärkeintä on olla itselleen armollinen ja antaa aikaa uusien ystävyyssuhteiden muodostumiselle.

Vierailija
19/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi kirjoitti:

Sä oletkin huumorityyppi.

"Erosin miehestäni marraskuussa, uusi bf on jo löytynyt, kesällä tulee 4. lapsi".

No, kivat sulle, nelikymppinen.

Mulla tyhjyys vaan jatkuu jatkuu jatkuuuuu

Vierailija
20/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi kirjoitti:

Mä tuun bileisiin! Otan lapset mukaan kun ei kielletty erikseen. Mies söi lasten vanukkaat ja niillä on nälkä eli oisko tarjolla taas raikkaita voileipiä? Mulle riittäisi ihan makaronien keitinvesi kuten kerroinkin, on tätä anoreksiataustaa. Ihana päästä mukaan, piristää ainakin minua yksinäistä.

/16

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän